Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
kakaljin wrote: ↑17/09/2022 12:18
Jednostavno ubacite u programsku semu kanale koji prenose taj sadrzaj koji korisnici traze, Vrlo jednostavno.
Pozdrav @kakaljin,
Prijedloge za uvrštavanje novih TV kanala u programsku ponudu možete nam dostaviti na e-mail adresu: [email protected]. Ukoliko se ukažu realne mogućnosti, Vaši prijedlozi će biti uvršteni u programsku ponudu.
Kanali o kojima govorite ste izbacili iz ponude, pa ih samo vratite.
Iz prakse vidimo da taj mail samo sluzi proforme radi.
photo&video wrote: ↑17/09/2022 12:30
Ma djaba se nerviramo i pisemo. Od sporta na telemachu nema nista i to je to. Do januara i sajonara.
Pozdrav @photo&video,
Zamolit ćemo Vas da nam u inbox dostavite Vaše korisničke podatke i kontakt broj telefona na koji Vas kolege iz tima za brigu o korisnicima mogu pozvati i prezentovati najbolju ponudu za Vas za nastavak saradnje sa kompanijom Telemach.
photo&video wrote: ↑17/09/2022 12:30
Ma djaba se nerviramo i pisemo. Od sporta na telemachu nema nista i to je to. Do januara i sajonara.
Pozdrav @photo&video,
Zamolit ćemo Vas da nam u inbox dostavite Vaše korisničke podatke i kontakt broj telefona na koji Vas kolege iz tima za brigu o korisnicima mogu pozvati i prezentovati najbolju ponudu za Vas za nastavak saradnje sa kompanijom Telemach.
Hvala ali nema potrebe da se zamarate. Ponude tipa 10% prva godina da predjem na premium me ne interesuje iskreno.
photo&video wrote: ↑17/09/2022 13:40
Hvala ali nema potrebe da se zamarate. Ponude tipa 10% prva godina da predjem na premium me ne interesuje iskreno.
Pozdrav @photo&video,
Ukoliko se odlučite da saslušate ponudu kolega iz tima za brigu o korisnicima, budite slobodni da nam dostavite Vaše kontakt podatke. Vjerujemo da će kolege pronaći najbolju ponudu za Vas.
Kolegica sa posla vas kontaktira nedavno jer joj wifi ne radi kako treba. Vi joj nudite 20% nizu cijenu 18 mjeseci ako predje na premium paket. Sto uopce nema veze sa njenim problemom, no to je druga tema. Sa druge strane meni nudite 15% na 12 mjeseci, a vec sam na premium paketu nekoliko godina. Operaterki u kontakt centru sam ljubazno rekao da nisam nezadovoljan uslugom koju imam, ali ne zelim da prihvatam ponudu za koju znam da je losija od drugih. Dakle ne govorim samo o navedenoj kolegici sa posla, vec i o mnogim drugima koje poznajem licno, a ocito je tako i na forumu. Razlika u ponudama ispadne ispod 150 KM za period od 2 godine. Dakle, kako stvari stoje radi navedenog iznosa cete izgubit prihode 10x vise od tog iznosa. Ne radi se uopce o navedenom iznosu vec o cirkusantskom pristupu. Jos me navedena operaterka ubjedjuje kako je nas Telemach nagradio prosli put sa ponudom nakon ukidanja Arena. I kaze bolje je da 15% prihvatim nego da mi ne daju nista. Isto kao da sam obavezan imati navedeni paket i operatera.
Kao sto rekoh ranije, nisam nezadovoljan uslugom, ali ovim nacinom formiranja ponuda i slicnim stvarima jesam. Dodatno placam da bi gledao Arene. Ne pada mi napamet da prihvatam produzenje ispod 20% na 18 mjeseci. Nece mi biti mrsko mijenjati kablovskog operatera, taman placao puni iznos.
Ugovor vazi do kraja godine, ako ne dobijem navedenu ponudu na vrijeme cu vas obavijestiti formalno da necemo produziti ugovor, te cu pravovremeno pronaci drugog operatera.
