Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
spree wrote: ↑04/02/2023 23:13
Ja u rant fazonu napišem post sa mozda jednom ili dvije psovke i on nestane. Haj da probam malo ljepše. Uglavnom uzasna pijacarska politika od strane telemacha. Posebno grozna je politika prema postojećim korisnicima. Iako je na zvanicnoj stranici raka objavljeno sljedece:
oni i dalje ne mare za to nego novim korisnicima daju pogodnosti, dok postojecim ne. Kad sam ovo spomenuo odgovor je mi tako ne radimo i to je to.
Znam ljude koji ponovo uzmu uslugu na drugo ime da bi postali "novi" korisnici.
Samo da se hoce pojaviti neka firma koja nudi samo internet po normalnim cijenama i normalnom brzinom. Telecom ne može parirati telemachu pa ovi to koriste.
RAK se očitovao da nije ništa sporno u tome što se razdvajaju novi i stari korisnici. To ti čak i piše u ovom dokumentu koji si okačio.
RAK se očitovao da nije ništa sporno u tome što se razdvajaju novi i stari korisnici. To ti čak i piše u ovom dokumentu koji si okačio.
Ne kontam poentu ovo posta
Pa lik čita objavu od RAK-a iz 2020 da se ne smiju razdvajati korisnici.
Ma to je pravno neobavjezujući dokument, nešto kao saopštenje ili obavijest, vjerovatno je sastavio neki službenik. Čak nije ni objavljena na stranici RAK-a.
Ovo što je okačio je direktan odgovor na upit, nešto kao i sama odluka, i to je jedino relevantno i na taj odgovor se može pozivati u eventualnim narednim procesima pred RAK-om i dalje. Upravo u tom službenom odgovoru stoji da je razdvajanje korisnika, ukoliko je sve najavljeno i urađeno u skladu sa Opštim uslovima, sasvim ok, i nema ništa sporno.
Najjači su mi ovi sa najjeftinijim paketima što hoće neke cjenovne benefite.
Cjenovne benefite trebaju dobijati samo Premium korisnici, jer im se nema šta drugo ponuditi.
Ovi na najjeftinijim paketima - uzmite CineStar i nabijte se nogom u guzicu.
Meni u aprilu istice dvogodisnji ugovor, jel ovo znaci da od marta mogu promjeniti u duo paket.Placam telefon koji ne koristim, postali su gori od BH telekoma.Novi ugovori vise ne dolaze u obzir, turbulencije se desavaju na trzistu i mene zanima samo optika a ne bandera.Novac nije problem vec usluga.Nema vise dok je ovaca bice i vune.
heat wrote: ↑04/02/2023 22:29
Dan br. 10 i jos nista …
Pozdrav @heat,
Zamolit ćemo Vas da nam dostavite povratne informacije da li se Vaš upit odnosi na priključenje paketa ili na isporuku poklona adresu? Kolege će Vas kontaktirati u što kraćem roku i pružiti Vam povratne informacije vezane za Vaš upit
Mustang1 wrote: ↑04/02/2023 22:49
Mog oca nazvali rekli mu da ce doci do poskupljenja on pitao moze li neka ponuda za njega, rekli nazvati sa ponudom Nisu nazvali evo 3 4 dana
A ovdje ostavio broj da nazovu da mu ponude
Pozdrav @Mustang1,
Zamolit ćemo Vas da nam u inbox dostavite korisničke podatke i kontakt broj telefona Vašeg oca, kako bi ga kolege iz posebnog tima za brigu o korisnicima pozvale i prezentovale dostupne mogućnosti.
anex wrote: ↑04/02/2023 22:53
Mene zovu svaki dan, 3 dana uzastopno
Ovaj put moraju pripremiti extra ponudu da potpišem 24 mjeseca
Pozdrav @anex,
Zamolit ćemo Vas da nam u inbox dostavite korisničke podatke i kontakt broj telefona za Ugovor, za koji želite da Vas kolege pozovu. Kolege iz posebnog tima za brigu o korisnicima će Vas pozvati u što kraćem roku i prezentovati najbolje benefite i pogodnosti za Vas. Hvala Vam na saradnji na ovaj način.
shape of despair wrote: ↑05/02/2023 09:17
Kad smo ono rekli da se moze odjaviti,jel u februaru vec?
Pozdrav @shape of despair,
Zamolit ćemo Vas za samo malo strpljenja. Kolege iz posebnog tima za brigu o korisnicima će Vas kontaktirati u što kraćem roku i pružiti Vam povratne informacije, te odgovoriti na Vaše zahtjeve. Hvala Vam na javljanju i saradnji na ovaj način.
pici wrote: ↑05/02/2023 09:29
Meni u aprilu istice dvogodisnji ugovor, jel ovo znaci da od marta mogu promjeniti u duo paket.Placam telefon koji ne koristim, postali su gori od BH telekoma.Novi ugovori vise ne dolaze u obzir, turbulencije se desavaju na trzistu i mene zanima samo optika a ne bandera.Novac nije problem vec usluga.Nema vise dok je ovaca bice i vune.
