Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Gdje se moze pogledati ponuda uredjaja. Treba da potpisem novi ugovor pa bih pogledao ponudu.
Zdravo @drugtito2011,
Predlažemo da nam u inbox dostavite Vašu e-mail adresu. Kolege će Vam u najkraćem roku dostaviti ponudu uređaja dostupnih za kupovinu.
Poštovani @Telemach ,
Dajte link na Vasu zvanicnu stranicu da se pogleda ponuda uredjaja i uslovi kako se mogu uzeti. Ovo sto sada govorite kao da uredjaje dajete ispod stola i da vam to nije zvanicna ponuda.
Zdravo @drugtito2011,
Predlažemo da nam u inbox dostavite Vašu e-mail adresu. Kolege će Vam u najkraćem roku dostaviti ponudu uređaja dostupnih za kupovinu.
Poštovani @Telemach ,
Dajte link na Vasu zvanicnu stranicu da se pogleda ponuda uredjaja i uslovi kako se mogu uzeti. Ovo sto sada govorite kao da uredjaje dajete ispod stola i da vam to nije zvanicna ponuda.
Zdravo @kakaljin,
Ukoliko je potrebno kolege Vas mogu ponovo pozvati i pružiti Vam sve potrebne informacije u vezi mogućnosti kupovine uređaja na rate. Kada ponuda istih bude dostupna na našoj web stranici, rado ćemo Vas informisati.
Dajte link na Vasu zvanicnu stranicu da se pogleda ponuda uredjaja i uslovi kako se mogu uzeti. Ovo sto sada govorite kao da uredjaje dajete ispod stola i da vam to nije zvanicna ponuda.
Zdravo @kakaljin,
Ukoliko je potrebno kolege Vas mogu ponovo pozvati i pružiti Vam sve potrebne informacije u vezi mogućnosti kupovine uređaja na rate. Kada ponuda istih bude dostupna na našoj web stranici, rado ćemo Vas informisati.
Hvala,
Cekam kad zvanicno krenete sa ponudom uredjaja pa da pogledam ponudu.
Nadam se da ce u par dana jer sve ostala ide u domen spekulacija da li imate ili ne ponudu uredjaja.
Tačno mi nisu dali da potpišem produženje ugovora po ovoj novoj akciji sad u poslovnici, a nisu ni pismeno htjeli da mi daju da ne mogu da potpišem bez obzira na navode raka i NJIHOVIH uslova akcije gdje nije navedeno da se odnosi samo na nove korisnike. @Telemach sramota sa vaše strane i da ima ikakva bolja alternativa od vas da odgovara mojim potrebama 4.11. bi letili iz moje kuće i nikad je više ne bi vidjeli.
erotica wrote: ↑14/10/2021 12:24
Tačno mi nisu dali da potpišem produženje ugovora po ovoj novoj akciji sad u poslovnici, a nisu ni pismeno htjeli da mi daju da ne mogu da potpišem bez obzira na navode raka i NJIHOVIH uslova akcije gdje nije navedeno da se odnosi samo na nove korisnike. @Telemach sramota sa vaše strane i da ima ikakva bolja alternativa od vas da odgovara mojim potrebama 4.11. bi letili iz moje kuće i nikad je više ne bi vidjeli.
Zdravo @erotica,
Kolege iz odjeljenja za brigu o korisnicima će Vas pozvati u najkraćem roku u cilju pronalaska rješenja za nastavak saradnje. Ljubzano Vas molimo za samo malo strpljenja.
Postovani, zbog cega vase finansije sravnjavaju racune ne po onome sto je na racunu ( mjesec za koji klijent navodi i placa ) nego uplatom sravnjavaju do tada "neplacene" uplate ( ovo je informacija od vasih uposlenika na telefon za reklamacije )?
Problem je onda ustanoviti PRAVO stanje, jer klijent ne zna za koji mjesec eventualno duguje. A mozda i ne duguje ?
Moguce je da je greska na jednoj od strana ali takav nacin osim sto otezava utvrdjivanje pravog stanja, NIJE NI PO POZITIVNIM RACUNOVODSTVENIM PREPORUKAMA I PRAVILIMA. Za svaku uslugu se izdaje faktura/racun a placanjem klijenta tog racuna/fakture se rasknjizava njegova obaveza za taj racun.
I onda sa vase strane slijedi slanje analiticke kartice i da klijent "baca grah" sta nije eventualno placeno.
Shvtite ovu moju sugestiju/primjedbu dobronamjerno i ispravite to da se kao i kod svih relacija davatelj usluga/klijent rasknjizavanje vrsi tacno za onaj mjesec za koji je placeno.
Nadam se da ce te ovo sto prije ispraviti i sretno u vasem buducem radu i da imate sto manje nezadovoljnih korisnika, jer je to put ka dugorocnom pozitivnom poslovanju.
erotica wrote: ↑14/10/2021 12:24
Tačno mi nisu dali da potpišem produženje ugovora po ovoj novoj akciji sad u poslovnici, a nisu ni pismeno htjeli da mi daju da ne mogu da potpišem bez obzira na navode raka i NJIHOVIH uslova akcije gdje nije navedeno da se odnosi samo na nove korisnike. @Telemach sramota sa vaše strane i da ima ikakva bolja alternativa od vas da odgovara mojim potrebama 4.11. bi letili iz moje kuće i nikad je više ne bi vidjeli.
