Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
alacious wrote: ↑31/01/2023 13:30
@Telemach Koji je datum objave u dnevnom listu, odnosno do kojeg datuma mozemo besplatno otkazati uslugu?
Pozdrav @alacious,
Zamolit ćemo Vas da nam dostavite Vaše korisničke podatke i kontakt broj telefona, kako bi Vas kolege iz tima za brigu o korisnicima pozvale i za Vas prezentovale najbolje benefite i pogodnosti uz nastavak saradnje sa kompanijom Telemach. Vjerjemo da će kolege za Vas pronaći najbolje pogodnosti i benefite, i da ćete i dalje ostati zadovoljan korisnik Telemach usluga. Za sve dodatne upite Vam stojimo na raspolaganju.
Za premium korisnike dalje povecanje brzine neta gubi smisao.. 500/30 je vec teski overkill koji 99,9% korisnika ne moze iskoristiti.. Nadam se da ce poceti razmisljati o naprednijoj i kvalitetnijoj opremi kao benefitima za premium korisnike.. Neki bolji popusti prilikom kupovine tv i ostalih uredjaja bi takodjer imali smisla..
laik1981 wrote: ↑31/01/2023 13:33
Za premium korisnike dalje povecanje brzine neta gubi smisao.. 500/30 je vec teski overkill koji 99,9% korisnika ne moze iskoristiti.. Nadam se da ce poceti razmisljati o naprednijoj i kvalitetnijoj opremi kao benefitima za premium korisnike.. Neki bolji popusti prilikom kupovine tv i ostalih uredjaja bi takodjer imali smisla..
Pozdrav @laik1981,
Hvala Vam na dostavljenim prijedlozima i saradnji na ovaj način. Iste ćemo proslijediti kolegama koji su zaduženi za kreiranje ponude Telemach paketa i usluga. Za sve dodatne upite Vam stojimo na raspolaganju.
Jedno pitanje posto nisam od pocetka pratio diskusiju, je li ovo znaci da ako zelimo ostati korisnici Telemacha nakon 01.03. mozemo traziti određene benefite, bez obzira kada smo obnovili ugovor?
HelaS wrote: ↑31/01/2023 08:28
Telemach je već odavno preskup za svoje usluge, a ima ih najbolje u djelatnosti. Ali su preskupe usluge za životne standarde stanovništva.
Pozdrav @HelaS,
Kao društveno odgovorna kompanija u posljednje tri godine nismo povećavali cijene usluga imajući u vidu tešku situaciju izazvanu pandemijom. Kako nas je sada sve zadesila velika stopa inflacije, te valom pritiska tržišta i povećanjem troškova našeg poslovanja, bili smo primorani uraditi minimalno povećanje od 2.00 KM.
@Benq zašto mi brišeš post, kad nijednom rječju nije napisan protivno Pravilima ovog foruma
Zašto se zabranjuje pisanje protiv poskupljenja cijene Telemach usluga
Jeste, cijena Telemach je još odavno preskupa za BiH standard stanovništva. Lihvarsko je poskupljenje otprije skupe usluge.
Last edited by HelaS on 31/01/2023 13:43, edited 1 time in total.
laik1981 wrote: ↑31/01/2023 13:33
Za premium korisnike dalje povecanje brzine neta gubi smisao.. 500/30 je vec teski overkill koji 99,9% korisnika ne moze iskoristiti.. Nadam se da ce poceti razmisljati o naprednijoj i kvalitetnijoj opremi kao benefitima za premium korisnike.. Neki bolji popusti prilikom kupovine tv i ostalih uredjaja bi takodjer imali smisla..
Upravo, većini kao i meni je dovoljno sadašnjih 200/10 (ovo 10 može i na 20-50 da se razumijemo), a kamoli premijum korisnicima 500/30. Pomalo već dizanje interneta gubi smisao.
Evo prijedlog Telemachu. Kako većina korisnika što vaših što drugih davalaca usluga kako kod nas tako i u svijetu masno plaća za npr. Netflix, HBO itd. i potražnja za takvim vidom usluge je enormna, uvedite 1-2-3 dobra filmska kanala koji bi koliko toliko vrtili novije naslove filmova i serija.
damirc_sa wrote: ↑31/01/2023 13:42
Jedno pitanje posto nisam od pocetka pratio diskusiju, je li ovo znaci da ako zelimo ostati korisnici Telemacha nakon 01.03. mozemo traziti određene benefite, bez obzira kada smo obnovili ugovor?
Hvala
Pozdrav @damirc_sa,
Kao društveno odgovorna kompanija u posljednje tri godine nismo povećavali cijene usluga imajući u vidu tešku situaciju izazvanu pandemijom. Kako nas je sada sve zadesila velika stopa inflacije, te valom pritiska tržišta i povećanjem troškova našeg poslovanja, bili smo primorani uraditi minimalno povećanje od 2.00 KM. Dakle cijena Vašeg paketa će biti uvećana za 2.00 KM od 01.03.2023. godine. Zamolit ćemo Vas da nam dostavite Vaše korisničke podatke i kontakt broj telefona, kolege iz tima za brigu o korisnicima će Vas pozvati u što kraćem roku i prezentovati dostupne mogućnosti.
