Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
hipija wrote: ↑25/01/2023 16:30
Jesu li prilikom zadnjeg dizanja cijena premium paketi ostali pošteđeni?
Zdravo @hipija,
Zahvaljujemo se na upitu. U slučaju izmjene cijene pretplate, povećava se naknada za KKS za određeni iznos, što direktno utječe na cijenu kompletne usluge u konačnici. U slučaju dodatnih pitanja, slobodno nam pišite.
30 dana od dana zvanične objave (portal, novine
,...)
Kad stupi na snagu, ko je raskino, raskino...
Po kojoj to logici? Većina ne prati ovaj forum niti telemach portal. Kako će znati, dok ne dobiju račun ili obavještenje uz račun?
Po opštim uslovima i pravilu 69/2013 RAK-a.
E sad, ko koristi Telemach, po nekoj logici se i podrazumijeva da je dovoljno pismen da koristi internet i pročita i na portalu. Ako ipak ni to ne koristi ima u novinama. Ako ni tu ne pročita, e hebiga onda.
Nije struja ili voda da obavještenja stizu samo na racunima, mada i oni sad objavljuju na portalima, međutim od ljudi koji imaju vodu i struju na svoje ime, i ne očekuje se da su svi po automatizmu i informaticki pismeni.
Koliko max uredjaja ide u sklopu jedne pretplate?
Imam 3 android 4k tv-a u sobama i full hd smart u dnevnoj.
Trebam eon na 3 uredjaja.
Jel se doplacuje nesto dodatno ?
ern11 wrote: ↑26/01/2023 14:57
Koliko max uredjaja ide u sklopu jedne pretplate?
Imam 3 android 4k tv-a u sobama i full hd smart u dnevnoj.
Trebam eon na 3 uredjaja.
Jel se doplacuje nesto dodatno ?
Za tebe bi bilo najbolje da ti daju EON smart tv aplikacije na sve tv uredjaje, ali na zalost to telemach ne dozvoljava vec mozes samo jednu tu aplikaciju imati i na ostale tv da dobijes modul ili resivere. Mislim da ti je najbolja opcija moduli na tri tv-a a na jednom ova aplikacija. Jedino ako hoces na svim tv-ima da mozes sadrzaj vracati posto telemcah nema module u ponudi da imas to onda moras na sve uzeti eon box ili PDS3 resivere.
Modul ti je 3,5 KM mjesecno
PDS3 5 KM
EON box 5 KM plus instalacija box 80 KM po komadu
Last edited by kakaljin on 26/01/2023 15:03, edited 2 times in total.
ern11 wrote: ↑26/01/2023 14:57
Koliko max uredjaja ide u sklopu jedne pretplate?
Imam 3 android 4k tv-a u sobama i full hd smart u dnevnoj.
Trebam eon na 3 uredjaja.
Jel se doplacuje nesto dodatno ?
1 EON box i 1 EON Smart.
Možeš uzeti još dva EON box-a po jednokratnoj priključnoj taksi od po 80 KM po box-u i po cijeni od po 5 KM po box-u za mjesečnu rentu.
semsasuljakovic wrote: ↑25/01/2023 16:52
Sve iznad 3 KM poskupljenja - dobro ću razmisliti da vratim opremu.
Zdravo @semsasuljakovic,
Hvala ti što aktivno učestvuješ na našoj temi. Poskupljenje će, zaista, biti simbolično i iznositi će 2KM za Telemach uslugu te 1,45 KM za Total TV. Vjerujemo da razumijete da smo, uslijed generalnog poskupljenja sa kojim se svi susrećemo, bili primorani na navedenu odluku, iako, povećanje pretplate nije bilo planirano i cijene nismo povećavali prethodne tri godine, a konstantno smo radili na unapređenju. Uz minimalno povećanje naknade i dalje koristite najbolju uslugu, a mi nastavljamo sa kapitalnim ulaganjem, kako bi vam pružili najbolje servise. Povjerenje koje nam ukazujete to sigurno zaslužuje.
Sid the sloth wrote: ↑25/01/2023 16:55
Moze li se uz EON LIGHT DUO paket uzeti D3 modul umjesto D3 Boxa?
Zdravo @Sid the sloth,
Hvala ti na ukazanom povjerenju i što smo tvoj izbor.
