BHTelecom

Hardware, software, mobiteli, programiranje, internet...

Moderator: Benq

Post Reply
BijesniPuz
Posts: 172
Joined: 05/07/2020 08:13

#10301 Re: BHTelecom

Post by BijesniPuz »

Neograničeno korištenje interneta na fer osnovi podrazumijeva da korisnik u toku obračunskog perioda ne prekorači ukupni limit od 50% teoretski mogućeg.
Minimalna garantovana brzina internet pristupa putem fiksne mreže je 60% brzine deklarisane paketom (download/upload), za konkretnu vrstu pristupne mreže, s tim da će BH Telecom korisniku obezbijediti maksimalnu moguću brzinu, u zavisnosti i od drugih tehničkih uslova na lokaciji kao što su kvalitet linije i kućnih instalacija, udaljenost od centrale, vrsta pristupne tehnologije i dr.

U slučaju postojanja tehničke mogućnosti korisniku će se, za pakete koji uključuju deklarisanu brzinu sa oznakom (+), a realizuju se putem bakarne pristupne mreže, isporučiti veća pristupna brzina, s tim da je maksimalna moguća brzina za paket Moja TV Full M 100/10Mbps


To pise kod njih na stranici.... Ako postoji tehnicka mogucnost trebaju da ti daju vecu brzinu putem bakra.
User avatar
-Chesterfield-
Posts: 5624
Joined: 04/08/2020 19:22

#10302 Re: BHTelecom

Post by -Chesterfield- »

nova_pruga wrote: 11/05/2022 09:57
BijesniPuz wrote: 11/05/2022 09:41 Neograničeno korištenje interneta na fer osnovi podrazumijeva da korisnik u toku obračunskog perioda ne prekorači ukupni limit od 50% teoretski mogućeg.
Minimalna garantovana brzina internet pristupa putem fiksne mreže je 60% brzine deklarisane paketom (download/upload), za konkretnu vrstu pristupne mreže, s tim da će BH Telecom korisniku obezbijediti maksimalnu moguću brzinu, u zavisnosti i od drugih tehničkih uslova na lokaciji kao što su kvalitet linije i kućnih instalacija, udaljenost od centrale, vrsta pristupne tehnologije i dr.

U slučaju postojanja tehničke mogućnosti korisniku će se, za pakete koji uključuju deklarisanu brzinu sa oznakom (+), a realizuju se putem bakarne pristupne mreže, isporučiti veća pristupna brzina, s tim da je maksimalna moguća brzina za paket Moja TV Full M 100/10Mbps


To pise kod njih na stranici.... Ako postoji tehnicka mogucnost trebaju da ti daju vecu brzinu putem bakra.
Kod mene je moja tv full 1. Vidim nema više tog paketa na stranici a zakleo bih se da je bilo i da je pisalo do 25 Mbps.
Postavi ovdje karakteristike iz modema. Možda i nemaš tehničke mogućnosti za veću brzinu?
User avatar
-Chesterfield-
Posts: 5624
Joined: 04/08/2020 19:22

#10303 Re: BHTelecom

Post by -Chesterfield- »

nova_pruga wrote: 11/05/2022 10:20
-Chesterfield- wrote: 11/05/2022 09:59

Postavi ovdje karakteristike iz modema. Možda i nemaš tehničke mogućnosti za veću brzinu?
Imam. Nova zgrada, nove instalacije i u komšiluku dosta ih ima veće pakete sa Iskrinim modemima. Samo kod mene ovo ZTE smeće, jer sam ga prenio iz drugog stana kada sam radio preseljenje prije 4 godine.

Modulation: ADSL2+
ANNEX_A
SNR je 18.6/19.1
Line attenuation je 0.1/0.4
Datarate je 12384/640

Kad odem na ovo:

https://www.speedguide.net/dsl_speed_calc.php


Izbaci mi ove parametre:


Approximate Distance
7 meters
ADSL Max Speed 8000 kbps
ADSL2+ Max Speed 24000kbps
VDSL2 Max Speed 108999kbps

Po ovome mogu preko stoje što se tiče tm.
Pa što nisi prešao na novi paket, MojaTV Full S jer je približno ista cijena?
Pa onda tražio da ti puste 50/8
User avatar
laserShow
Posts: 4071
Joined: 30/04/2022 22:10
Grijem se na: nacionalizam

