
Tapatalk 2
Kod mene je čitavu noć bilo tako, počelo je možda oko 19 sati, sad sam uključila i vraćeni su svi kanali, ali sa manjim smetnjama.Tiger 033 wrote:Isti je slucaj, i kod menevan helsing wrote:jutros samo na jednom transpoderu imam kanale sa slikom i tonom,na ostalima nema nista.
Ima li jos neko problem kao ja,mmds usluga.![]()
Pixela, ledi zatim malo ode u crno-bijelu kombinaciju,pa nas vrati u 70-te kad smo gledali crno-bijelu slikudorkcic wrote:Kod mene je čitavu noć bilo tako, počelo je možda oko 19 sati, sad sam uključila i vraćeni su svi kanali, ali sa manjim smetnjama.Tiger 033 wrote:Isti je slucaj, i kod menevan helsing wrote:jutros samo na jednom transpoderu imam kanale sa slikom i tonom,na ostalima nema nista.
Ima li jos neko problem kao ja,mmds usluga.![]()
NE sikiraj se ba napravit' ce to oni 10000%dorkcic wrote:Evo sad su opet nestali
Ima ba dosta korisnika "MMDS-a" i njima je ba u interesu da su korisnici zadovoljni npr. njihove usluge (MMDS) koristi i "FEDCAD"van helsing wrote:Normalno.
Mislim da samo mozemo imati koristi od ovoga sto rade.
I njima je u interesu zadovoljan korisnik.
Mozda se i EPG pojavi,tko to zna...
Tapatalk 2
Živa ISTINA 100% ....Meni su nudili i njihove resivere ("Hema" cini mi se) tj.digitalnu sve bajde da prikljuce samo da odjavim "MMDS"van helsing wrote: Znam slucajeva kada HS pruzi kablove pa naseljima gdje ljudi imaju mmds,nudili su prikljucak za 1KM samo da odjave Elob/Telemach.
DA sad...ali unazad godinu dana NIJE bila...kako su "odnedavno" (krajem 2012) poceli sa prebacivanjem transpondera slika se drasticno popravila na BOLJEvan helsing wrote:Na mmds-u je slika "k'o mlijeko".
Nedavno sam vidio i taj "HS-ov" CL modul i kvalitet slike na istom...sta reci srednja zalost (nit' smrdi,nit mirise)...po meni je bezzza, slika tj. kvalitet slike na "MMDS-u" je stoljece ispredvan helsing wrote:pogotovo oni koji su imali priliku gledati analognu kablovsku kod nekoga.
Ne moze te niko na silu prikljuciti, mora neko prihvatiti ugovor (i procitati, naravno) i potpisati ga. Tako da ti ta prica ne pije vode. Jedino da dokazes da su ti roditelji nepismeni, pa nisu mogli procitati ugovor, a to niko drugi za njih nije uradio, ili da je neko krivotvorio potpis. U ugovoru sve pise, i koliki je ugovorni period i kakve su kazne/penali za prijevremeni raskid usluge. Ako je bilo problema, i ako su prijavljeni telefonom, onda ih oni imaju u bazi i na osnovu toga mozes traziti reklamaciju ili neku kompenzaciju, ili raskid ugovora bez penala.drugtito2011 wrote:Pitanje za bivše korisnike ove PREVARANTSKE FIRME:
Mojim roditeljima koji imaju 80 i 71 godinu, su prošle godine ma prevaru uvalli paket, kad je bila neka akcija 3 mjeseca besplatno telefon ili nešto slično, ugovor na 2 godine. Nakon ta 3 mjeseca, počeli su stizati računi samo za telefon 50+ KM, što je van svake pameti.
Nakon 7 mjeseci korištenja, su odlučili raskinuti ugovor, nakon čega su TELEMACH PREVARANTI poslali račun na 185 KM.
Za svo vrijeme korištenja, nije se moglo sastaviti 3 dana da sve radi. Ako je radio net, onda nije telefon i obratno. Bilo je najmanje 20 intervencija na "otklanjanju trenutnih problema".
Da li je neko imao ovakva ili slična iskustva, a vezano za raskid ugovora. Ja znam da ću im j.e.b.a.t.i. sve na kamaru u poslovnici na Stupu i napraviti haos, a o posljedicama će mo kasnije. Znam siguno da neće proći tek tako.
Tačno tako +ako znaš da ti roditelji toliko zovu (vjerovatno samo fiksnu telefoniju), trebao si im radije uvesti ovaj Phone flat iz bht-a ili kako se već zove, ugl. imaju flat pozivi prema fiksnoj u bih tj. unutar telekom mreže a i telemach nudi isto u ovim trio/duo paketima koliko znam. Ako opet zovu inostranstvo, imaju supermix paketi gdje imaš 100min. svaki mjesec besplatno prema dijaspori (samo fiksni također).IcedFlame wrote:Ne moze te niko na silu prikljuciti, mora neko prihvatiti ugovor (i procitati, naravno) i potpisati ga. Tako da ti ta prica ne pije vode. Jedino da dokazes da su ti roditelji nepismeni, pa nisu mogli procitati ugovor, a to niko drugi za njih nije uradio, ili da je neko krivotvorio potpis. U ugovoru sve pise, i koliki je ugovorni period i kakve su kazne/penali za prijevremeni raskid usluge. Ako je bilo problema, i ako su prijavljeni telefonom, onda ih oni imaju u bazi i na osnovu toga mozes traziti reklamaciju ili neku kompenzaciju, ili raskid ugovora bez penala.drugtito2011 wrote:Pitanje za bivše korisnike ove PREVARANTSKE FIRME:
Mojim roditeljima koji imaju 80 i 71 godinu, su prošle godine ma prevaru uvalli paket, kad je bila neka akcija 3 mjeseca besplatno telefon ili nešto slično, ugovor na 2 godine. Nakon ta 3 mjeseca, počeli su stizati računi samo za telefon 50+ KM, što je van svake pameti.
