Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
vkmiro wrote: ↑01/02/2023 16:09
Kako onda objasniti pitanje predhodne korisnice da je sve radilo uredno dvije godine a sada sve isto kao i kod mene na novom stiku kupljenom u radnji sa garancijom i istaliranim EON-m na stiku. Znači došao je neotpakovan sa EON-om. Ko tu nešto munta.
Pozdrav @vkmiro,
Kao što smo već pojasnili, većina TV kanala prelazi na HEVC enkodiranje te je potrebno da uređaj na kojem je instalirana EON Smart TV aplikacija posjeduje mogućnost dekodiranja i prikaza kanala u HEVC formatu. Također je potrebno da uređaj posjeduje najmanje 2 GB RAM memorije, 8 GB interne memorije, te procesor jačine barem 1.5 Ghz. Ispravan rad EON Smart TV aplikacije možemo garantovati isključivo na uređajima za koje je ista optimizovana. Listu preporučenih uređaja za rad EON Smart TV aplikacije možete pogledati na linku: https://telemach.ba/preporuceni-uredaji/. Za sve dodatne upite Vam stojimo na raspolaganju.
Telemach wrote: ↑01/02/2023 12:55
Pozdrav @vkmiro,
Kompanija Telemach ne vrši blokiranja rada EON TV aplikacije niti na jednom uređaju. Android box i stick uređaji nisu certificirani za rad EON TV aplikacije, te za iste nažalost nismo u mogućnosti da pružamo podršku. Za sve dodatne upite Vam stojimo na raspolaganju.
Kako onda objasniti pitanje predhodne korisnice da je sve radilo uredno dvije godine a sada sve isto kao i kod mene na novom stiku kupljenom u radnji sa garancijom i istaliranim EON-m na stiku. Znači došao je neotpakovan sa EON-om. Ko tu nešto munta.
objasnili smo ti vise puta da su ti uvalili polovan stik...
Evo kod mene sad sve radi, u posljednje vrijeme nije u redu wi fi na boxu pa ću ga kablom povezati na ruter da i to probam, ovo mi se ko sinoć nikad nije desilo prvi put, i sad sve radi svašta.
dragonz wrote: ↑01/02/2023 18:40
Kolika je cijena eon tv u drugoj mreži i da li se mogu gledati svi kanali.
Pozdrav @dragonz,
Dostavljamo Vam ponudu EON TV OTT paketa: https://bh.eon.tv/paketi/. Svi TV kanali i Video Klub sadržaji dostupni u paketima se mogu pratiti putem internet mreže bilo kog internet operatera u Bosni i Hercegovini. Za ispravan rad SD sadržaja potrebna Vam je stabilna internet brzina od najmanje 5 Mbps, za HD sadržaj najmanje 10 Mbps, a za 4K sadržaj najmanje 20 Mbps. Za sve dodatne upite Vam stojimo na raspolaganju.
j66o wrote: ↑01/02/2023 08:21
Nema potrebe jer sam ja vec na Moja TV radi sporta i Arena i imam ugovor do maja pa pitam iz razloga sto je ovo poskupljenje i imam pravo da odjavim jer sam vas zvao prije 4 mjeseca i rekli ste mi da moram sve mjesece platit do kraja ugovora tako da placam i ne gledam pa ovo je prilika da to prije rijesim i pitao sam iz tog razloga da li mogu odjavit prije ili poslije 01.03.23 ?
Pozdrav @j66o,
Zahvaljujemo se na povratnim informacijama. Odgovore vezane za Vaš upit možete pronaći na linku: https://telemach.ba/obavijest-o-izmjena ... jenovnika/. Hvala Vam na javljanju i saradnji na ovaj način.
Pozdrav, na svoje ime imam dva ugovora sa Telemachom, koja je procedura raskida? Odnijeti opremu i platiti zadnji racun za januar i ovih par dana februara? Hvala!
vkmiro wrote: ↑01/02/2023 16:09
Znači došao je neotpakovan sa EON-om. Ko tu nešto munta.
