BHTelecom

Hardware, software, mobiteli, programiranje, internet...

Moderator: Benq

Post Reply
User avatar
-Chesterfield-
Posts: 5499
Joined: 04/08/2020 19:22

#14151 Re: BHTelecom

Post by -Chesterfield- »

cicagorio wrote: 21/01/2023 19:06 Može li neko reći da li na ovu liniju može nešto veća brzina ili je to to? Hvala unaprijed!

Image
Trebalo bi da može preko 70 Mbps
cicagorio
Posts: 187
Joined: 01/11/2021 09:56

#14152 Re: BHTelecom

Post by cicagorio »

-Chesterfield- wrote: 21/01/2023 19:13
cicagorio wrote: 21/01/2023 19:06 Može li neko reći da li na ovu liniju može nešto veća brzina ili je to to? Hvala unaprijed!

Image
Trebalo bi da može preko 70 Mbps
Hvala puno na odgovoru!

Da li neko slučajno zna kako je najbolje da zatražim od telekoma da puste veću brzinu? Da li da zovem 1444 i šta da im tačno kažem?
User avatar
dend
Posts: 3440
Joined: 08/10/2018 14:07

#14153 Re: BHTelecom

Post by dend »

cicagorio wrote: 21/01/2023 19:31
-Chesterfield- wrote: 21/01/2023 19:13

Trebalo bi da može preko 70 Mbps
Hvala puno na odgovoru!

Da li neko slučajno zna kako je najbolje da zatražim od telekoma da puste veću brzinu? Da li da zovem 1444 i šta da im tačno kažem?
Sve.

1444, email, prijave kvara itd...
ajdamo
Posts: 1030
Joined: 02/07/2016 17:11
Location: Hercegovina Kalifornija
Grijem se na: Sunce
Vozim: Dvotočkaš

#14154 Re: BHTelecom

Post by ajdamo »

dend wrote: 21/01/2023 17:41 Završena je neka početna faza novih korisnika na optici ali i prebacivanja postojećih korisnika na optiku u Lukavac gradu. U pitanju su pravni subjekti. Ispitane su postojeće podzemne kanalizacije i sve su žive i zdrave. 90% objekata je spojeno na istu, novogradnja takođe. Do kraja godine bi trebalo biti dosta posla završeno. Poslije završetka grada krenut će se u još lakši posao spajanja susjednih mreža na optiku, a koje imaju duplu cijevnu mrežu.
imaš li kakvih informacija za Mostar? U nekim naseljima je trebalo biti gotovo do kraja 2021. godine,a evo još nije.
User avatar
dend
Posts: 3440
Joined: 08/10/2018 14:07

#14155 Re: BHTelecom

Post by dend »

ajdamo wrote: 21/01/2023 21:32
dend wrote: 21/01/2023 17:41 Završena je neka početna faza novih korisnika na optici ali i prebacivanja postojećih korisnika na optiku u Lukavac gradu. U pitanju su pravni subjekti. Ispitane su postojeće podzemne kanalizacije i sve su žive i zdrave. 90% objekata je spojeno na istu, novogradnja takođe. Do kraja godine bi trebalo biti dosta posla završeno. Poslije završetka grada krenut će se u još lakši posao spajanja susjednih mreža na optiku, a koje imaju duplu cijevnu mrežu.
imaš li kakvih informacija za Mostar? U nekim naseljima je trebalo biti gotovo do kraja 2021. godine,a evo još nije.
Nznm nažalost. I ove informacije su od nekog terenskog radnika telecoma. Do sada je bio pouzdan sa informacijama pa se nadam da je i ovaj put kako on kaze.
User avatar
dend
Posts: 3440
Joined: 08/10/2018 14:07

#14156 Re: BHTelecom

Post by dend »

BH Telecom: Naša poslovna priča za 2022. godinu

Image

Za kompaniju BH Telecom 2022. je bila vrlo uspješna poslovna godina, koju smo počeli sa investicijama u audio- vizuelne sadržaje i smart rješenja, nastavili je sa ulaganjima u mrežu i usluge i podržavajući naše nauspješnije sportiste i klubove, te obnavljajući saradnju sa Sarajevo Film Festivalom. Godinu smo završili sa 2.000.000 razloga za dobre priče.

