Telemach - ALL ABOUT 4

Hardware, software, mobiteli, programiranje, internet...

Moderator: Benq

Locked
Nedzada
Posts: 519
Joined: 14/09/2020 10:09

#111726 Re: Telemach - ALL ABOUT 4

Post by Nedzada »

Telemach wrote: 11/02/2021 10:34
Nedzada wrote: 10/02/2021 23:10 Nazovem danas da vidim može li jedan stari čiko, vaš pretplatnik odavno, dobiti kakav benefit ako ponovo potpiše na 24 mjeseca. Jer on je tek neki dan skontao da nema Arena više.

Kaže mi operater "on ne može ništa dobiti - nije posebno plaćao Arene"
Na moju upadicu da su Arene plaćali samo ovi koji su imali HD a mi ostali koji smo gledali sd Arene nismo ništa dodatno plaćali ni sekunde se nije obazirao.

Dakle pitao bih @Telemach dajete li i dalje popust od 15% na novo potpisivanje ugovora na 24 mjeseca?
U pitanju je EON duo light od 47.50 KM.

Nemojte samo tražiti podatke u inbox ... ako može odgovor pa da ga prenesem ovom vašem korisniku.
Pa ćemo onda vidjeti za inbox.

Hvala
Zdravo Nedzada,
Na ovaj način ne možemo ponuditi niti komunicirati benefite. Kolege iz Tima za brigu o korisnicima posjeduju alate i ponude s kojima korisnici bivaju zadovoljni. Rado ćemo posredovati i evidentirati nalog za naknadni kontakt od strane kolega iz nadležnog sektora za koji su nam potrebni korisnički podaci.
OK
Može onda samo odgovor
Dajete li još 15% popusta na prvu godinu ako se potpiše na dvije godine?
Paket od 47.5 KM je u pitanju?
User avatar
Telemach
Posts: 15742
Joined: 13/10/2010 14:13

#111727 Re: Telemach - ALL ABOUT 4

Post by Telemach »

avaks wrote: 11/02/2021 10:27 Prekidi interneta sinoc a i danas evo, po nekoliko minuta pa se dozove...
Je li jos neko ima slicne probleme?!
Zdravo avaks,
Provjera Vašeg Ugovora je u toku. Molimo Vas za malo strpljenja.
U slučaju potrebe, kolege će evidentirati nalog za intervenciju na adresi.
photo&video
Posts: 835
Joined: 04/12/2007 17:26

#111728 Re: Telemach - ALL ABOUT 4

Post by photo&video »

Telemach wrote: 11/02/2021 10:37
photo&video wrote: 11/02/2021 09:33 Katastrofa, zovem ih i jos me prave budalom da nikad na wifi nisam mogao imati punu brzinu. Jako drski i beozobrazni postali. Cekam odgovor @telemach, djeca ne mogu uraditi video poziv koliko zna prekidati. Ping i jitter idu u nebesa, po 300-400, za pola minute sve za 10. Ali i dalje ostaje pitanje zasto su smanjili brzinu na 150/10 na eon ful paketu. Isto mjerenje i preko wifi i kabla.
Zdravo photo&video,
Izvinjavamo se ukoliko je došlo do nesporazuma i neugodnosti, kao i zbog poteškoća na koje ste naišli u radu servisa.
Vaše podatke i opis problema, proslijedili smo kolegama u tehničkom odjelu, sa zahtjevom za detaljnu provjeru. Molimo Vas za malo strpljenja, kolege će Vas uskoro kontaktirati.
Zadovoljstvo naših korisnika i kvalitetna usluga je naša osnovna misija, nastojat ćemo opravdati Vaše povjerenje.
Sve oni vec znaju ali se prave ludi. Upravo sada Vam pisem preko 4g jer je opet net pao. I ovo nije nikakav nesporazum nego odnos vas prema nama korisnicima koji je svaki dan sve gori i gori. Vi ste ovdje na forumu jedna od svijetlih tacaka i sve pohvale za Vas licno. Ali ostalo...
User avatar
anex
Nindža revizor
Posts: 3651
Joined: 20/02/2007 13:25
Location: Grad sa željezarom bez dima
Grijem se na: čumur
Vozim: točak skot
Horoskop: imam
Contact:

#111729 Re: Telemach - ALL ABOUT 4

Post by anex »

Jel ima neko iz Zenice problem sa konekcijom?
Ili je to samo kod mene neko sranje?
User avatar
Telemach
Posts: 15742
Joined: 13/10/2010 14:13

#111730 Re: Telemach - ALL ABOUT 4

Post by Telemach »

anex wrote: 11/02/2021 11:32 Jel ima neko iz Zenice problem sa konekcijom?
Ili je to samo kod mene neko sranje?
Zdravo anex,
Ljubazno Vas molimo da nam dostavite tačne korisničke i adresne podatke, broj Ugovora i kontakt broj, kako bismo provjerili i što efikasnije riješili problem.
User avatar
REDDEVILS
Posts: 4420
Joined: 21/02/2011 12:56

#111731 Re: Telemach - ALL ABOUT 4

Post by REDDEVILS »

Želio bih se zahvaliti kompaniji @Telemach na usluzi koju su mi pružali prethodne dvije godine😎 :thumbup:
Jutros sam nakon dvije godine prekinuo suradnju sa kompanijom Telemach i naravno svi računi su plaćeni osim februarskog koji će mi doći početkom sljedećeg mjeseca tj. jedanaest dana februara.



Još jednom bi se htjeo zahvaliti kompaniji @Telemach na savršenoj usluzi koju sam koristio, i zao mi je sto nismo mogli postići dogovor za daljnju saradnju 😔
PS
Možda se nekad i vratim kao korisnik Telemach usluga 🙂
User avatar
u prolazniku
Posts: 11973
Joined: 14/03/2012 07:34

#111732 Re: Telemach - ALL ABOUT 4

Post by u prolazniku »

@Telemach zašto su nam za januar izdati računi na puni iznos, iako je Vaša usluga bila u obimu manjem od ugovorenog?
User avatar
Telemach
Posts: 15742
Joined: 13/10/2010 14:13

#111733 Re: Telemach - ALL ABOUT 4

Post by Telemach »

REDDEVILS wrote: 11/02/2021 12:08 Želio bih se zahvaliti kompaniji @Telemach na usluzi koju su mi pružali prethodne dvije godine😎 :thumbup:
Jutros sam nakon dvije godine prekinuo suradnju sa kompanijom Telemach i naravno svi računi su plaćeni osim februarskog koji će mi doći početkom sljedećeg mjeseca tj. jedanaest dana februara.



Još jednom bi se htjeo zahvaliti kompaniji @Telemach na savršenoj usluzi koju sam koristio, i zao mi je sto nismo mogli postići dogovor za daljnju saradnju 😔
PS
Možda se nekad i vratim kao korisnik Telemach usluga 🙂
Zdravo REDDEVILS ,
Žao nam je zbog Vaše odluke.
Zahvaljujemo se na dosadašnjoj saradnji i nadamo se da ćemo imati priliku da ponovo sarađujemo.
User avatar
Telemach
Posts: 15742
Joined: 13/10/2010 14:13

#111734 Re: Telemach - ALL ABOUT 4

Post by Telemach »

u prolazniku wrote: 11/02/2021 13:19 @Telemach zašto su nam za januar izdati računi na puni iznos, iako je Vaša usluga bila u obimu manjem od ugovorenog?
Zdravo u prolazniku ,
Žao nam je zbog prestanka emitiranja Arena i Vašeg nezadovoljstva. Hvala Vam što ste nam se javili, jer je ovo upravo prilika da čujemo Vaše mišljenje i prijedloge, jer želimo da ubuduće kreiramo ponudu i pogodnosti koje će unaprijediti Vašu uslugu. Želimo s Vama da podijelimo informaciju da je Regulatorna agencija za komunikacije, u svom Obavještenju od 29.1. konstatirala da je izmjena programske šeme izvršena u skladu sa pravilima i propisima Agencije, koja su sastavni dio naših Ugovora, te nema osnovu za kompenzaciju dodatnim pogodnostima. Izražavamo spremnost sa naše strane da zajedno iznađemo najbolje moguće rješenje za Vas u narednom periodu. Već intenzivno radimo na uvođenju raznih noviteta, kojim ćemo obogatiti Vašu uslugu, a sve u cilju povećanja Vašeg zadovoljstva. Iskreno se nadamo da ćemo nastavimo dosadašnju saradnju. Zadovoljstvo naših korisnika je uvijek i bezuslovno na prvom mjestu.
User avatar
avaks
Posts: 5657
Joined: 03/03/2013 15:44
Location: Sarajevo-x

