Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
laik1981 wrote: ↑15/03/2023 21:34
Verzija je 8.0, a trenutno uredjaj ne moze da provjeri azuriranje.. Malo je glupo da donesu uredjaj koji nije pripremljen za potpunu upotrebu..
Da bi izvršio provjeru, mora biti spojen mrežnim kablom sa modemom, jer ne može povući novu verziju bez internet konekcije.
Svi EON box uređaji na mreži su fabrički došli sa verzijom 8.0 i čim se prvi put spojiš na internet, povuče verziju 9.0.
Ako si spojen na internet i ne može da povuče i dalje, javi se njima da provjere šta se dešava.
E nisam mu provjeravao da li je spojen mreznim kablom.. Bio je spojen na net jer smo trazili hbo na google playu.. Sutra cu mu provjeriti..
Bez obzira, bas je amaterski da monter nije to odradio prilikom instalacije opreme.. Premium paket, a moras se sam zajebavati sa aplikacijama i azuriranjima..
I btw, na koliko uredjaja se moze instalirati i koristiti hbo max u okviru jedne pretplate u ovom premium paketu?
Pozdrav,
malo su vam neozbiljni ovi što zaprimaju pritužbe na [email protected]. Prijavio sam nakošenu banderu prema mojoj imovini i koja je usput privezana za moju ogradu, kako bi istu propisno osigurali i otkacili sa moje ograde, a kako bih mogao krenuti sa planiranim građevinskim radovima, i ništa. Dobio odgovor "malo strpljenja"!
Ja kad otkačim letve koje ste prikovali za moju ogradu, postaje upitna stabilnost vaše bandere!?
Tako da i vas molim, ako možete da intervenišete da se to riješi.
Pozdrav @acer5101,
Hvala Vam na dostavljenim informacijama. Vaš upit će biti proslijeđen na detaljnu provjeru, te će Vam kolege dostaviti odgovor u što kraćem roku, čim od strane nadležnog sektora dobiju odgovor. Hvala Vam na javljanju i saradnji na ovaj način.
@Telemach
Imate li kakav odgovor za moje pitanje? Ništa ne znači provjeriće . Bezveze da u dopis stavljam nadležne organe i inspekcije! Dajte neka dođu i riješe navedeno
laik1981 wrote: ↑15/03/2023 21:24
Danas rodjaku prikljucili ovaj eon premium paket. Dobio eon box na kojem nije instaliran hbo max, a iste aplikacije nema u play storeu.. Sta ciniti?
Pozdrav @laik1981,
Zamolit ćemo Vas da nam u inbox dostavite korisničke podatke i kontakt broj telefona korisnika, kako bi kolege iz sektora napredne tehničke podrške pozvale korisnika, te izvršile potrebne provjere i pružile podršku. Za sve dodatne upite Vam stojimo na raspolaganju.
acer5101 wrote: ↑16/03/2023 09:09
@Telemach
Imate li kakav odgovor za moje pitanje? Ništa ne znači provjeriće . Bezveze da u dopis stavljam nadležne organe i inspekcije! Dajte neka dođu i riješe navedeno
Pozdrav @acer5101,
Kolege su Vaš Zahtjev proslijedile na provjeru, i čim dobiju odgovor od strane nadležnog sektora, dostavit će Vam odgovor na Vašu e-mail adresu. Molimo za samo malo strpljenja i razumijevanja.
shape of despair wrote: ↑16/03/2023 09:10
Imal šta od tog povećanja uploada?
Pozdrav @shape of despair,
Trenutno ne raspolažemo sa informacijama vezanim za Vaš upit. Predlažemo Vam da pratite naše službene kanale informisanja korisnika, kako biste prvi saznali sve novosti koje pripremamo za naše korisnike. Za sve dodatne upite Vam stojimo na raspolaganju.
Zdravo, kao korisnik koji preko deset godina koristim Telemachove usluge zanima me da li mogu ostvariti pravo na eon box. U pitanju je eon light duo paket.
Blagajac wrote: ↑17/03/2023 09:11
Jedno pitanje
Da li se daljinski od Eon boxa moze programirati za upravljane sa LG oled tv makar da upravlja sa tonom i HDMI ulazima?