U 2022. godinu smo zakoračili optimistično i pozitivno, kreirajući novogodišnji show za naše korisnike, koji je pored muzičkog programa sa najvećim regionalnim zvijezdama, na TV ekrane donio i premijeru filma režisera Danisa Tanovića „Deset u pola“.

Naše opredjeljenje da korisnicima osiguramo vrhunske audio-vizuelne sadržaje realizirali smo putem BH Content Lab platfome, odnosno investicijom od 18 miliona za njihovo nastajanje. Sa zadovoljstvom smo predstavili i emitovali „Kotlinu“, kriminalističku mini seriju. U ovoj godini najavljujemo završetak snimanja i emitovanje serija „Na rubu pameti“, „Tender“ , „Znam kako dišeš“ i „Princ iz Eleja“ . Sadržaj BH Content Lab platforme predstavili smo i u Zagrebu na New Europe TV marketu.

Poslovnim korisnicima smo u protekloj godini predstavili ekosistem BH Telecoma za pametne gradove, odnosno naša pametna rješenja u vidu pametnog parkinga, pametne punionice, pametne rasvjete i pametnog odvoza smeća. Radili smo i na unapređenju cloud platforme i cyber sigurnosti.

U protekloj godini smo prešli broj od 100.000 lokacija u BiH sa gigabitnim optičkim pristupom. Za privatne korisnike smo obogatili ponudu Moja TV usluge i Extra mobilnih pretplatničkih paketa sa bezbroj mogućnosti za svakoga.

Nova usluga eSIM omogućila je beskontaktnu aktivaciju svih usluga iz naše ponude, čime je praktično omogućena aktivacija/kupovina usluga i prije dolaska u BiH. Idealno za sve koji planiraju odmor ili poslovni put.

Ponosni smo što smo godinama glavni sponzor najveće filmske smotre u regiji. Svake godine nastojimo kreirati sadržaje i zajedno sa Sarajevo Film Festivalom, našim partnerima i korisnicima stvarati najljepše filmske priče. Naša kampanja „Moje Sarajevo. Moja priča.“ nastavlja se i ove godine.

U partnerstvu sa BHRT osigurali smo praćenje utakmica nogometne reprezentacije BiH , kao i utakmice Svjetskog nogometnog prvenstva održanog u Kataru, putem BHT1 kanala, servisa MY TV i Moja web TV.

Dan BH Telecoma obilježili smo 19. godišnjicom prijateljstva sa udruženjem „Srce za djecu oboljelu od raka“ i Sergejem Barbarezom kao zaštitnim licem.

U videu možete vidjeti pregled svih najznačajnijih aktivnosti u 2022. godini.

[yt]https://www.youtube.com/watch?v=59zGu-d ... =emb_title[/yt]
 
Lanu Pudar, zvijezdu bh. sportske scene i naše zemlje koja je, osvajajući zlatnu, srebrnu i bronzanu medalju na Svjetskom i Evropskom prvenstvu u Rimu usrećila cijelu bh. naciju, podržali smo od prvog takmičenja i nastavljamo pružajući joj podršku u stvaranju još boljih sportskih rezultata. Pored Lane, kontinuirano podržavamo i Amela Tuku, Džanana Musu, Edina Puhala, Dževada Poturka, Lejlu Njemčević, te brojne druge uspješne bh. sportiste. Nije izostala ni naša podrška sportskim klubovima te smo ove godine bili uz fudbalske klubove Željezničar, Sarajevo, Čelik, Velež i Slobodu.

Godinu u kojoj smo marljvo i predano radili na različitim projektima, a sve s namjerom da kreiramo bolja i inovativnija rješenja za naše korisnike, završili smo uručenjem donacija u iznosu od 1.840.093 KM, koji je raspoređen na 293 pravna lica. Među dobitnicima donacija je 97 osnovnih škola, 59 srednjih škola, 112 udruženja, odnosno organizacija, te 18 kuhinja i sedam sportskih klubova.

Na kraju, ponosni na sve zajedničke dobre priče, sa zadovoljstvom idemo u ovu novu godinu, nove izazove i nove projekte.

