Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
joyjoy wrote: ↑31/01/2023 14:25
OK, podnošljivo , obzirom šta sve nudi EON Premium cijena je više nego regularna , to je druga tema da je kriza opća i sve poskupljuje btw, teški sam ovisnik Tidal a u zadnje vrijeme i HBO max tako da nema "rondanja" , kad bi Income bio malo veći bilo bi još bolje ali to je već treća tema!!!
Pozdrav @joyjoy,
Hvala Vam na povratnim informacijama. Drago nam je da ste zadovoljni uslugama i servisima koje kompanija Telemach pruža svojim korisnicima. Trudit ćemo se da i u budućnosti opravdamo Vaše povjerenje. Hvala Vam na javljanju i saradnji na ovaj način.
alacious wrote: ↑31/01/2023 14:22
Hvala na ponudi, ali to nije odgovor na moje pitanje. Mozete li, molim Vas, podijeliti datum do kojeg je moguce besplatno raskinuti ugovor?
Pozdrav @alacious,
Sigurni smo da će Vam se ponuda koji će Vam prezentovati kolege iz posebnog tima za brigu o korisnicima dopasti. Zamolit ćemo Vas da nam dostavite Vaše korisničke podatke i kontakt broj telefona u inbox. Kolege će Vam pružiti sve potrebne povratne informacije o daljim mogućnostima. Za sve dodatne upite Vam stojimo na raspolaganju.
Opet suplja prica, Boga pitaj kad je objavljeno u javnom listu i koliko tacno vremena imamo za raskid, ne bi me iskreno iznenadilo da je taj rok prosao sa jucerasnjim danom. Nista, hvala Vam na ne dijeljenju informacija koje bi trebale biti dostupne svima.
Koliki je broj Telemach TV-Internet korisnika u BiH? Tri puta pitam, @Telemach ch neće da odgovori
Zasto bi tebi neko govorio koliko Telemah ima korisnika? Da ti zadovoljis svoj neki ego sta li?
Ja govorim iz iskustva i poznanstava da najvise raje imam na Telemahu, a i oni koji su mislili preci na bhtelecom (kao i ja sto sam) predomislili su se nakon izlaska njihovih "strucnjaka" na teren da ti kazu da mozes imati 10Mbps (maksimalno 20 kad se dobro protegne).
Bila je negdje objavljena statistika krajem ljeta za 2021. godinu.
Uglavnom svi veći provideri imaju rast broja korisnika ali je kod Telemacha taj rast procentualno najmanji..
alacious wrote: ↑31/01/2023 14:30
Opet suplja prica, Boga pitaj kad je objavljeno u javnom listu i koliko tacno vremena imamo za raskid, ne bi me iskreno iznenadilo da je taj rok prosao sa jucerasnjim danom. Nista, hvala Vam na ne dijeljenju informacija koje bi trebale biti dostupne svima.
Radar71 wrote: ↑31/01/2023 14:51
Imam ugovor do kraja godine ako isti produžim na još dvije uz kakav financijski benefit bujrum nazovite
Pozdrav @Radar71,
Zamolit ćemo Vas da nam dostavite Vaše korisničke podatke i kontakt broj telefona, kolege iz tima za brigu o korisnicima će Vas pozvati u što kraćem roku i prezentovati dostupne mogućnosti. Sigurni smo da će Vam se iste dopasti. Hvala Vam na javljanju i saradnji na ovaj način.
E šta se sve neće pročitati na ovom forumu, pa to je za rubriku "vjerovali ili ne".
I onda pita sto se brise post, pa normalno da ce biti obrisan kad nikakve veze nema sa uslugama. Mozda da mu se jos mjesecni i godisnji izvjestaj podnese..
Radar71 wrote: ↑31/01/2023 14:51
Imam ugovor do kraja godine ako isti produžim na još dvije uz kakav financijski benefit bujrum nazovite
Pozdrav @Radar71,
Zamolit ćemo Vas da nam dostavite Vaše korisničke podatke i kontakt broj telefona, kolege iz tima za brigu o korisnicima će Vas pozvati u što kraćem roku i prezentovati dostupne mogućnosti. Sigurni smo da će Vam se iste dopasti. Hvala Vam na javljanju i saradnji na ovaj način.
