Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Pozdrav @dowydyenya,
Zamolit ćemo Vas da nam u inbox dostavite Vaše korisničke podatke i kontakt broj telefona kako bi Vas kolege iz tima za brigu o korisnicima kontaktirale i prezentovale najbolju ponudu za Vas za nastavak saradnje sa kompanijom Telemach.
Pozdrav @dowydyenya,
Zamolit ćemo Vas da nam u inbox dostavite Vaše korisničke podatke i kontakt broj telefona kako bi Vas kolege iz tima za brigu o korisnicima kontaktirale i prezentovale najbolju ponudu za Vas za nastavak saradnje sa kompanijom Telemach.
Imate pp i jasno objasnjeno sta zelim , u protivnom nemojte prosljediti naprednoj podrsci da me kontaktira.
dowydyenya wrote: ↑23/09/2022 12:19
Imate pp i jasno objasnjeno sta zelim , u protivnom nemojte prosljediti naprednoj podrsci da me kontaktira.
Pozdrav @dowydyenya,
Vaše navode i podatke smo proslijedili kolegama iz tima za brigu o korisnicima. Kolege će Vas ubrzo kontaktirati i prezentovati najbolju ponudu za Vas. Molimo za samo malo strpljenja i razumijevanja.
dowydyenya wrote: ↑23/09/2022 12:19
Imate pp i jasno objasnjeno sta zelim , u protivnom nemojte prosljediti naprednoj podrsci da me kontaktira.
Pozdrav @dowydyenya,
Vaše navode i podatke smo proslijedili kolegama iz tima za brigu o korisnicima. Kolege će Vas ubrzo kontaktirati i prezentovati najbolju ponudu za Vas. Molimo za samo malo strpljenja i razumijevanja.
Sve dogovoreno na obostranu korist , nastavljamo saradnju iduca 24 mjeseca.
dowydyenya wrote: ↑23/09/2022 12:39
Sve dogovoreno na obostranu korist , nastavljamo saradnju iduca 24 mjeseca.
Pozdrav @dowydyenya,
Drago nam je da ste sa kolegama dogovorili uspješan nastavak saradnje sa kompanijom Telemach. Hvala Vam na javljanju i saradnji na ovaj način.
Zašto BHT ima odgođeno vrijeme gledanja? Dođe mi notifikacija na mobitelu da je pao gol, pa tek nakon nekih 45 sekundi bude to na tv-u. Kao da gledam stream.
Eon box preko koaksijalnog kabla (onaj stariji model).
Dzontra_Volta wrote: ↑23/09/2022 21:22
Zašto BHT ima odgođeno vrijeme gledanja? Dođe mi notifikacija na mobitelu da je pao gol, pa tek nakon nekih 45 sekundi bude to na tv-u. Kao da gledam stream.
Eon box preko koaksijalnog kabla (onaj stariji model).
Dzontra_Volta wrote: ↑23/09/2022 21:22
Zašto BHT ima odgođeno vrijeme gledanja? Dođe mi notifikacija na mobitelu da je pao gol, pa tek nakon nekih 45 sekundi bude to na tv-u. Kao da gledam stream.
Eon box preko koaksijalnog kabla (onaj stariji model).
Telemach wrote: ↑23/09/2022 12:24
Pozdrav @dowydyenya,
Vaše navode i podatke smo proslijedili kolegama iz tima za brigu o korisnicima. Kolege će Vas ubrzo kontaktirati i prezentovati najbolju ponudu za Vas. Molimo za samo malo strpljenja i razumijevanja.
Sve dogovoreno na obostranu korist , nastavljamo saradnju iduca 24 mjeseca.
Dzontra_Volta wrote: ↑23/09/2022 21:22
Zašto BHT ima odgođeno vrijeme gledanja? Dođe mi notifikacija na mobitelu da je pao gol, pa tek nakon nekih 45 sekundi bude to na tv-u. Kao da gledam stream.
Eon box preko koaksijalnog kabla (onaj stariji model).