Elokventni wrote: ↑17/09/2022 20:47
Kolegica sa posla vas kontaktira nedavno jer joj wifi ne radi kako treba. Vi joj nudite 20% nizu cijenu 18 mjeseci ako predje na premium paket. Sto uopce nema veze sa njenim problemom, no to je druga tema. Sa druge strane meni nudite 15% na 12 mjeseci, a vec sam na premium paketu nekoliko godina. Operaterki u kontakt centru sam ljubazno rekao da nisam nezadovoljan uslugom koju imam, ali ne zelim da prihvatam ponudu za koju znam da je losija od drugih. Dakle ne govorim samo o navedenoj kolegici sa posla, vec i o mnogim drugima koje poznajem licno, a ocito je tako i na forumu. Razlika u ponudama ispadne ispod 150 KM za period od 2 godine. Dakle, kako stvari stoje radi navedenog iznosa cete izgubit prihode 10x vise od tog iznosa. Ne radi se uopce o navedenom iznosu vec o cirkusantskom pristupu. Jos me navedena operaterka ubjedjuje kako je nas Telemach nagradio prosli put sa ponudom nakon ukidanja Arena. I kaze bolje je da 15% prihvatim nego da mi ne daju nista. Isto kao da sam obavezan imati navedeni paket i operatera.
Kao sto rekoh ranije, nisam nezadovoljan uslugom, ali ovim nacinom formiranja ponuda i slicnim stvarima jesam. Dodatno placam da bi gledao Arene. Ne pada mi napamet da prihvatam produzenje ispod 20% na 18 mjeseci. Nece mi biti mrsko mijenjati kablovskog operatera, taman placao puni iznos.
Ugovor vazi do kraja godine, ako ne dobijem navedenu ponudu na vrijeme cu vas obavijestiti formalno da necemo produziti ugovor, te cu pravovremeno pronaci drugog operatera.
Pozdrav @Elokventni,
Zamolit ćemo Vas da nam u inbox dostavite Vaše korisničke podatke i kontakt broj telefona kako bi Vas kolege pozvale i prezentovale najbolju ponudu za Vas za nastavak saradnje sa kompanijom Telemach.
Najbolja ponuda koju nude je da predjes sa manji na veci paket sa nekim smijesnim popustom 10-15%. Onda me ubjedjuje kako cu dobiti HBO, vrhunski kanal sa filmovima. Na pitanje sta je sa Arenama, kaze imate Kodi. Naravno, odgovorio sam joj sta ce mi HBO kad imam Kodi. Ovo sto sam napisao Telemach mozete provjeriti jer snimate razgovor. Jako ste neozbiljni i imam osjecaj da vam nije vise stalo da zadrzite korisnike. Ako ova ponuda ostane od nove godine imate sigurno dva prikljucka manje.
Elokventni wrote: ↑17/09/2022 20:47
Kolegica sa posla vas kontaktira nedavno jer joj wifi ne radi kako treba. Vi joj nudite 20% nizu cijenu 18 mjeseci ako predje na premium paket. Sto uopce nema veze sa njenim problemom, no to je druga tema. Sa druge strane meni nudite 15% na 12 mjeseci, a vec sam na premium paketu nekoliko godina. Operaterki u kontakt centru sam ljubazno rekao da nisam nezadovoljan uslugom koju imam, ali ne zelim da prihvatam ponudu za koju znam da je losija od drugih. Dakle ne govorim samo o navedenoj kolegici sa posla, vec i o mnogim drugima koje poznajem licno, a ocito je tako i na forumu. Razlika u ponudama ispadne ispod 150 KM za period od 2 godine. Dakle, kako stvari stoje radi navedenog iznosa cete izgubit prihode 10x vise od tog iznosa. Ne radi se uopce o navedenom iznosu vec o cirkusantskom pristupu. Jos me navedena operaterka ubjedjuje kako je nas Telemach nagradio prosli put sa ponudom nakon ukidanja Arena. I kaze bolje je da 15% prihvatim nego da mi ne daju nista. Isto kao da sam obavezan imati navedeni paket i operatera.