Pozdrav @pici,
Zamolit ćemo Vas da nam u inbox dostavite Vaše korisničke podatke i kontakt broj telefona. Kolege iz posebnog tima za brigu o korisnicima će Vas pozvati u što kraćem roku i za Vas prezentovati najbolje benefite i pogodnosti u skladu sa Vašim potrebama.
semsasuljakovic wrote: ↑05/02/2023 09:02
Najjači su mi ovi sa najjeftinijim paketima što hoće neke cjenovne benefite.
Cjenovne benefite trebaju dobijati samo Premium korisnici, jer im se nema šta drugo ponuditi.
Ovi na najjeftinijim paketima - uzmite CineStar i nabijte se nogom u guzicu.
Meni su još jači ovi koji se petljaju u sve.
Pusti bolan čovjeka ako ima samo analognu da izganja neki popust sebi ako može.
semsasuljakovic wrote: ↑05/02/2023 09:02
Najjači su mi ovi sa najjeftinijim paketima što hoće neke cjenovne benefite.
Cjenovne benefite trebaju dobijati samo Premium korisnici, jer im se nema šta drugo ponuditi.
Ovi na najjeftinijim paketima - uzmite CineStar i nabijte se nogom u guzicu.
Pa normalno da ce traziti cjenovno popust kad su kanali koje nude smece i sve se reprizira po ko zna koji put
semsasuljakovic wrote: ↑05/02/2023 09:02
Najjači su mi ovi sa najjeftinijim paketima što hoće neke cjenovne benefite.
Cjenovne benefite trebaju dobijati samo Premium korisnici, jer im se nema šta drugo ponuditi.
Ovi na najjeftinijim paketima - uzmite CineStar i nabijte se nogom u guzicu.
Pa normalno da ce traziti cjenovno popust kad su kanali koje nude smece i sve se reprizira po ko zna koji put
Ma to je pravno neobavjezujući dokument, nešto kao saopštenje ili obavijest, vjerovatno je sastavio neki službenik. Čak nije ni objavljena na stranici RAK-a.
Ovo što je okačio je direktan odgovor na upit, nešto kao i sama odluka, i to je jedino relevantno i na taj odgovor se može pozivati u eventualnim narednim procesima pred RAK-om i dalje. Upravo u tom službenom odgovoru stoji da je razdvajanje korisnika, ukoliko je sve najavljeno i urađeno u skladu sa Opštim uslovima, sasvim ok, i nema ništa sporno.
Ako je napisao neki službenik samovoljno zar do sada ne bi bilo skinuti sa zvanicne stranice?
Normalno je imati akcije, ali je totalno apsurdno dati povoljnije uslove novim pretplatnicima nego postojecim, posebno u slučaju kada je istekao ugovor i isti komotno mogu u svakom trenutku prestati sa korištenjem usluga. Ja znam da kod njih "stalno" ide akcija za nove pretplatnike. Ko ce to upratiti kad su je najavili i kad ističe i dali je ponavljaju. U svakom slučaju grozna politika firme prema svojim visegodisnjim korisnicima. Ovo o cjenkanju isto bljuv.
Može i meni "ponuda" ako potpišem na dvije godine produženje postojećeg paketa.
S tim da mi je rečeno da ćete mi zamjeniti ovaj moj CISCO sa jednim izlazom za net sa CISCO uređajem koji ima više izlaza za internet.
I pitanje ... je li taj CISCO bude nov ili korišten?
Može i meni "ponuda" ako potpišem na dvije godine produženje postojećeg paketa.
S tim da mi je rečeno da ćete mi zamjeniti ovaj moj CISCO sa jednim izlazom za net sa CISCO uređajem koji ima više izlaza za internet.
I pitanje ... je li taj CISCO bude nov ili korišten?
Pozdrav @tap3ah75,
Zamolit ćemo Vas da nam u inbox dostavite Vaše korisničke podatke i kontakt broj telefona, kolege iz posebnog tima za brigu o korisnicima će Vas pozvati po prioritetu i za Vas prezentovati najbolju ponudu i benefite. Čekamo na Vaše povratne informacije.
Nije hića uopšte
Samo da se prijavim
I nadam se da imate evidentirano šta mi se nudilo prošli put od vašeg radnika?
Jer se ne slaže to sa ovim što su mi rekli na šalteru da mogu dobiti