Moja priča. BHTelecom
https://www.bhtelecom.ba/drustvena-odgo ... 22-godinu/

***

Mečeve SP u rukometu gledajte na kanalima TV Arena sport

Image
Poljska i Švedska domaćini su Svjetskog prvenstva u rukometu koje se igra do 29. januara.

Samo na kanalima Arena sport svi ljubitelji rukometa mogu ispratiti nastupe najboljih svjetskih igrača.

Titulu brani reprezentacija Danske, dok regiju predstavlja pet reprezentacija: Hrvatska, Srbija, Crna Gora, Slovenija i Sjeverna Makedonija.

Finalna utakmica na raspredu je 29. januara u Štokholmu.

Uživajte u najboljem rukometu na svijetu ekskluzivno na programima Arena sport televizije!
https://www.bhtelecom.ba/sadrzaji/2023/ ... ena-sport/
cicagorio
Posts: 187
Joined: 01/11/2021 09:56

#14157 Re: BHTelecom

Post by cicagorio »

dend wrote: 21/01/2023 21:30
cicagorio wrote: 21/01/2023 19:31

Hvala puno na odgovoru!

Da li neko slučajno zna kako je najbolje da zatražim od telekoma da puste veću brzinu? Da li da zovem 1444 i šta da im tačno kažem?
Sve.

1444, email, prijave kvara itd...
Upravo sam imao jedan super iritantan razgovor sa tetom na 1444 gdje me ubjeđuje da za moja tv full S paket na bakru može biti samo 10/1, a samo na optici je moguće 50/8 iako na telekomovoj sopstvenoj stranici stoji sljedeće:

Code: Select all

Internet iz paketa ti osigurava neograničeno surfanje brzinama do 50/8 Mbps* putem optičke mreže, odnosno brzinama do 10+/1 +Mbps* putem bakarne mreže.

Code: Select all

U slučaju postojanja tehničke mogućnosti korisniku će se, za pakete koji uključuju deklarisanu brzinu sa oznakom (+), a realizuju se putem bakarne pristupne mreže, isporučiti veća pristupna brzina, s tim da je maksimalna moguća brzina za paket Moja TV Full S 50/8 Mbps.
Stvarno mi nisu jasni ovi agenti iz pozivnog centra. Kao da će im odbiti od plate ako se korisniku podigne brzina. Zašto se ja moram ubjeđivati s nekim da se izvrši provjera i da se pusti maksimalna brzina, stvarno mi nije jasno...
kazo
Posts: 1513
Joined: 08/03/2012 19:57

#14158 Re: BHTelecom

Post by kazo »

Zna li neko koliko se moze uredjaja uzeti na jedan paket? Imam mojatv full, pa sam se kontao pocastiti novi televizorom i zeni da uzmem xiaomi usisavac, ako je moguce vise stvari uzeti, pocastio bih sebe jednim satom :-D
User avatar
Hyperthalamus
Posts: 637
Joined: 06/11/2015 21:16

#14159 Re: BHTelecom

Post by Hyperthalamus »

kazo wrote: 22/01/2023 10:15 Zna li neko koliko se moze uredjaja uzeti na jedan paket? Imam mojatv full, pa sam se kontao pocastiti novi televizorom i zeni da uzmem xiaomi usisavac, ako je moguce vise stvari uzeti, pocastio bih sebe jednim satom :-D
Najvise 3 uredjaja po prikljucku....samo sto na samo 1 od ta tri uredjaja mozes ostvariti popust, a ostala 2 placas po punoj cijeni. Placanje na rate i dalje ostaje kao mogucnost.
GangEvil
Posts: 72
Joined: 02/05/2008 17:44

#14160 Re: BHTelecom

Post by GangEvil »

Zna li neko kako se setuje daljinski Moja TV da se na njemu može paliti i gasiti TV? Hvala unaprijed
User avatar
Del_Boy1
Posts: 2496
Joined: 19/01/2013 14:37
Location: TK

#14161 Re: BHTelecom

Post by Del_Boy1 »