Telemach zna da ne smije pominjati nove i stare korisnike zato to nigdje ne navodi, dok s druge strane ne da postojecim korisnicima da potpisu ugovore po akcijskoj ponudi koju su oglasili. Nazalost ovakve lopovsko mafijasko poslovanje prolazi u ovoj tunguziji od drzave. Sad ce ti ponuditi neke finansijske pogodnosti al opet nece ispostovat akciju. Postoji opcija da preko neta narucis njihov paket dobit ces na mail potvrdu o narudzbi pa mozes to iskoristiti za rak
Last edited by ojha on 14/10/2021 13:25, edited 1 time in total.
kakotakonikako wrote: ↑14/10/2021 13:09
Pitanje za Telemach:
Postovani, zbog cega vase finansije sravnjavaju racune ne po onome sto je na racunu ( mjesec za koji klijent navodi i placa ) nego uplatom sravnjavaju do tada "neplacene" uplate ( ovo je informacija od vasih uposlenika na telefon za reklamacije )?
Problem je onda ustanoviti PRAVO stanje, jer klijent ne zna za koji mjesec eventualno duguje. A mozda i ne duguje ?
Moguce je da je greska na jednoj od strana ali takav nacin osim sto otezava utvrdjivanje pravog stanja, NIJE NI PO POZITIVNIM RACUNOVODSTVENIM PREPORUKAMA I PRAVILIMA. Za svaku uslugu se izdaje faktura/racun a placanjem klijenta tog racuna/fakture se rasknjizava njegova obaveza za taj racun.
I onda sa vase strane slijedi slanje analiticke kartice i da klijent "baca grah" sta nije eventualno placeno.
Shvtite ovu moju sugestiju/primjedbu dobronamjerno i ispravite to da se kao i kod svih relacija davatelj usluga/klijent rasknjizavanje vrsi tacno za onaj mjesec za koji je placeno.
Nadam se da ce te ovo sto prije ispraviti i sretno u vasem buducem radu i da imate sto manje nezadovoljnih korisnika, jer je to put ka dugorocnom pozitivnom poslovanju.
Zdravo @kakotakonikako,
Molimo Vas da nam dostavite podatke Ugovora na koji se odnosi Vaša primjedba. Kolege iz odjeljenja finansija će izvršiti provjeru te ćemo Vam dostaviti precizne informacije na koji mjesec se odnosi sporno zaduženje. Stojimo Vam na raspolaganju.
erotica wrote: ↑14/10/2021 12:24
Tačno mi nisu dali da potpišem produženje ugovora po ovoj novoj akciji sad u poslovnici, a nisu ni pismeno htjeli da mi daju da ne mogu da potpišem bez obzira na navode raka i NJIHOVIH uslova akcije gdje nije navedeno da se odnosi samo na nove korisnike. @Telemach sramota sa vaše strane i da ima ikakva bolja alternativa od vas da odgovara mojim potrebama 4.11. bi letili iz moje kuće i nikad je više ne bi vidjeli.
bh telecom, jos malo i ja bjezim od ovih odrona. Ljepota koliko su iz telecoma ljubazni , dosli na teren da vide moze li to oko optickih kablova. Ljepota . Jos koji mjesec i pa-pa. Ako nista bar ne moram vise slusati njihovu podrsku iskljucite uredjaj iz struje i upalite ga
kakotakonikako wrote: ↑14/10/2021 13:09
Pitanje za Telemach:
Postovani, zbog cega vase finansije sravnjavaju racune ne po onome sto je na racunu ( mjesec za koji klijent navodi i placa ) nego uplatom sravnjavaju do tada "neplacene" uplate ( ovo je informacija od vasih uposlenika na telefon za reklamacije )?
Problem je onda ustanoviti PRAVO stanje, jer klijent ne zna za koji mjesec eventualno duguje. A mozda i ne duguje ?
Moguce je da je greska na jednoj od strana ali takav nacin osim sto otezava utvrdjivanje pravog stanja, NIJE NI PO POZITIVNIM RACUNOVODSTVENIM PREPORUKAMA I PRAVILIMA. Za svaku uslugu se izdaje faktura/racun a placanjem klijenta tog racuna/fakture se rasknjizava njegova obaveza za taj racun.
I onda sa vase strane slijedi slanje analiticke kartice i da klijent "baca grah" sta nije eventualno placeno.
Shvtite ovu moju sugestiju/primjedbu dobronamjerno i ispravite to da se kao i kod svih relacija davatelj usluga/klijent rasknjizavanje vrsi tacno za onaj mjesec za koji je placeno.
Nadam se da ce te ovo sto prije ispraviti i sretno u vasem buducem radu i da imate sto manje nezadovoljnih korisnika, jer je to put ka dugorocnom pozitivnom poslovanju.
