Ima i u Bingu
https://onlineshop.ba/Grupa/index?id=60202040103
PlayStation 5 - all about
Moderator: Benq
-
- Posts: 1035
- Joined: 02/07/2016 17:11
- Location: Hercegovina Kalifornija
- Grijem se na: Sunce
- Vozim: Dvotočkaš
-
- Posts: 1035
- Joined: 02/07/2016 17:11
- Location: Hercegovina Kalifornija
- Grijem se na: Sunce
- Vozim: Dvotočkaš
#5752 Re: PlayStation 5 - all about
Ima li još neko ovaj problem na FIFA 22?ajdamo wrote: ↑04/01/2022 23:56 Kad igram fifu 22 imam problem sa Framedrops.
Npr kad igrači krenu sa centra ili na prelazu između reprize gola i nastavka igre dođe do trzanja. Kasnije bude sve ok.
Šta može biti razlog?
Da li je do rezolucije ili previsokog refresh rate?
TV Samsung ru7022 55 inch
Postavke na konzoli
Rezolucija 4K
Refresh rate automatic
HDR uključen.
U ostalim igrama nisam primjetio ovaj problem, vjerovatno je vezano samo za FIFA 22.
- nepass1
- Posts: 9506
- Joined: 06/07/2017 07:35
#5753 Re: PlayStation 5 - all about
Danas na dirt 5, igrao graphics mode i dva puta sam primjetio da zatrza. Oba puta ulazak u krivinu, brzo, izmjene pozadinske slike
- mc-twin
- Posts: 3314
- Joined: 18/04/2009 23:47
#5754 Re: PlayStation 5 - all about
To je do tv-a. Taj model je 60Hz,a igra ti vjerovatno 100-120FPS pa se to desava. Podesi u postavkama i neces imati tih problema
@ajdamo
@ajdamo
- arnes_king
- Posts: 7655
- Joined: 01/03/2011 00:43
- Location: Bosna
- arnes_king
- Posts: 7655
- Joined: 01/03/2011 00:43
- Location: Bosna
#5756 Re: PlayStation 5 - all about
ajdamo wrote: ↑05/01/2022 21:26Ima li još neko ovaj problem na FIFA 22?ajdamo wrote: ↑04/01/2022 23:56 Kad igram fifu 22 imam problem sa Framedrops.
Npr kad igrači krenu sa centra ili na prelazu između reprize gola i nastavka igre dođe do trzanja. Kasnije bude sve ok.
Šta može biti razlog?
Da li je do rezolucije ili previsokog refresh rate?
TV Samsung ru7022 55 inch
Postavke na konzoli
Rezolucija 4K
Refresh rate automatic
HDR uključen.
U ostalim igrama nisam primjetio ovaj problem, vjerovatno je vezano samo za FIFA 22.
Koliko znam fifa ide u 60Hz a ne 120 a cuo sam jos raje da se zali da trza, tako je trazala i fifa21 i vjerovatno je do igre. Da je igra 120Hz a tv 60Hz ne bi mogao ni odabrati 120Hz i opet ne vidim kako bi do tog bilo trzanje.
- mc-twin
- Posts: 3314
- Joined: 18/04/2009 23:47
#5757 Re: PlayStation 5 - all about
Ne znam koliko je Fifa FPS. Fakat sam mislio i ocekivao da je vise. Da takvu igru nisu mogli povecati frame nidje veze. "next gen"
Uglavom tu VRR i FreeSync dolaze do izrazaja.
Uglavom tu VRR i FreeSync dolaze do izrazaja.
- arnes_king
- Posts: 7655
- Joined: 01/03/2011 00:43
- Location: Bosna
#5758 Re: PlayStation 5 - all about
To je cisto do devova, a znamo svi da se izdavaci sportskih igara ne trude pretjerano i svake godine izbacuju copy-paste.
