Telemach BH

Hardware, software, mobiteli, programiranje, internet...

Moderator: Benq

Post Reply
wolfie
Posts: 891
Joined: 19/10/2010 21:21

#13451 Re: Telemach BH

Post by wolfie »

Cao raja.

Ima li iko sljedeci problem, TV je Sony 55" XH9077, Eon Box sa premium certificiranim HDMI 2.0 kablom. Eon Premium paket.
Ustekano u HDMI 4 (kod Sonya HDMI portovi 3 i 4 su jedini Enhanced format, tj. dopustaju najvecu propusnost).
Softverski bilo podeseno na Enhanced, ali odjednom vise nece nego samo radi u inferiornijem Standard modu. Na Enhanced crna slika i treperi.

Je li do TV-a, kabla ili do Eon Box ili ipak do njih i njihovih stalnih radova, cini mi se da imam losiju uslugu, cisto sumnjam i da je internet 500/30 na kablu, bez obzira sto to ne mogu sad testirati.

Hvala i pozdrav.
User avatar
Benq
Moderator
Posts: 10183
Joined: 16/11/2009 18:00
Location: Sarajevo

#13452 Re: Telemach BH

Post by Benq »

wolfie wrote: 18/08/2022 18:15 Cao raja.

Ima li iko sljedeci problem, TV je Sony 55" XH9077, Eon Box sa premium certificiranim HDMI 2.0 kablom. Eon Premium paket.
Ustekano u HDMI 4 (kod Sonya HDMI portovi 3 i 4 su jedini Enhanced format, tj. dopustaju najvecu propusnost).
Softverski bilo podeseno na Enhanced, ali odjednom vise nece nego samo radi u inferiornijem Standard modu. Na Enhanced crna slika i treperi.

Je li do TV-a, kabla ili do Eon Box ili ipak do njih i njihovih stalnih radova, cini mi se da imam losiju uslugu, cisto sumnjam i da je internet 500/30 na kablu, bez obzira sto to ne mogu sad testirati.

Hvala i pozdrav.
Probaj sa drugim kablom, kod mene je ukljucen box u HDMI 1 port, a u HDMI 3 je ukljucen Soundbar zbog ARC-a, nema problema sa radom box-a a isti nam je tv, takodjer ukljucen Enhanced na portu.
User avatar
Telemach
Posts: 15688
Joined: 13/10/2010 14:13

#13453 Re: Telemach BH

Post by Telemach »

wolfie wrote: 18/08/2022 18:15 Cao raja.

Ima li iko sljedeci problem, TV je Sony 55" XH9077, Eon Box sa premium certificiranim HDMI 2.0 kablom. Eon Premium paket.
Ustekano u HDMI 4 (kod Sonya HDMI portovi 3 i 4 su jedini Enhanced format, tj. dopustaju najvecu propusnost).
Softverski bilo podeseno na Enhanced, ali odjednom vise nece nego samo radi u inferiornijem Standard modu. Na Enhanced crna slika i treperi.

Je li do TV-a, kabla ili do Eon Box ili ipak do njih i njihovih stalnih radova, cini mi se da imam losiju uslugu, cisto sumnjam i da je internet 500/30 na kablu, bez obzira sto to ne mogu sad testirati.

Hvala i pozdrav.
Pozdrav @wolfie,
Zamolit ćemo Vas da nam u inbox dostavite Vaše korisničke podatke i kontakt broj telefona kako bi kolege izvršile detaljne provjere. Hvala Vam na javljanju i saradnji na ovaj način.
User avatar
dembele
Posts: 2723
Joined: 19/06/2014 09:15

#13454 Re: Telemach BH

Post by dembele »

sale07 wrote: 18/08/2022 09:26 Evo 2x mi se brise komentar na pitanje za Arena kanale. Sta je ovo Sjeverna Koreja pa se ne smiju postavljati pitanja?
Pitam iz razloga jer mi ugovor istice u 12. mjesecu, jer sam prije dvije godine izabrao Telemach samo zbog Arena a vi ste ih onda samo ukinuli.
Pa da znam da li da prikljucujem BH telekom ili ?
A dobar si, kod mene ugovor ističe za dva dana, a ti već sada razmišljaš o decembru mjesecu :D
User avatar
Telemach
Posts: 15688
Joined: 13/10/2010 14:13