#10304 Re: BHTelecom

Post by laserShow »

nova_pruga wrote: 11/05/2022 09:35 "nema od te ljubavi ništa" i "treba ti veći paket, na tom je brzina 10 Mbps". Na moju konstataciju da u paketu imam 10+ Mbps i da taj "plus" znači do 25 Mbps, ako imam tm, a imam, on kaže da "me neko dobro slagao za to, i da to znači da mogu imati malo preko 10 ako je dobra parica, ali da je taj paket zaključan na 10 i nema potrebe da mi mijenja ispravnu opremu".
laserShow wrote: 10/05/2022 13:27 Mozda nema informaciju, mozda ne smije govoriti. Jedna smijesna situacija je bila pri pozivu telekomu gdje sam naletio na operaterku koja je na moju tvrdnju "na stranici telekoma pise ako imam tehnicke mogucnosti da ce se pustiti brzina od 20mbps na ovom trenutnom paketu". Njen odgovor je bio "ne gospodine, vasa max brizina je 10/1 i ta informacija ne postoji".

Nakon ubjedjivanja u zelji da mi dokaze da je u pravu kaze "hajde reci mi kako da nadjem tu informaciju na stranici" nakon sto je pricitala, ni izivni da kaze
Pisi na mail zalbu :) Inace, meni je "uvodjenje" ovih 25 trajalo mjesec dana. Komsije ni nakon 3 mjeseca nisu dobile povecanje...
User avatar
kloniran
Posts: 12188
Joined: 06/09/2013 18:57
Location: Ispod palme na obali mora.

#10305 Re: BHTelecom

Post by kloniran »

nova_pruga wrote: 11/05/2022 09:35 Trebam savjet. Imam Full paket, onaj obični. Pozvao sam Call Centar i tražio zamjenu za VDSL modem, jer trenutno imam neki ZTE sa antenom W300, tako nešto. Baš je star, od samog početka ga imam. I ok, naprave nalog i upita me teta sa druge strane zašto mijenjam modem i ja joj rekoh da želim maksimalnu brzinu za paket, odnosno 25 Mbit/s, jer živim u Tibri B. Potok, znam da tu imam tm za vdls. Kaže ona ok, napravljen nalog, pozvat će vas kolege.

Dan poslije, zove monter, kaže šta je problem, rekoh nije problem, tražio sam vdsl modem, jer želim veću brzinu, a on meni kaže, "nema od te ljubavi ništa" i "treba ti veći paket, na tom je brzina 10 Mbps". Na moju konstataciju da u paketu imam 10+ Mbps i da taj "plus" znači do 25 Mbps, ako imam tm, a imam, on kaže da "me neko dobro slagao za to, i da to znači da mogu imati malo preko 10 ako je dobra parica, ali da je taj paket zaključan na 10 i nema potrebe da mi mijenja ispravnu opremu".

Sad kome da se obratim? da li na onaj neki 0800 broj ili putem maila, jer koliko vidim, lik me napravio budalom.

Ili je fakat u pravu a da ja nisam dobro razumio.

Hvala unaprijed za savjet :)
Jedina mogucnost koju imas je da prosetas do centrale tehnicke sluzbe na malti, i da im fino objasnis problem sa uposlenicima.
Ja sam tako mjesecima bezuspjesno rjesavao problem preko telefona.
Otisao tamo i rijesio sve za 10 minuta.
Usput im kulturno zaprijetis raskidom ugovora.

Taj problem koji ti imas je do samovolje montera, jer izgleda da nemaju nadređene i da rade sta hoce i kako hoce, totalni javašluk im je u tom sektoru.
Od montera niko nikad nikakve posljedice nije snosio za svoj nerad i bezobrazluk.
Ja sam pisao generalnom i na mail i preko svih mogucih mreza, nikad nikakav odgovor nisam dobio osim konstatacije tete preko telefona da se vidi da sam se zalio.
User avatar
laserShow
Posts: 4071
Joined: 30/04/2022 22:10
Grijem se na: nacionalizam

#10306 Re: BHTelecom

Post by laserShow »

kloniran wrote: 11/05/2022 10:52 Jedina mogucnost koju imas je da prosetas do centrale tehnicke sluzbe na malti, i da im fino objasnis problem sa uposlenicima.
Ma kakvi, da sam na toj poziciji, da izvines i ne zamjeris, poslao bih te u pm :) Nemam ja sta s tobom diskutovati kao monter/tehnicar. Ja dobijem nalog i ispunim ga ili ne i to je to. Da ja s tobom raspravljam vezano za uslugu koju neko iz administracije odobrava/pusta ili sta vec, nema smisla.

