Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Jel imamo ovaj kanal u ponudi i hoce li biti zatamnjen?
Pozdrav @spinel_,
RTS kanali nisu sastavni dio Telemach ponude TV kanala, i isti su dostupni putem Total TV platforme. Zahtjev za zatamnjenje navedenog sadržaja na kanalu RTS 2 je pristigao na adresu kompanije Telemach, te smo dužni da zatamnimo navedeni TV kanal putem Total TV platforme u terminu emitovanja navedenog sadržaja. Hvala Vam na razumijevanju.
Kako preko web stranice da modifikujem listu kanala koju sam ja već napravio, kad editujem listu i kliknem "ok" da sačuvam ništa se ne dešava (ne radi dugme)
sarajevosa wrote: ↑22/06/2022 14:14
Kako preko web stranice da modifikujem listu kanala koju sam ja već napravio, kad editujem listu i kliknem "ok" da sačuvam ništa se ne dešava (ne radi dugme)
Pozdrav @sarajevosa,
Hvala Vam na javljanju. Kolege su upoznate sa poteškoćama pri kreiranja liste omiljenih kanala putem web EON TV platforme. Predlažemo Vam da listu omiljenih kanala kreirate putem EON box-a, EON Smart TV aplikacije ili EON TV aplikacije za mobilne i tablet uređaje.
sarajevosa wrote: ↑22/06/2022 14:14
Kako preko web stranice da modifikujem listu kanala koju sam ja već napravio, kad editujem listu i kliknem "ok" da sačuvam ništa se ne dešava (ne radi dugme)
Meni se dešavalo sa nekim browserima da se ništa ne dešava kad kliknem OK. Pokušaj sa Firefox ili Brave browserima.
corave okice wrote: ↑22/06/2022 18:45
@Telemach koliko treba proci od prijave da se pojavi neko?
Mislim da je vec proslo vise od mjesec dana od zadnje prijave...
Pozdrav @corave okice,
Rok za rješavanje reklamacije je 24-48 sati od trenutka kreiranja naloga. Zamolit ćemo Vas da nam u inbox dostavite Vaše korisničke podatke i opis poteškoće kako bismo izvršili detaljne provjere.
Novi sam korisnik , možda je pitanje bilo da ne pretrazujem 500+ stranica
Da li moguće u Eon aplikaciji na TV u ili boxu ne prikazuje filmove i kanale za koje nemam pravo gledati ili ne ulaze u paket na koji sam pretplaćen .
Ovako nađem film pročitam sadržaj , kad nemate ovlastenja za film i tako 5 puta izgubim volju za filmom .
Ako ima opcija sakrivanja kanala i filmova koji nisu u paketu , jako bi Vam bio zahvalan za odgovor
Pozdrav
Kad listaš kanale (ne jedan po jedan nego lijeva tipka pa vidiš spisak kanala i programa) svi plavi rade, a crni tj tamni ne rade, nisi pretplaćen za iste. jednostavno
Novi sam korisnik , možda je pitanje bilo da ne pretrazujem 500+ stranica
Da li moguće u Eon aplikaciji na TV u ili boxu ne prikazuje filmove i kanale za koje nemam pravo gledati ili ne ulaze u paket na koji sam pretplaćen .
Ovako nađem film pročitam sadržaj , kad nemate ovlastenja za film i tako 5 puta izgubim volju za filmom .
Ako ima opcija sakrivanja kanala i filmova koji nisu u paketu , jako bi Vam bio zahvalan za odgovor
Pozdrav
Pozdrav @adiam,
Spisak kanala koji su dio Vašeg paketa možete pogledati na našoj web stranici, te Vam preporučujemo da napravite listu omiljenih TV kanala koji su dio Vašeg paketa. Također Vam preporučujemo da pogledate koji Video Klub katalozi su dostupni u okviru Vašeg paketa, nakon čega možete vršiti odabir sadržaja iz Video Klub ulaskom u željeni katalog koji je dio Vašeg paketa.
Do kraja prosle godine smo bili na elobu... onda supruga popusti vasim pozivima iz razloga jer joj je telefonski receno da se ugovor moze bez problema raskinuti, ukoliko se prilozi dokaz da se seli u inostranstvo. Dosao trenutak selidbe. Vi se pravite ludi i trazite skoro 1000 maraka. Pored toga, nikakav ugovor nije potpisala, niti je dobila primjerak navodnog ugovora. Upravo je saznala da gore spomenuta stavka uopste nije u sadrzaju spomenutog "ugovora".
Da li se telefonski razgovori snimaju? Prema nasem saznanju od vasih radnika, snimaju i pohranjuju se. Zahtjevamo preslusacanje razgovora jer smo to u vise navrata navodili jedan te isti razlog, pa je onda to spomenuto sa vase strane.
