Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Zdravo channel10 & TheWatcher,
Nastojimo na sve upite i zahtjeve odgovoriti u najkraćem roku, stoga Vas molimo za strpljenje kada je roiječ o ovom načinu komunikacije.
Iako možda nećemo biti u prilici da odgovorimo na svaku poruku, garantujemo Vam da će ona biti pročitana.
Ukoliko imate konkretne upite i zahtjeve vezano za Vaš korisnički Ugovor, sugerišemo da nam se javite u inbox.
@Telemach
Zašto ne poštujete pravila RAK-a po pitanju starih i novih korisnika kada su akcije u pitanju? Majku uporno zovete i nudite neke glupe popuste a kada zatražimo 6 mjeseci po 1 KM (nije pod ugovornom obavezom) kažete da je to samo za nove korisnike iako je RAK rekao da novi i stari korisnici moraju biti izjednačeni po pitanju uslova zaključenja ugovora. Svi drugi operateri to poštuju osim vas.
apokalipso2 wrote: ↑15/09/2021 13:35
@Telemach
Zašto ne poštujete pravila RAK-a po pitanju starih i novih korisnika kada su akcije u pitanju? Majku uporno zovete i nudite neke glupe popuste a kada zatražimo 6 mjeseci po 1 KM (nije pod ugovornom obavezom) kažete da je to samo za nove korisnike iako je RAK rekao da novi i stari korisnici moraju biti izjednačeni po pitanju uslova zaključenja ugovora. Svi drugi operateri to poštuju osim vas.
Svaki korisnik koji nije pod obaveznim ugovorom moze potpisati novi ugovor po trenutnoj akciji koja vrijedi i za stare i za nove korisnicke tako je kod svih operatera jer su takva pravila jer svi korisnici su isti i oprater nema pravo da dijeli korisnike
apokalipso2 wrote: ↑15/09/2021 13:35
@Telemach
Zašto ne poštujete pravila RAK-a po pitanju starih i novih korisnika kada su akcije u pitanju? Majku uporno zovete i nudite neke glupe popuste a kada zatražimo 6 mjeseci po 1 KM (nije pod ugovornom obavezom) kažete da je to samo za nove korisnike iako je RAK rekao da novi i stari korisnici moraju biti izjednačeni po pitanju uslova zaključenja ugovora. Svi drugi operateri to poštuju osim vas.
Svaki korisnik koji nije pod obaveznim ugovorom moze potpisati novi ugovor po trenutnoj akciji koja vrijedi i za stare i za nove korisnicke tako je kod svih operatera jer su takva pravila jer svi korisnici su isti i oprater nema pravo da dijeli korisnike
Tako bi trebalo biti ali kod Telemach-a nije. Barem ne u Tuzli ili to zavisi od grada do grada.
apokalipso2 wrote: ↑15/09/2021 13:35
@Telemach
Zašto ne poštujete pravila RAK-a po pitanju starih i novih korisnika kada su akcije u pitanju? Majku uporno zovete i nudite neke glupe popuste a kada zatražimo 6 mjeseci po 1 KM (nije pod ugovornom obavezom) kažete da je to samo za nove korisnike iako je RAK rekao da novi i stari korisnici moraju biti izjednačeni po pitanju uslova zaključenja ugovora. Svi drugi operateri to poštuju osim vas.
Zdravo @apokalipso2,
Molimo da nam dostavite korisničke podatke u inbox i rado ćemo provjeriti Vaš Ugovor.
Unaprijed se zahvaljujemo na saradnji i stojimo na raspolaganju.
@Telemach možda niste vidjeli poruku pošto je sinoć bilo kasno kada sam je postavio.
lol, cekaj, postavis post na forumu i ocekujes odgovor u nekom roku? Pa ako ikako odgovore na ovom neformalnom nacinu komunikacije, to je odlicno.
Imas zvanicne kanale, kao sto su mail, telefonski poziv, nemoj da zloupotrebljavas ovu temu. U dva klika posaljes obracanje i dobijes info putem maila, ako ne zelis pricati.
apokalipso2 wrote: ↑15/09/2021 13:35
@Telemach
Zašto ne poštujete pravila RAK-a po pitanju starih i novih korisnika kada su akcije u pitanju? Majku uporno zovete i nudite neke glupe popuste a kada zatražimo 6 mjeseci po 1 KM (nije pod ugovornom obavezom) kažete da je to samo za nove korisnike iako je RAK rekao da novi i stari korisnici moraju biti izjednačeni po pitanju uslova zaključenja ugovora. Svi drugi operateri to poštuju osim vas.
Ajde svega ti javi ovdje ili u pp šta će ti odgovoriti za o o
Ma njima je opšte rasulo i odliv korisnika ako ne uvedu pod hitno arene, jedino mlađoj raji kojoj je brži internet važniji od svega će ostati ali i tih je sve manje, khm dojčland obećana zemljoOoooo khm a onda ostaju roditelji i stariji koji žele da uzmu daljinski i da samo prebace na kanal koji prenosi xyz utakmicu a ne da se hebu sa strimovima i sl.
Uskoro mi ističe ugovor i nekoliko puta su me zvali sa prijedlogom produženja ugovora uz popust od 15% za prvu godinu.
Koristim najskuplji trio paket. Rekao sam da nisam siguran da želim produžiti ugovor jer je sport, uz filmove, ono što me zanima na TV .
Ovo sa blokadom ovog R. je prelilo čašu.
enko 1964 wrote: ↑15/09/2021 18:59
Uskoro mi ističe ugovor i nekoliko puta su me zvali sa prijedlogom produženja ugovora uz popust od 15% za prvu godinu.
Koristim najskuplji trio paket. Rekao sam da nisam siguran da želim produžiti ugovor jer je sport, uz filmove, ono što me zanima na TV .
Ovo sa blokadom ovog R. je prelilo čašu.
Problem je što ni ostala ponuda nije čemu a nemamo kvalitetnog nacionalnog provajdera tako da smo svi skupa kolateralna šteta u ratu srpskih politika i interesa.
Meni su nudili bez popusta, da otkljucaju Cinestar pakete. Nece da moze.