#111735 Re: Telemach - ALL ABOUT 4

Post by avaks »

Telemach wrote: 11/02/2021 10:44
avaks wrote: 11/02/2021 10:27 Prekidi interneta sinoc a i danas evo, po nekoliko minuta pa se dozove...
Je li jos neko ima slicne probleme?!
Zdravo avaks,
Provjera Vašeg Ugovora je u toku. Molimo Vas za malo strpljenja.
U slučaju potrebe, kolege će evidentirati nalog za intervenciju na adresi.
Bio je kolega, sređeno je...
U toku noći su bili radovi na ovom području pa ne bi bilo loše da ste upućeni i da imate povratne informacije.
User avatar
Telemach
Posts: 15742
Joined: 13/10/2010 14:13

#111736 Re: Telemach - ALL ABOUT 4

Post by Telemach »

avaks wrote: 11/02/2021 14:37
Telemach wrote: 11/02/2021 10:44
avaks wrote: 11/02/2021 10:27 Prekidi interneta sinoc a i danas evo, po nekoliko minuta pa se dozove...
Je li jos neko ima slicne probleme?!
Zdravo avaks,
Provjera Vašeg Ugovora je u toku. Molimo Vas za malo strpljenja.
U slučaju potrebe, kolege će evidentirati nalog za intervenciju na adresi.
Bio je kolega, sređeno je...
U toku noći su bili radovi na ovom području pa ne bi bilo loše da ste upućeni i da imate povratne informacije.
Drago nam je da je problem riješen.
Hvala na povratnim informacijama i saradnji na ovaj način.
User avatar
u prolazniku
Posts: 11973
Joined: 14/03/2012 07:34

#111737 Re: Telemach - ALL ABOUT 4

Post by u prolazniku »

Telemach wrote: 11/02/2021 14:20
u prolazniku wrote: 11/02/2021 13:19 @Telemach zašto su nam za januar izdati računi na puni iznos, iako je Vaša usluga bila u obimu manjem od ugovorenog?
Zdravo u prolazniku ,
Žao nam je zbog prestanka emitiranja Arena i Vašeg nezadovoljstva. Hvala Vam što ste nam se javili, jer je ovo upravo prilika da čujemo Vaše mišljenje i prijedloge, jer želimo da ubuduće kreiramo ponudu i pogodnosti koje će unaprijediti Vašu uslugu. Želimo s Vama da podijelimo informaciju da je Regulatorna agencija za komunikacije, u svom Obavještenju od 29.1. konstatirala da je izmjena programske šeme izvršena u skladu sa pravilima i propisima Agencije, koja su sastavni dio naših Ugovora, te nema osnovu za kompenzaciju dodatnim pogodnostima. Izražavamo spremnost sa naše strane da zajedno iznađemo najbolje moguće rješenje za Vas u narednom periodu. Već intenzivno radimo na uvođenju raznih noviteta, kojim ćemo obogatiti Vašu uslugu, a sve u cilju povećanja Vašeg zadovoljstva. Iskreno se nadamo da ćemo nastavimo dosadašnju saradnju. Zadovoljstvo naših korisnika je uvijek i bezuslovno na prvom mjestu.
To ispada kao kad odeš u mesnicu, tražiš 1kg teletine bez kosti, a dobiješ 800g govedine po istoj cijeni!? I treba da budemo sretni i zadovoljni sa Vašim objašnjenjem? Vjerujete li Vi u svoje riječi?
Demonijak
Posts: 343
Joined: 14/03/2017 20:01

