PlayStation 5 - all about

Hardware, software, mobiteli, programiranje, internet...

Moderator: Benq

Post Reply
ajdamo
Posts: 1035
Joined: 02/07/2016 17:11
Location: Hercegovina Kalifornija
Grijem se na: Sunce
Vozim: Dvotočkaš

#5751 Re: PlayStation 5 - all about

Post by ajdamo »

ajdamo
Posts: 1035
Joined: 02/07/2016 17:11
Location: Hercegovina Kalifornija
Grijem se na: Sunce
Vozim: Dvotočkaš

#5752 Re: PlayStation 5 - all about

Post by ajdamo »

ajdamo wrote: 04/01/2022 23:56 Kad igram fifu 22 imam problem sa Framedrops.

Npr kad igrači krenu sa centra ili na prelazu između reprize gola i nastavka igre dođe do trzanja. Kasnije bude sve ok.

Šta može biti razlog?

Da li je do rezolucije ili previsokog refresh rate?

TV Samsung ru7022 55 inch

Postavke na konzoli

Rezolucija 4K
Refresh rate automatic
HDR uključen.
Ima li još neko ovaj problem na FIFA 22?

U ostalim igrama nisam primjetio ovaj problem, vjerovatno je vezano samo za FIFA 22.
User avatar
nepass1
Posts: 9515
Joined: 06/07/2017 07:35

#5753 Re: PlayStation 5 - all about

Post by nepass1 »

Danas na dirt 5, igrao graphics mode i dva puta sam primjetio da zatrza. Oba puta ulazak u krivinu, brzo, izmjene pozadinske slike
User avatar
mc-twin
Posts: 3318
Joined: 18/04/2009 23:47

#5754 Re: PlayStation 5 - all about

Post by mc-twin »

To je do tv-a. Taj model je 60Hz,a igra ti vjerovatno 100-120FPS pa se to desava. Podesi u postavkama i neces imati tih problema
@ajdamo
User avatar
arnes_king
Posts: 7655
Joined: 01/03/2011 00:43
Location: Bosna

#5755 Re: PlayStation 5 - all about

Post by arnes_king »

nepass1 wrote: 05/01/2022 22:22 Danas na dirt 5, igrao graphics mode i dva puta sam primjetio da zatrza. Oba puta ulazak u krivinu, brzo, izmjene pozadinske slike
Dirt 5 imas 120Hz nacin, te imas 2 od 60Hz s tim sto je jedan stabilnih 60 a drugi ima padove.
User avatar
arnes_king
Posts: 7655
Joined: 01/03/2011 00:43
Location: Bosna

#5756 Re: PlayStation 5 - all about

Post by arnes_king »

ajdamo wrote: 05/01/2022 21:26
ajdamo wrote: 04/01/2022 23:56 Kad igram fifu 22 imam problem sa Framedrops.

Npr kad igrači krenu sa centra ili na prelazu između reprize gola i nastavka igre dođe do trzanja. Kasnije bude sve ok.

Šta može biti razlog?

Da li je do rezolucije ili previsokog refresh rate?

TV Samsung ru7022 55 inch

Postavke na konzoli

Rezolucija 4K
Refresh rate automatic
HDR uključen.
Ima li još neko ovaj problem na FIFA 22?

U ostalim igrama nisam primjetio ovaj problem, vjerovatno je vezano samo za FIFA 22.
mc-twin wrote: 05/01/2022 22:33 To je do tv-a. Taj model je 60Hz,a igra ti vjerovatno 100-120FPS pa se to desava. Podesi u postavkama i neces imati tih problema
@ajdamo
Koliko znam fifa ide u 60Hz a ne 120 a cuo sam jos raje da se zali da trza, tako je trazala i fifa21 i vjerovatno je do igre. Da je igra 120Hz a tv 60Hz ne bi mogao ni odabrati 120Hz i opet ne vidim kako bi do tog bilo trzanje.
User avatar
mc-twin
Posts: 3318
Joined: 18/04/2009 23:47

#5757 Re: PlayStation 5 - all about

Post by mc-twin »

