To su telekomovi radnici,tzv. uhljebi.
Podizvodjaci rade instalacije na terenu,kopaju,buse...nece uhljeb lopate
Moderator: Benq
Ima na 1444 sto posto radnika koji su angažovani iz drugih firmi. Na email sumnjam
Mislim da nema.
Mozes postaviti parametre ali vjerovatno je to tonamiami wrote: ↑18/01/2022 18:40 Prije 2 dana prijavim smetnju i brzinu od 10/0.8 danas zovu da se testira. Kazu pustili smo vam 20/2 (ja mislim) i prebacili s adsl na vdsl. Testirana brzina 18/2.5 sto je ogromna razlika od ranije. Pozitivno sam se iznenadio brzinom pristupa problemu, kao i sto su pustili brzinu bez da moram zatraziti
U razgovoru brzinski mi je rekao da je to maksimum koji moze ici. Da li bi neki drugi modem gurao vecu brzinu (drugi paket), jer je sada zte.
Fizicki nisam na lokaciji da pristupim parametrima routera.
Ma ja sam samo realan. Pozitivna promjena se mora pohvaliti, ma u Mostaru grije uvijek. Ev čekamo proljeće.
Mostar LiveCam 3sekunde, provjereno putem STBa
Pa to je malo i do moderatora ali eto.HOOK98 wrote: ↑19/01/2022 17:51 Godina je 2035, na ovoj temi ljudi pod istim nickname-ovima koji i sada kude telekom i nipodastavaju sve zivo nastavljaju to raditi, a i dalje uredno koriste njihove usluge.
Pa ako je tako lose, a ima se druga opcija sto se ne predje? Nemojte se vaditi na ugovore pisete vec par godina jedno te isto, niste potpisali ugovor na 15 godina.
Konstruktivna kritika uvijek treba postojati, pogotovo na njihovu azurnost rijesavanja problema i izlazenja u susret, ali bas svaki dan mlatiti gluposti... nema smisla. Bezveze se gube korisni postovi, kojih zaista ima, u moru spam komentara.
Realno, jedino telekom i ulaže u udaljena područja, većina ostalih operatea je cilj samo neku zgradu pokupiti u sred grada, i odmah sutradan početi zarađivati na puštenom priključkuzippoo87 wrote: ↑19/01/2022 18:25Pa to je malo i do moderatora ali eto.HOOK98 wrote: ↑19/01/2022 17:51 Godina je 2035, na ovoj temi ljudi pod istim nickname-ovima koji i sada kude telekom i nipodastavaju sve zivo nastavljaju to raditi, a i dalje uredno koriste njihove usluge.
Pa ako je tako lose, a ima se druga opcija sto se ne predje? Nemojte se vaditi na ugovore pisete vec par godina jedno te isto, niste potpisali ugovor na 15 godina.
Konstruktivna kritika uvijek treba postojati, pogotovo na njihovu azurnost rijesavanja problema i izlazenja u susret, ali bas svaki dan mlatiti gluposti... nema smisla. Bezveze se gube korisni postovi, kojih zaista ima, u moru spam komentara.
Ja sam uvijek i za kritiku ali kritikovati nesto zato sto nema jedan program ili neku tako glupost,stvarno nema smisla a neki bas tako rade.
Neki zive na teritoriji gdje je infrastruktura losa i razumijem nezadovoljstvo ali nigdje u svijetu se ne ulaze u udaljena i zabacena mjesta...prvo ide tamo gdje ima najvise korisnika i najvecih prihoda od firmi,kucanstava,pa onda tamo gdje je najmanje ljudi a i nije sve do Telekoma,za svako kopanje im trebaju dozvole lokalnih serifa.
Ima BHT i za takve rjesenje...internet preko 4g mreze ali to haman pa niko ne koristi...a nije ni to losa opcija ako je brzina interneta jako losa na datoj adresi.
Sto se mene tice,BHT se dobro popravio na svim poljima...od mobilne,preko moja tv do brzine interneta,uvodjenjem optike...
Ulaze se i u mjesne zajednice a ne samo u gradove,barem u mom gradu...a neki bi odgovornost trebali traziti na lokalnom nivou i na nivou regionalnih direkcija...
Pa mislis da "prosjecan korisnik bht interneta" u selu toliko koristi net za filmove...vecinom viber,klix i to je to