#111738 Re: Telemach - ALL ABOUT 4

Post by Demonijak »

odjednom 29.01. je sve obavljeno po pravilima? a do 29.01. nije bio po pravilima i imali smo rok da raskinemo ugovor bez penala (i to su rijeci RAK-a)? Nije moguce da je obavljeno po pravilima jer nije najavljeno na vrijeme, hajd sto sto ispade ova glupost s arenama al brate sto i dalje lazete raju, to mi nije jasno nikako :lol:

i cuj sad molim te iz rak-a kazu sve regularno :lol:

kakva drzava takav i rokenrol ;)
kakaljin
Posts: 11653
Joined: 14/03/2008 12:30
Location: Sarajevo
Contact:

#111739 Re: Telemach - ALL ABOUT 4

Post by kakaljin »

Telemach wrote: 11/02/2021 14:20
u prolazniku wrote: 11/02/2021 13:19 @Telemach zašto su nam za januar izdati računi na puni iznos, iako je Vaša usluga bila u obimu manjem od ugovorenog?
Zdravo u prolazniku ,
Žao nam je zbog prestanka emitiranja Arena i Vašeg nezadovoljstva. Hvala Vam što ste nam se javili, jer je ovo upravo prilika da čujemo Vaše mišljenje i prijedloge, jer želimo da ubuduće kreiramo ponudu i pogodnosti koje će unaprijediti Vašu uslugu. Želimo s Vama da podijelimo informaciju da je Regulatorna agencija za komunikacije, u svom Obavještenju od 29.1. konstatirala da je izmjena programske šeme izvršena u skladu sa pravilima i propisima Agencije, koja su sastavni dio naših Ugovora, te nema osnovu za kompenzaciju dodatnim pogodnostima. Izražavamo spremnost sa naše strane da zajedno iznađemo najbolje moguće rješenje za Vas u narednom periodu. Već intenzivno radimo na uvođenju raznih noviteta, kojim ćemo obogatiti Vašu uslugu, a sve u cilju povećanja Vašeg zadovoljstva. Iskreno se nadamo da ćemo nastavimo dosadašnju saradnju. Zadovoljstvo naših korisnika je uvijek i bezuslovno na prvom mjestu.
To definitivno znaci da VI mozete sve kanale izbaciti iz programske seme i ostaviti samo drzavna 4 kanala i reci da cijena ostaje ista jer je izmjena programske seme izvrsena po pravilima i propisima.

Koliko svi znamo arene kanali su bli u posebnom arena SD i HD paketu, samo kod premium paketa su SD arene ulazile u cijenu paketa, dok kod ostalih paketa se dobijala kao beneficija za potpisivanje ugovora. Tako da ova konstatacija ne stoji ni pod razno. HD paket se svakako uzmao posebno i on ne ulazi u ovo jedino ako je neko za potpis ugovora dobio ovaj paket pa da onda ulazi.

Da je to tako kao sto kazete, onda ni jedan korisnik ne bi mogao dobiti popust na pakete i poptisivanje novih ugovora vec bi sve ostalo na istom do kraja tekuceg ugovora.

Kontradiktorni ste sami sebi.

Znam da vi morate pisati ono sto Vam naredi sa vrha, koji svakako su se izvukli i najveci teret u zadnjih mjesec dana nisu ni osjetili. Dok ste vi jedini bili na vatrometini od strane korisnika za nastalu situaciju i morali ste vaditi vruc kesten golim rukama.

Nekad je bolje presutiti nesto nego napisati nesto sto i vi sami se ne slazete sa tim. Ovo je dobronamjeran savjet. Jer znam da vi nemate krivice u ovoj sitaciji vec vasi nadredjeni.