Ukoliko želite izvršiti zamjenu postojećeg uređaja, ista će se fakturisati 25 KM jednokratno, a u slučaju da prvi put priključujete uslugu, imate mogućnost da odaberete uređaj koji Vam najbolje odgovara. Svakako nam se možete javiti u inbox i dostaviti podatke, rado ćemo pružiti dodatne informacije i, po porebi, kontaktirati Vas.
crnivrag wrote: ↑25/01/2023 16:44
Ne piše, imaš u poslovnici prospekt TV i laptop uređaja na rate i PlayStation 5 sa dvije igre, uz ove uslove koji su navedeni.
koja je cijena ps5 u telemach-u?
hvala
Zdravo @dudlov,
Drago nam je da ste zainteresirani za dodatne opcije koje su na raspolaganju našim korisnicima.
PC5 je dostupan za kupovinu kao posebna pogodnost uz obnovu ugovorne obaveze, pa ukoliko je potrebno, možemo Vas pozvati i detaljnije upoznati sa navedenim. Slobodno nam se javite u inbox sa korisničkim podacima.
carobnjak_N wrote: ↑25/01/2023 17:30
Koja je fora sa ovom Eon platformom? Ima li besplatni period pa da odlučiš ili moraš odmah ugovor na duže vrijeme ?
Zdravo @carobnjak_N,
Želimo Vam se zahvaliti na interesovanju za naše usluge. Prelažemo da nam u inbox dostaviš kontakt podatke i rado ćemo te pozvati i upoznati sa svim opcijama koje su ti dostupne. Budite slobodni da nam pišete, stojimo na raspolaganju.
Sid the sloth wrote: ↑25/01/2023 21:18
Jeste li sigurni da nije moguce koristiti usluge bez obaveznog trajanja ugovora za nove korisnike? Prije je moglo ako se dobro sjecam.
Zdravo @Sid the sloth,
Hvala Vam na javljanju i dostavljenom upitu. Ukoliko se odlučite za jedan od bundle paketa, minimalna ugovorna obaveza se poptpisuje u trajanju od 12 mjeseci, a postoji i mogućnost korištenja paketa samostalno te u tom slučaju nije obavezno da se ugovorno vežete, ali u tom slučaju plaćate priključne takse u punom iznosu. Rado ćemo Vas detaljno o svemu upoznati, budite slobodni da nam pišete u inbox.
Pokušao sam upratiti od 01.03.2023 da li ću ja kojem je istekao ugovor moći preći na jeftiniji paket jer to sad ne mogu a da dobijem benefite kao novi korisnik tako su mi barem rekli tel. operateri i da li kao već dugogodišnji korisnik Telemacha mogu možda preći na drugi paket bez zaključivanja ugovora
Svaka cast na postu,sve si rekao,internet i servis usluga su im vrh,nadam se da ce tako i ostati,a kanal vise manje
Reglan wrote: ↑25/01/2023 22:45
Koliko iznosi najeftiniji paket sa eon boxom?
Zdravo @Reglan,
Drago nam je da si zainteresiran za našu ponudu, mnogo se zahvaljujemo. EON BOX je sastavni dio EON Full paketa koji mjesečno iznosi 59,50 KM ili EON Full paketa u iznosu 67,50 KM. Ukolko imaš dodatna pitanja ili nejasnoće uvijek nam se možeš obratiti, tu smo za Vas.
Jasta bi... vidjeli smo kako odlaze.. Cinjenica je da nema bolje podrske i usluge (pritom ne mislim na arene, da se neko ne zakaci za to).
Ja otisao (budala) i vratio se.
Zbog nekog programa otici na losije, to je patnja, vjerujte.
21.vijek i sve app dostupno dokupiti.
Ko ode, opet ce se vratiti.
Zasto ?
Zato sto nema nigdje bolje podrske i net-a. Tacka.
Npr. Prijavim smetnju u 23h, serviseri dodju iduceg jutra u 9h. (Ovo nigdje nema u BiH, vjerujte mi)
Slazem se da moraju podici upload na 50 u Premium paketima, kao i ostale u 2023. godini. Vjerujem da ce to uciniti uskoro, nema opravdanja da to ne naprave.
Zdravo @heat,
Zahvaljujemo se na vremenu koje ste izdvojili kako bi uputili pohvalu za nas. Također, hvala što nas pratite i koristite naše uluge. Pročitati ovakav komentar nam mnogo znači, jer je potvrda našeg kontinuiranog rada i investiranja u kvalitet koji, prvenstveno, želimo pružiti. Sve servise podižemo na najviše standarde u BiH, jer naši korisnici zalužuju samo najbolje. Mi ćemo dati svoj maksimum i nastaviti u ovom maniru kako biste uživali besprijekoran servis. Ubrzo ćemo Vas pozvati kako bismo se simboličnim poklonom zahvalili na povjerenju koje nam ukazujete. Još jednom veliko hvala.