Zahtjevamo ime operatera ukoliko ne udovoljite zajtjevu, radi tuzbe zbog lazne izjave.
Do kraja prosle godine smo bili na elobu... onda supruga popusti vasim pozivima iz razloga jer joj je telefonski receno da se ugovor moze bez problema raskinuti, ukoliko se prilozi dokaz da se seli u inostranstvo. Dosao trenutak selidbe. Vi se pravite ludi i trazite skoro 1000 maraka. Pored toga, nikakav ugovor nije potpisala, niti je dobila primjerak navodnog ugovora. Upravo je saznala da gore spomenuta stavka uopste nije u sadrzaju spomenutog "ugovora".
Da li se telefonski razgovori snimaju? Prema nasem saznanju od vasih radnika, snimaju i pohranjuju se. Zahtjevamo preslusacanje razgovora jer smo to u vise navrata navodili jedan te isti razlog, pa je onda to spomenuto sa vase strane.
Zahtjevamo ime operatera ukoliko ne udovoljite zajtjevu, radi tuzbe zbog lazne izjave.
Sramota
Jarane, sve sto ne potpises ne postoji, valjda si dovoljno pismen da znas da ne postoje usmeni dogovori bilo kakvi.
Do kraja prosle godine smo bili na elobu... onda supruga popusti vasim pozivima iz razloga jer joj je telefonski receno da se ugovor moze bez problema raskinuti, ukoliko se prilozi dokaz da se seli u inostranstvo. Dosao trenutak selidbe. Vi se pravite ludi i trazite skoro 1000 maraka. Pored toga, nikakav ugovor nije potpisala, niti je dobila primjerak navodnog ugovora. Upravo je saznala da gore spomenuta stavka uopste nije u sadrzaju spomenutog "ugovora".
Da li se telefonski razgovori snimaju? Prema nasem saznanju od vasih radnika, snimaju i pohranjuju se. Zahtjevamo preslusacanje razgovora jer smo to u vise navrata navodili jedan te isti razlog, pa je onda to spomenuto sa vase strane.
Zahtjevamo ime operatera ukoliko ne udovoljite zajtjevu, radi tuzbe zbog lazne izjave.
Sramota
Pozdrav @nervoza,
Zamolit ćemo Vas da nam u inbox dostavite Vaše korisničke podatke i kontakt broj telefona kako bi Vas kolege kontaktirale i detaljno provjerile Vaše navode.
Do kraja prosle godine smo bili na elobu... onda supruga popusti vasim pozivima iz razloga jer joj je telefonski receno da se ugovor moze bez problema raskinuti, ukoliko se prilozi dokaz da se seli u inostranstvo. Dosao trenutak selidbe. Vi se pravite ludi i trazite skoro 1000 maraka. Pored toga, nikakav ugovor nije potpisala, niti je dobila primjerak navodnog ugovora. Upravo je saznala da gore spomenuta stavka uopste nije u sadrzaju spomenutog "ugovora".
Da li se telefonski razgovori snimaju? Prema nasem saznanju od vasih radnika, snimaju i pohranjuju se. Zahtjevamo preslusacanje razgovora jer smo to u vise navrata navodili jedan te isti razlog, pa je onda to spomenuto sa vase strane.
Zahtjevamo ime operatera ukoliko ne udovoljite zajtjevu, radi tuzbe zbog lazne izjave.
Sramota
Pozdrav @nervoza,
Zamolit ćemo Vas da nam u inbox dostavite Vaše korisničke podatke i kontakt broj telefona kako bi Vas kolege kontaktirale i detaljno provjerile Vaše navode.
Prije nego posaljem podatke, zelim da znam potvrdjujete li da se razgovori snimaju i pohranjuju?
Danas mi je dolazio monter da izmjesti instalaciju i vidim da je prebacio, tj ostavio samo jedan antenski kabal, a do sad sam imao dva, jedan za modem a drugi za eon box. Mogu li ja kako od ovog jednog antenskog kabla napraviti dva ili moram opet zvati da mi provedu jos jedan?
Leon16v wrote: ↑26/06/2022 14:57
Imate li vi problema sa internetom danas, sat vremena nema interneta, ako i dođe radi 10 minuta i modem se resetuje sam od sebe po nekoliko puta
080031111 i neka ti provjere šta je uzrok. Sve radi uredno kod mene.
Leon16v wrote: ↑26/06/2022 14:57
Imate li vi problema sa internetom danas, sat vremena nema interneta, ako i dođe radi 10 minuta i modem se resetuje sam od sebe po nekoliko puta
080031111 i neka ti provjere šta je uzrok. Sve radi uredno kod mene.
Zvao, automatska poruka da imaju poteškoća u funkcioniranju usluga na Grbavici, i da se može odraziti na druge dijelove grada, naši operateri rade na otklanjanju problema...