Pozdrav
homar
Posts: 1485
Joined: 16/06/2008 17:07

#111740 Re: Telemach - ALL ABOUT 4

Post by homar »

u prolazniku wrote: 11/02/2021 14:55
Telemach wrote: 11/02/2021 14:20
u prolazniku wrote: 11/02/2021 13:19 @Telemach zašto su nam za januar izdati računi na puni iznos, iako je Vaša usluga bila u obimu manjem od ugovorenog?
Zdravo u prolazniku ,
Žao nam je zbog prestanka emitiranja Arena i Vašeg nezadovoljstva. Hvala Vam što ste nam se javili, jer je ovo upravo prilika da čujemo Vaše mišljenje i prijedloge, jer želimo da ubuduće kreiramo ponudu i pogodnosti koje će unaprijediti Vašu uslugu. Želimo s Vama da podijelimo informaciju da je Regulatorna agencija za komunikacije, u svom Obavještenju od 29.1. konstatirala da je izmjena programske šeme izvršena u skladu sa pravilima i propisima Agencije, koja su sastavni dio naših Ugovora, te nema osnovu za kompenzaciju dodatnim pogodnostima. Izražavamo spremnost sa naše strane da zajedno iznađemo najbolje moguće rješenje za Vas u narednom periodu. Već intenzivno radimo na uvođenju raznih noviteta, kojim ćemo obogatiti Vašu uslugu, a sve u cilju povećanja Vašeg zadovoljstva. Iskreno se nadamo da ćemo nastavimo dosadašnju saradnju. Zadovoljstvo naših korisnika je uvijek i bezuslovno na prvom mjestu.
To ispada kao kad odeš u mesnicu, tražiš 1kg teletine bez kosti, a dobiješ 800g govedine po istoj cijeni!? I treba da budemo sretni i zadovoljni sa Vašim objašnjenjem? Vjerujete li Vi u svoje riječi?
Zamolio bih ove iz telemacha da ne iritiraju korisnike sa ovim glupostima oko arena, a sebi nameću teret za koji su krivi, jer su prevarili veliki broj klijenata. Najmjerodavniji je nadležni sud za ovaj slučaj. Telemach ne pominje rješenje koje je donio Ombusmen za zaštitu potrošača, nego maše sa nekim obavještenjem korumpiranog političkog organa RAK-a.
caseytron
Posts: 2090
Joined: 01/06/2016 16:42

#111741 Re: Telemach - ALL ABOUT 4

Post by caseytron »

Hvala jos uvijek na neobavljenom pozivu, Telemase.
User avatar
holowey
Posts: 8440
Joined: 10/11/2008 10:53
Location: Дишем ти за вратом...

#111742 Re: Telemach - ALL ABOUT 4

Post by holowey »

@Telemach

sta bi mogli ponuditi penzioneru koji sada koristi senior paket tv+tel? internet nije potreban, ni ovaj "isprdak" koji ide uz senior paket se ne koristi pa sta predlazete da ukljucuje tv i telefon?
User avatar
anex
Nindža revizor
Posts: 3651
Joined: 20/02/2007 13:25
Location: Grad sa željezarom bez dima
Grijem se na: čumur
Vozim: točak skot
Horoskop: imam
Contact:

#111743 Re: Telemach - ALL ABOUT 4

Post by anex »

@Telemach

Ima li šanse da tehničari dođu do mene? Večeras
Celticross
Posts: 88
Joined: 28/01/2014 17:39

#111744 Re: Telemach - ALL ABOUT 4

Post by Celticross »

crnivrag wrote: 30/01/2021 10:52
Celticross wrote: 30/01/2021 09:54
Ja ne znam zašto je meni još uvije 3.66 verzija, mislim da mi je i je i Android 8. Kako to upgrade.
Ako ti TV uređaj podržava EON Smart TV app, onda samo uđeš u Google Play Store na TV uređaju i izvršiš update na taj način.
Preko EON boxa, neće nikako da ažurira. Nadam se da će se box ažurirati na 9, jer ovako ne mogu hbo go instalirati.
User avatar
crnivrag
Posts: 12929
Joined: 17/10/2010 19:58
Location: Sarajevo

#111745 Re: Telemach - ALL ABOUT 4

Post by crnivrag »

Celticross wrote: 11/02/2021 18:33
Preko EON boxa, neće nikako da ažurira. Nadam se da će se box ažurirati na 9, jer ovako ne mogu hbo go instalirati.
Preko EON box-a tako ne možeš izvršiti ažuriranje EON aplikacije, jer se ista ažurira sama.