#13455 Re: Telemach BH

Post by Telemach »

dembele wrote: 18/08/2022 19:13 A dobar si, kod mene ugovor ističe za dva dana, a ti već sada razmišljaš o decembru mjesecu :D
Pozdrav @dembele,
Hvala Vam na javljanju na ovaj način. Kolege su Vam prezentovale najbolju ponudu koju su bili u mogućnosti prezentovati. Ukoliko želite prihvatiti navedenu ponudu, zamolit ćemo Vas da nam se obratite u inbox kako bi Vas kolege pozvale u što kraćem roku i sa Vama dogovorile nastavak saradnje sa kompanijom Telemach. Hvala Vam na saradnji na ovaj način.
User avatar
Hercegoviina
Posts: 2261
Joined: 14/02/2013 14:11

#13456 Re: Telemach BH

Post by Hercegoviina »

Ako se izgubi daljinski za eon box, placa li se sta za novi?
User avatar
Telemach
Posts: 15688
Joined: 13/10/2010 14:13

#13457 Re: Telemach BH

Post by Telemach »

Hercegoviina wrote: 19/08/2022 15:01 Ako se izgubi daljinski za eon box, placa li se sta za novi?
Pozdrav @Hercegoviina,
Novi daljinski upravljač možete preuzeti u najbližoj Telemach poslovnici uz jednokratnu cijenu od 15 KM. Za sve dodatne upite stojimo Vam na raspolaganju. Hvala Vam na javljanju i saradnji na ovaj način.
User avatar
Rene Higuita
Posts: 895
Joined: 10/09/2012 16:17
Contact:

#13458 Re: Telemach BH

Post by Rene Higuita »

wolfie wrote: 18/08/2022 18:15 Cao raja.

Ima li iko sljedeci problem, TV je Sony 55" XH9077, Eon Box sa premium certificiranim HDMI 2.0 kablom. Eon Premium paket.
Ustekano u HDMI 4 (kod Sonya HDMI portovi 3 i 4 su jedini Enhanced format, tj. dopustaju najvecu propusnost).
Softverski bilo podeseno na Enhanced, ali odjednom vise nece nego samo radi u inferiornijem Standard modu. Na Enhanced crna slika i treperi.

Je li do TV-a, kabla ili do Eon Box ili ipak do njih i njihovih stalnih radova, cini mi se da imam losiju uslugu, cisto sumnjam i da je internet 500/30 na kablu, bez obzira sto to ne mogu sad testirati.

Hvala i pozdrav.
Jesu li ista rijesili? Isti slucaj i kod mene.
wolfie
Posts: 891
Joined: 19/10/2010 21:21

#13459 Re: Telemach BH

Post by wolfie »

Rene Higuita wrote: 19/08/2022 15:10 Jesu li ista rijesili? Isti slucaj i kod mene.
Nisu nista rijesili, zvao sam podrsku vise puta, samo znaju resetovati opremu na daljinu. Ali ja vidim i osjetim da to nije to.
Jedino mi je drago sto sad znam da nisam jedini.
User avatar
Telemach
Posts: 15688
Joined: 13/10/2010 14:13

#13460 Re: Telemach BH

Post by Telemach »

wolfie wrote: 19/08/2022 16:27 Nisu nista rijesili, zvao sam podrsku vise puta, samo znaju resetovati opremu na daljinu. Ali ja vidim i osjetim da to nije to.
Jedino mi je drago sto sad znam da nisam jedini.
Pozdrav @wolfie,
Zamolit ćemo Vas da nam u inbox dostavite Vaše korisničke podatke kako bismo zabilježili poteškoće koje Vam se javljaju na Vašem TV uređaj i iste proslijedili kolegama na detaljnu provjeru. Hvala Vam na javljanju i saradnji na ovaj način.
User avatar
Telemach
Posts: 15688
Joined: 13/10/2010 14:13

