Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Benq wrote: ↑03/04/2021 10:14
Jesi li probao sa restartom modema? Imao sam slican slucaj sa Xiaomi i tako sam rijesio. Takodje obrati paznju da svi uredjaji budu povezani na istu mrezu.
Ma jesam, resetovao sve zivo... Svi su na istoj wifi mrezi, sem box-a logicno on je na eth. Cudno sto samo mobiteli nece da ga pronadju dok recimo uredno vide drugi samsung tv.
Nakon što sam isprobao sve živo sjetim se da sam nedvano ažurirao telefon na Android 11 verziju. Malo "zaguglam" i pronađem da je ukinut Chromecast support preko Samsungove Smart view aplikacije. Pa eto, ako ima još neko da ga muči isti problem da zna šta je u pitanju.
Ps. Ne znam da li je ovo slučaj samo sa Samsung telefonima
Reglan wrote: ↑11/04/2021 07:38
Ubee modem, kuca na dva sprata, na drugom spratu prostorija koja je dijagonalno od prostorije na prvom spratu gdje je modem jako slabo hvata mrezu. Sta preporucujete da kupim i kako da spojim u kratkim crtama da bi se mreza popravila u toj sobi
Ugasis wifi na telemach ruteru.
Kupis TP Link Deco AC1200, pakovanje 2 komada kosta oko 150 KM. Jedan stavis gdje ti je ruter Telemacha, drugi stavis na sprat kuce. Drugi se poveze na prvi u tzv mesh mrezu (ima aplikacija i sve je super jednostavno) i imaces najmanje duplo bolji net nego sto bi imao sa extenderima i tim cudima.
Od ovoga je jedino bolje ako mozes fizicki lan kabal provuci na sprat. Za wifi nema nista bolje od mesh mreze
Reglan wrote: ↑11/04/2021 07:38
Ubee modem, kuca na dva sprata, na drugom spratu prostorija koja je dijagonalno od prostorije na prvom spratu gdje je modem jako slabo hvata mrezu. Sta preporucujete da kupim i kako da spojim u kratkim crtama da bi se mreza popravila u toj sobi
Ugasis wifi na telemach ruteru.
Kupis TP Link Deco AC1200, pakovanje 2 komada kosta oko 150 KM. Jedan stavis gdje ti je ruter Telemacha, drugi stavis na sprat kuce. Drugi se poveze na prvi u tzv mesh mrezu (ima aplikacija i sve je super jednostavno) i imaces najmanje duplo bolji net nego sto bi imao sa extenderima i tim cudima.
Od ovoga je jedino bolje ako mozes fizicki lan kabal provuci na sprat. Za wifi nema nista bolje od mesh mreze
Meni je svakako sa drugog sprata preko tavana i krova doveden internet na prvi sprat, sad moze li se nekako napraviti sa tog glavnog kabla koje ide kroz drugi sprat u prizemlje kakav prikljucak direkno na router? Da li to rade tehnicari Telemacha, naplate li puno ili mi je bolje da u ilegali odradim sam
eldinowski wrote: ↑10/04/2021 22:58
Nego jel svima kasni slika preko eon boxa il je do mene? Kao da strim gledam a ne live
Ako je u pitanju EON box uređaj koji je spojen samo mrežnim kablom (EON OTT box), na istom kasni slika jer sadržaj preuzima preko interneta.
Stariji EON box je preuzimao sadržaj direktno putem DVB-C mreže i slika je bila u realnom vremenu.
Pa prijatelju ovaj novi box je znaci bas tesko sranje. Prvo sto slika nije u realnom vremenu a onda recimo nemam ni sk4k jer ne podrzava iz nekog razloga. Ima li smisla da trazim da mi zamijene novi za stari box jer me ovo kasnjenje stvarno nervira
eldinowski wrote: ↑11/04/2021 18:10
Pa prijatelju ovaj novi box je znaci bas tesko sranje. Prvo sto slika nije u realnom vremenu a onda recimo nemam ni sk4k jer ne podrzava iz nekog razloga. Ima li smisla da trazim da mi zamijene novi za stari box jer me ovo kasnjenje stvarno nervira
Ne znam, koliko sam upratio sad svima ide taj novi box koji prima kanale putem interneta, nema SK 4K, mogućnost promjene jezika zvuka i titla i pristup teletext opciji.