Update je isporučen svim korisnicima, i potrebno je da odeš na Postavke uređaja i pokreneš ručno provjeru update-a 4-5 puta, nakon čega će ti se povući verzija 9 i instalirati na EON box.

Nakon instalacije verzije 9.0, EON aplikacija će se sama ažurirati na najnoviju verziju, a moći ćeš koristiti i sve aplikacije sa Google Play-a osim aplikacija Netflix i Prime Video.
User avatar
Telemach
Posts: 15742
Joined: 13/10/2010 14:13

#111746 Re: Telemach - ALL ABOUT 4

Post by Telemach »

anex wrote: 11/02/2021 17:43 @Telemach

Ima li šanse da tehničari dođu do mene? Večeras
Zdravo @anex,
Nalog je proslijeđen na urgenciju.
Da li su Vas kolege pozivale?
Stojimo na raspolaganju za dalju provjeru.
User avatar
Telemach
Posts: 15742
Joined: 13/10/2010 14:13

#111747 Re: Telemach - ALL ABOUT 4

Post by Telemach »

holowey wrote: 11/02/2021 17:41 @Telemach

sta bi mogli ponuditi penzioneru koji sada koristi senior paket tv+tel? internet nije potreban, ni ovaj "isprdak" koji ide uz senior paket se ne koristi pa sta predlazete da ukljucuje tv i telefon?
Zdravo @holowey,
Zahvaljujemo se na interesovanju za naše usluge.
Predlažemo da nam dostavite kontakt telefon. Kolege će Vas rado pozvati, pronaći ponudu koja Vam najviše odgovara te provjeriti mogućnosti za priključenje. Za sve dodatne informacije smo Vam na raspolaganju.
User avatar
Telemach
Posts: 15742
Joined: 13/10/2010 14:13

#111748 Re: Telemach - ALL ABOUT 4

Post by Telemach »

caseytron wrote: 11/02/2021 17:40 Hvala jos uvijek na neobavljenom pozivu, Telemase.
Zdravo @caseytron,
Molimo Vas da nam dostavite korisničke podatke, broj Ugovora kako bismo provjerili.
Stojimo Vam na raspolaganju i zahavljujemo se na saradnji.
User avatar
anex
Nindža revizor
Posts: 3651
Joined: 20/02/2007 13:25
Location: Grad sa željezarom bez dima
Grijem se na: čumur
Vozim: točak skot
Horoskop: imam
Contact:

#111749 Re: Telemach - ALL ABOUT 4

Post by anex »

Telemach wrote: 11/02/2021 18:43
anex wrote: 11/02/2021 17:43 @Telemach

Ima li šanse da tehničari dođu do mene? Večeras
Zdravo @anex,
Nalog je proslijeđen na urgenciju.
Da li su Vas kolege pozivale?
Stojimo na raspolaganju za dalju provjeru.
I ovdje da vam zahvalim.
Samo zbog ovakvih stvari vrijedi ostati i nastaviti saradnju.
Sve uredno radi. Nadamo se da ce tako biti i dalje.
:thumbup:
caseytron
Posts: 2090
Joined: 01/06/2016 16:42

#111750 Re: Telemach - ALL ABOUT 4

Post by caseytron »

Telemach wrote: 11/02/2021 18:46
caseytron wrote: 11/02/2021 17:40 Hvala jos uvijek na neobavljenom pozivu, Telemase.
Zdravo @caseytron,
Molimo Vas da nam dostavite korisničke podatke, broj Ugovora kako bismo provjerili.
Stojimo Vam na raspolaganju i zahavljujemo se na saradnji.
Hvala vama, trebao je neko urgirati osim vas, ima u sistemu ko je pod ugovorom kad je pocelo sranje sa Arenama. Eh to je problem, koliko je ljudi ostalo sakato sto se tice kanala i niko ih nije kontaktirao. Ja opet ponavljam, ja sam sebe obezbjedio prije punih pet godina svim mogucim kanalima, ali jednostavno nije fer ko je pod ugovorom.
Locked