Radar71 wrote: ↑31/01/2023 16:20
Dogovoreno na obostrano zadovoljstvo
Pozdrav @Radar71,
Hvala Vam na povratnim informacijama. Drago nam je da ćete i u budućnosti nastaviti uspješnu saradnju sa kompanijom Telemach. Sigurni smo da ćemo Vam kao našem vjernom korisniku i ubuduće pružati samo najkvalitetniju uslugu. Hvala Vam na javljanju i saradnji na ovaj način.
Mishelinke wrote: ↑31/01/2023 16:21
Može li se mesh dobiti kao benefit?
Pozdrav @Mishelinke,
Zamolit ćemo Vas da nam dostavite Vaše korisničke podatke i kontakt broj telefona, kolege iz tima za brigu o korisnicima će Vas pozvati u što kraćem roku i prezentovati dostupne mogućnosti.
laik1981 wrote: ↑31/01/2023 13:33
Za premium korisnike dalje povecanje brzine neta gubi smisao.. 500/30 je vec teski overkill koji 99,9% korisnika ne moze iskoristiti.. Nadam se da ce poceti razmisljati o naprednijoj i kvalitetnijoj opremi kao benefitima za premium korisnike.. Neki bolji popusti prilikom kupovine tv i ostalih uredjaja bi takodjer imali smisla..
Ja bih sad dao 100mbit downlaoda za bar jos 50 uploada. radije bi 300/200 ili 250/250 nego 500/30
Telemach wrote: ↑31/01/2023 14:53
Pozdrav @Radar71,
Zamolit ćemo Vas da nam dostavite Vaše korisničke podatke i kontakt broj telefona, kolege iz tima za brigu o korisnicima će Vas pozvati u što kraćem roku i prezentovati dostupne mogućnosti. Sigurni smo da će Vam se iste dopasti. Hvala Vam na javljanju i saradnji na ovaj način.
Dogovoreno na obostrano zadovoljstvo
Dobar si, mene rekli zvati prije pet dana, niko ni mukajet.
caseytron wrote: ↑31/01/2023 16:45
Dobar si, mene rekli zvati prije pet dana, niko ni mukajet.
Pozdrav @caseytron,
Izvinjavamo se zbog čekanja. Vaši podaci će biti proslijeđeni kolegama da Vas kontaktiraju po prioritetu. Molimo za samo malo strpljenja i razumijevanja.
jel eon duo premium od 1.3 skace znaci na 76.5km?? jer sutra ce me opet zvati za novi ugovor pa samo da znam posto hocu da se sa trio full paketa prebacim na duo premium da ne bude sutra na telefon cijena paketa je 74.5km i tako ce ostasti
BaDa wrote: ↑31/01/2023 18:40
jel eon duo premium od 1.3 skace znaci na 76.5km?? jer sutra ce me opet zvati za novi ugovor pa samo da znam posto hocu da se sa trio full paketa prebacim na duo premium da ne bude sutra na telefon cijena paketa je 74.5km i tako ce ostasti
Pozdrav @BaDa,
Cijena EON Premium Duo paketa će od 01.03.2023. godine iznositi 76.50 KM. Zamolit ćemo Vas da poslušate ponudu kolega iz posebnog tima za brigu u korisnicima. Sigurni smo da će Vam se ista dopasti i da ćete nastaviti uspješnu saradnju sa kompanijom Telemach. Za sve dodatne upite Vam stojimo na raspolaganju.
ma sta mi rekoste, podrzani uredjaj, et' ga na listi je?!
Dalje,
Koristim vas kablovski sistem sa D3 CAM modulom i EON PREMIUM TV paket koji placam 45.50KM mj.
nisam korisnik vaseg interneta, a po svemu sudeci necu ni biti, a sto se tice tv aparata na koji je instalirana EON Smart TV app, spojen je lan kablom i brzina je 120/40Mbps
Dakle, o cemu pricamo?
