Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Pa burn in svakako mora ici pod garanciju, zar ima negdje da to ne prihvataju? Pa ne bih nikad uzeo oled ako nema garanciju na burn in, svaki telefon sa oled to pokriva jer nije problem do korisnika nego mana panela.
Ti kao da nepratis ovu temu...
Naravno da ni u jednoj zemlji ne nude garanciju na burn in i to je jedina stavka koja odbija potencijalne kupce OLED TV uredjaja.
Pa ja sam svoj Q80T 65 inca platio skuplje nego je tad kostao iste velicine LG CX9 samo zbog bojazni od burn in-a na koji garanciju ne daje ni jedna trgovina tehnickih uredjaja.
Dok jos malo poboljsaju tu tehnologiju i pocnu davati garanciju na burn in ja cu prvi kupiti OLED TV.
Ja sam svoj TV kupio prosle godine 29.11. tj. za crni petak i na njemu vec imam 3422 sata sto znaci da je prosjecno moj TV
ukljucen oko 12 sati dnevno.
Zamisli sad OLED TV koji radi 12 sati dnevno i koliko dugo to moze trajati bez bojazni od bur in-a...
muhamedt wrote: ↑01/10/2021 16:18
Zna li se hoće li biti kakvih sniženja Sony oled tv, i koji je model dobar a da nije preskup
Sony OLED TV uredjaji su skupi u poredjenju sa LG OLED TV uredjajima koji su po meni bolji i imaju najbolji TV OS i najbolji
daljinjski LG Magic Remote.
Madrid wrote: ↑01/10/2021 17:41
Iskreno to je povelik kompromis, slika bez local diminga je dosta losija, a dynmaic range dosta znaci za hdr...
Uglavnom to bi bila prihvatljiva opcija da nisu reklamirali vrr, ali u ovom slucaju gdje su tv reklamirali kao "for ps5" je qarina to
Pa koliko vidim da je i kod ostalih LCD isto da se local dimming gasi pri koristenju VRR, samo oledi nemaju taj "problem" jer njima ne treba local dimming.
A evo sony je povukao update sa servera pa se vise ne moze ni skinuti i kazu da zvanicno jos nisu izbacili VRR te da ce u oktobru doci prvi update za VRR pa do kraja godine jos jedan. Tako da ce sigurno jos ispeglati do tad, a ja sam i dalje na tom firmware koji nije bio za javnost
Danas sam testirao malo kada upalim vrr i nisam ni siguran 100% da li ga ugasi, ali bude greyed out, znaci ne moze se mijenjati. Sto se tice slike primjetio sam samo da je dosta tamnija sa VRR upaljenim a to sam uspio ispraviti sa podizanjem gamme.
Samsung nema taj problem. Imas opciju da ukljucis/isljucis local diming i input lag je u tom slucaju malo visi il nizi.
Pa burn in svakako mora ici pod garanciju, zar ima negdje da to ne prihvataju? Pa ne bih nikad uzeo oled ako nema garanciju na burn in, svaki telefon sa oled to pokriva jer nije problem do korisnika nego mana panela.
Ti kao da nepratis ovu temu...
Naravno da ni u jednoj zemlji ne nude garanciju na burn in i to je jedina stavka koja odbija potencijalne kupce OLED TV uredjaja.
Pa ja sam svoj Q80T 65 inca platio skuplje nego je tad kostao iste velicine LG CX9 samo zbog bojazni od burn in-a na koji garanciju ne daje ni jedna trgovina tehnickih uredjaja.
Dok jos malo poboljsaju tu tehnologiju i pocnu davati garanciju na burn in ja cu prvi kupiti OLED TV.
Ja sam svoj TV kupio prosle godine 29.11. tj. za crni petak i na njemu vec imam 3422 sata sto znaci da je prosjecno moj TV
ukljucen oko 12 sati dnevno.
