A ti si onaj sto je igru sa astronautom napravio ako se ne varam.
BH Game Development
Moderator: Benq
- Dinostula
- Posts: 3600
- Joined: 30/04/2009 19:10
- Location: Sarajevo
- Contact:
#26 Re: BH Game Development
- FunkyzeitGames
- Posts: 461
- Joined: 29/09/2021 17:49
#27 Re: BH Game Development
- FunkyzeitGames
- Posts: 461
- Joined: 29/09/2021 17:49
#29 Re: BH Game Development
Kontam da igraču dam izbor između jedne i druge strane, i da u skladu sa tim ima i final fight i ending. Ko bi mogao Bossove sa lijevog spektra da predstavlja? SDP mi nije neka baš ultra ljevica, ali NS mi izgleda kao prigodna ideološka kontra.
Bake je već tu negdje, malo ga i kamera krivi
Bake je već tu negdje, malo ga i kamera krivi
- Averus
- Posts: 20364
- Joined: 13/02/2008 17:07
#30 Re: BH Game Development
Ma neki nezavisni kandidat
- Averus
- Posts: 20364
- Joined: 13/02/2008 17:07
#31 Re: BH Game Development
Možda nekog zanima, evo neka firma traži Unity Game Developera
https://old.reddit.com/r/ITPoslodavci/c ... mer_plata/
S obzirom na to da ne traže iskustvo osim osnova Unityja, mislim da bi super bilo upasti.
Ja bih se prijavio, ali ne mogu sada zbog nekih privatnih stvari
https://old.reddit.com/r/ITPoslodavci/c ... mer_plata/
S obzirom na to da ne traže iskustvo osim osnova Unityja, mislim da bi super bilo upasti.
Ja bih se prijavio, ali ne mogu sada zbog nekih privatnih stvari
- Chmoljo
- Administrativni siledžija u penziji
- Posts: 45496
- Joined: 05/06/2008 03:41
- Location: i vukove stid reći odakle sam...
- Qler
- Posts: 23599
- Joined: 18/10/2004 14:49
- Location: Sarajevo
#33 Re: BH Game Development
Čaršije mi
Belmina mi mog
I tako
Belmina mi mog
I tako
- Averus
- Posts: 20364
- Joined: 13/02/2008 17:07
-
- Posts: 590
- Joined: 28/04/2022 09:03
- Averus
- Posts: 20364
- Joined: 13/02/2008 17:07
#36 Re: BH Game Development
Unity merges with Ironsource
- Averus
- Posts: 20364
- Joined: 13/02/2008 17:07
#37 Re: BH Game Development
Neću ovdje reklamirati, ali s ponosom moram da se pohvalim da sam jednu igru završio
Nije nikakav big deal - Pong clone sa raznim dodacima (powerups, customization, local multiplayer, nove arene) i sa mojom muzikom
Nikad nije ni trebalo da bude komercijalni uspjeh, nego da sebi dokažem da ću biti istrajan i završiti igru. I uradio sam to, začudo i pored svih obaveza i životnih poteškoća
Kao što rekoh - nije big deal - ali za mene, kome je gamedev tu i tamo hobi tek godinu-dvije, je to ogroman korak i uspjeh.
Razmišljam da mi sljedeća lekcija bude neka fina igrica za mobitele, da vidim kako ide i taj proces kreiranja, a i postavljanja na play store. Vidjeću...
Ono što sam naučio kroz ovaj projektić:
- Planiranje je možda i najbitniji dio cijelog procesa. Zahvaljujući GDD-u, uspio sam se držati pravca koji sam prvobitno zamislio, a samim time sam i izbjegao da me želje i OCD odvuku u pravcu natrpavanja nekakvih milion gluposti i dodataka. Ne previše strogo, ali dovoljno odlučno sam se držao tih prvobitnih tačaka koje sam sebi zapisao i urodilo je plodom - itekako. Nikad nisam volio planiranje, ali u ovom hobiju sam došao do saznanja koliko ono može biti dobro i korisno - pogotovo da me održi na "pravom putu"
- Kreiranje asseta je veoma zahtjevno. Iako sam u startu odlučio da apsolutno sve u igri sam napravim, nisam bio svjestan koliko je to posla i koliko to vremena iziskuje za nekoga poput mene, ko nije grafičar/crtač/animator itd. Ipak, naučio sam dosta, ali najveća lekcija mislim da mi je da nema bruke u korištenju kupljenih ili free asseta - ako se uklapaju u opštu temu igre. Probaću to uraditi u sljedećoj koju budem radio.