Zdravo @kakotakonikako,
Molimo Vas da nam dostavite podatke Ugovora na koji se odnosi Vaša primjedba. Kolege iz odjeljenja finansija će izvršiti provjeru te ćemo Vam dostaviti precizne informacije na koji mjesec se odnosi sporno zaduženje. Stojimo Vam na raspolaganju.
Ja sam to vec uradio sa odjeljenjem finansija i poslace analiticku karticu. Pa da ja onda utvrdim sporno zaduzenje sa svojim potvrdama o placanju. Ali valjda ste shvatili moju PRIMJEDBU i SUGESTIJU da se rasknjizavanje kod vas ne moze vrsiti na osnovu tacne uplate za jedan mjesec a vi skidate po vama eventualni dug. Svako rasknjizavanje MORA biti tacno za onaj mjesec za koji se odnosi uplata.
Sretno u buducem radu.
erotica wrote: ↑14/10/2021 12:24
Tačno mi nisu dali da potpišem produženje ugovora po ovoj novoj akciji sad u poslovnici, a nisu ni pismeno htjeli da mi daju da ne mogu da potpišem bez obzira na navode raka i NJIHOVIH uslova akcije gdje nije navedeno da se odnosi samo na nove korisnike. @Telemach sramota sa vaše strane i da ima ikakva bolja alternativa od vas da odgovara mojim potrebama 4.11. bi letili iz moje kuće i nikad je više ne bi vidjeli.
bh telecom, jos malo i ja bjezim od ovih odrona. Ljepota koliko su iz telecoma ljubazni , dosli na teren da vide moze li to oko optickih kablova. Ljepota . Jos koji mjesec i pa-pa. Ako nista bar ne moram vise slusati njihovu podrsku iskljucite uredjaj iz struje i upalite ga
bh telecom, jos malo i ja bjezim od ovih odrona. Ljepota koliko su iz telecoma ljubazni , dosli na teren da vide moze li to oko optickih kablova. Ljepota . Jos koji mjesec i pa-pa. Ako nista bar ne moram vise slusati njihovu podrsku iskljucite uredjaj iz struje i upalite ga
Zato ces sad slusati bi, bi, bi od podrske.
vidim, iduci dan telecom dosao samo da ispita moze li se prikljuciti. A kada sam imao kvar u vezi interneta , tek treci dan dosli .
Prvo me je djevojcica 2 dana govorila da ruter upalim i izgasim, pa onda da resetujem a kad su poslije 3 dana dosli ljudi vidjeli da kabal negdje ostecen . I ti mi nasao o njihovoj podrsci pricati
madesa wrote: ↑14/10/2021 13:11
ima li iko podatak otprilike koliko je napustilo korisnika telemacha nakon ukidanja arena ? Po fb obajva oni dnevno gube po 10 tak korisnika
Ovdje sam objavljivao finansijski izveštaj United Grupe na dan 30.6.
Telemach BiH je imao porast broja korisnika sa 208 na 210 hiljada(uporedba sa 30.6.2020)
Total TV takođe sa 137 na 140 (od početka godine)
E sad pitanje koliko je u juli mjesecu ljudi odjavilo Total kad je bilo poskupljenje.
Biće poznato za 3-4 mjeseca tačno koliko je razlika u broju korisnika na početku i na kraju godine.
Koji je fazon sa eon boxom, kad god uključim Tv (eon rijetko kad isključujem) vazda mi bude na O kanalu, a njega nikad ne gledam. Mislio sam da je neka slučajnost, al vala nije
doff wrote: ↑14/10/2021 17:19
Koji je fazon sa eon boxom, kad god uključim Tv (eon rijetko kad isključujem) vazda mi bude na O kanalu, a njega nikad ne gledam. Mislio sam da je neka slučajnost, al vala nije
To zavisi od risivera do risivera. Ti ustvari imaš sreće jer meni na vikendici se Total TV uključuje na IDJ TV pad kad krenu Jale Bube i ostali iz čista mira
erotica wrote: ↑14/10/2021 07:10
@semirsar ništa ta njihova objava ne znači, u zvaničnim uslovima akcije nigdje se ne pominji novi i stari korisnici tako da @MahalacIpo samo budi uporan i traži da potpišeš ovu akciju naravno ako želiš jer na to imaš pravo. Ne bi bilo loše da neko postavi ovdje odluku raka da se može pozvati na nju ako Telemach počne šta da dipr.
erotica wrote: ↑14/10/2021 12:24
Tačno mi nisu dali da potpišem produženje ugovora po ovoj novoj akciji sad u poslovnici, a nisu ni pismeno htjeli da mi daju da ne mogu da potpišem bez obzira na navode raka i NJIHOVIH uslova akcije gdje nije navedeno da se odnosi samo na nove korisnike. @Telemach sramota sa vaše strane i da ima ikakva bolja alternativa od vas da odgovara mojim potrebama 4.11. bi letili iz moje kuće i nikad je više ne bi vidjeli.
ma sta rece?!
slabo tebe ide po pijacama, cekamo dalja zbivanja