-
- Posts: 1796
- Joined: 19/07/2013 20:52
#5759 Re: PlayStation 5 - all about
meni uvijek zatrza kad je neki prekid upitanju, izvodim aut, korner i onda jednu dvije sekunde trza i vrati se u normalu
ne bih rekao da ima veze sa fps onda bi bilo nasumice
ne bih rekao da ima veze sa fps onda bi bilo nasumice
-
- Posts: 604
- Joined: 26/12/2019 23:32
#5761 Re: PlayStation 5 - all about
Koje sam sreće.. danas stigao PS5 preko ekupi.ba. CFI-1116A model.
Pokrenuo Astro's Playroom da testiram, igrao 30 minuta i konzola se ugasi skroz. Iskopčao sve, dao joj 20 minuta, vratio sve nazad, neće više da upali. Držao dugme za paljenje 30 sekundi, šuti cijelo vrijeme..
Pokrenuo Astro's Playroom da testiram, igrao 30 minuta i konzola se ugasi skroz. Iskopčao sve, dao joj 20 minuta, vratio sve nazad, neće više da upali. Držao dugme za paljenje 30 sekundi, šuti cijelo vrijeme..
-
- Posts: 1035
- Joined: 02/07/2016 17:11
- Location: Hercegovina Kalifornija
- Grijem se na: Sunce
- Vozim: Dvotočkaš
#5762 Re: PlayStation 5 - all about
Javi se servisu označenom u garantnom listu trebalo bi da brzo dobiješ novu konzolu.Tabakmalac wrote: ↑10/01/2022 21:39 Koje sam sreće.. danas stigao PS5 preko ekupi.ba. CFI-1116A model.
Pokrenuo Astro's Playroom da testiram, igrao 30 minuta i konzola se ugasi skroz. Iskopčao sve, dao joj 20 minuta, vratio sve nazad, neće više da upali. Držao dugme za paljenje 30 sekundi, šuti cijelo vrijeme..
Kod mene piše Sancta Domenica Orašje, vjerovatno je i kod tebe isto.
-
- Posts: 604
- Joined: 26/12/2019 23:32
#5763 Re: PlayStation 5 - all about
Na garantnom listu mi stoji da je davatelj jamstva: Sancta Domenica d.o.o Posušje.ajdamo wrote: ↑10/01/2022 21:44Javi se servisu označenom u garantnom listu trebalo bi da brzo dobiješ novu konzolu.Tabakmalac wrote: ↑10/01/2022 21:39 Koje sam sreće.. danas stigao PS5 preko ekupi.ba. CFI-1116A model.
Pokrenuo Astro's Playroom da testiram, igrao 30 minuta i konzola se ugasi skroz. Iskopčao sve, dao joj 20 minuta, vratio sve nazad, neće više da upali. Držao dugme za paljenje 30 sekundi, šuti cijelo vrijeme..
Kod mene piše Sancta Domenica Orašje, vjerovatno je i kod tebe isto.
Misliš da se ne zamaram preko ekupi reklamacije, tj. da preko njih dobijem zamjensku konzolu?
-
- Posts: 1035
- Joined: 02/07/2016 17:11
- Location: Hercegovina Kalifornija
- Grijem se na: Sunce
- Vozim: Dvotočkaš
#5764 Re: PlayStation 5 - all about
Pokušaj i preko ekupi, ali mislim da će ti reći da se davatelju garancije obratiš, jer je ekupi samo prodavač.
https://www.ekupi.ba/bs/ReklamacijeUkoliko ustanovite, prilikom prve upotrebe (unutar 7 dana od primitka), da je proizvod kojeg ste dobili neispravan molimo vas da nas kontaktirate i slijedite navedene korake:
Pošaljite nam informacije s brojem narudžbe, brojem računa ili vašim korisničkim imenom i opisom reklamacije e-mailom [email protected], telefonski na 033 755 911, putem online chata na stranici ili preko društvenih mreža.
Poslat ćemo Vam potvrdu primitka reklamacije i, temeljem Vašeg opisa reklamacije, informaciju o tome:
može li se proizvod zamjeniti za novi,
može li se za proizvod vratiti novac,
ili da je proizvod potrebno poslati u ovlašteni servis.