Taj je vec koristen i neko je instalirao EON, vidio da nesto ne stima i vratio nazad, a oni lijepo upakovali i prodali tebi pod novo. Da je EON fabricki na tom uredjaju, bio bi tu i poslije vracanja na fabricke postavke. Presli su na HEVC nacin enkodiranja a taj nacin ne podrzava vecina kineskih boxova i stickova, to je sve, prije radilo, sada ne radi i to je to.
Kako onda objasniti pitanje predhodne korisnice da je sve radilo uredno dvije godine a sada sve isto kao i kod mene na novom stiku kupljenom u radnji sa garancijom i istaliranim EON-m na stiku. Znači došao je neotpakovan sa EON-om. Ko tu nešto munta.
objasnili smo ti vise puta da su ti uvalili polovan stik...
A ja tebi ponovo vide pa pogledaj opet: https://www.youtube.com/watch?v=5HqZZei4Xjw&t=1s
Sve u svemu , stik sam vratio ali sada ovih mjesec dana masa ljudi se žali da ne može više gledati eon preko boksova i stikova. Sami su rekli da su prešli na neki drugi enkoder.
To ti treba objasnit onaj ko ti je prodao stik, Eon dolazi predinstaliran isključivo na Eon boxovima, na dr uređajima je moraš instalirat sam ... Što se aplikacije tiče, stvar je vrlo jednostavna, imaš preporučene uređaje na kojim garantiraju da će raditi i pružaju podršku, na ostalim može radit, a i ne mora. Ako ne radi, lijepo se pobrineš da nabaviš uređaj na kojem radi... ili odustaneš .
dinnooo wrote: ↑02/02/2023 00:47
Pozdrav, na svoje ime imam dva ugovora sa Telemachom, koja je procedura raskida? Odnijeti opremu i platiti zadnji racun za januar i ovih par dana februara? Hvala!
Pozdrav @dinnooo,
Zamolit ćemo Vas da nam dostavite Vaše korisničke podatke i kontakt broj telefona, kako bi Vas kolege iz tima za brigu o korisnicima pozvale i za Vas prezentovale najbolje benefite i pogodnosti uz nastavak saradnje sa kompanijom Telemach. Sigurni smo da će Vam se prezentovana ponuda i pogodnosti dopasti.
MarkoIvkovic wrote: ↑01/02/2023 16:37
objasnili smo ti vise puta da su ti uvalili polovan stik...
A ja tebi ponovo vide pa pogledaj opet: https://www.youtube.com/watch?v=5HqZZei4Xjw&t=1s
Sve u svemu , stik sam vratio ali sada ovih mjesec dana masa ljudi se žali da ne može više gledati eon preko boksova i stikova. Sami su rekli da su prešli na neki drugi enkoder.
takoder sigurno dolazi ilegalna aplikacija popcorn time predinstalirana... to sto je snimak unboxinga ne mora znaciti da ga je na prvo paljenje snimio...
dinnooo wrote: ↑02/02/2023 00:47
Pozdrav, na svoje ime imam dva ugovora sa Telemachom, koja je procedura raskida? Odnijeti opremu i platiti zadnji racun za januar i ovih par dana februara? Hvala!
Ako ti je istekao ugovor onda samo odneses ruter i eon box(ako imas) sa punjacima i daljinskim. Racun ces platiti kao i svaki drugi, tj kad ti dodje, tako da nista ne placas u poslovnici.
dinnooo wrote: ↑02/02/2023 00:47
Pozdrav, na svoje ime imam dva ugovora sa Telemachom, koja je procedura raskida? Odnijeti opremu i platiti zadnji racun za januar i ovih par dana februara? Hvala!
Pozdrav @dinnooo,
Zamolit ćemo Vas da nam dostavite Vaše korisničke podatke i kontakt broj telefona, kako bi Vas kolege iz tima za brigu o korisnicima pozvale i za Vas prezentovale najbolje benefite i pogodnosti uz nastavak saradnje sa kompanijom Telemach. Sigurni smo da će Vam se prezentovana ponuda i pogodnosti dopasti.
dinnooo wrote: ↑02/02/2023 00:47
Pozdrav, na svoje ime imam dva ugovora sa Telemachom, koja je procedura raskida? Odnijeti opremu i platiti zadnji racun za januar i ovih par dana februara? Hvala!
