Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
anex wrote: ↑07/12/2022 11:59
zašto ste slagali kolegama u poslovnici Zenica da sam ja dogovarao sa njima vezano za dodatni CamModul?
Ja sam s vama ovdje na forumu dogovarao i vi ste rekli ovdje javno da se može dobiti dodatni CamModul uz potpisivanje ugovora na 24 mjeseca. Ja sam to u novembru potpisao ali nisam dobio pa sam tražio naknadno kod vas ovdje. U porukama sre mi napisali da se javim u poslovnicu u Zenici.
Evo ponovo VAS pitam ovdje na koji način mogu dobiti modul jer sam potpisao ugovor na 24 mjeseca?
Pozdrav @Hakiz,
Hvala Vam na dostavljenim podacima. Kolege ćemo zamoliti da izvrše detaljne provjere i u što kraćem roku otklone poteškoće. Molimo za samo malo strpljenja i razumijevanja.
Pozdrav @Hakiz,
Hvala Vam na dostavljenim podacima. Kolege ćemo zamoliti da izvrše detaljne provjere i u što kraćem roku otklone poteškoće. Molimo za samo malo strpljenja i razumijevanja.
Sve OK, hvala, meni nije problem, nego zbog ljudi koji možda ne mogu pratiti bez prevoda.
Pozdrav @Stevan i Sandra,
Ukoliko koristite usluge akviziranih kompanija HS ili HKB-NET, frekvencija za mrežno skeniranje kanala je 666000 Khz, ukoliko koristite Telemach usluge na drugom području, frekvencija je 610000 Khz. Za sve dodatne upite Vam stojimo na raspolaganju.
shape of despair wrote: ↑07/12/2022 14:05
Nisam upratio, kad otvarate kanale i da li otvarate baš sve osim HBO-a. Hoće li Cinemax biti otvoren?
Pozdrav @shape of despair,
Promocija otključanih TV kanala i Video Klub foldera će biti dostupna od 13.12.2022. do 17.01.2023. godine. U okviru promocije će biti otključani kanali iz digitalnih paketa: Start, Osnovni, Prošireni, Pink i CineStar Premiere HD. Digitalni paketi: HBO, Cinemax, HBO Premium i Zadruga nisu dio praznične promocije. Također će Vam biti dostupni svi Video Klub katalozi, osim kataloga HBO OD, te TVOD kataloga.
Pozdrav @Stevan i Sandra,
Ukoliko koristite usluge akviziranih kompanija HS ili HKB-NET, frekvencija za mrežno skeniranje kanala je 666000 Khz, ukoliko koristite Telemach usluge na drugom području, frekvencija je 610000 Khz. Za sve dodatne upite Vam stojimo na raspolaganju.
tap3ah75 wrote: ↑07/12/2022 16:08
Hoće li se to moći gledati LAST OF US 15.1.2023
Pozdrav @tap3ah75,
Navedenu seriju ćete moći pratiti putem HBO MAX servisa ili HBO OD Video Klub foldera ukoliko ste pretplaćeni na HBO Premium paket. Hvala Vam na javljanju i saradnji na ovaj način.
Koga briga za arene, i kakve veze broj postova ima.
To ti je ono, kad nemas nekih boljih argumenata protiv Telemach-a, uhvatis se arena
Brzina interneta, brzina rjesavanja reklamacija, podrska korisnicima... to su prednosti koje ne bih mijenjao za bilo sta drugo.
Moj problem su rješavali prvi put preko 2 mjeseca...sad čekam mjesec dana...jučer su me zvali...izvinjavaju se i po prioritetu će kažu riješiti...zaboravila sam ih pitati koliko traje to prioritetno...meni izgleda ne preostaje ništa drugo nego ih svako drugi dan ovdje prozivati ...Počet ću blatiti malo žešće..možda upali
Još sam blaga vjerujte mi u odnosu na ono što zaslužuju.
Izvinjavam se ostalim forumašima bit ću malo dosadna.
Toliko za sada o brzini o podršci itd
Marsov wrote: ↑07/12/2022 20:04
Moj problem su rješavali prvi put preko 2 mjeseca...sad čekam mjesec dana...jučer su me zvali...izvinjavaju se i po prioritetu će kažu riješiti...zaboravila sam ih pitati koliko traje to prioritetno...meni izgleda ne preostaje ništa drugo nego ih svako drugi dan ovdje prozivati ...Počet ću blatiti malo žešće..možda upali
Još sam blaga vjerujte mi u odnosu na ono što zaslužuju.
Izvinjavam se ostalim forumašima bit ću malo dosadna.
Toliko za sada o brzini o podršci itd
Pozdrav @Marsov,
Dobili smo odgovor od strane kolega da će sporni kabal biti uklonjen u potpunosti, i da isti nije moguće koristiti za priključenje na mrežu drugog operatera, kao što ste zahtijevali. Kolege ćemo zamoliti da se problem otkloni u što kraćem roku.
Marsov wrote: ↑07/12/2022 20:04
Moj problem su rješavali prvi put preko 2 mjeseca...sad čekam mjesec dana...jučer su me zvali...izvinjavaju se i po prioritetu će kažu riješiti...zaboravila sam ih pitati koliko traje to prioritetno...meni izgleda ne preostaje ništa drugo nego ih svako drugi dan ovdje prozivati ...Počet ću blatiti malo žešće..možda upali
Još sam blaga vjerujte mi u odnosu na ono što zaslužuju.
Izvinjavam se ostalim forumašima bit ću malo dosadna.
Toliko za sada o brzini o podršci itd
Pozdrav @Marsov,
Dobili smo odgovor od strane kolega da će sporni kabal biti uklonjen u potpunosti, i da isti nije moguće koristiti za priključenje na mrežu drugog operatera, kao što ste zahtijevali. Kolege ćemo zamoliti da se problem otkloni u što kraćem roku.
O čemu vi pričate???
Kakvo korištenje Vašeg kabla od strane drugog operatera...šta sam ja zahtjevala pa vi nemate pojma još uvijek poslije toliko poziva i objašnjenja