Jedino s njima da vidiš da li postoji mogućnost da ti priključe staru verziju koju je neko od korisnika vratio prilikom raskida ugovora ili zamjene opreme.
Oko 30 sekundi slika kasni za realnim vremenom na ovom novom boxu. Lažu da ne mogu to bolje. Pa ja streamove nalazim sa 15 sekundi kašnjenja. Zašto oni ne smanje to vrijeme? To je relevantno pitanje.
Ja to kašnjenje trpim jer koristim smart tv app. A platiti box i trpiti, e to nikako ne bih.
Reglan wrote: ↑11/04/2021 07:38
Ubee modem, kuca na dva sprata, na drugom spratu prostorija koja je dijagonalno od prostorije na prvom spratu gdje je modem jako slabo hvata mrezu. Sta preporucujete da kupim i kako da spojim u kratkim crtama da bi se mreza popravila u toj sobi
Ugasis wifi na telemach ruteru.
Kupis TP Link Deco AC1200, pakovanje 2 komada kosta oko 150 KM. Jedan stavis gdje ti je ruter Telemacha, drugi stavis na sprat kuce. Drugi se poveze na prvi u tzv mesh mrezu (ima aplikacija i sve je super jednostavno) i imaces najmanje duplo bolji net nego sto bi imao sa extenderima i tim cudima.
Od ovoga je jedino bolje ako mozes fizicki lan kabal provuci na sprat. Za wifi nema nista bolje od mesh mreze
Meni je svakako sa drugog sprata preko tavana i krova doveden internet na prvi sprat, sad moze li se nekako napraviti sa tog glavnog kabla koje ide kroz drugi sprat u prizemlje kakav prikljucak direkno na router? Da li to rade tehnicari Telemacha, naplate li puno ili mi je bolje da u ilegali odradim sam
Ne moze sa glavnog, mora ti ici od rutera njihovog kabal. Uglavnom ako ces zicom onda mozes provuci lan negdje i staviti ruter. Ako ces preko wifi onda samo mesh sistem
semsasuljakovic wrote: ↑11/04/2021 18:30
Oko 30 sekundi slika kasni za realnim vremenom na ovom novom boxu. Lažu da ne mogu to bolje. Pa ja streamove nalazim sa 15 sekundi kašnjenja. Zašto oni ne smanje to vrijeme? To je relevantno pitanje.
Ja to kašnjenje trpim jer koristim smart tv app. A platiti box i trpiti, e to nikako ne bih.
I na EON boxu preko dvbc mreže kasni signal.Naravno manje.Ne postoji način distribucije signala gdje je signal u realnom vremenu.
semsasuljakovic wrote: ↑11/04/2021 18:30
Oko 30 sekundi slika kasni za realnim vremenom na ovom novom boxu. Lažu da ne mogu to bolje. Pa ja streamove nalazim sa 15 sekundi kašnjenja. Zašto oni ne smanje to vrijeme? To je relevantno pitanje.
Ja to kašnjenje trpim jer koristim smart tv app. A platiti box i trpiti, e to nikako ne bih.
Ništa, koaksijalni kabal u TV i traži CI modul. Ako ga ne daju i dalje ima 48 analognih kanala.
eldinowski wrote: ↑11/04/2021 19:11
Ma nije bio nikakav problem sa onim proslim resiverom sto se tice kasnjenja (onaj crni dugi, ne znam model) ali ovo je sad bas lose...
Svi uređaji osim OTT EON box-a signal preuzimaju direktno putem DVB-C mreže.