Prava procedura je slanje e-maila s pitanjem da li je tacno da telekom nudi +25? Jeste? E onda mi uvedite! Moze? Naravno gospodine. Ne moze? Ne moze gospodine iz tog i tog razloga (teh mogucnost).

Tako da samo pisano i ništa drugačije, moraju odgovoriti u roku od 3 radan dana i ne odustajati. Nazalost.
Ja sam tako mjesecima bezuspjesno rjesavao problem preko telefona.
Kako nesto mozete rjesavati telefonski :D Pozoves 10x, javi ti se 10 razlicith osoba, pa cak i iz drugih gradova/support centara. Samo pisano, pa da imas dokaz sta je rečeno, obećano, ispunjeno, ili ne.
User avatar
kloniran
Posts: 12188
Joined: 06/09/2013 18:57
Location: Ispod palme na obali mora.

#10307 Re: BHTelecom

Post by kloniran »

laserShow wrote: 11/05/2022 11:12
kloniran wrote: 11/05/2022 10:52 Jedina mogucnost koju imas je da prosetas do centrale tehnicke sluzbe na malti, i da im fino objasnis problem sa uposlenicima.
Ma kakvi, da sam na toj poziciji, da izvines i ne zamjeris, poslao bih te u pm :) Nemam ja sta s tobom diskutovati kao monter/tehnicar. Ja dobijem nalog i ispunim ga ili ne i to je to. Da ja s tobom raspravljam vezano za uslugu koju neko iz administracije odobrava/pusta ili sta vec, nema smisla.

Prava procedura je slanje e-maila s pitanjem da li je tacno da telekom nudi +25? Jeste? E onda mi uvedite! Moze? Naravno gospodine. Ne moze? Ne moze gospodine iz tog i tog razloga (teh mogucnost).

Tako da samo pisano i ništa drugačije, moraju odgovoriti u roku od 3 radan dana i ne odustajati. Nazalost.
Ja sam tako mjesecima bezuspjesno rjesavao problem preko telefona.
Kako nesto mozete rjesavati telefonski :D Pozoves 10x, javi ti se 10 razlicith osoba, pa cak i iz drugih gradova/support centara. Samo pisano, pa da imas dokaz sta je rečeno, obećano, ispunjeno, ili ne.
Zalio sam se ja i na mail, nikad odgovora nisam dobio.
Na kraju kad je prekipilo jedan odlazak rijesio problem.

Evo jedne situacije.
Prijavim kvar na instalaciji
Nazovu oni mene i kazu sutra ce biti monter na adresi u 10h da zamjeni opremu.
Ja budala jos uzmem slobodno da ga sacekam.
Zove frajer iz kancelarije i kaze ja vidim odavde da je sve ok, necu dolaziti na adresu, smatra da nema potrebe.
A internet 5 minuta radi pa 10 ne radi i sve tako.

I na kraju nakon odlaska i prijetnjom raskidom ugovora, dosao covjek zamjenio opremu i nikad vise nijednog problema sa pucanjem konekcije.

Trebali bi oni nekom privatniku dati tehnicku sluzbu, a ove nehljebe nogirati.
User avatar
laserShow
Posts: 4071
Joined: 30/04/2022 22:10
Grijem se na: nacionalizam

#10308 Re: BHTelecom

Post by laserShow »

kloniran wrote: 11/05/2022 11:38 Zalio sam se ja i na mail, nikad odgovora nisam dobio.
Odgovor MORAŠ dobiti. Trazis "eskalaciju" maila nadređenom i od njega zahtjevaš odgovor. E-mail ti je kao da si predao žalbu pisano, na protokolu odnosno šalteru.
sencobih
Posts: 6952
Joined: 08/09/2010 08:33