GangEvil wrote: 22/01/2023 11:17 Zna li neko kako se setuje daljinski Moja TV da se na njemu može paliti i gasiti TV? Hvala unaprijed
Ako je onaj od ZTE STB-a onda na daljinskom od njega stisneš i zadržiš dugme SET dok se boja lampice ne promijeni u zelenu. Onda uzmeš daljinski od TV-a, prineseš ga daljinskom od moja tv (upereni jedan prema drugom) i na njemu stisneš dugme koje želiš da radi na daljinskom od moja tv.
Na daljinskom od moja tv će se boja promijeniti iz zelene u crvenu i tad na daljinskom od moja tv stisneš dugme na koje želiš da snimiš tu komandu. Samo dugmad okružena bijelom linijom se mogu programirati. Dalje ponavljaj isti postupak za ostale tipke.
User avatar
dend
Posts: 3440
Joined: 08/10/2018 14:07

#14162 Re: BHTelecom

Post by dend »

cicagorio wrote: 22/01/2023 10:04
dend wrote: 21/01/2023 21:30

Sve.

1444, email, prijave kvara itd...
Upravo sam imao jedan super iritantan razgovor sa tetom na 1444 gdje me ubjeđuje da za moja tv full S paket na bakru može biti samo 10/1, a samo na optici je moguće 50/8 iako na telekomovoj sopstvenoj stranici stoji sljedeće:

Code: Select all

Internet iz paketa ti osigurava neograničeno surfanje brzinama do 50/8 Mbps* putem optičke mreže, odnosno brzinama do 10+/1 +Mbps* putem bakarne mreže.

Code: Select all

U slučaju postojanja tehničke mogućnosti korisniku će se, za pakete koji uključuju deklarisanu brzinu sa oznakom (+), a realizuju se putem bakarne pristupne mreže, isporučiti veća pristupna brzina, s tim da je maksimalna moguća brzina za paket Moja TV Full S 50/8 Mbps.
Stvarno mi nisu jasni ovi agenti iz pozivnog centra. Kao da će im odbiti od plate ako se korisniku podigne brzina. Zašto se ja moram ubjeđivati s nekim da se izvrši provjera i da se pusti maksimalna brzina, stvarno mi nije jasno...
Neobučenost radnika, iznajmljeni call centri isl.


Ako te zavlače na 1444, onda prijavi kvar pa pokušaj sa terenskim radnikom na fin način to riješiti.
User avatar
Radar71
Posts: 7271
Joined: 21/07/2010 15:43

#14163 Re: BHTelecom

Post by Radar71 »

Del_Boy1 wrote: 22/01/2023 11:28
GangEvil wrote: 22/01/2023 11:17 Zna li neko kako se setuje daljinski Moja TV da se na njemu može paliti i gasiti TV? Hvala unaprijed
Ako je onaj od ZTE STB-a onda na daljinskom od njega stisneš i zadržiš dugme SET dok se boja lampice ne promijeni u zelenu. Onda uzmeš daljinski od TV-a, prineseš ga daljinskom od moja tv (upereni jedan prema drugom) i na njemu stisneš dugme koje želiš da radi na daljinskom od moja tv.
Na daljinskom od moja tv će se boja promijeniti iz zelene u crvenu i tad na daljinskom od moja tv stisneš dugme na koje želiš da snimiš tu komandu. Samo dugmad okružena bijelom linijom se mogu programirati. Dalje ponavljaj isti postupak za ostale tipke.
a gdje to set dugme?
User avatar
Mishelinke
Posts: 2360
Joined: 16/01/2023 10:01

#14164 Re: BHTelecom

Post by Mishelinke »

dend wrote: 22/01/2023 12:00
cicagorio wrote: 22/01/2023 10:04

Upravo sam imao jedan super iritantan razgovor sa tetom na 1444 gdje me ubjeđuje da za moja tv full S paket na bakru može biti samo 10/1, a samo na optici je moguće 50/8 iako na telekomovoj sopstvenoj stranici stoji sljedeće:

Code: Select all

Internet iz paketa ti osigurava neograničeno surfanje brzinama do 50/8 Mbps* putem optičke mreže, odnosno brzinama do 10+/1 +Mbps* putem bakarne mreže.