Svi digitalni boxovi kasne i D3 je kasnio. Godinama se dršavalo da gledam utakmicu i vidim gol, a onda 10-ak sekundi poslije iz kafane u komšiluku se čuje reakcija. Ja gledao na analognom, oni na digitalnom.
Dzontra_Volta wrote: ↑23/09/2022 21:22
Zašto BHT ima odgođeno vrijeme gledanja? Dođe mi notifikacija na mobitelu da je pao gol, pa tek nakon nekih 45 sekundi bude to na tv-u. Kao da gledam stream.
Eon box preko koaksijalnog kabla (onaj stariji model).
Svi digitalni boxovi kasne i D3 je kasnio. Godinama se dršavalo da gledam utakmicu i vidim gol, a onda 10-ak sekundi poslije iz kafane u komšiluku se čuje reakcija. Ja gledao na analognom, oni na digitalnom.
To kašnjenje je znalo biti sekundu-dvije. Ovo je pravo stream kašnjenje i nikad mi se to u dosadašnjim prenosima nije dešavalo.
MedicinskiBrat wrote: ↑23/09/2022 10:54
Brzo će april 2023.god.
Priključak znači u martu već drugi operater.
7 porodica iz moje ulice isto tako će uraditi.
Pozdrav @MedicinskiBrat,
Zamolit ćemo Vas da nam u inbox dostavite Vaše korisničke podatke i kontakt broj telefona kako bi Vas kolege iz tima za brigu o korisnicima kontaktirale i prezentovale najbolju ponudu za Vas za nastavak saradnje sa kompanijom Telemach.
Nema potrebe. Zadnja dva mjeseca ste 6 puta dolazili na adresu da bi konačno sve bilo u redu. Čujemo se na kraju ugovora za pola godine da Vam vratim opremu.
MedicinskiBrat wrote: ↑24/09/2022 12:41
Nema potrebe. Zadnja dva mjeseca ste 6 puta dolazili na adresu da bi konačno sve bilo u redu. Čujemo se na kraju ugovora za pola godine da Vam vratim opremu.
Pozdrav @MedicinskiBrat,
Ukoliko se odlučite za nastavak saradnje sa kompanijom Telemach uz odlične benefite, budite slobodni da nam dostavite Vaše korisničke podatke i kontakt broj telefona u inbox kako bi Vas kolege iz tima za brigu o korisnicima pozvale i prezentovale najbolje benefite za nastavak saradnje sa kompanijom Telemach. Hvala Vam na javljanju na ovaj način.
Samo da se zahvalim @Telemach -u na podršci putem ovog foruma i komunikaciji koja je na svjetskom nivou.
Ipak sam produžio UO za Total TV na nova 24mj. i nadam se da će propisano UO i biti ispoštovano.
Pohvala za opciju potpisivanja aneksa putem SMS poruke jer i to je jedan od potencijala digitalizacije.
Nisam dobio trenutno aktuelnu promociju za Total TV korisnike ali jesam sličnu onoj koja je bila prije ove.
MedicinskiBrat wrote: ↑23/09/2022 10:54
Brzo će april 2023.god.
Priključak znači u martu već drugi operater.
7 porodica iz moje ulice isto tako će uraditi.
+1 mart
Meni je fala bogu istekao ugovor u 8 mjesecu...zvali me nismo se uspjeli dogovoriti...ja mislim da pokušavaju što više korisnika vezati ugovorom 2 godine jer namjeravaju dići cijene pretplate iduće godine...
Meni je fala bogu istekao ugovor u 8 mjesecu...zvali me nismo se uspjeli dogovoriti...ja mislim da pokušavaju što više korisnika vezati ugovorom 2 godine jer namjeravaju dići cijene pretplate iduće godine...
Podignu pretplatu za 0.10 pf imaš pravo da raskineš ugovor bez penala u roku od mjesec dana..
bogata_sirotinja wrote: ↑25/09/2022 22:31
Samo da se zahvalim @Telemach -u na podršci putem ovog foruma i komunikaciji koja je na svjetskom nivou.