#10309 Re: BHTelecom

Post by sencobih »

niho92 wrote: 11/05/2022 09:26 4G gdje sam u pocetku mjerio brzine oko 100Mbps sada idu do 20Mbps, vecinom do 10Mbps, vjerovatno nekad moze i vise, ali to je to
Tako da MojaTV GO nema smisla, to jedino gdje nema nikakve infrastrukture pa sa ljudi mogu razmatrati kao opciju
usluga i jeste namijenjena tamo gdje nema ništa drugo
niho92
Posts: 531
Joined: 05/09/2012 14:29

#10310 Re: BHTelecom

Post by niho92 »

sencobih wrote: 11/05/2022 14:28
niho92 wrote: 11/05/2022 09:26 4G gdje sam u pocetku mjerio brzine oko 100Mbps sada idu do 20Mbps, vecinom do 10Mbps, vjerovatno nekad moze i vise, ali to je to
Tako da MojaTV GO nema smisla, to jedino gdje nema nikakve infrastrukture pa sa ljudi mogu razmatrati kao opciju
usluga i jeste namijenjena tamo gdje nema ništa drugo
Mislio sam u vezi ovih kombinacija (bakar + 4G) o kojima se pricalo u prethodnim postovima :wink:
User avatar
PlusSA
Posts: 3167
Joined: 13/07/2011 16:51

#10311 Re: BHTelecom

Post by PlusSA »

Ima li ba kakav info kakvi su android boxovi :mrgreen:
User avatar
Del_Boy1
Posts: 2511
Joined: 19/01/2013 14:37
Location: TK

#10312 Re: BHTelecom

Post by Del_Boy1 »

Kako funkcionišu ovi mjesečni dokupi na ultri?
Da li se neiskorišteni MB prenose u naredni mjesec ako se dokup sâm aktivira, tj. ako je na računu bilo dovoljno sredstava za aktivaciju?
User avatar
Mustang1
Posts: 28750
Joined: 29/12/2010 17:31

#10313 Re: BHTelecom

Post by Mustang1 »

Jok. Koliko potrosis potrosis.
User avatar
Del_Boy1
Posts: 2511
Joined: 19/01/2013 14:37
Location: TK

#10314 Re: BHTelecom

Post by Del_Boy1 »

Pretpostavljao sam da je tako, al' opet reko da priupitam nekog ko je koristio. :thumbup:
User avatar
ing-ecc
Posts: 18123
Joined: 31/03/2013 09:58

#10315 Re: BHTelecom

Post by ing-ecc »

nova_pruga wrote: 11/05/2022 09:35 Trebam savjet. Imam Full paket, onaj obični. Pozvao sam Call Centar i tražio zamjenu za VDSL modem, jer trenutno imam neki ZTE sa antenom W300, tako nešto. Baš je star, od samog početka ga imam. I ok, naprave nalog i upita me teta sa druge strane zašto mijenjam modem i ja joj rekoh da želim maksimalnu brzinu za paket, odnosno 25 Mbit/s, jer živim u Tibri B. Potok, znam da tu imam tm za vdls. Kaže ona ok, napravljen nalog, pozvat će vas kolege.

Dan poslije, zove monter, kaže šta je problem, rekoh nije problem, tražio sam vdsl modem, jer želim veću brzinu, a on meni kaže, "nema od te ljubavi ništa" i "treba ti veći paket, na tom je brzina 10 Mbps". Na moju konstataciju da u paketu imam 10+ Mbps i da taj "plus" znači do 25 Mbps, ako imam tm, a imam, on kaže da "me neko dobro slagao za to, i da to znači da mogu imati malo preko 10 ako je dobra parica, ali da je taj paket zaključan na 10 i nema potrebe da mi mijenja ispravnu opremu".

Sad kome da se obratim? da li na onaj neki 0800 broj ili putem maila, jer koliko vidim, lik me napravio budalom.

Ili je fakat u pravu a da ja nisam dobro razumio.