Nakon 7 mjeseci korištenja, su odlučili raskinuti ugovor, nakon čega su TELEMACH PREVARANTI poslali račun na 185 KM.
Za svo vrijeme korištenja, nije se moglo sastaviti 3 dana da sve radi. Ako je radio net, onda nije telefon i obratno. Bilo je najmanje 20 intervencija na "otklanjanju trenutnih problema".
Da li je neko imao ovakva ili slična iskustva, a vezano za raskid ugovora. Ja znam da ću im j.e.b.a.t.i. sve na kamaru u poslovnici na Stupu i napraviti haos, a o posljedicama će mo kasnije. Znam siguno da neće proći tek tako.
Meni jedino u ovoj prici nije jasno kako su uspjeli napraviti 50+ KM telefona, ako nije usluga radila ni 3 dana u komadu, a evo provjerih cijene poziva na sajtu, i cine mi se skroz ok.
Btw. nikakav telefon nije besplatan 3 mjeseca, nego se tel. aparat dobijao besplatno u toj akciji.
priključili su Supermix paket vjerovatno. Jer prošle godine su prva tri mjeseca bila besplatno za nove korisnike Supermix paketa(najmanji paket je 40+ KM, pa zato su i toliki računi). Sa strane Telemacha ovdje je sve udure, druga je stvar što su ovi ljudi nepismeni pa nisu znali ni šta potpisuju.Maharadza wrote:Tačno tako +ako znaš da ti roditelji toliko zovu (vjerovatno samo fiksnu telefoniju), trebao si im radije uvesti ovaj Phone flat iz bht-a ili kako se već zove, ugl. imaju flat pozivi prema fiksnoj u bih tj. unutar telekom mreže a i telemach nudi isto u ovim trio/duo paketima koliko znam. Ako opet zovu inostranstvo, imaju supermix paketi gdje imaš 100min. svaki mjesec besplatno prema dijaspori (samo fiksni također).IcedFlame wrote:Ne moze te niko na silu prikljuciti, mora neko prihvatiti ugovor (i procitati, naravno) i potpisati ga. Tako da ti ta prica ne pije vode. Jedino da dokazes da su ti roditelji nepismeni, pa nisu mogli procitati ugovor, a to niko drugi za njih nije uradio, ili da je neko krivotvorio potpis. U ugovoru sve pise, i koliki je ugovorni period i kakve su kazne/penali za prijevremeni raskid usluge. Ako je bilo problema, i ako su prijavljeni telefonom, onda ih oni imaju u bazi i na osnovu toga mozes traziti reklamaciju ili neku kompenzaciju, ili raskid ugovora bez penala.drugtito2011 wrote:Pitanje za bivše korisnike ove PREVARANTSKE FIRME:
Mojim roditeljima koji imaju 80 i 71 godinu, su prošle godine ma prevaru uvalli paket, kad je bila neka akcija 3 mjeseca besplatno telefon ili nešto slično, ugovor na 2 godine. Nakon ta 3 mjeseca, počeli su stizati računi samo za telefon 50+ KM, što je van svake pameti.
Nakon 7 mjeseci korištenja, su odlučili raskinuti ugovor, nakon čega su TELEMACH PREVARANTI poslali račun na 185 KM.
Za svo vrijeme korištenja, nije se moglo sastaviti 3 dana da sve radi. Ako je radio net, onda nije telefon i obratno. Bilo je najmanje 20 intervencija na "otklanjanju trenutnih problema".
Da li je neko imao ovakva ili slična iskustva, a vezano za raskid ugovora. Ja znam da ću im j.e.b.a.t.i. sve na kamaru u poslovnici na Stupu i napraviti haos, a o posljedicama će mo kasnije. Znam siguno da neće proći tek tako.
Meni jedino u ovoj prici nije jasno kako su uspjeli napraviti 50+ KM telefona, ako nije usluga radila ni 3 dana u komadu, a evo provjerih cijene poziva na sajtu, i cine mi se skroz ok.
Btw. nikakav telefon nije besplatan 3 mjeseca, nego se tel. aparat dobijao besplatno u toj akciji.
Eto, opcija i alternativa itekako ima a iskreno ja svome Djedu i Nani koji su tu negdje godištem stalno trubim da ni slučajno ništa ne potpisuju već da me zovu kad god tako neku ponudu dobiju gdje moraš negdje 'šarnutu'. To je otkad su mu oni iz HS-a uveli kablovsku 'na prepad' i onom šupljom 'bolja je naša kablovska Dedo, šta ćeš plaćati dušmanima..' itd. Samo mi krivo što me tada nisu zvali da tog vola ufatim za vrat i pitam odakle mu pravo ulaziti u tuđi stan bez pitanja i ucjenjivati penzionere da potpišu za uvođenje njihove proklete kablosvke (što je učinio). Ovim putem bi i enesu da se sjetim familije što upošljava takve hrgane i kabadahije.
Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2
U ugovoru pišu obaveze pružaoca usluge i korisnika, pa ako su mu nešto obećali ugovorom, njegovo je puno pravo da se žali na nedostatke.Bubalo1 wrote:Radi uploada da zove .. Pobogu i vi ste zaludjeni sa time ..
Ovo je za plakati.Tiger 033 wrote:NE znam šta su ovo čačkali ali kvalitet slike na "MMDS-u" je drastično paona pojedinim transponderima je očajno loš kvalitet
reci da se šališBubalo1 wrote:Radi uploada da zove .. Pobogu i vi ste zaludjeni sa time ..