Ne znam koliko je Fifa FPS. Fakat sam mislio i ocekivao da je vise. Da takvu igru nisu mogli povecati frame nidje veze. "next gen" :-)
Uglavom tu VRR i FreeSync dolaze do izrazaja.
User avatar
arnes_king
Posts: 7655
Joined: 01/03/2011 00:43
Location: Bosna

#5758 Re: PlayStation 5 - all about

Post by arnes_king »

mc-twin wrote: 06/01/2022 22:51 Ne znam koliko je Fifa FPS. Fakat sam mislio i ocekivao da je vise. Da takvu igru nisu mogli povecati frame nidje veze. "next gen" :-)
Uglavom tu VRR i FreeSync dolaze do izrazaja.
To je cisto do devova, a znamo svi da se izdavaci sportskih igara ne trude pretjerano i svake godine izbacuju copy-paste.
djama
Posts: 1796
Joined: 19/07/2013 20:52

#5759 Re: PlayStation 5 - all about

Post by djama »

meni uvijek zatrza kad je neki prekid upitanju, izvodim aut, korner i onda jednu dvije sekunde trza i vrati se u normalu
ne bih rekao da ima veze sa fps onda bi bilo nasumice
User avatar
alcho
Posts: 1467
Joined: 31/08/2006 09:08

#5760 Re: PlayStation 5 - all about

Post by alcho »

Image
Tabakmalac
Posts: 604
Joined: 26/12/2019 23:32

#5761 Re: PlayStation 5 - all about

Post by Tabakmalac »

Koje sam sreće.. danas stigao PS5 preko ekupi.ba. CFI-1116A model.

Pokrenuo Astro's Playroom da testiram, igrao 30 minuta i konzola se ugasi skroz. Iskopčao sve, dao joj 20 minuta, vratio sve nazad, neće više da upali. Držao dugme za paljenje 30 sekundi, šuti cijelo vrijeme..
ajdamo
Posts: 1035
Joined: 02/07/2016 17:11
Location: Hercegovina Kalifornija
Grijem se na: Sunce
Vozim: Dvotočkaš

#5762 Re: PlayStation 5 - all about

Post by ajdamo »

Tabakmalac wrote: 10/01/2022 21:39 Koje sam sreće.. danas stigao PS5 preko ekupi.ba. CFI-1116A model.

Pokrenuo Astro's Playroom da testiram, igrao 30 minuta i konzola se ugasi skroz. Iskopčao sve, dao joj 20 minuta, vratio sve nazad, neće više da upali. Držao dugme za paljenje 30 sekundi, šuti cijelo vrijeme..
Javi se servisu označenom u garantnom listu trebalo bi da brzo dobiješ novu konzolu.


Kod mene piše Sancta Domenica Orašje, vjerovatno je i kod tebe isto.
Tabakmalac
Posts: 604
Joined: 26/12/2019 23:32

#5763 Re: PlayStation 5 - all about

Post by Tabakmalac »

ajdamo wrote: 10/01/2022 21:44
Tabakmalac wrote: 10/01/2022 21:39 Koje sam sreće.. danas stigao PS5 preko ekupi.ba. CFI-1116A model.

Pokrenuo Astro's Playroom da testiram, igrao 30 minuta i konzola se ugasi skroz. Iskopčao sve, dao joj 20 minuta, vratio sve nazad, neće više da upali. Držao dugme za paljenje 30 sekundi, šuti cijelo vrijeme..
Javi se servisu označenom u garantnom listu trebalo bi da brzo dobiješ novu konzolu.


Kod mene piše Sancta Domenica Orašje, vjerovatno je i kod tebe isto.
Na garantnom listu mi stoji da je davatelj jamstva: Sancta Domenica d.o.o Posušje.

Misliš da se ne zamaram preko ekupi reklamacije, tj. da preko njih dobijem zamjensku konzolu?
ajdamo
Posts: 1035
Joined: 02/07/2016 17:11
Location: Hercegovina Kalifornija
Grijem se na: Sunce
Vozim: Dvotočkaš

#5764 Re: PlayStation 5 - all about

Post by ajdamo »

Pokušaj i preko ekupi, ali mislim da će ti reći da se davatelju garancije obratiš, jer je ekupi samo prodavač.
Ukoliko ustanovite, prilikom prve upotrebe (unutar 7 dana od primitka), da je proizvod kojeg ste dobili neispravan molimo vas da nas kontaktirate i slijedite navedene korake:

Pošaljite nam informacije s brojem narudžbe, brojem računa ili vašim korisničkim imenom i opisom reklamacije e-mailom [email protected], telefonski na 033 755 911, putem online chata na stranici ili preko društvenih mreža.