Zamisli sad OLED TV koji radi 12 sati dnevno i koliko dugo to moze trajati bez bojazni od bur in-a...
imgur.com/HwND7nK.jpg[/img]
Nisam do sad nikad procitao da ne prihvataju garanciju za OLED jer sam po stranim forumima citao kako je to normalno u garanciji, sto je i logicno. Iskreno, mislio sam nekad u buducnosti iduci model da bude OLED ali ga ne bih nikad kupio znajuci da nemam garanciju na najvecu manu tog panela.
Imao sam plasmu i ako zaboravim teletext na nekoliko sati onda dođe do 'image retention' i nekoliko sati moram čekati da slova nestanu. U najboljem slučaju, jer se ljudima dešavao 'burn in' da ostane zauvijek pa dobiju PiP.
Nije bas uvijek bila takva praksa. To su na zapadu u poslijednje vrijeme skontali tu praksu. Njima bolje i jos nesto zarade. Realno ko bi to kod nas platio?
Neke bitne znacajke u korist Q60T modela je nesto bolja display tehnologija. Zatim procesor sto se odraza na sam kvalitet slike i korisnicko iskustvo prilikom koristenja operativnog sistema koji je takodjer fluidniji. Zatim ima veci kontrast i vise nita... Q60T bi svakako bio bolji izbor...
arnes_king wrote: ↑01/10/2021 08:43
Ovaj link sto sam ja postavio je za EU modele, to jest XH90. Ja sinoc prebacio na stick i instalirao Samo opet ima kompromis sa VRR, vjerovatno zbog procesora. Kada se upali VRR automatski se gasi local dimming i x-tended dynamic range. Ali eto, bar su ispunili obecanje iako sam mislio da necemo dobiti VRR nikako.
Samo mi je cudno, sad je android 10 ali mi je i dalje stari interfejs, iako na slikama je prikazana promjena. Moguce je da jos nisu zavrsili za US i EU modele FW u potpunosti jer na stranicama nema zvanicni nacin za download, ali raja iskopala linkove direktne sa servera. Uglavnom TV radi normalno sve.
ma sacekam jos malo official update, kad sam ovoliko cekao mogu jos malo valjda ce biti. Skinuoi sam ovo da imam, pa cemo vidjeti.
Evo dosao je sad i zvanicno update. Iako je VRR u ovoj verziji dostupan, Sony je nedavno izjavio da VRR nije finaliziran te da ce doci jos azuriranja u vezi njega.
evo da vam javim odgovor od strane inspekcije u vezi sto firma gdje sam kupio tv nije dosla po tv i odnijela u servis. Bili su u firmi i razgovarali sa ovlastenom osobom i izvinjavaju se jer su trebali doci po Tv. Kaze da je sigurno bio radnik koji se jos ne razumije u sve to oko servisa . Kaze da su spremni ili na povrat novca ili novi da mi daju. Cak iz inspekcije su me zvali i pitali da li da oni prenesu moju odluku ili da daju moj broj njima. Svaka cast i njima i fino je vidjeti da neko i radi u ovoj drzavi
Update snimljen, UI u principu isti (ne znam zasto sam ocekivao Google TV umjesto Android TV...) Settings je jedino dobro drugaciji, ostalo koliko vidim sve vise/manje isto. Par puta mi je zatrzao TV hodajuci kroz menije, ali mislim da je to samo na pocetku, nije dva puta na jednom mjesto zatrzao nikako. Danas jos malo istrazim pa javim ako sta bude zanimljivo.
madesa wrote: ↑06/10/2021 08:37
evo da vam javim odgovor od strane inspekcije u vezi sto firma gdje sam kupio tv nije dosla po tv i odnijela u servis. Bili su u firmi i razgovarali sa ovlastenom osobom i izvinjavaju se jer su trebali doci po Tv. Kaze da je sigurno bio radnik koji se jos ne razumije u sve to oko servisa . Kaze da su spremni ili na povrat novca ili novi da mi daju. Cak iz inspekcije su me zvali i pitali da li da oni prenesu moju odluku ili da daju moj broj njima. Svaka cast i njima i fino je vidjeti da neko i radi u ovoj drzavi
To da je bio radnik koji se ne razumije oko servisa je klasicni izgovor (suplja),ali eto... Kako su fini i susretljivi...