Kao sto rekoh ranije, nisam nezadovoljan uslugom, ali ovim nacinom formiranja ponuda i slicnim stvarima jesam. Dodatno placam da bi gledao Arene. Ne pada mi napamet da prihvatam produzenje ispod 20% na 18 mjeseci. Nece mi biti mrsko mijenjati kablovskog operatera, taman placao puni iznos.
Ugovor vazi do kraja godine, ako ne dobijem navedenu ponudu na vrijeme cu vas obavijestiti formalno da necemo produziti ugovor, te cu pravovremeno pronaci drugog operatera.
Meni su za prelazak na premium paket nudili 14 mjeseci 20% popusta. Rekao sam da bi 18 mjeseci bilo ok kao što je to slučaj sa drugim premium korisnicima, ali ništa od dogovora.
Radar71 wrote: ↑17/09/2022 21:04
bolje benefite ste davali kad ste imali bolji sadrzaj
al uvijek ima manjih paketa od premiuma
Pozdrav @Radar71,
Zamolit ćemo Vas da nam u inbox dostavite kontakt broj telefona na koji Vas kolege iz tima iz brigu o korisnicima mogu kontaktirati i prezentovati najbolju ponudu za Vas za nastavak saradnje sa kompanijom Telemach.
dembele wrote: ↑17/09/2022 22:39
Meni su za prelazak na premium paket nudili 14 mjeseci 20% popusta. Rekao sam da bi 18 mjeseci bilo ok kao što je to slučaj sa drugim premium korisnicima, ali ništa od dogovora.
Pozdrav @dembele,
Kolege su Vam prezentovale najbolju ponudu koja je bila dostupna za Vas. Ukoliko se odlučite da istu prihvatite, budite slobodni da nam se obratite u inbox kako bi Vas kolege iz tima za brigu o korisnicima pozvale i sa Vama dogovorile nastavak saradnje sa kompanijom Telemach.
dembele wrote: ↑17/09/2022 22:39
Meni su za prelazak na premium paket nudili 14 mjeseci 20% popusta. Rekao sam da bi 18 mjeseci bilo ok kao što je to slučaj sa drugim premium korisnicima, ali ništa od dogovora.
Pozdrav @dembele,
Kolege su Vam prezentovale najbolju ponudu koja je bila dostupna za Vas. Ukoliko se odlučite da istu prihvatite, budite slobodni da nam se obratite u inbox kako bi Vas kolege iz tima za brigu o korisnicima pozvale i sa Vama dogovorile nastavak saradnje sa kompanijom Telemach.
E u tome i jeste problem, što je za iste pakete nekom ponuđeno 12 mjeseci 15 % nekom 14 mjeseci 20%, a nekom 18 mjeseci 20 %.
I bilo bi lijepo da se objasni kako je najbolja dostupna ponuda za nekog 12 mjeseci a za nekog 18 mjeseci pogodnosti iako se radi, ponavljam o istim paketima.
Radar71 wrote: ↑17/09/2022 21:04
bolje benefite ste davali kad ste imali bolji sadrzaj
al uvijek ima manjih paketa od premiuma
Pozdrav @Radar71,
Zamolit ćemo Vas da nam u inbox dostavite kontakt broj telefona na koji Vas kolege iz tima iz brigu o korisnicima mogu kontaktirati i prezentovati najbolju ponudu za Vas za nastavak saradnje sa kompanijom Telemach.
Telemach wrote: ↑18/09/2022 09:07
Pozdrav @dembele,
Kolege su Vam prezentovale najbolju ponudu koja je bila dostupna za Vas. Ukoliko se odlučite da istu prihvatite, budite slobodni da nam se obratite u inbox kako bi Vas kolege iz tima za brigu o korisnicima pozvale i sa Vama dogovorile nastavak saradnje sa kompanijom Telemach.