Poslat ćemo Vam potvrdu primitka reklamacije i, temeljem Vašeg opisa reklamacije, informaciju o tome:

može li se proizvod zamjeniti za novi,
može li se za proizvod vratiti novac,
ili da je proizvod potrebno poslati u ovlašteni servis.
U slučajevima kad se proizvod može zamjeniti za novi i kad se za proizvod može vratiti novac, na Vašu adresu šaljemo dostavnu službu koja prikuplja reklamirani proizvod i vraća na naše skladište. Kad proizvod stigne na skladište, šaljemo Vam obavijest o povratu novaca/slanju zamjenskog proizvoda. Povrat novca/zamjena za novi proizvod bit će odrađena unutar 2-3 dana, a najkasnije nakon 15 dana. U suprotnom nas kontaktirajte telefonski na 033 755 911 ili e-mailom na [email protected].

U slučaju da je proizvod potrebno poslati u ovlašteni servis, poslat ćemo Vam sve podatke ovlaštenog servisa.
https://www.ekupi.ba/bs/Reklamacije
MarkoIvkovic
Posts: 732
Joined: 19/01/2021 20:29

#5765 Re: PlayStation 5 - all about

Post by MarkoIvkovic »

Tabakmalac wrote: 10/01/2022 21:50
ajdamo wrote: 10/01/2022 21:44
Javi se servisu označenom u garantnom listu trebalo bi da brzo dobiješ novu konzolu.


Kod mene piše Sancta Domenica Orašje, vjerovatno je i kod tebe isto.
Na garantnom listu mi stoji da je davatelj jamstva: Sancta Domenica d.o.o Posušje.

Misliš da se ne zamaram preko ekupi reklamacije, tj. da preko njih dobijem zamjensku konzolu?
Odma direktno serviseru, mnogo brze ide
User avatar
arnes_king
Posts: 7655
Joined: 01/03/2011 00:43
Location: Bosna

#5766 Re: PlayStation 5 - all about

Post by arnes_king »

Tabakmalac wrote: 10/01/2022 21:39 Koje sam sreće.. danas stigao PS5 preko ekupi.ba. CFI-1116A model.

Pokrenuo Astro's Playroom da testiram, igrao 30 minuta i konzola se ugasi skroz. Iskopčao sve, dao joj 20 minuta, vratio sve nazad, neće više da upali. Držao dugme za paljenje 30 sekundi, šuti cijelo vrijeme..
Zakonski je regulisano tako da bilo sta da kupis ako imas problem unutar 7 dana moraju ti odmah dati novi uredjaj bez da se tvoj salje servisu pa da cekas. Tako da odmah reklamiraj i zahtjevaj tako, ako se budu bunili zaprijeti im inspekcijom.
vojopd
Posts: 1793
Joined: 28/05/2018 18:14

#5767 Re: PlayStation 5 - all about

Post by vojopd »

Kod nas u RS u Zakonu pise da se sva reklamacija vrsi kod onog od kojeg si kupio. To sto je taj neko preprodavac, a ne ovlasteni uvoznik i serviser to je njihov problem. Tebi je fiskalni racun izdala firma eKupi, kod njih vrsis reklamaciju i sve ostalo, a to sta oni rade sa Sanctom nije tvoj problem.