#13461 Re: Telemach BH

Post by Telemach »

Rene Higuita wrote: 19/08/2022 15:10 Jesu li ista rijesili? Isti slucaj i kod mene.
Pozdrav @Rene Higuita,
Vaše podatke smo proslijedili kolegama na provjeru. Zamolit ćemo Vas za malo strpljenja i razumijevanja. Nakon što dobijemo povratne informacije od strane kolega, rado ćemo Vam pružiti odgovor na Vaš upit i podršku za neometan rad usluge na Vašem TV uređaju. Hvala Vam na javljanju i saradnji na ovaj način.
User avatar
_BataZiv_0809
Nindža revizor
Posts: 65592
Joined: 09/05/2013 13:56
Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
Vozim: Lancia na servisu

#13462 Re: Telemach BH

Post by _BataZiv_0809 »

E ovako, selim uskoro iz trenutnog stana, na moj e-mail stizu racuni ali ugovor NIJE NA MOJE IME i nema veze sa mnom.

Koja je procedura da se promijeni e-mail na koji stizu racuni.
User avatar
Telemach
Posts: 15688
Joined: 13/10/2010 14:13

#13463 Re: Telemach BH

Post by Telemach »

_BataZiv_0809 wrote: 19/08/2022 17:18 E ovako, selim uskoro iz trenutnog stana, na moj e-mail stizu racuni ali ugovor NIJE NA MOJE IME i nema veze sa mnom.

Koja je procedura da se promijeni e-mail na koji stizu racuni.
Pozdrav @_BataZiv_0809,
Zamolit ćemo Vas da nam u inbox korisničke podatke Ugovora za koji vršite upit, kao i e-mail adresu na koju želite da se vrši buduća isporuka računa za Telemach usluge. Hvala Vam na javljanju i saradnji na ovaj način.
User avatar
_BataZiv_0809
Nindža revizor
Posts: 65592
Joined: 09/05/2013 13:56
Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
Vozim: Lancia na servisu

#13464 Re: Telemach BH

Post by _BataZiv_0809 »

Telemach wrote: 19/08/2022 17:24
_BataZiv_0809 wrote: 19/08/2022 17:18 E ovako, selim uskoro iz trenutnog stana, na moj e-mail stizu racuni ali ugovor NIJE NA MOJE IME i nema veze sa mnom.

Koja je procedura da se promijeni e-mail na koji stizu racuni.
Pozdrav @_BataZiv_0809,
Zamolit ćemo Vas da nam u inbox korisničke podatke Ugovora za koji vršite upit, kao i e-mail adresu na koju želite da se vrši buduća isporuka računa za Telemach usluge. Hvala Vam na javljanju i saradnji na ovaj način.
Javim vam se kad bude aktuelno moze?
User avatar
Telemach
Posts: 15688
Joined: 13/10/2010 14:13

#13465 Re: Telemach BH

Post by Telemach »

_BataZiv_0809 wrote: 19/08/2022 17:29 Javim vam se kad bude aktuelno moze?
Pozdrav @_BataZiv_0809,
Naravno, budite slobodni da nam se obratite kada budete željeli da izvršimo potrebne promjene po pitanju usluge e-račun. Hvala Vam na javljanju i saradnji na ovaj način.
User avatar
dzeko1
Posts: 803
Joined: 18/09/2012 13:55

#13466 Re: Telemach BH

Post by dzeko1 »

U zadnje vrijeme cesto primijetim da na eon boxu nece slika 'uzivo', tj. samo se pojavi siva slika, i proradi ako vratim unazad 1-2 min. Softverski ili hardverski (citaj koaksijalni) problem? Nisam provjeravao jos kablove, jer su zastekani, da vidim prvo da nije sta do softvera :D
User avatar
Benq
Moderator
Posts: 10183
Joined: 16/11/2009 18:00
Location: Sarajevo