U slučajevima kad se proizvod može zamjeniti za novi i kad se za proizvod može vratiti novac, na Vašu adresu šaljemo dostavnu službu koja prikuplja reklamirani proizvod i vraća na naše skladište. Kad proizvod stigne na skladište, šaljemo Vam obavijest o povratu novaca/slanju zamjenskog proizvoda. Povrat novca/zamjena za novi proizvod bit će odrađena unutar 2-3 dana, a najkasnije nakon 15 dana. U suprotnom nas kontaktirajte telefonski na 033 755 911 ili e-mailom na [email protected].
U slučaju da je proizvod potrebno poslati u ovlašteni servis, poslat ćemo Vam sve podatke ovlaštenog servisa.
-
- Posts: 732
- Joined: 19/01/2021 20:29
#5765 Re: PlayStation 5 - all about
Odma direktno serviseru, mnogo brze ideTabakmalac wrote: ↑10/01/2022 21:50Na garantnom listu mi stoji da je davatelj jamstva: Sancta Domenica d.o.o Posušje.
Misliš da se ne zamaram preko ekupi reklamacije, tj. da preko njih dobijem zamjensku konzolu?
- arnes_king
- Posts: 7655
- Joined: 01/03/2011 00:43
- Location: Bosna
#5766 Re: PlayStation 5 - all about
Zakonski je regulisano tako da bilo sta da kupis ako imas problem unutar 7 dana moraju ti odmah dati novi uredjaj bez da se tvoj salje servisu pa da cekas. Tako da odmah reklamiraj i zahtjevaj tako, ako se budu bunili zaprijeti im inspekcijom.Tabakmalac wrote: ↑10/01/2022 21:39 Koje sam sreće.. danas stigao PS5 preko ekupi.ba. CFI-1116A model.
Pokrenuo Astro's Playroom da testiram, igrao 30 minuta i konzola se ugasi skroz. Iskopčao sve, dao joj 20 minuta, vratio sve nazad, neće više da upali. Držao dugme za paljenje 30 sekundi, šuti cijelo vrijeme..
-
- Posts: 1793
- Joined: 28/05/2018 18:14
#5767 Re: PlayStation 5 - all about
Kod nas u RS u Zakonu pise da se sva reklamacija vrsi kod onog od kojeg si kupio. To sto je taj neko preprodavac, a ne ovlasteni uvoznik i serviser to je njihov problem. Tebi je fiskalni racun izdala firma eKupi, kod njih vrsis reklamaciju i sve ostalo, a to sta oni rade sa Sanctom nije tvoj problem.
Imao sam par situacija gdje nisu htjeli to uvaziti, vec meni govorili da ganjam servisere itd. Proslijedim im broj inspekcije i ljudi im usmeno objasne sta i kako, clan 26 i 27 i onda sve moze, izvinjavaju se. Neki direktor poslovnice u Vokelu mi je cak prijetio sudom i da nikad vise nista necu moci reklamirati kod njih, itd… ludilo. Kaze skini ti taj bojler i donesi meni, pa uzmi novi i nosi kuci, zovi servisera itd itd. A u garantnom listu pise da ja ne smijem nista dirati oko bojlera, a kamoli skidati ga sa zida jer se gubi garancija, ahahah…
U tvom slucaju ja bih se zalio eKupi direktno jer se to desilo unutar 7 dana, naveo taj i taj clan zakona, posto ti unutar 7 dana moraju dati novi uredjaj. A ti svoj spakujes i posaljes njima, ili jos bolje kada stigne novi, ujedno vratis i stari. A poslije sve sta se desi, posto je ipak Sancta u pitanju i sve rjesavaju brzo, obratiti se njima, jer vidim da svi imaju pozitivna iskustva sa njima.
Rijesice se to, samo salji sto prije, dokumentuj problem, uslikaj s/n tog svog ps5 da ne vrate isti i slicno (svasta se radi kod nas).