Imao sam par situacija gdje nisu htjeli to uvaziti, vec meni govorili da ganjam servisere itd. Proslijedim im broj inspekcije i ljudi im usmeno objasne sta i kako, clan 26 i 27 i onda sve moze, izvinjavaju se. Neki direktor poslovnice u Vokelu mi je cak prijetio sudom i da nikad vise nista necu moci reklamirati kod njih, itd… ludilo. Kaze skini ti taj bojler i donesi meni, pa uzmi novi i nosi kuci, zovi servisera itd itd. A u garantnom listu pise da ja ne smijem nista dirati oko bojlera, a kamoli skidati ga sa zida jer se gubi garancija, ahahah…

U tvom slucaju ja bih se zalio eKupi direktno jer se to desilo unutar 7 dana, naveo taj i taj clan zakona, posto ti unutar 7 dana moraju dati novi uredjaj. A ti svoj spakujes i posaljes njima, ili jos bolje kada stigne novi, ujedno vratis i stari. A poslije sve sta se desi, posto je ipak Sancta u pitanju i sve rjesavaju brzo, obratiti se njima, jer vidim da svi imaju pozitivna iskustva sa njima.

Rijesice se to, samo salji sto prije, dokumentuj problem, uslikaj s/n tog svog ps5 da ne vrate isti i slicno (svasta se radi kod nas).
User avatar
TMovac
Posts: 1188
Joined: 07/03/2010 00:39

#5768 Re: PlayStation 5 - all about

Post by TMovac »

arnes_king wrote: 11/01/2022 11:11
Tabakmalac wrote: 10/01/2022 21:39 Koje sam sreće.. danas stigao PS5 preko ekupi.ba. CFI-1116A model.

Pokrenuo Astro's Playroom da testiram, igrao 30 minuta i konzola se ugasi skroz. Iskopčao sve, dao joj 20 minuta, vratio sve nazad, neće više da upali. Držao dugme za paljenje 30 sekundi, šuti cijelo vrijeme..
Zakonski je regulisano tako da bilo sta da kupis ako imas problem unutar 7 dana moraju ti odmah dati novi uredjaj bez da se tvoj salje servisu pa da cekas. Tako da odmah reklamiraj i zahtjevaj tako, ako se budu bunili zaprijeti im inspekcijom.
Ne bi se trebali buniti. Ja sam do sada radio 3 puta reklamaciju kod njih. Svaki put su sve ispoštvovali. Zadnji put prije nekih 7 mjeseci.
vojopd
Posts: 1793
Joined: 28/05/2018 18:14

#5769 Re: PlayStation 5 - all about

Post by vojopd »

Naravno, mozes i tako. Ja samo kazem da i oni mogu to sve uraditi, ako neko nece da se pegla sa reklamacijom. Ne smiju reci nemamo mi nista sa tim, itd.
User avatar
nepass1
Posts: 9515
Joined: 06/07/2017 07:35

#5770 Re: PlayStation 5 - all about

Post by nepass1 »

vojopd wrote: 11/01/2022 12:07 Naravno, mozes i tako. Ja samo kazem da i oni mogu to sve uraditi, ako neko nece da se pegla sa reklamacijom. Ne smiju reci nemamo mi nista sa tim, itd.
Vidis ovo nisam znao, nit se zanimao. Kad god sta imam pokvareno ja nosio po servisima.
:thumbup: za info
lelooo
Posts: 245
Joined: 11/05/2010 17:56

#5771 Re: PlayStation 5 - all about

Post by lelooo »

namiami wrote: 11/01/2022 11:29 Sto se tice ps5 koji je DOA (prvih 7 dana) ne dozvoli da ti taj servisiraju, MORAŠ dobiti novi cim potvrde da je DOA.
Ovo vazi za sve uredjaje, ali pravo malo ljudi zna i to prodavci iskoristavaju. Ako hoces ovo (a zakon te stoji) moras insistirati .
User avatar
febo_acm
Posts: 10232
Joined: 10/02/2009 17:00
Location: SARAJEVO

#5772 Re: PlayStation 5 - all about

Post by febo_acm »

arnes_king wrote: 11/01/2022 11:11
Tabakmalac wrote: 10/01/2022 21:39 Koje sam sreće.. danas stigao PS5 preko ekupi.ba. CFI-1116A model.

