Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
gaasim wrote: ↑02/02/2023 16:11
Ne mogu da instaliram Eon app na android tv, a na android mobitel bez problema prolazi instalacija sa mog telemach akaunta. Na tv-u mi izbacuje aktivacioni kod i kaze da posjetim self-care portal i da tamo unesem aktivacijski kod, a ba mobitelu to nije trazio. Napominjem da sam trenutno van Bosne i da nisam prešao limit od 5 uređaja, kao i da sam obje instalacije radio dok sam vani.
Pozdrav @gaasim,
EON usluzi putem Smart TV uređaja pristupate tako što OTP kod koji Vam se pojavi na ekranu unesete pod polje OTP kod na Moj Telemach portalu na dnu stranice na putanji Uređaji -> Televizija. Aktivacija je dostupna na jednom uređaju u okviru EON, TRION EON i Grande Extra/Premium Duo i Trio paketa. Aktivacija nije dostupna za Total TV korisnike (osim uz produženje Ugovora na 24 mjeseca) i korisnike manjih Grande paketa. Za sve dodatne upite Vam stojimo na raspolaganju.
Last edited by Telemach on 02/02/2023 16:25, edited 1 time in total.
@gaasim nije to ista aplikacija. Tebi treba ATV smart verzija namijenjena android TV- ima ili boxovima/stikovima koja dozvoljava aktivaciju na samo jednom uređaju, ove za mobilne uređaje mogu na pet uređaja, ali to nije ta. Nađi ovu i instaliraj..
Da li se može napraviti kao shared folder preko ubbe i usb-a, čitanje i pisanje, i da li ima privatnosti Dakle nešto kao NAS. Vidim da podržava to ali nisam mogao da pristupim preko računara.
sarajevosa wrote: ↑02/02/2023 19:39
Da li se može napraviti kao shared folder preko ubbe i usb-a, čitanje i pisanje, i da li ima privatnosti Dakle nešto kao NAS. Vidim da podržava to ali nisam mogao da pristupim preko računara.
Pozdrav @sarajevosa,
Zamolit ćemo Vas da nam u inbox dostavite Vaše korisničke podatke i kontakt broj telefona. Kolege iz sektora napredne tehničke podrške će Vas pozvati u što kraćem roku i pružiti Vam upute za podešavanje shared folder-a putem Ubee Home Gateway uređaja. Za sve dodatne upite Vam stojimo na raspolaganju.
gaasim wrote: ↑02/02/2023 19:24
Nisi u pravu. Meni treba ona verzija kao za telefon, jer već imam instaliranu na smart tv koja se instalira samo na jednom uređaju.
Verzija za telefon ne radi na televizoru, zato je i ne možeš naći na Play Store.
Ako je i uspiješ instalirati i pokrenuti treba ti miš kako bi je koristio.
gaasim wrote: ↑02/02/2023 19:24
Nisi u pravu. Meni treba ona verzija kao za telefon, jer već imam instaliranu na smart tv koja se instalira samo na jednom uređaju.
Mislim da se nismo najbolje razumjeli . Gore si napisao da je ne možeš instalirati na android tv i dao sam ti odgovor zašto ne možeš ... kako kažeš ,instalirao si jednu na android tv i to ti je to što se tv-a tiče ... kako rekoh , mobilnu app ( tu što ide na 5 uređaja i na telefone ) ne možeš instalirati na android tv jer to uopće nije isti sistem niti sta aplikacija .
gaasim wrote: ↑02/02/2023 19:24
Nisi u pravu. Meni treba ona verzija kao za telefon, jer već imam instaliranu na smart tv koja se instalira samo na jednom uređaju.
Mislim da se nismo najbolje razumjeli . Gore si napisao da je ne možeš instalirati na android tv i dao sam ti odgovor zašto ne možeš ... kako kažeš ,instalirao si jednu na android tv i to ti je to što se tv-a tiče ... kako rekoh , mobilnu app ( tu što ide na 5 uređaja i na telefone ) ne možeš instalirati na android tv jer to uopće nije isti sistem niti sta aplikacija .
To je odavno poznata stvar da mobilnu aplikaciju ne možeš instalirati na smar uređaje niti je ima na play store.
U utorak dolaze iz Logosoft da vide stanje parice i da dogovorimo prelazak. Brzina je do 80Mbps down, 20 up, jebi ga, dosta sporije nego sad 500 down, ali dovoljno će i to biti. Tri TVa se koriste i u glavnom streaming servisi, slabo se gleda tv. Ako bude sve kako treba, mislim da je ovo kraj druženja za sad sa TM.