Imao sam par situacija gdje nisu htjeli to uvaziti, vec meni govorili da ganjam servisere itd. Proslijedim im broj inspekcije i ljudi im usmeno objasne sta i kako, clan 26 i 27 i onda sve moze, izvinjavaju se. Neki direktor poslovnice u Vokelu mi je cak prijetio sudom i da nikad vise nista necu moci reklamirati kod njih, itd… ludilo. Kaze skini ti taj bojler i donesi meni, pa uzmi novi i nosi kuci, zovi servisera itd itd. A u garantnom listu pise da ja ne smijem nista dirati oko bojlera, a kamoli skidati ga sa zida jer se gubi garancija, ahahah…
U tvom slucaju ja bih se zalio eKupi direktno jer se to desilo unutar 7 dana, naveo taj i taj clan zakona, posto ti unutar 7 dana moraju dati novi uredjaj. A ti svoj spakujes i posaljes njima, ili jos bolje kada stigne novi, ujedno vratis i stari. A poslije sve sta se desi, posto je ipak Sancta u pitanju i sve rjesavaju brzo, obratiti se njima, jer vidim da svi imaju pozitivna iskustva sa njima.
Rijesice se to, samo salji sto prije, dokumentuj problem, uslikaj s/n tog svog ps5 da ne vrate isti i slicno (svasta se radi kod nas).
- TMovac
- Posts: 1188
- Joined: 07/03/2010 00:39
#5768 Re: PlayStation 5 - all about
Ne bi se trebali buniti. Ja sam do sada radio 3 puta reklamaciju kod njih. Svaki put su sve ispoštvovali. Zadnji put prije nekih 7 mjeseci.arnes_king wrote: ↑11/01/2022 11:11Zakonski je regulisano tako da bilo sta da kupis ako imas problem unutar 7 dana moraju ti odmah dati novi uredjaj bez da se tvoj salje servisu pa da cekas. Tako da odmah reklamiraj i zahtjevaj tako, ako se budu bunili zaprijeti im inspekcijom.Tabakmalac wrote: ↑10/01/2022 21:39 Koje sam sreće.. danas stigao PS5 preko ekupi.ba. CFI-1116A model.
Pokrenuo Astro's Playroom da testiram, igrao 30 minuta i konzola se ugasi skroz. Iskopčao sve, dao joj 20 minuta, vratio sve nazad, neće više da upali. Držao dugme za paljenje 30 sekundi, šuti cijelo vrijeme..
-
- Posts: 1793
- Joined: 28/05/2018 18:14
#5769 Re: PlayStation 5 - all about
Naravno, mozes i tako. Ja samo kazem da i oni mogu to sve uraditi, ako neko nece da se pegla sa reklamacijom. Ne smiju reci nemamo mi nista sa tim, itd.
- nepass1
- Posts: 9506
- Joined: 06/07/2017 07:35
-
- Posts: 245
- Joined: 11/05/2010 17:56
- febo_acm
- Posts: 10232
- Joined: 10/02/2009 17:00
- Location: SARAJEVO
#5772 Re: PlayStation 5 - all about
Uh kako ovo nije tacno Meni je vise puta inspekcija dolazila i vjeruj da nije tacno. Svaka tehnicka stvar MORA na servis. Povrat unutar 7 dana se zove DOA procedura i servis je duzan unutar 7 dana rijesiti problem. Stvar radnje/servisa je da li ce ti odmah dati novi ili slati na servis. Npr kupis laptop i polijes ga treci dan vodom i to se naravno ne vidi. Mislis da ce ti neko dati novi?arnes_king wrote: ↑11/01/2022 11:11Zakonski je regulisano tako da bilo sta da kupis ako imas problem unutar 7 dana moraju ti odmah dati novi uredjaj bez da se tvoj salje servisu pa da cekas. Tako da odmah reklamiraj i zahtjevaj tako, ako se budu bunili zaprijeti im inspekcijom.Tabakmalac wrote: ↑10/01/2022 21:39 Koje sam sreće.. danas stigao PS5 preko ekupi.ba. CFI-1116A model.
Pokrenuo Astro's Playroom da testiram, igrao 30 minuta i konzola se ugasi skroz. Iskopčao sve, dao joj 20 minuta, vratio sve nazad, neće više da upali. Držao dugme za paljenje 30 sekundi, šuti cijelo vrijeme..