Moze li eon box koji ima i ulaz za coax kablo raditi bez coax kabla, dakle samo preko neta?
Znaci da imam pristup internetu, i da gledam sadrzaj bez coax kabla - da li je to izvodivo?
Znam da postoje eon box bez coax kabla i da oni na tom principu rade.
Pozdrav @tnt-tunja,
EON box uređaj na mreži može raditi bez koaksijalnog kabla određeno vrijeme, nakon čega server automatski deaktivira navedeni uređaj zbog nemogućnosti ispravne komunikacije. Ukoliko sadržaj pratite na taj način, ne postoji mogućnost praćenja sadržaja uživo, već samo sadržaja vraćenog unazad. Za sve dodatne upite Vam stojimo na raspolaganju.
tnt-tunja wrote: ↑02/02/2023 14:53
Pa na koji nacin bgt radi onaj bez coax kabla?
Pozdrav @tnt-tunja,
EON OTT box se aktivira za rad u OTT režimu i isti preuzima sadržaj uživo isključivo putem interneta, te vrši svu komunikaciju sa EON serverima na taj način. EON box na mreži je aktiviran u hibridnom režimu rada i sadržaj uživo možete pratiti isključivo putem koaksijalnog kabla, a sadržaj uživo se preuzima sa kablovske DVB-C mreže. Za sve dodatne upite Vam stojimo na raspolaganju.
Da li postoji opcija da zamijenim svoj postojeci sa coax kablom za jedan koji nema coax kablo, buduci da nakon renoviranja stana nisam doveo coax kablo u jednu sobu i ne zelim da se kablovi "motaju po podu"?
tnt-tunja wrote: ↑02/02/2023 15:16
Da li postoji opcija da zamijenim svoj postojeci sa coax kablom za jedan koji nema coax kablo, buduci da nakon renoviranja stana nisam doveo coax kablo u jednu sobu i ne zelim da se kablovi "motaju po podu"?
Pozdrav @tnt-tunja,
Zamolit ćemo Vas da nam u inbox dostavite Vaše korisničke podatke i kontakt broj telefona. Kolege iz tima za brigu o korisnicima će Vas pozvati u što kraćem roku i provjeriti šta kao kompanija možemo učiniti za Vas. Hvala Vam na javljanju i saradnji na ovaj način.
Ne mogu da instaliram Eon app na android tv, a na android mobitel bez problema prolazi instalacija sa mog telemach akaunta. Na tv-u mi izbacuje aktivacioni kod i kaze da posjetim self-care portal i da tamo unesem aktivacijski kod, a ba mobitelu to nije trazio. Napominjem da sam trenutno van Bosne i da nisam prešao limit od 5 uređaja, kao i da sam obje instalacije radio dok sam vani.
gaasim wrote: ↑02/02/2023 16:11
Ne mogu da instaliram Eon app na android tv, a na android mobitel bez problema prolazi instalacija sa mog telemach akaunta. Na tv-u mi izbacuje aktivacioni kod i kaze da posjetim self-care portal i da tamo unesem aktivacijski kod, a ba mobitelu to nije trazio. Napominjem da sam trenutno van Bosne i da nisam prešao limit od 5 uređaja, kao i da sam obje instalacije radio dok sam vani.
Ako imaš Telemach paket, loguje se na www.mojtelemach.ba i tamo unesi OTP kod, ako već nisi aktivirao neki uređaj. TotalTV mislim da nema opciju aktivacije. Uzmi u obzir da nećeš imati mogućnost da pratiš većinu kanala u inostranstvu.
Last edited by DON_eARL on 02/02/2023 16:14, edited 1 time in total.
gaasim wrote: ↑02/02/2023 16:11
Ne mogu da instaliram Eon app na android tv, a na android mobitel bez problema prolazi instalacija sa mog telemach akaunta. Na tv-u mi izbacuje aktivacioni kod i kaze da posjetim self-care portal i da tamo unesem aktivacijski kod, a ba mobitelu to nije trazio. Napominjem da sam trenutno van Bosne i da nisam prešao limit od 5 uređaja, kao i da sam obje instalacije radio dok sam vani.