Ipak sam produžio UO za Total TV na nova 24mj. i nadam se da će propisano UO i biti ispoštovano.
Pohvala za opciju potpisivanja aneksa putem SMS poruke jer i to je jedan od potencijala digitalizacije.
Nisam dobio trenutno aktuelnu promociju za Total TV korisnike ali jesam sličnu onoj koja je bila prije ove.
Pozdrav @bogata_sirotinja,
Nema na čemu. Drago nam je da ste sa kolegama iz tima za brigu o korisnicima uspjeli dogovoriti dalju saradnju sa kompanijom Total TV, i da se zadovoljni benefitima koje su Vam kolege prezentovale. Hvala Vam na saradnji na ovaj način.
Tiger 033 wrote: ↑26/09/2022 07:02
Meni je fala bogu istekao ugovor u 8 mjesecu...zvali me nismo se uspjeli dogovoriti...ja mislim da pokušavaju što više korisnika vezati ugovorom 2 godine jer namjeravaju dići cijene pretplate iduće godine...
Pozdrav @Tiger 033,
Predlažemo Vam da nam dostavite Vaše korisničke podatke i kontakt broj telefona u inbox. Vjerujemo da će kolege iz tima za brigu o korisnicima za Vas pronaći najbolje benefite i pogodnosti za nastavak saradnje sa kompanijom Telemach.
twonk wrote: ↑26/09/2022 11:51
Od jutros bez interneta, općina Hadžići
Pozdrav @twonk,
Zamolit ćemo Vas da nam u inbox dostavite Vaše korisničke podatke kako bismo izvršili potrebne provjere i dostavili Vam povratne informacije.
twonk wrote: ↑26/09/2022 11:51
Od jutros bez interneta, općina Hadžići
Pozdrav @twonk,
Došlo je do prekida optičkog kabla na području Hadžića. Kolege ubrzano rade na otklanjanju poteškoća u radu svih Telemach servisa. Molimo za samo malo strpljenja i razumijevanja.
Telemach, obzirom da ste mi mami prije mjesec dana uvalili anex ugovora koji je potpisala bez da je dobila ikakvu pogodnost da li postoji mogucnost da se u ugovor ubaci barem jos jedan modul kartica da ne placam, jer vec jednu placamo. Zvao sam vas i rekli ste me kontaktirati ali niste nikad
Reglan wrote: ↑26/09/2022 14:16
Telemach, obzirom da ste mi mami prije mjesec dana uvalili anex ugovora koji je potpisala bez da je dobila ikakvu pogodnost da li postoji mogucnost da se u ugovor ubaci barem jos jedan modul kartica da ne placam, jer vec jednu placamo. Zvao sam vas i rekli ste me kontaktirati ali niste nikad
Pozdrav @Reglan,
Zamolit ćemo Vas da nam u inbox dostavite korisničke podatke Vaše majke, kao i kontakt broj telefona. Kolege će Vas pozvati u što kraćem roku i provjeriti šta mogu učiniti za Vas.
Tiger 033 wrote: ↑26/09/2022 07:02
Meni je fala bogu istekao ugovor u 8 mjesecu...zvali me nismo se uspjeli dogovoriti...ja mislim da pokušavaju što više korisnika vezati ugovorom 2 godine jer namjeravaju dići cijene pretplate iduće godine...
Pozdrav @Tiger 033,
Predlažemo Vam da nam dostavite Vaše korisničke podatke i kontakt broj telefona u inbox. Vjerujemo da će kolege iz tima za brigu o korisnicima za Vas pronaći najbolje benefite i pogodnosti za nastavak saradnje sa kompanijom Telemach.
Podatke sam slao već nekoliko puta...i zvali su me vaše kolege iz tima za brigu o korisnicima....međutim kao što sam već napisao nismo se uspjeli dogovoriti....