LP
Pozdrav @Blagajac,
Dostavljamo Vam upute za podešavanje daljinskog od EON box uređaja za upravljanje funkcijama TV uređaja. Potrebno je da na EON box daljinskom upravljaču pritisnete u isto vrijeme tipke TV/STB + OK i držite 3 sekunde dok se zelena lampica ne upali i ostane da svijeti. Nakon toga je potrebno da unesete trocifreni kod za Vaš TV uređaj i provjerite da li možete upravljati funkcijama TV uređaja, ukoliko i dalje ne možete upravljati funkcijama TV uređaja, potrebno je ponoviti postupak sa drugim kodom. Kodovi za LG TV uređaje su: 421, 518, 508 i 006. Za sve dodatne upite Vam stojimo na raspolaganju.
addiction wrote: ↑17/03/2023 10:09
Zdravo, kao korisnik koji preko deset godina koristim Telemachove usluge zanima me da li mogu ostvariti pravo na eon box. U pitanju je eon light duo paket.
Pozdrav @addiction,
Zamolit ćemo Vas da nam u inbox dostavite Vaše korisničke podatke i kontakt broj telefona, kako bi Vas kolege iz posebnog sektora za brigu o korisnicima kontaktirale i prezentovale dostupne mogućnosti. Za sve dodatne upite Vam stojimo na raspolaganju.
Blagajac wrote: ↑17/03/2023 09:11
Jedno pitanje
Da li se daljinski od Eon boxa moze programirati za upravljane sa LG oled tv makar da upravlja sa tonom i HDMI ulazima?
LP
Pozdrav @Blagajac,
Dostavljamo Vam upute za podešavanje daljinskog od EON box uređaja za upravljanje funkcijama TV uređaja. Potrebno je da na EON box daljinskom upravljaču pritisnete u isto vrijeme tipke TV/STB + OK i držite 3 sekunde dok se zelena lampica ne upali i ostane da svijeti. Nakon toga je potrebno da unesete trocifreni kod za Vaš TV uređaj i provjerite da li možete upravljati funkcijama TV uređaja, ukoliko i dalje ne možete upravljati funkcijama TV uređaja, potrebno je ponoviti postupak sa drugim kodom. Kodovi za LG TV uređaje su: 421, 518, 508 i 006. Za sve dodatne upite Vam stojimo na raspolaganju.
Blagajac wrote: ↑17/03/2023 09:11
Jedno pitanje
Da li se daljinski od Eon boxa moze programirati za upravljane sa LG oled tv makar da upravlja sa tonom i HDMI ulazima?
LP
Pozdrav @Blagajac,
Dostavljamo Vam upute za podešavanje daljinskog od EON box uređaja za upravljanje funkcijama TV uređaja. Potrebno je da na EON box daljinskom upravljaču pritisnete u isto vrijeme tipke TV/STB + OK i držite 3 sekunde dok se zelena lampica ne upali i ostane da svijeti. Nakon toga je potrebno da unesete trocifreni kod za Vaš TV uređaj i provjerite da li možete upravljati funkcijama TV uređaja, ukoliko i dalje ne možete upravljati funkcijama TV uređaja, potrebno je ponoviti postupak sa drugim kodom. Kodovi za LG TV uređaje su: 421, 518, 508 i 006. Za sve dodatne upite Vam stojimo na raspolaganju.
Mozete li napisati kodove za Philips uredjaje? Hvala
Sid the sloth wrote: ↑17/03/2023 13:25
Mozete li napisati kodove za Philips uredjaje? Hvala
Pozdrav @Sid the sloth,
Naravno, kodovi za Philips TV uređaje su: 479, 426, 150, 422, 425, 452, 424, 423 i 006. Za sve dodatne upite Vam stojimo na raspolaganju.
Kupio sam korišten EON box, međutim kada ga pokušam aktivirati izbaci grešku "Došlo je do greške prilikom aktivacije uređaja. Molimo vas pokušajte kasnije". Da li je to do njeg ili je nešto do mog accounta. Kupio sam ga prošle godine i uredno ga aktiviralo i ja ga ponovo restartujem na fabričke postavke i tako stojao mjesecima dok mi nije trebao i sada da ga aktiviram ne može, izbaci tu grešku.
Čitao sam da se može ubaciti drugi software i da bude kao obični android box i da mu radi WiFi.
Mehemed wrote: ↑17/03/2023 13:56
Kupio sam korišten EON box, međutim kada ga pokušam aktivirati izbaci grešku "Došlo je do greške prilikom aktivacije uređaja. Molimo vas pokušajte kasnije". Da li je to do njeg ili je nešto do mog accounta. Kupio sam ga prošle godine i uredno ga aktiviralo i ja ga ponovo restartujem na fabričke postavke i tako stojao mjesecima dok mi nije trebao i sada da ga aktiviram ne može, izbaci tu grešku.
Čitao sam da se može ubaciti drugi software i da bude kao obični android box i da mu radi WiFi.