Code: Select all

U slučaju postojanja tehničke mogućnosti korisniku će se, za pakete koji uključuju deklarisanu brzinu sa oznakom (+), a realizuju se putem bakarne pristupne mreže, isporučiti veća pristupna brzina, s tim da je maksimalna moguća brzina za paket Moja TV Full S 50/8 Mbps.
Stvarno mi nisu jasni ovi agenti iz pozivnog centra. Kao da će im odbiti od plate ako se korisniku podigne brzina. Zašto se ja moram ubjeđivati s nekim da se izvrši provjera i da se pusti maksimalna brzina, stvarno mi nije jasno...
Neobučenost radnika, iznajmljeni call centri isl.


Ako te zavlače na 1444, onda prijavi kvar pa pokušaj sa terenskim radnikom na fin način to riješiti.
Nikakva neobucenost nije u pitanju vec klasični bolikurac.

Ona mora kliknuti da otvori nalog, uzeti podatke, proslijediti, popuniti sve sto treba, a ovako kaze ne moze, malo se sa tobom verbalno prepire dok ne odustanes a njoj pasijans otvoren i nema dodatnog posla.
GangEvil
Posts: 72
Joined: 02/05/2008 17:44

#14165 Re: BHTelecom

Post by GangEvil »

Del_Boy1 wrote: 22/01/2023 11:28
GangEvil wrote: 22/01/2023 11:17 Zna li neko kako se setuje daljinski Moja TV da se na njemu može paliti i gasiti TV? Hvala unaprijed
Ako je onaj od ZTE STB-a onda na daljinskom od njega stisneš i zadržiš dugme SET dok se boja lampice ne promijeni u zelenu. Onda uzmeš daljinski od TV-a, prineseš ga daljinskom od moja tv (upereni jedan prema drugom) i na njemu stisneš dugme koje želiš da radi na daljinskom od moja tv.
Na daljinskom od moja tv će se boja promijeniti iz zelene u crvenu i tad na daljinskom od moja tv stisneš dugme na koje želiš da snimiš tu komandu. Samo dugmad okružena bijelom linijom se mogu programirati. Dalje ponavljaj isti postupak za ostale tipke.
Uspio sam. Hvala puno na tutorijalu. :sax:
User avatar
Del_Boy1
Posts: 2496
Joined: 19/01/2013 14:37
Location: TK

#14166 Re: BHTelecom

Post by Del_Boy1 »

Radar71 wrote: 22/01/2023 12:06
Del_Boy1 wrote: 22/01/2023 11:28

Ako je onaj od ZTE STB-a onda na daljinskom od njega stisneš i zadržiš dugme SET dok se boja lampice ne promijeni u zelenu. Onda uzmeš daljinski od TV-a, prineseš ga daljinskom od moja tv (upereni jedan prema drugom) i na njemu stisneš dugme koje želiš da radi na daljinskom od moja tv.
Na daljinskom od moja tv će se boja promijeniti iz zelene u crvenu i tad na daljinskom od moja tv stisneš dugme na koje želiš da snimiš tu komandu. Samo dugmad okružena bijelom linijom se mogu programirati. Dalje ponavljaj isti postupak za ostale tipke.
a gdje to set dugme?
Image
cicagorio
Posts: 187
Joined: 01/11/2021 09:56

#14167 Re: BHTelecom

Post by cicagorio »

Mishelinke wrote: 22/01/2023 12:06
dend wrote: 22/01/2023 12:00

Neobučenost radnika, iznajmljeni call centri isl.


Ako te zavlače na 1444, onda prijavi kvar pa pokušaj sa terenskim radnikom na fin način to riješiti.
Nikakva neobucenost nije u pitanju vec klasični bolikurac.

Ona mora kliknuti da otvori nalog, uzeti podatke, proslijediti, popuniti sve sto treba, a ovako kaze ne moze, malo se sa tobom verbalno prepire dok ne odustanes a njoj pasijans otvoren i nema dodatnog posla.
Evo odgovora na mail, ja ne mogu da vjerujem ali mi je drago što imam na pismeno to sada. Jel zna neko da li se mogu i gdje i kome se mogu žaliti na "Ognjena"?
Image


Stvarno sam lično imao predobra iskustva sa podrškom u prošlosti al ovo je stvarno bezobrazluk. (Pogrešno sam otkucao username, ali mislim da to nema veze sa odgovorom)
jasko__10
Posts: 339
Joined: 19/09/2013 22:51

#14168 Re: BHTelecom

Post by jasko__10 »

cicagorio wrote: 22/01/2023 14:06
Mishelinke wrote: 22/01/2023 12:06

Nikakva neobucenost nije u pitanju vec klasični bolikurac.