Ma nekako dajem te pare a ne koristim usluge... Ono, jeste fino 500 megabit a Al bacam pare na pinkove i ostala sranja koja ne gledam.... Za razliku u cijeni ću platiti hbo i opet jeftinije proći...
typeOnegative wrote: ↑02/02/2023 12:27
To ti treba objasnit onaj ko ti je prodao stik, Eon dolazi predinstaliran isključivo na Eon boxovima, na dr uređajima je moraš instalirat sam ... Što se aplikacije tiče, stvar je vrlo jednostavna, imaš preporučene uređaje na kojim garantiraju da će raditi i pružaju podršku, na ostalim može radit, a i ne mora. Ako ne radi, lijepo se pobrineš da nabaviš uređaj na kojem radi... ili odustaneš .
Ja brate, vidiš nabavio sam na Alliju najjeftiniji box (31 KM), instalirao i sve radi ko pišča.
typeOnegative wrote: ↑02/02/2023 12:27
To ti treba objasnit onaj ko ti je prodao stik, Eon dolazi predinstaliran isključivo na Eon boxovima, na dr uređajima je moraš instalirat sam ... Što se aplikacije tiče, stvar je vrlo jednostavna, imaš preporučene uređaje na kojim garantiraju da će raditi i pružaju podršku, na ostalim može radit, a i ne mora. Ako ne radi, lijepo se pobrineš da nabaviš uređaj na kojem radi... ili odustaneš .
Ja brate, vidiš nabavio sam na Alliju najjeftiniji box (31 KM), instalirao i sve radi ko pišča.
@vk. Pa radi i na firesticku ko sat , ali nije to bit . Poenta sve priče gore je da se ne mogu žaliti na bilo koji problem na koji eventualno mogu naići jer službeno nije podržana (kao ni ti s tim boxom sa alija)
Sto bi bilo da ne radi, a uzeo box samo radi toga npr? Bačene pare, zato i kažem da treba ići na sigurno, pogotovo ljudi koji se slabije kontaju u ove stvari..
Qler wrote: ↑03/02/2023 11:10
U utorak dolaze iz Logosoft da vide stanje parice i da dogovorimo prelazak. Brzina je do 80Mbps down, 20 up, jebi ga, dosta sporije nego sad 500 down, ali dovoljno će i to biti. Tri TVa se koriste i u glavnom streaming servisi, slabo se gleda tv. Ako bude sve kako treba, mislim da je ovo kraj druženja za sad sa TM.
Pozdrav @Qler,
Od kolega smo dobili povratne informacije da su Vas pozivale i prezentovale najbolju ponudu. Ukoliko se odučite da istu prihvatite, zamolit ćemo Vas da nam se obratite u inbox. Hvala Vam na javljanju i saradnji na ovaj način.
cenecimoveocino wrote: ↑03/02/2023 11:15
I moji ukucani su donijeli odluku nakon 10+ godina bye bye Telemach. Dzaba da mi date gigabitnu konekciju ali poskupljenja trpit vise necemo.
Pozdrav @cenecimoveocino,
Zamolit ćemo Vas da nam dostavite Vaše korisničke podatke i kontakt broj telefona, kako bi Vas kolege iz tima za brigu o korisnicima pozvale i za Vas prezentovale najbolje benefite i pogodnosti uz nastavak saradnje sa kompanijom Telemach. Sigurni smo da će Vam se benefiti dopasti. Čekamo na Vaše povratne informacije.
Haris1110 wrote: ↑03/02/2023 13:52
Da li imam pravo sad raskinuti ugovor bez ikakvih problema nakon poskupljenja usluga ??
Pozdrav @Haris1110,
Zamolit ćemo Vas da nam dostavite Vaše korisničke podatke i kontakt broj telefona, kako bi Vas kolege iz tima za brigu o korisnicima pozvale i za Vas prezentovale najbolje benefite i pogodnosti uz nastavak saradnje sa kompanijom Telemach. Sigurni smo da će Vam se benefiti dopasti i da ćete i dalje koristiti usluge kompanije Telemach.
tap3ah75 wrote: ↑03/02/2023 14:00
Propušteni poziv je bio juče u 16:44.
Je li se nešto novo nudi ili?
Pozdrav @tap3ah75,
Zamolit ćemo Vas da nam dostavite Vaše korisničke podatke za Ugovor za koji se Vaš upit odnosi, kako bismo izvršili detaljne provjere i pružili Vam povratne informacije.
Haris1110 wrote: ↑03/02/2023 13:52
Da li imam pravo sad raskinuti ugovor bez ikakvih problema nakon poskupljenja usluga ??
Pozdrav @Haris1110,
Zamolit ćemo Vas da nam dostavite Vaše korisničke podatke i kontakt broj telefona, kako bi Vas kolege iz tima za brigu o korisnicima pozvale i za Vas prezentovale najbolje benefite i pogodnosti uz nastavak saradnje sa kompanijom Telemach. Sigurni smo da će Vam se benefiti dopasti i da ćete i dalje koristiti usluge kompanije Telemach.