Hvala unaprijed za savjet :)
Prijavi smetnju i reci da imas smetnji s uslugom jer je pravo cudo da imas taj W300?? To ti je za pocetak. Nemoj nista samostalno traziti osim onog sto te sleduje uslugom. U Tibri mozes imati sve.
User avatar
studiorum_tuzlaensis
Posts: 5949
Joined: 08/07/2015 11:06
Location: dogodine u Mariupolju

#10316 Re: BHTelecom

Post by studiorum_tuzlaensis »

Nadam se da će BH Telekom biti pametan u poslovnoj politici i riješiti se Huawei opreme u dogledno vrijeme.

5G je već završena priča da nema nista od toga, a Ameri su to jasno rekli i provukli kroz pasus na stranici DoD.

Dok Kina ovako na UNu 'podrzava' teritorijalni integritet BiH, kineske firme ne treba da imaju podršku državnih firmi iz BiH. Konkurencije ima, hvala Bogu.
User avatar
escobar__
Posts: 8876
Joined: 07/06/2010 22:48
Location: 🇪🇺

#10317 Re: BHTelecom

Post by escobar__ »

studiorum_tuzlaensis wrote: 11/05/2022 20:10 Nadam se da će BH Telekom biti pametan u poslovnoj politici i riješiti se Huawei opreme u dogledno vrijeme.

5G je već završena priča da nema nista od toga, a Ameri su to jasno rekli i provukli kroz pasus na stranici DoD.

Dok Kina ovako na UNu 'podrzava' teritorijalni integritet BiH, kineske firme ne treba da imaju podršku državnih firmi iz BiH. Konkurencije ima, hvala Bogu.
Teško, vole oni kinesko više nego išta.
User avatar
kloniran
Posts: 12188
Joined: 06/09/2013 18:57
Location: Ispod palme na obali mora.

#10318 Re: BHTelecom

Post by kloniran »

laserShow wrote: 11/05/2022 11:44
kloniran wrote: 11/05/2022 11:38 Zalio sam se ja i na mail, nikad odgovora nisam dobio.
Odgovor MORAŠ dobiti. Trazis "eskalaciju" maila nadređenom i od njega zahtjevaš odgovor. E-mail ti je kao da si predao žalbu pisano, na protokolu odnosno šalteru.
pa evo nakon nekih pola godine ne dobih odgovor ni na mali ni pismeno, a problem davno rijesen :-)

eto koliko se mora dobiti :-)

Meni je smjesno da komsija na logosoftu placa 60mbps interneta a isporucuju mu 70mbps na bakru

a telecom na optici krade po 5-6mbps od ugovorene brzine :-)
User avatar
laserShow
Posts: 4071
Joined: 30/04/2022 22:10
Grijem se na: nacionalizam

#10319 Re: BHTelecom

Post by laserShow »

nova_pruga wrote: 11/05/2022 15:32 Njega (montera) korisnik plaća i mora raditi onako kako mu stoji u opisu radnog mjesta.
Ne mora, nisi mu ti nadredjeni. Ne mora apsolutno nista vise od onoga sto mu je u nalogu. Druga stvar je sto ne uradi ni to u nalogu.
nova_pruga wrote: 11/05/2022 15:32 . Vjeruj mi, onaj koji bi sa mnom tako razgovarao, dobio bi otkaz
Ne bi dobio otkaz, ako nemas u pisanoj formi da nije izvršeno ono što je u nalogu. Sve dok je na usmenoj bazi, dokazati nešto i za opomenu neces moci.
User avatar
laserShow
Posts: 4071
Joined: 30/04/2022 22:10
Grijem se na: nacionalizam

#10320 Re: BHTelecom

Post by laserShow »

nova_pruga wrote: 12/05/2022 11:23 Pa kad bi me poslao u pm, vjeruj mi, sam bi dao otkaz. Za to mi ne treba nikakav pisan trag.
Hajde da o tome ne pricamo na forumu, šta bi bilo kad bi bilo :) Uvijek ima ludji od ludjeg, hoces li ti njega satrat, on tebe, hoces li ti dobiti tuzbu/prijavu za nanošenje povreda etc etc nije ni bitno.