Telemach wrote: ↑31/01/2023 12:49
Pozdrav @HelaS,
Kao društveno odgovorna kompanija u posljednje tri godine nismo povećavali cijene usluga imajući u vidu tešku situaciju izazvanu pandemijom. Kako nas je sada sve zadesila velika stopa inflacije, te valom pritiska tržišta i povećanjem troškova našeg poslovanja, bili smo primorani uraditi minimalno povećanje od 2.00 KM.
@Benq zašto mi brišeš post, kad nijednom rječju nije napisan protivno Pravilima ovog foruma
Zašto se zabranjuje pisanje protiv poskupljenja cijene Telemach usluga
Jeste, cijena Telemach je još odavno preskupa za BiH standard stanovništva. Lihvarsko je poskupljenje otprije skupe usluge.
Ne bi se bas reklo s obzirom na broj korisnika telemaha i na to da taj broj uvijek raste?
shape of despair wrote: ↑31/01/2023 13:43
Evo prijedlog Telemachu. Kako većina korisnika što vaših što drugih davalaca usluga kako kod nas tako i u svijetu masno plaća za npr. Netflix, HBO itd. i potražnja za takvim vidom usluge je enormna, uvedite 1-2-3 dobra filmska kanala koji bi koliko toliko vrtili novije naslove filmova i serija.
Pozdrav @shape of despair,
Hvala Vam na dostavljenim prijedlozima. Iste ćemo proslijediti kolegama zaduženim za kreiranje programske ponude kompanije Telemach. Nadamo se da će Vaši prijedlozi ubrzo pronaći mjesto u našoj programskoj ponudi. Hvala Vam na javljanju i saradnji na ovaj način.
@Benq zašto mi brišeš post, kad nijednom rječju nije napisan protivno Pravilima ovog foruma
Zašto se zabranjuje pisanje protiv poskupljenja cijene Telemach usluga
Jeste, cijena Telemach je još odavno preskupa za BiH standard stanovništva. Lihvarsko je poskupljenje otprije skupe usluge.
Ne bi se bas reklo s obzirom na broj korisnika telemaha i na to da taj broj uvijek raste?
Pozdrav @Sid the sloth,
Hvala Vam na ukazanom povjerenju. Nadamo se da ćemo isto opravdati i u budućnosti, te da ćete i dalje biti zadovoljni uslugama i servisima koje omogućavamo našim korisnicima. Hvala Vam na javljanju i saradnji na ovaj način.
HelaS wrote: ↑31/01/2023 13:50
Koliki je broj Telemach TV-Internet korisnika u BiH? Tri puta pitam, @Telemach ch neće da odgovori
Pozdrav @HelaS,
Kada je u pitanju broj korisnika, nismo u obavezi dostaviti navedenu informaciju. Za sve ostale upite u vezi naših usluga i servisa smo uvijek na raspolaganju.
HelaS wrote: ↑31/01/2023 13:50
Koliki je broj Telemach TV-Internet korisnika u BiH? Tri puta pitam, @Telemach ch neće da odgovori
Pozdrav @HelaS,
Kada je u pitanju broj korisnika, nismo u obavezi dostaviti navedenu informaciju. Za sve ostale upite u vezi naših usluga i servisa smo uvijek na raspolaganju.
shape of despair wrote: ↑31/01/2023 13:43 uvedite 1-2-3 dobra filmska kanala koji bi koliko toliko vrtili novije naslove filmova i serija.
Koje npr? Ne znam nijedan dobar filmski kanal koji bi još mogli uvesti, a da postoji na našim prostorima.
Neznam, samo sam dao svoj prijedlog od kojeg vjerovatno nema ništa, a gledajući unazad i uvođenje dobrih kanala od strane telemacha, sve je to tanko.
Sad ide 20 stranica ispisanih na forumu, kuknjave, odjava ugovora, prijetnji, zahtijeva, prijedloga tv kanala, itd. od kojih nema ništa, al 2 markice odoše nagore. I onda ide lijepo vrijeme, more, suknjice i sl. 2 markice se već zaboravile
Telemach wrote: ↑31/01/2023 13:51
Pozdrav @HelaS,
Kada je u pitanju broj korisnika, nismo u obavezi dostaviti navedenu informaciju. Za sve ostale upite u vezi naših usluga i servisa smo uvijek na raspolaganju.
Ne razumijem zašto je tajnovit broj korisnika
Kao društveno odgovorna kompanija u posljednje tri godine nismo povećavali cijene usluga imajući u vidu tešku situaciju izazvanu pandemijom. Kako nas je sada sve zadesila velika .... bla blaa blaaaa
basicm wrote: ↑31/01/2023 13:55
E samo je jos ovo falilo. Znaci mozemo prekinuti ugovore ili mijenjati paket?