Jasta bi... vidjeli smo kako odlaze.. Cinjenica je da nema bolje podrske i usluge (pritom ne mislim na arene, da se neko ne zakaci za to).
Ja otisao (budala) i vratio se.
Zbog nekog programa otici na losije, to je patnja, vjerujte.
21.vijek i sve app dostupno dokupiti.
Ko ode, opet ce se vratiti.
Zasto ?
Zato sto nema nigdje bolje podrske i net-a. Tacka.
Npr. Prijavim smetnju u 23h, serviseri dodju iduceg jutra u 9h. (Ovo nigdje nema u BiH, vjerujte mi)
Slazem se da moraju podici upload na 50 u Premium paketima, kao i ostale u 2023. godini. Vjerujem da ce to uciniti uskoro, nema opravdanja da to ne naprave.
Sve receno,dvije glavne stvari internet i servis usluga su tu,jos kad bi dali pogodnosti za novi ugovor bili bi jos bolji
Pokušao sam upratiti od 01.03.2023 da li ću ja kojem je istekao ugovor moći preći na jeftiniji paket jer to sad ne mogu a da dobijem benefite kao novi korisnik tako su mi barem rekli tel. operateri i da li kao već dugogodišnji korisnik Telemacha mogu možda preći na drugi paket bez zaključivanja ugovora
Zdravo @noviprimitivac,
Hvala što ste nam se javili. Prije nego pružimo detaljan odgovor, zamoliti ćemo da nam se javite u inbox i dostavite korisničke podatke. Provjeriti ćemo Vaš Ugovor i pružiti sve potrebne informacije.
ern11 wrote: ↑26/01/2023 14:57
Koliko max uredjaja ide u sklopu jedne pretplate?
Imam 3 android 4k tv-a u sobama i full hd smart u dnevnoj.
Trebam eon na 3 uredjaja.
Jel se doplacuje nesto dodatno ?
1 EON box i 1 EON Smart.
Možeš uzeti još dva EON box-a po jednokratnoj priključnoj taksi od po 80 KM po box-u i po cijeni od po 5 KM po box-u za mjesečnu rentu.
Zdravo @ern11,
Potvđujemo navode @crnivrag. Ukoliko ti je potrebno više informacija možeš nam pisati u inbox, mi smo tu.
Marihuana007 wrote: ↑26/01/2023 11:45
Ukidaju mi kanale na analognoj tv i povećavaju cijene a kažu poboljšavaju uslugu. Korisnik hs kablovske bez ugovora se vodim. Sve samo ne bih telecom. Idem u logosoft.
Zdravo @Marihuana007,
Žao nam je kada pročitamo da postoji nezadovoljstvo te da razmišljate o raskidu. Razumijemo Vaš stav povodom nastalih izmjena. Povećanje cijene je simbolično i, zaista, smo bili prinuđeni da donesemo ovu odluku. Prethodnih godina smo intenzivno ulagali u infrastrukturu, unapređenje mreže i servisa, pa smo tako od marta prošle godine svima omogućili GIGA brzine, najveći broj HD kanala u ponudi - čak 130 te kontinuirano radimo na daljem unapređenju. Sigurni smo da možemo pronaći opciju kojom ćete biti zadovoljni. S obziom da nemamo Vaše korisničke podatke, a isti su nam potrebni kako bismo Vas kontaktirali, molimo da nam se javite u inbox. Tu smo za Vas.
2 marke je OK. Stvarno nužna mizerija s obzirom da je sve poskupilo u velikim procentima. 2,5% povećanja cijene je ništa za uslugu koju isporučuju, prvobitno misleći tu na podršku.
semsasuljakovic wrote: ↑26/01/2023 16:52
2 marke je OK. Stvarno nužna mizerija s obzirom da je sve poskupilo u velikim procentima. 2,5% povećanja cijene je ništa za uslugu koju isporučuju, prvobitno misleći tu na podršku.
Bila bi ok da dizu cijene dodatnih usluga jer to i poskupljuje, a ne odrzavanja, jer je odrzavanje i onako preskupo.