Pokrenuo Astro's Playroom da testiram, igrao 30 minuta i konzola se ugasi skroz. Iskopčao sve, dao joj 20 minuta, vratio sve nazad, neće više da upali. Držao dugme za paljenje 30 sekundi, šuti cijelo vrijeme..
Zakonski je regulisano tako da bilo sta da kupis ako imas problem unutar 7 dana moraju ti odmah dati novi uredjaj bez da se tvoj salje servisu pa da cekas. Tako da odmah reklamiraj i zahtjevaj tako, ako se budu bunili zaprijeti im inspekcijom.
Uh kako ovo nije tacno :D Meni je vise puta inspekcija dolazila i vjeruj da nije tacno. Svaka tehnicka stvar MORA na servis. Povrat unutar 7 dana se zove DOA procedura i servis je duzan unutar 7 dana rijesiti problem. Stvar radnje/servisa je da li ce ti odmah dati novi ili slati na servis. Npr kupis laptop i polijes ga treci dan vodom i to se naravno ne vidi. Mislis da ce ti neko dati novi? :)

Ja sam u SD poslao konzolu i dobio novu za 48h iz Posusja. U BBI naravno samo rekli moramo poslati, sto je po zakonu.
vojopd
Posts: 1793
Joined: 28/05/2018 18:14

#5773 Re: PlayStation 5 - all about

Post by vojopd »

Netacno! U roku od 7 dana dobijas automatski nov uredjaj bez ikakvih pitanja sta i kako. Podnesi zahtjev za reklamaciju, kontaktiraj telefonski Sanctu/eKupi reci sta i kako. Naravno da ce konzola ici na servis, ali to tebe unutar 7 dana ne zanima, jer se vec sprema nova za tebe. Ako ce ispostovati zakon. A kad prodje 7 dana onda te mogu zezati pa sve lagano. Imaju stavke nakon 30, 60 dana ako uocis nedostatke mozes reklamirati. Kupis patike, pukne djon nakon 60 dana a hodas svaki dan normalno po suvom, reklamacija uzimas nove. Ovo mi je bilo smijesno, ali su mi inspektori sve ovo ispricali da ljudi uveliko i stalno rade, naravno ako nije njihova krivica vec fabricka greska (stvari od 30-40-50 KM, kamoli od 1500).

Narucio nov LG frizider bruku para iz Technoshopa, istovario sa dostavljacem. Sacekao koliko su rekli 2-3 sata, ja ostavio 6 i vise. Upalio, nece da hladi do sljedeceg dana, sreca nije eksplodiralo, nije bio kompresor ispravan. Zovnuo, momak rekao stize novi, dosao za 2 dana novi. Lijepo pise u zakonu, samo treba citati. Poslije tog 7og dana moze na servis i slicno. Ovo je bukvalno out of the box greska, znaci fabricka greska.
User avatar
febo_acm
Posts: 10232
Joined: 10/02/2009 17:00
Location: SARAJEVO

#5774 Re: PlayStation 5 - all about

Post by febo_acm »

I ja tebi kazem netacno, ali ok. Godinama radio u maloprodaji i kao voditelj i sa inspekcijama borbre vodio. Ne postoji zakon koji ce reci evo ti novi odmah. To je besmislica. Mora se utvrditi da kvar nije nastao greskom korisnika. Naravno ako odneses treci dan, peti ces dobiti novi. Ali to ja danas kupio i i nakon tri dana stalo, i ti meni zoves inspekciju da ti dam novi je nidje veze... dobit ces ali ako SD(ili neko treci) utvrdi da je greska na uredjaju.

Kad se kaze servis ne misli se na servisirsnje, nego da ovlasteni servis izda novi uredjaj ili posalje knjizno, a onda trgovina rjesava dalje. Ali ovlasteni servis mora utvrditi da uredjaj nije ok. Doa procedura.
Last edited by febo_acm on 11/01/2022 21:09, edited 1 time in total.
vojopd
Posts: 1793
Joined: 28/05/2018 18:14

#5775 Re: PlayStation 5 - all about

Post by vojopd »

Ti da meni to tako kazes unutar 7 dana, ne bih ti vise nikad usao u radnju i trazio bih lovu i otisao kod drugog. Poslije toga, naravno gledaj u servisu sta i kako. Jeste, eto on upalio, radilo 30 minuta nesto ne valja, mora da je slagao. Znas onu, kupac je uvijek u pravu (i kad nije).
Post Reply