Ja zachatavam temu, samo kazem kako se rjesava i sta boli. Fino pisana prijava, pa ako ponovi vise boli destimulacija, nego shamar.
User avatar
laserShow
Posts: 4071
Joined: 30/04/2022 22:10
Grijem se na: nacionalizam

#10321 Re: BHTelecom

Post by laserShow »

nova_pruga wrote: 12/05/2022 11:41 Ma samo ne volim javašluk, samovolju i naravno bezobrazluk. Sve se može, ali sve ima i granice.
Apsolutno se slazem s tobom, samo ih udari gdje ih najvise boli. Nema nista gore od dosadnog korisnika kojem se mora odgovoriti i zatvoriti slucaj. Ne mogu ignorisati mail, ustvair mogu ako posaljes samo jedan i to je to. Ovako podsjetis ih svako malo i trazis konkretan odgovor. Do sada se nije desilo da dobijem konkretan i za mene zadovoljavajuci odgovor pisanim putem, onako kako je ugovor definisao, ili pravila o pruznaju usluge.

Namucio sam se da dobijem +25mpbs ali sam i uzivao u tom procesu da mi isporuce sto je garantovano. Na kraju naletio na ljubazne ljude u ZE-DO direkciji koji su me jos i par puta zvali da provjere je li sve fercera :D
User avatar
arnes_king
Posts: 7655
Joined: 01/03/2011 00:43
Location: Bosna

#10322 Re: BHTelecom

Post by arnes_king »

Presao nedavno na MojaTV Net M u cijem opisu pise ovo:

Moja TV Net M

preko 175 TV kanala HD i SD rezolucije

Flix+HD+Pink+

Moja webTV

Snimalica 10

internet brzine do 100/10Mbps ili 10+/1+Mbps

Ja ovu webTV nikada nisam imao, niti sam trazio niti ukljucivao, medjutim dosao mi aprilski racun gdje su mi naplatili 1KM te nema nigdje nikakvog umanjenja povodom tog. Zvao 1444, gospodja potvrdila da ne bi trebalo tako biti te napravila reklamaciju, da bi mi danas dosao odogovor od BHT da oni nisu ustanovili nikakve nepravilnosti te da je zalba odbijena.

Ovo mi stvarno pocinje ici na zivce da me redovno pokusavaju zakinuti i sad jos odbijaju i zalbe a 100% osnovana zalba. Sta da radim da ovom stanem u kraj?
User avatar
studiorum_tuzlaensis
Posts: 5949
Joined: 08/07/2015 11:06
Location: dogodine u Mariupolju

#10323 Re: BHTelecom

Post by studiorum_tuzlaensis »

Podnesi zahtjev da ti se deaktivira moja web tv na Moja TV paketu.

Iako je nisi koristio moguće je da ti je navedena usluga bila besplatna (benefit) sve do promjene paketa, a kada si potpisao novi ugovor, vise nije.

Na salter najbolje da odes ili jednostavno nazovi 1444 podnesi zahtjev za deaktivaciju.
User avatar
arnes_king
Posts: 7655
Joined: 01/03/2011 00:43
Location: Bosna

#10324 Re: BHTelecom

Post by arnes_king »

Uslugu na starom paketu nisam imao nikako, novi to barem prema njihovom portalu svakako ima ali uz paket, znaci bez dodatne doplate. Nigdje nista nisam zahtjevao niti aktivirao i sad je jedino rjesenje da ja trosim svoje vrijeme i gorivo kako bih otisao u poslovnicu i deaktivirao nesto sto su im oni sami od sebe nametnuli?

Stari ugovor mi je istekao ranije, nisam odmah presao na novi paket/ugovor i u tom prelaznom periodu nije bilo ove stavke, tek se pojavila kako sam prebacen na novi paket.

Kada sam zvao 1444, oba puta mi je receno da nisam ja nista aktivirao i da je ta stavka besplatno ukljucena u paket te da je greska sto je naplaceno.

Polsao sam vec zalbu na odluku pa cu vidjeti sta ce dalje biti. I ovako mi oduzima vrijeme i zivce i samo se nadam da ce uskoro telemach kod nas nuditi usluge kako bih se kutarisao ovih lopovluka.
User avatar
banjaluka078
Moderator
Posts: 7416
Joined: 16/01/2007 23:38

#10325 Re: BHTelecom

Post by banjaluka078 »

Gdje na telekomovom sajtu mogu vidjeti pregled svih tarifa (pretplata), naročito me interesuju one s opcijom kupovine uređaja?
Post Reply