#13467 Re: Telemach BH

Post by Benq »

dzeko1 wrote: 19/08/2022 21:43 U zadnje vrijeme cesto primijetim da na eon boxu nece slika 'uzivo', tj. samo se pojavi siva slika, i proradi ako vratim unazad 1-2 min. Softverski ili hardverski (citaj koaksijalni) problem? Nisam provjeravao jos kablove, jer su zastekani, da vidim prvo da nije sta do softvera :D
Siva slika na "live" moze znaciti i los signal, pa bih ja krenuo od toga, posalji Telemach-u podatke da ti provjere signale. Je li sve ok nakon sto restartujes box?
User avatar
dzeko1
Posts: 803
Joined: 18/09/2012 13:55

#13468 Re: Telemach BH

Post by dzeko1 »

Isto bude i poslije restarta, desava se to ima 10-ak dana.
User avatar
Telemach
Posts: 15688
Joined: 13/10/2010 14:13

#13469 Re: Telemach BH

Post by Telemach »

dzeko1 wrote: 19/08/2022 21:43 U zadnje vrijeme cesto primijetim da na eon boxu nece slika 'uzivo', tj. samo se pojavi siva slika, i proradi ako vratim unazad 1-2 min. Softverski ili hardverski (citaj koaksijalni) problem? Nisam provjeravao jos kablove, jer su zastekani, da vidim prvo da nije sta do softvera :D
Pozdrav @dzeko1,
Zamolit ćemo Vas da nam u inbox dostavite Vaše korisničke podatke kako bismo izvršili detaljne provjere. Hvala Vam na javljanju i saradnji na ovaj način.
vanjki
Posts: 1787
Joined: 26/10/2006 17:37

#13470 Re: Telemach BH

Post by vanjki »

Koje lige u fudbalu je sada moguce gledati na Telemach?
User avatar
studeni76
Posts: 5380
Joined: 03/06/2009 14:12

#13471 Re: Telemach BH

Post by studeni76 »

vanjki wrote: 20/08/2022 08:24 Koje lige u fudbalu je sada moguce gledati na Telemach?
Bundes 1 I 2, Italijanska 2 liga, Turska 1, ponekad Holanđani i Česi, Austrija, Bugarska, Slovenija, finska. I naravno da bi moglo biti sta od Gruzije, Bjelorusije i sl.
vanjki
Posts: 1787
Joined: 26/10/2006 17:37

#13472 Re: Telemach BH

Post by vanjki »

studeni76 wrote: 20/08/2022 10:14
vanjki wrote: 20/08/2022 08:24 Koje lige u fudbalu je sada moguce gledati na Telemach?
Bundes 1 I 2, Italijanska 2 liga, Turska 1, ponekad Holanđani i Česi, Austrija, Bugarska, Slovenija, finska. I naravno da bi moglo biti sta od Gruzije, Bjelorusije i sl.
Hvala
User avatar
kemox
Posts: 654
Joined: 02/02/2013 12:43

#13473 Re: Telemach BH

Post by kemox »

Evo grom spržio tekemach u Novom Sarajevu. Nema od jutros ništa :evil: :oops:
User avatar
Telemach
Posts: 15688
Joined: 13/10/2010 14:13

#13474 Re: Telemach BH

Post by Telemach »

kemox wrote: 20/08/2022 14:47 Evo grom spržio tekemach u Novom Sarajevu. Nema od jutros ništa :evil: :oops:
Pozdrav @kemox,
Zamolit ćemo Vas da nam Vaše korisničke podatke i kontakt broj telefona dostavite u inbox kako bismo izvršili detaljne provjere. Hvala Vam na javljanju i saradnji na ovaj način.
User avatar
kemox
Posts: 654
Joined: 02/02/2013 12:43

#13475 Re: Telemach BH

Post by kemox »

Telemach wrote: 20/08/2022 14:53
kemox wrote: 20/08/2022 14:47 Evo grom spržio tekemach u Novom Sarajevu. Nema od jutros ništa :evil: :oops:
Pozdrav @kemox,
Zamolit ćemo Vas da nam Vaše korisničke podatke i kontakt broj telefona dostavite u inbox kako bismo izvršili detaljne provjere. Hvala Vam na javljanju i saradnji na ovaj način.
Prijavljeno jutros, generalni problem. Evo vidim tehničare na terenu kod bandera
Post Reply