Iznenadjujuce (pozitivno) da se inspekcija angazovala za tako "banalnu" stvar.
madesa wrote: ↑06/10/2021 08:37
evo da vam javim odgovor od strane inspekcije u vezi sto firma gdje sam kupio tv nije dosla po tv i odnijela u servis. Bili su u firmi i razgovarali sa ovlastenom osobom i izvinjavaju se jer su trebali doci po Tv. Kaze da je sigurno bio radnik koji se jos ne razumije u sve to oko servisa . Kaze da su spremni ili na povrat novca ili novi da mi daju. Cak iz inspekcije su me zvali i pitali da li da oni prenesu moju odluku ili da daju moj broj njima. Svaka cast i njima i fino je vidjeti da neko i radi u ovoj drzavi
To da je bio radnik koji se ne razumije oko servisa je klasicni izgovor (suplja),ali eto... Kako su fini i susretljivi...
Iznenadjujuce (pozitivno) da se inspekcija angazovala za tako "banalnu" stvar.
bas tako, iskreno nisam ocekivao odgovor od strane inspekcije, ali eto pokusao sam jer nisam ima sta izgubiti. Ne razumijem se ali da li ova inspekcija moze dati kaznu firmama koje nepostuju ili je ovo samo kao "pomoc" potrosacima da se nadje neki kompromis
Qler wrote: ↑06/10/2021 09:02
Evo snima se update... pa cemo da vidimo
EDIT:
Update snimljen, UI u principu isti (ne znam zasto sam ocekivao Google TV umjesto Android TV...) Settings je jedino dobro drugaciji, ostalo koliko vidim sve vise/manje isto. Par puta mi je zatrzao TV hodajuci kroz menije, ali mislim da je to samo na pocetku, nije dva puta na jednom mjesto zatrzao nikako. Danas jos malo istrazim pa javim ako sta bude zanimljivo.
I meni je cudno sto je UI isti jer je na drugim regionima dosao ovaj Google TV. Sto se tice trzanja vidim po stranim forumima da je preporuceno uraditi factory reset pa ce nestati.
EDIT: Imas sad VRR i ALLM, te izgleda da je SDR slika dosta svjetlija nego sto je bila.
To da je bio radnik koji se ne razumije oko servisa je klasicni izgovor (suplja),ali eto... Kako su fini i susretljivi...
Iznenadjujuce (pozitivno) da se inspekcija angazovala za tako "banalnu" stvar.
bas tako, iskreno nisam ocekivao odgovor od strane inspekcije, ali eto pokusao sam jer nisam ima sta izgubiti. Ne razumijem se ali da li ova inspekcija moze dati kaznu firmama koje nepostuju ili je ovo samo kao "pomoc" potrosacima da se nadje neki kompromis
ako je inspekcija valjda moze (ne znam pretpostavljam)
nije to udruzenje za zastitu potrosaca pa da nema ovlasti i sl
meni je to dokaz da se nesto pocinje raditi za razliku od ranijih godina gdje su te inspekcije bile samo leglo da se lezi i uzima plata
To da je bio radnik koji se ne razumije oko servisa je klasicni izgovor (suplja),ali eto... Kako su fini i susretljivi...
Iznenadjujuce (pozitivno) da se inspekcija angazovala za tako "banalnu" stvar.
bas tako, iskreno nisam ocekivao odgovor od strane inspekcije, ali eto pokusao sam jer nisam ima sta izgubiti. Ne razumijem se ali da li ova inspekcija moze dati kaznu firmama koje nepostuju ili je ovo samo kao "pomoc" potrosacima da se nadje neki kompromis
Naravno. U slucaju da ne rijese tvoj slucaj odnosno ne zele inspekcija ima pravo i osnova kazniti firmu u skladu s propisima.