Ja sam u SD poslao konzolu i dobio novu za 48h iz Posusja. U BBI naravno samo rekli moramo poslati, sto je po zakonu.
-
- Posts: 1793
- Joined: 28/05/2018 18:14
#5773 Re: PlayStation 5 - all about
Netacno! U roku od 7 dana dobijas automatski nov uredjaj bez ikakvih pitanja sta i kako. Podnesi zahtjev za reklamaciju, kontaktiraj telefonski Sanctu/eKupi reci sta i kako. Naravno da ce konzola ici na servis, ali to tebe unutar 7 dana ne zanima, jer se vec sprema nova za tebe. Ako ce ispostovati zakon. A kad prodje 7 dana onda te mogu zezati pa sve lagano. Imaju stavke nakon 30, 60 dana ako uocis nedostatke mozes reklamirati. Kupis patike, pukne djon nakon 60 dana a hodas svaki dan normalno po suvom, reklamacija uzimas nove. Ovo mi je bilo smijesno, ali su mi inspektori sve ovo ispricali da ljudi uveliko i stalno rade, naravno ako nije njihova krivica vec fabricka greska (stvari od 30-40-50 KM, kamoli od 1500).
Narucio nov LG frizider bruku para iz Technoshopa, istovario sa dostavljacem. Sacekao koliko su rekli 2-3 sata, ja ostavio 6 i vise. Upalio, nece da hladi do sljedeceg dana, sreca nije eksplodiralo, nije bio kompresor ispravan. Zovnuo, momak rekao stize novi, dosao za 2 dana novi. Lijepo pise u zakonu, samo treba citati. Poslije tog 7og dana moze na servis i slicno. Ovo je bukvalno out of the box greska, znaci fabricka greska.
Narucio nov LG frizider bruku para iz Technoshopa, istovario sa dostavljacem. Sacekao koliko su rekli 2-3 sata, ja ostavio 6 i vise. Upalio, nece da hladi do sljedeceg dana, sreca nije eksplodiralo, nije bio kompresor ispravan. Zovnuo, momak rekao stize novi, dosao za 2 dana novi. Lijepo pise u zakonu, samo treba citati. Poslije tog 7og dana moze na servis i slicno. Ovo je bukvalno out of the box greska, znaci fabricka greska.
- febo_acm
- Posts: 10232
- Joined: 10/02/2009 17:00
- Location: SARAJEVO
#5774 Re: PlayStation 5 - all about
I ja tebi kazem netacno, ali ok. Godinama radio u maloprodaji i kao voditelj i sa inspekcijama borbre vodio. Ne postoji zakon koji ce reci evo ti novi odmah. To je besmislica. Mora se utvrditi da kvar nije nastao greskom korisnika. Naravno ako odneses treci dan, peti ces dobiti novi. Ali to ja danas kupio i i nakon tri dana stalo, i ti meni zoves inspekciju da ti dam novi je nidje veze... dobit ces ali ako SD(ili neko treci) utvrdi da je greska na uredjaju.
Kad se kaze servis ne misli se na servisirsnje, nego da ovlasteni servis izda novi uredjaj ili posalje knjizno, a onda trgovina rjesava dalje. Ali ovlasteni servis mora utvrditi da uredjaj nije ok. Doa procedura.
Kad se kaze servis ne misli se na servisirsnje, nego da ovlasteni servis izda novi uredjaj ili posalje knjizno, a onda trgovina rjesava dalje. Ali ovlasteni servis mora utvrditi da uredjaj nije ok. Doa procedura.
Last edited by febo_acm on 11/01/2022 21:09, edited 1 time in total.
-
- Posts: 1793
- Joined: 28/05/2018 18:14
#5775 Re: PlayStation 5 - all about
Ti da meni to tako kazes unutar 7 dana, ne bih ti vise nikad usao u radnju i trazio bih lovu i otisao kod drugog. Poslije toga, naravno gledaj u servisu sta i kako. Jeste, eto on upalio, radilo 30 minuta nesto ne valja, mora da je slagao. Znas onu, kupac je uvijek u pravu (i kad nije).