- Što se programiranja tiče - mnogo sam sposobniji nego što sam mislio Posljednje ozbiljnije programiranje mi je bilo u Visual Basic 6.0 (prije 200 godina), a u C# skripte u Unityju sam se veoma brzo uhodao i nije mi problem riješiti 99% prepreka i pitanja tokom razvoja. Istina, google mnogo pomaže, ali mislim da sam se najviše "pokazao" u onim dijelovima s kojima mi google ne može pomoći
- Sve se može kad se hoće. Strast je najjača droga - opila me i kao opsjednut sam poslije posla sjedio satima i smišljao, tipkao, crtao, svirao, zapisivao, skicirao. Za ovako mali projekat, baš sam dosta toga imao da uradim i naučim. Isto tako - ne smijem ni zamisliti kako bi to izgledalo da sam htio napraviti nešto veće
- Ideja je najlakši dio - barem meni. Ja u ovom trenutku imam nekih 20ak ideja zapisanih, od kojih znam da bih 5 već znao napraviti (s izuzetkom grafike/vizuelnih asseta). Međutim taj proces da se nešto iz ideje pretvori u opipljivo/vidljivo/igrivo - tu se stvari komplikuju i tu se pokazuje koliko je GameDev posao zahtjevan.
Sve u svemu, mislim da mi je moja tendencija da me ima "svugdje po malo" dosta pomogla. Isto tako, da me ta tendencija ne bi zajebala u nekim fazama izrade igre, mnogo mi je pomoglo planiranje i skiciranje.
Sve u svemu, super iskustvo. Sad ću malo da odmorim, a onda ću da smislim i da se bacim na sljedeći projekat
Nije nikakav big deal - Pong clone sa raznim dodacima (powerups, customization, local multiplayer, nove arene) i sa mojom muzikom
Nikad nije ni trebalo da bude komercijalni uspjeh, nego da sebi dokažem da ću biti istrajan i završiti igru. I uradio sam to, začudo i pored svih obaveza i životnih poteškoća
Kao što rekoh - nije big deal - ali za mene, kome je gamedev tu i tamo hobi tek godinu-dvije, je to ogroman korak i uspjeh.
Razmišljam da mi sljedeća lekcija bude neka fina igrica za mobitele, da vidim kako ide i taj proces kreiranja, a i postavljanja na play store. Vidjeću...
Ono što sam naučio kroz ovaj projektić:
- Planiranje je možda i najbitniji dio cijelog procesa. Zahvaljujući GDD-u, uspio sam se držati pravca koji sam prvobitno zamislio, a samim time sam i izbjegao da me želje i OCD odvuku u pravcu natrpavanja nekakvih milion gluposti i dodataka. Ne previše strogo, ali dovoljno odlučno sam se držao tih prvobitnih tačaka koje sam sebi zapisao i urodilo je plodom - itekako. Nikad nisam volio planiranje, ali u ovom hobiju sam došao do saznanja koliko ono može biti dobro i korisno - pogotovo da me održi na "pravom putu"
- Kreiranje asseta je veoma zahtjevno. Iako sam u startu odlučio da apsolutno sve u igri sam napravim, nisam bio svjestan koliko je to posla i koliko to vremena iziskuje za nekoga poput mene, ko nije grafičar/crtač/animator itd. Ipak, naučio sam dosta, ali najveća lekcija mislim da mi je da nema bruke u korištenju kupljenih ili free asseta - ako se uklapaju u opštu temu igre. Probaću to uraditi u sljedećoj koju budem radio.