Ona mora kliknuti da otvori nalog, uzeti podatke, proslijediti, popuniti sve sto treba, a ovako kaze ne moze, malo se sa tobom verbalno prepire dok ne odustanes a njoj pasijans otvoren i nema dodatnog posla.
Evo odgovora na mail, ja ne mogu da vjerujem ali mi je drago što imam na pismeno to sada. Jel zna neko da li se mogu i gdje i kome se mogu žaliti na "Ognjena"?
Image


Stvarno sam lično imao predobra iskustva sa podrškom u prošlosti al ovo je stvarno bezobrazluk. (Pogrešno sam otkucao username, ali mislim da to nema veze sa odgovorom)
Po ovim tvojim mjerenjima sto si slao ti si 300 m daleko od centrale max.
Nazalost tu rade ljudi koji nemaju pojma i njihovo nije da oni govore da li moze ili ne nego da proslijede tehnickoj sluzbi na provjeru.On je procitao 10 bakar optika 50 i drzi se toga kao pjan plota nazalost.
User avatar
Mishelinke
Posts: 2360
Joined: 16/01/2023 10:01

#14169 Re: BHTelecom

Post by Mishelinke »

jasko__10 wrote: 22/01/2023 14:13
cicagorio wrote: 22/01/2023 14:06

Evo odgovora na mail, ja ne mogu da vjerujem ali mi je drago što imam na pismeno to sada. Jel zna neko da li se mogu i gdje i kome se mogu žaliti na "Ognjena"?
Image


Stvarno sam lično imao predobra iskustva sa podrškom u prošlosti al ovo je stvarno bezobrazluk. (Pogrešno sam otkucao username, ali mislim da to nema veze sa odgovorom)
Po ovim tvojim mjerenjima sto si slao ti si 300 m daleko od centrale max.
Nazalost tu rade ljudi koji nemaju pojma i njihovo nije da oni govore da li moze ili ne nego da proslijede tehnickoj sluzbi na provjeru.On je procitao 10 bakar optika 50 i drzi se toga kao pjan plota nazalost.
Upravo to sto i pisem. Vidio bakar i samo odgovorio da ne moze. Sto ce on da se muci, otvara nalog, proslijedjuje kad ima urnek ovakvih odgovora i samo copy paste.

Klasicni bolikirac kada su u pitanju drzavne firme i ustanove.
User avatar
dend
Posts: 3440
Joined: 08/10/2018 14:07

#14170 Re: BHTelecom

Post by dend »

cicagorio wrote: 22/01/2023 14:06
Mishelinke wrote: 22/01/2023 12:06

Nikakva neobucenost nije u pitanju vec klasični bolikurac.

Ona mora kliknuti da otvori nalog, uzeti podatke, proslijediti, popuniti sve sto treba, a ovako kaze ne moze, malo se sa tobom verbalno prepire dok ne odustanes a njoj pasijans otvoren i nema dodatnog posla.
Evo odgovora na mail, ja ne mogu da vjerujem ali mi je drago što imam na pismeno to sada. Jel zna neko da li se mogu i gdje i kome se mogu žaliti na "Ognjena"?
Image


Stvarno sam lično imao predobra iskustva sa podrškom u prošlosti al ovo je stvarno bezobrazluk. (Pogrešno sam otkucao username, ali mislim da to nema veze sa odgovorom)
Možes naravno se žaliti, na isti email, samo tekst ti mora biti u formi žalbe i moraš pored korisničkih podataka unijeti lične podatke. Oni imaju rok da odgovore na žalbu ( 14 ili 30 dana nisam siguran ). U slučaju da ne odgovore ili ako ti smatraš da odgovor nije dovoljan tj. nije rešena žalba moraš se obratiti RAKu da se oni uključe u taj problem. Tada moraš RAKu poslati žalbu i navesti sve prethodne informacije i podatke nakon čega oni vrše provjere i dostavljaju riješenje. Proces je dugotrajan.