Ljudi dragi, šta se dešava s ovim telemachom? Prvo nam se na računu pojavi fantomski dug od 2 KM. Nazovem, objasnim da svaki mjesec dođemo na šalter s računom koji pošalju, i platimo koliko piše. Kažu da će istražiti o čemu se radi. Nazovem dva mjeseca poslije, kažu ne znamo o čemu se tačno radi, ali dužni ste 2 KM. Mislim, 2 KM su nevažne, cijena jedne kafe, ali kako je moguće da ne znaju kako smo dužni, ali znaju da smo dužni. Kako da znamo da nam se za 3 mjeseca na računu neće pojaviti fantomski dug od 10 KM?
Da ne pričam da je kvalitet usluge opao. Internet nam se prekidao nekoliko puta dnevno, potpuno nestane na par minuta. Srećom brzo su došli i popravili, zahvalni smo na tome. Onda nakon toga nestaje signala na televiziji. Nazovem, kažu sačekajte do sutra ujutro, biće bolje. Onda dva dana poslije prebacivanje kanala usporeno, 20 sekundi treba da prebaci. Tehnička podrška je stvarno ljubazna i profesionalna, ali frustrirajuće je da ponekad jedino što mogu reći je "ne znamo otkud vam taj dug, ali platite ga" i "sačekajte dok se situacija sa signalom ne popravi".
A dva mjeseca smo do isteka ugovora... Sad, sa svim ovim problemima, i bez Arena, baš smo se zamislili šta i kako dalje.
thekupus wrote: ↑11/04/2021 23:33
Ljudi dragi, šta se dešava s ovim telemachom? Prvo nam se na računu pojavi fantomski dug od 2 KM. Nazovem, objasnim da svaki mjesec dođemo na šalter s računom koji pošalju, i platimo koliko piše. Kažu da će istražiti o čemu se radi. Nazovem dva mjeseca poslije, kažu ne znamo o čemu se tačno radi, ali dužni ste 2 KM. Mislim, 2 KM su nevažne, cijena jedne kafe, ali kako je moguće da ne znaju kako smo dužni, ali znaju da smo dužni. Kako da znamo da nam se za 3 mjeseca na računu neće pojaviti fantomski dug od 10 KM?
Da ne pričam da je kvalitet usluge opao. Internet nam se prekidao nekoliko puta dnevno, potpuno nestane na par minuta. Srećom brzo su došli i popravili, zahvalni smo na tome. Onda nakon toga nestaje signala na televiziji. Nazovem, kažu sačekajte do sutra ujutro, biće bolje. Onda dva dana poslije prebacivanje kanala usporeno, 20 sekundi treba da prebaci. Tehnička podrška je stvarno ljubazna i profesionalna, ali frustrirajuće je da ponekad jedino što mogu reći je "ne znamo otkud vam taj dug, ali platite ga" i "sačekajte dok se situacija sa signalom ne popravi".
A dva mjeseca smo do isteka ugovora... Sad, sa svim ovim problemima, i bez Arena, baš smo se zamislili šta i kako dalje.
Pa nemas onda realno sta zamisljati. Usluga losa, neke dugove potrazuju koje vi kazete da nepostoje. Ako je sve to tako nema smisla potpisat novi ugovor.
Defiancex wrote: ↑11/04/2021 19:47
Kako zamjenut ovaj ott za modul meni je ovo smeće zadnje
Ako imaš Android TV, bilo kakav box je totalno nepotreban i suvišan.
Traži zamjenu za modul jer ti box ne treba.
Evo pokušavam
Znaš kako se može uraditi zamjena bilo kojeg boxa za modul bez plaćanja naknade? Pozoveš 1360 i tražiš dodatni uređaj, tj. modul. Kad ti instaliraju modul, dan poslije uzmeš box i vratiš, kažeš ne treba ti više i to je to. Tako izbjegnete plaćanje 25 KM za zamjenu boxa za modul.