E u tome i jeste problem, što je za iste pakete nekom ponuđeno 12 mjeseci 15 % nekom 14 mjeseci 20%, a nekom 18 mjeseci 20 %.
I bilo bi lijepo da se objasni kako je najbolja dostupna ponuda za nekog 12 mjeseci a za nekog 18 mjeseci pogodnosti iako se radi, ponavljam o istim paketima.
Nije isto isto jesi li pretplatnik telemacha godinu ili 10. Ja bi uvijek dao vise popusta starim provjerenim pretplatnicima ..nego ovim novim sto kukaju,kao sto si ti
Njima je bitan novi a stare ko jebe. Mene su sad zavalili. I da podsjetim Telemacha da one racune sa stare adrese necu platiti. Nisam ja kriv sto su radnici nesposobni.
E u tome i jeste problem, što je za iste pakete nekom ponuđeno 12 mjeseci 15 % nekom 14 mjeseci 20%, a nekom 18 mjeseci 20 %.
I bilo bi lijepo da se objasni kako je najbolja dostupna ponuda za nekog 12 mjeseci a za nekog 18 mjeseci pogodnosti iako se radi, ponavljam o istim paketima.
Nije isto isto jesi li pretplatnik telemacha godinu ili 10. Ja bi uvijek dao vise popusta starim provjerenim pretplatnicima ..nego ovim novim sto kukaju,kao sto si ti
Telemach ne razmišlja tako. Njima je bitniji novi korisnik nego stari! Oni računaju da stari korisnici svakako nemaju gdje preci na bolje, akcije su ciljane na nove korisnike.
Telemach wrote: ↑18/09/2022 09:07
Pozdrav @dembele,
Kolege su Vam prezentovale najbolju ponudu koja je bila dostupna za Vas. Ukoliko se odlučite da istu prihvatite, budite slobodni da nam se obratite u inbox kako bi Vas kolege iz tima za brigu o korisnicima pozvale i sa Vama dogovorile nastavak saradnje sa kompanijom Telemach.
E u tome i jeste problem, što je za iste pakete nekom ponuđeno 12 mjeseci 15 % nekom 14 mjeseci 20%, a nekom 18 mjeseci 20 %.
I bilo bi lijepo da se objasni kako je najbolja dostupna ponuda za nekog 12 mjeseci a za nekog 18 mjeseci pogodnosti iako se radi, ponavljam o istim paketima.
dembele wrote: ↑18/09/2022 10:56
E u tome i jeste problem, što je za iste pakete nekom ponuđeno 12 mjeseci 15 % nekom 14 mjeseci 20%, a nekom 18 mjeseci 20 %.
I bilo bi lijepo da se objasni kako je najbolja dostupna ponuda za nekog 12 mjeseci a za nekog 18 mjeseci pogodnosti iako se radi, ponavljam o istim paketima.
Pozdrav @dembele,
Kolege iz tima za brigu o korisnicima za svakog korisnika prezentuju najbolje pogodnosti i benefite koje su dostupni u tom trenutku za tog korisnika. Ukoliko se odlučite da nastavite saradnju sa kompanijom Telemach uz ponudu koju su Vam kolege prezentovale, budite slobodni da nam se obratite u inbox.
Radar71 wrote: ↑18/09/2022 10:58
ako je kao prije mjesec nema potrebe
Pozdrav @Radar71,
Hvala Vam na javljanju na ovaj način. Ukoliko se odlučite za nastavak saradnje sa kompanijom Telemach uz prezentovane benefite, budite slobodni da nam se obratite.
Mustang1 wrote: ↑18/09/2022 11:25
Njima je bitan novi a stare ko jebe. Mene su sad zavalili. I da podsjetim Telemacha da one racune sa stare adrese necu platiti. Nisam ja kriv sto su radnici nesposobni.
Pozdrav @Mustang1,
Kolege su Vam pružile detaljne povratne informacije po pitanju Vaših Ugovora. Za sve dodatne upite Vam stojimo na raspolaganju.