Prijavi smetnju pa lično popričaj sa terenskim radnikom jer oni to mogu najlakše riješiti.
User avatar
dend
Posts: 3440
Joined: 08/10/2018 14:07

#14171 Re: BHTelecom

Post by dend »

Mishelinke wrote: 22/01/2023 12:06
dend wrote: 22/01/2023 12:00

Neobučenost radnika, iznajmljeni call centri isl.


Ako te zavlače na 1444, onda prijavi kvar pa pokušaj sa terenskim radnikom na fin način to riješiti.
Nikakva neobucenost nije u pitanju vec klasični bolikurac.

Ona mora kliknuti da otvori nalog, uzeti podatke, proslijediti, popuniti sve sto treba, a ovako kaze ne moze, malo se sa tobom verbalno prepire dok ne odustanes a njoj pasijans otvoren i nema dodatnog posla.
Ne slažem se. Ko je imalo pratio kako funkiconiše znao bi da je obuka radnika u telekomu veoma niska. Nove usluge ili mogućnosti se lansiraju i pojavljuju ,a da pri tome niti šalterski radnici niti terenski radnici nemaju pojma o čemu je riječ izuzev onih koji su iole zainteresovani i to radi sebe.
User avatar
Radar71
Posts: 7271
Joined: 21/07/2010 15:43

#14172 Re: BHTelecom

Post by Radar71 »

Del_Boy1 wrote: 22/01/2023 12:34
Radar71 wrote: 22/01/2023 12:06

a gdje to set dugme?
Image
kod mene ovaj
Image
User avatar
Mishelinke
Posts: 2360
Joined: 16/01/2023 10:01

#14173 Re: BHTelecom

Post by Mishelinke »

dend wrote: 22/01/2023 14:27
Mishelinke wrote: 22/01/2023 12:06

Nikakva neobucenost nije u pitanju vec klasični bolikurac.

Ona mora kliknuti da otvori nalog, uzeti podatke, proslijediti, popuniti sve sto treba, a ovako kaze ne moze, malo se sa tobom verbalno prepire dok ne odustanes a njoj pasijans otvoren i nema dodatnog posla.
Ne slažem se. Ko je imalo pratio kako funkiconiše znao bi da je obuka radnika u telekomu veoma niska. Nove usluge ili mogućnosti se lansiraju i pojavljuju ,a da pri tome niti šalterski radnici niti terenski radnici nemaju pojma o čemu je riječ izuzev onih koji su iole zainteresovani i to radi sebe.
Pa jel to problem korisnika? Dakle izgovor je da je losa obuka?

Ko je za to kriv?

Ima li kakvih sankcija za to?

Ko nije zainteresovan za svoj posao, ne treba ni da ga radi. Jel ko otkaz dobio zbog nezainteresovanosti i neposvecenosti svome poslu?
User avatar
dend
Posts: 3440
Joined: 08/10/2018 14:07

#14174 Re: BHTelecom

Post by dend »

Radar71 wrote: 22/01/2023 14:29
Del_Boy1 wrote: 22/01/2023 12:34

Image
kod mene ovaj
Image
Uputstvo za univerzalni daljinski MojaTV

https://www.google.com/url?q=https://bh ... efYl5h6Bla
User avatar
zubi
Posts: 5127
Joined: 16/07/2009 00:27

#14175 Re: BHTelecom

Post by zubi »

Mishelinke wrote: 22/01/2023 14:30
dend wrote: 22/01/2023 14:27

Ne slažem se. Ko je imalo pratio kako funkiconiše znao bi da je obuka radnika u telekomu veoma niska. Nove usluge ili mogućnosti se lansiraju i pojavljuju ,a da pri tome niti šalterski radnici niti terenski radnici nemaju pojma o čemu je riječ izuzev onih koji su iole zainteresovani i to radi sebe.
Pa jel to problem korisnika? Dakle izgovor je da je losa obuka?

Ko je za to kriv?

Ima li kakvih sankcija za to?

Ko nije zainteresovan za svoj posao, ne treba ni da ga radi. Jel ko otkaz dobio zbog nezainteresovanosti i neposvecenosti svome poslu?
Da.

Ljudi koji se javljaju na 1444 su ziva jeza, nit sta znaju, niti hoce da znaju, a bezobrazni do bola.

I to je slika koju telekom pokazuje javnosti, da su pametni tu bi najvise ulagali i sminkali
Post Reply