Jos uvijek vas...
Lijep pozdrav
Pozdrav @semirsar,
Kako biste uživali u najboljoj kvaliteti digitalne slike i zvuka putem EON Smart TV aplikacije, predlažemo da Vaš TV uređaj spojite LAN kablom sa modemom. EON Smart TV aplikacija će Vam uredno raditi i putem WiFi mreže, samo ćete doći do smanjenja kvalitete prikaza slike sa CBR na ABR enkodiranje signala. Za sve dodatne upite Vam stojimo na raspolaganju.
O cemu pricamo?!
Hvala vam, od srca vam hvala, na ovom ugodjaju sto se osjecam k'o idiot.
P.S. imam dovoljno sive mase u glavurdi da su mi poznate osnove za wi fi i sve oko tih stvari.
Et' toliko od mene, samo jos da dodam, fakat ste me doveli do toga da razmisljam "zasto uopste imam ikakvog dodira sa vama"
semirsar wrote: ↑31/01/2023 18:56
O cemu pricamo?!
Hvala vam, od srca vam hvala, na ovom ugodjaju sto se osjecam k'o idiot.
P.S. imam dovoljno sive mase u glavurdi da su mi poznate osnove za wi fi i sve oko tih stvari.
Et' toliko od mene, samo jos da dodam, fakat ste me doveli do toga da razmisljam "zasto uopste imam ikakvog dodira sa vama"
Pozdrav @semirsar,
Zamolit ćemo Vas da nam u inbox dostavite Vaš kontakt broj telefona. Kolege iz sektora napredne tehničke podrške će Vas pozvati po prioritetu i izvršiti detaljne provjere rada Vaše EON Smart TV aplikacije, i u skladu s tim Vam pružiti potrebnu podršku i informacije. Zahvaljujemo se na saradnji na ovaj način.
Ubrzo ističe ugovor od 24 mjeseca. Nudili ste mi neke pogodnosti, nismo se dogovorili. Ako imate pristojne benefite, molim Vas da porazgovaramo i dogovorimo se. U suprotnom prelazim na drugog operatera. A nije da me niste napatili u ova 24 mjeseca. Od zamjene kablova u kući, na stubu, zamjene modema, rutera, boxa itd. Viđao sam Vas više nego svoju punicu ( tako i dalje da ostane ).
Ubrzo ističe ugovor od 24 mjeseca. Nudili ste mi neke pogodnosti, nismo se dogovorili. Ako imate pristojne benefite, molim Vas da porazgovaramo i dogovorimo se. U suprotnom prelazim na drugog operatera. A nije da me niste napatili u ova 24 mjeseca. Od zamjene kablova u kući, na stubu, zamjene modema, rutera, boxa itd. Viđao sam Vas više nego svoju punicu ( tako i dalje da ostane ).
Pozdrav @MedicinskiBrat,
Zamolit ćemo Vas da nam dostavite Vaše korisničke podatke i kontakt broj telefona, kako bi Vas kolege iz tima za brigu o korisnicima pozvale i za Vas prezentovale najbolje benefite i pogodnosti uz nastavak saradnje sa kompanijom Telemach. Sigurni smo da će Vam se ponuda dopasti i da ćete i dalje uspješno sarađivati sa kompanijom Telemach.
Pozdrav, molim vas za odgovor samo sta znaci na eon smart tv app greska pri reprodukciji, ima epg premotavam filmove sa slikama ali ne mogu ih gledat? U posljednje vrijeme na boxu mi se desi nema interneta i sta god da uradim nema wi fi, nekim cudom dodje, to mi se sad desava a koristila ga vec dvije godine bez ikakvih problema ikad, da li cu rijesit problem ako kablom povezem box na modem? Usput sad vidim ima interneta browser radi na boksu i mogu se svi kanali premotavat ali se gledat ne moze...