Pozdrav @Mehemed,
EON box uređaj kupljen na taj način je ilegalno otuđen od strane kompanije Telemach, i isti je deaktiviran u našem sistemu i neće se moći koristiti i ponovo aktivirati. Predlažemo Vam da ilegalni EON box uređaj vratite u najbližu poslovnicu kompanije Telemach, i objasnite na koji način ste došli u posjed istog, a kompanija Telemach će dalje poduzeti potrebne radnje protiv korisnika koji Vam je prodao EON box uređaj, a na osnovu serijskog broja navedenog uređaja. Za sve dodatne upite Vam stojimo na raspolaganju.
Hoće li meni kompanija Telemach platiti što ću im vratiti ovaj box koji košta 80KM plus mjesečna renta ?
Mene je manje koštao naravno, ali dosta korisnika košta toliko.
Mehemed wrote: ↑17/03/2023 14:10
Hoće li meni kompanija Telemach platiti što ću im vratiti ovaj box koji košta 80KM plus mjesečna renta ?
Mene je manje koštao naravno, ali dosta korisnika košta toliko.
Pozdrav @Mehemed,
Trenutno se nalazite u posjedu otuđenog EON box uređaja, te je potrebno da isti vratite kompaniji Telemach koja je vlasnik navedenog uređaja. Protiv korisnika koji Vam je prodao uređaj, a na osnovu serijskog broja, će biti poduzete potrebne radnje. Ukoliko uređaj zadržite u Vašem vlasništu, protiv Vas će biti podnesene potrebne radnje jer koristite ilegalni EON box uređaj, a na osnovu IP adrese na koju je navedeni uređaj spojen. Za sve dodatne upite Vam stojimo na raspolaganju.
Vidite jednu stvar, ja ću ga radije zapaliti nego da ga vratim bez ikakve naknade. Ja sam ga platio i radije ću ga zapaliti nego besplatno vratiti vama koji samo gledate kako ćete kojeg korisnika više zakinuti, novim korisnicima nudite bolje ponude i bolje cijene paketa nego onima koji su godinama vaši korisnici i koji godinama uredno izmiruju svoje obaveze, bez obzira što je RAK jasno nalaže da svim korisnicima mora biti ista ponuda, bez obzira da li su novi ili su stari kojima je istekla obavezna ugovorna obaveza. Umjesto što starim korisnicima trebate dati BOLJE ponude, vi im naprotiv nudite LOŠIJE ponude nego što to nudite novim korisnicima. SRAM VAS BILO
Jarane, kupio si ukradenu stvar i to je poenta. Odnos prema korisnicima nema veze sa tim.
Bolje ti je vrati to i traži tog ko ti je uvalio ukradeno da ti vrati pare.
Mehemed wrote: ↑17/03/2023 14:26
Vidite jednu stvar, ja ću ga radije zapaliti nego da ga vratim bez ikakve naknade. Ja sam ga platio i radije ću ga zapaliti nego besplatno vratiti vama koji samo gledate kako ćete kojeg korisnika više zakinuti, novim korisnicima nudite bolje ponude i bolje cijene paketa nego onima koji su godinama vaši korisnici i koji godinama uredno izmiruju svoje obaveze, bez obzira što je RAK jasno nalaže da svim korisnicima mora biti ista ponuda, bez obzira da li su novi ili su stari kojima je istekla obavezna ugovorna obaveza. Umjesto što starim korisnicima trebate dati BOLJE ponude, vi im naprotiv nudite LOŠIJE ponude nego što to nudite novim korisnicima. SRAM VAS BILO
Pozdrav @Mehemed,
Zamolit ćemo Vas da nam u inbox dostavite Vaše korisničke podatke i kontakt broj telefona na koji Vas kolege iz posebnog tima za brigu o korisnicima mogu pozvati i prezentovati najbolje benefite za Vas uz obnovu ugovora na 24 mjeseca. Za sve dodatne upite Vam stojimo na raspolaganju.
Last edited by Telemach on 17/03/2023 20:26, edited 1 time in total.
Telemach wrote: ↑17/03/2023 14:35
Pozdrav Mehemed,
Zamolit ćemo Vas da nam u inbox dostavite Vaše korisničke podatke i kontakt broj telefona na koji Vas kolege iz posebnog tima za brigu o korisnicima mogu pozvati i prezentovati najbolje benefite za Vas uz obnovu ugovora na 24 mjeseca. Za sve dodatne upite Vam stojimo na raspolaganju.
Nema potrebe jer je već obnovljen po nepovoljnim uslovima, mene nisu mogli za****** pa su nazvali oca dok sam ja bio na terenu i Bog sami zna šta su se nagovorili, poslali ugovor poštom i otac potpisao po puno lošijim uslovima nego što bi to dobio novi korisnik(oko 200KM više na 24 mjeseca, nije mala razlika), zato prvo poskupljenje i ide raskid.