- Što se programiranja tiče - mnogo sam sposobniji nego što sam mislio Posljednje ozbiljnije programiranje mi je bilo u Visual Basic 6.0 (prije 200 godina), a u C# skripte u Unityju sam se veoma brzo uhodao i nije mi problem riješiti 99% prepreka i pitanja tokom razvoja. Istina, google mnogo pomaže, ali mislim da sam se najviše "pokazao" u onim dijelovima s kojima mi google ne može pomoći
- Sve se može kad se hoće. Strast je najjača droga - opila me i kao opsjednut sam poslije posla sjedio satima i smišljao, tipkao, crtao, svirao, zapisivao, skicirao. Za ovako mali projekat, baš sam dosta toga imao da uradim i naučim. Isto tako - ne smijem ni zamisliti kako bi to izgledalo da sam htio napraviti nešto veće
- Ideja je najlakši dio - barem meni. Ja u ovom trenutku imam nekih 20ak ideja zapisanih, od kojih znam da bih 5 već znao napraviti (s izuzetkom grafike/vizuelnih asseta). Međutim taj proces da se nešto iz ideje pretvori u opipljivo/vidljivo/igrivo - tu se stvari komplikuju i tu se pokazuje koliko je GameDev posao zahtjevan.
Sve u svemu, mislim da mi je moja tendencija da me ima "svugdje po malo" dosta pomogla. Isto tako, da me ta tendencija ne bi zajebala u nekim fazama izrade igre, mnogo mi je pomoglo planiranje i skiciranje.
Sve u svemu, super iskustvo. Sad ću malo da odmorim, a onda ću da smislim i da se bacim na sljedeći projekat
-
- Posts: 2934
- Joined: 17/05/2011 10:41
#38 Re: BH Game Development
nista sljedeci projekat odmah mmorpg
- Averus
- Posts: 20364
- Joined: 13/02/2008 17:07
- Dope_Man
- Posts: 7778
- Joined: 03/06/2016 16:31
#40 Re: BH Game Development
Moracu se i ja upisati na ovu temu.. nesto raduckam u 2D, al sve pomalo kad mi dosadno.
U mjesec-dva to probam uobliciti u neki playable demo pa postavim
U mjesec-dva to probam uobliciti u neki playable demo pa postavim
-
- Posts: 2934
- Joined: 17/05/2011 10:41
- Dope_Man
- Posts: 7778
- Joined: 03/06/2016 16:31
#42 Re: BH Game Development
Ma i ovo sto imsm je vec "playable demo" moze se reci, samo su graficki asseti neki bezveze naskrabani u paintu, al sam nedavno nasao par dobrih stranica sa free ili pravo jeftinim assetima, i u sustini samo njih treba ubaciti, a ostalo (kretanje, pucacina, protivnici) je vec tu i to fercera (uz par sitnih bugova).
A ide i odmor, taman vrijeme za posvetit se tome
- SmokingMan
- Posts: 18685
- Joined: 08/07/2012 18:11
- Location: I am back!
#44 Re: BH Game Development
Dokle je ovo stiglo, baš bi volio vidjeti makar neki demo gameplay.
- Bloo
- Globalna šefica
- Posts: 50432
- Joined: 16/01/2008 23:03
- Location: Korriban
- Averus
- Posts: 20364
- Joined: 13/02/2008 17:07
#46 Re: BH Game Development
Ma Pong bona, bolje da ne vidis to
Poslužila je svojoj svrsi - naučio mnogo toga i konačno se natjerao da kompletiram ono što sam započeo.
Sad zbog promjene posla i životnih prioriteta, gamedev stoji na pauzi dok se ne organizujem
Poslužila je svojoj svrsi - naučio mnogo toga i konačno se natjerao da kompletiram ono što sam započeo.
Sad zbog promjene posla i životnih prioriteta, gamedev stoji na pauzi dok se ne organizujem
- qlface
- Posts: 305
- Joined: 04/04/2013 09:38
#47 Re: BH Game Development
Kampanja za Bygone Dreams na Kickstarteru.
-
- Posts: 2934
- Joined: 17/05/2011 10:41
#48 Re: BH Game Development
Bh. videoigra Lifespace Traveler pobijedila na takmičenju Game Development World Championship 2022
https://www.klix.ba/scitech/tehnologija ... /230425013
ne spomenu se ovo
https://www.klix.ba/scitech/tehnologija ... /230425013
ne spomenu se ovo
- Averus
- Posts: 20364
- Joined: 13/02/2008 17:07
#49 Re: BH Game Development
To bih podržao na kickstarteru iste sekunde.
Prime Time nikad.
Prime Time nikad.
- qlface
- Posts: 305
- Joined: 04/04/2013 09:38