Pozdrav @basicm,
Kao društveno odgovorna kompanija u posljednje tri godine nismo povećavali cijene usluga imajući u vidu tešku situaciju izazvanu pandemijom. Kako nas je sada sve zadesila velika stopa inflacije, te valom pritiska tržišta i povećanjem troškova našeg poslovanja, bili smo primorani uraditi minimalno povećanje od 2.00 KM. Dakle cijena Vašeg paketa će biti uvećana za 2.00 KM od 01.03.2023. godine. Zamolit ćemo Vas da nam dostavite Vaše korisničke podatke i kontakt broj telefona, kolege iz tima za brigu o korisnicima će Vas pozvati u što kraćem roku i prezentovati dostupne mogućnosti.
Kao društveno odgovorna kompanija u posljednje tri godine nismo povećavali cijene usluga imajući u vidu tešku situaciju izazvanu pandemijom. Kako nas je sada sve zadesila velika .... bla blaa blaaaa
Odavno već liči na izlizanu ploču. Fakat besmisleno, kao da smo ovdje svi blesavi i neobrazovani
Telemach wrote: ↑31/01/2023 13:51
Pozdrav @HelaS,
Kada je u pitanju broj korisnika, nismo u obavezi dostaviti navedenu informaciju. Za sve ostale upite u vezi naših usluga i servisa smo uvijek na raspolaganju.
Ne razumijem zašto je tajnovit broj korisnika
E čuj, ne razumije
E šta se sve neće pročitati na ovom forumu, pa to je za rubriku "vjerovali ili ne".
Ne bi se bas reklo s obzirom na broj korisnika telemaha i na to da taj broj uvijek raste?
Koliki je broj Telemach TV-Internet korisnika u BiH? Tri puta pitam, @Telemach ch neće da odgovori
Zasto bi tebi neko govorio koliko Telemah ima korisnika? Da ti zadovoljis svoj neki ego sta li?
Ja govorim iz iskustva i poznanstava da najvise raje imam na Telemahu, a i oni koji su mislili preci na bhtelecom (kao i ja sto sam) predomislili su se nakon izlaska njihovih "strucnjaka" na teren da ti kazu da mozes imati 10Mbps (maksimalno 20 kad se dobro protegne).
alacious wrote: ↑31/01/2023 13:30
@Telemach Koji je datum objave u dnevnom listu, odnosno do kojeg datuma mozemo besplatno otkazati uslugu?
Pozdrav @alacious,
Zamolit ćemo Vas da nam dostavite Vaše korisničke podatke i kontakt broj telefona, kako bi Vas kolege iz tima za brigu o korisnicima pozvale i za Vas prezentovale najbolje benefite i pogodnosti uz nastavak saradnje sa kompanijom Telemach. Vjerjemo da će kolege za Vas pronaći najbolje pogodnosti i benefite, i da ćete i dalje ostati zadovoljan korisnik Telemach usluga. Za sve dodatne upite Vam stojimo na raspolaganju.
Hvala na ponudi, ali to nije odgovor na moje pitanje. Mozete li, molim Vas, podijeliti datum do kojeg je moguce besplatno raskinuti ugovor?
joyjoy wrote: ↑30/01/2023 23:41
Maloprije uključim EON i dočeka me poruka o poskupljenju i mogućnošću raskida ugovora u roku 30 dana od objave ,cjenovnik provjerite na našoj web stranici .Na web stranici nisam skonto' koliko ću plaćati stari EonPremium 81.55KM po novom..!? Nije mi do raskida ali nikad se nezna !!! Plaćao sam 81KM a koliko je EON Premium po novom cjenovniku ? Molim Telemach da odgovori btw istekle su sve pogodnosti(cijena po starom paketu) i još godinu traje ugovor!
Hvala
Pozdrav @joyjoy,
Kao društveno odgovorna kompanija u posljednje tri godine nismo povećavali cijene usluga imajući u vidu tešku situaciju izazvanu pandemijom. Kako nas je sada sve zadesila velika stopa inflacije, te valom pritiska tržišta i povećanjem troškova našeg poslovanja, bili smo primorani uraditi minimalno povećanje od 2.00 KM. Dostavljamo Vam link na obavijest o izmjeni cijene održavanja kablovskog sistema: https://telemach.ba/obavijest-o-izmjena ... jenovnika/.
OK, podnošljivo , obzirom šta sve nudi EON Premium cijena je više nego regularna , to je druga tema da je kriza opća i sve poskupljuje btw, teški sam ovisnik Tidal a u zadnje vrijeme i HBO max tako da nema "rondanja" , kad bi Income bio malo veći bilo bi još bolje ali to je već treća tema!!!
alacious wrote: ↑31/01/2023 14:22
Hvala na ponudi, ali to nije odgovor na moje pitanje. Mozete li, molim Vas, podijeliti datum do kojeg je moguce besplatno raskinuti ugovor?
Pozdrav @alacious,
Sigurni smo da će Vam se ponuda koji će Vam prezentovati kolege iz posebnog tima za brigu o korisnicima dopasti. Zamolit ćemo Vas da nam dostavite Vaše korisničke podatke i kontakt broj telefona u inbox. Kolege će Vam pružiti sve potrebne povratne informacije o daljim mogućnostima. Za sve dodatne upite Vam stojimo na raspolaganju.
Last edited by Telemach on 31/01/2023 14:27, edited 1 time in total.