Hardware, software, mobiteli, programiranje, internet...
Moderators: Bobi, Benq
-
TESLA_EDISON
- Posts: 4672
- Joined: 08/05/2017 19:17
-
Post
by TESLA_EDISON » 30/10/2020 12:43
un1ted wrote: ↑30/10/2020 12:33
Meni lično smeta, jer u tri stana oko mene unifi ukljucen, moj cetvrti. Nikakva optimizacija, svima se ukljuci i sigurno da doprinosi zagusenju signala.
Još kad vidim ovako kad počnu članove ugovora citirati, tačno mi muka bude.
Ako ima smisla i ako je u pravu, to je više nego ok. Svi bi trebali da poštujemo ono što je ugovoreno, kako davaoc usliga, tako i mi kao korisnici.
To svakako ali ako smatra da je oštećen po pitanju Ugovora, fino uzme advokata, plati takse i preda na Sud.Na Sudu nek iznosi argumente i neka čeka presudu. Međutim koliko vidim, on je dobio benefit (jer je unifi u suštini benefit) i žali se što toga nema u ugovoru. Zato kažem da je pegla.
Da se ne osvrćem na to da je ovo što je napisao:
Moj je stan i iz mog stana bez moje dozvole emitujue signal, koriste moju struju, zagušuju moj wifi prostor signalom. Kako bi ti da ti BH telecom instalira na zgradu, neposredno iznad glave, bez saglasnoti, odašiljač za 4G?
čista nebuloza.
-
Rodzer Mur
- Posts: 204
- Joined: 27/08/2018 18:28
Post
by Rodzer Mur » 30/10/2020 13:02
Evo cak i ovaj beskorisni speedtest prema telemachu kojim se vole pohvaliti uposlenici ovdje ne moze meda
@reboot imam ovaj sehidski EPC3928S, nemam pristup 100.1 ako na to mislis
I jah, tih 400mbs jos nikad ne osjetih, upload sam vidjao na 15, ali download ne ide preko 300 nikad, mada mi i nije to toliko bitno...
Edit: e'o sad radi...

-
hamo1977
- Posts: 101
- Joined: 17/12/2019 12:49
Post
by hamo1977 » 30/10/2020 13:27
Rodzer Mur wrote: ↑30/10/2020 13:02
imam ovaj sehidski EPC3928S, nemam pristup 100.1 ako na to mislis
Drug, ti prije svega trebaš tražiti zamjenu modema, ako imaš najveći paket..
Taj ti nema 5Ghz, plus radi na manje frekvencija.
Obrati im se u PP sa podacima da ti daju Tehnicolor ili UBEE.
-
hd2000
- Posts: 34
- Joined: 29/10/2020 16:42
Post
by hd2000 » 30/10/2020 13:59
TESLA_EDISON wrote: ↑30/10/2020 12:24
Pa zato i jeste pegla. Koji mu crni vražiji vrag to smeta da se mora isključiti?
Još kad vidim ovako kad počnu članove ugovora citirati, tačno mi muka bude.
Možda sode bikarbone malo. Što se tiče smetanja, obrazložio sam.
-
xPaco1337
- Posts: 10
- Joined: 30/09/2020 14:34
Post
by xPaco1337 » 30/10/2020 16:14
hamo1977 wrote: ↑30/10/2020 13:27
Rodzer Mur wrote: ↑30/10/2020 13:02
imam ovaj sehidski EPC3928S, nemam pristup 100.1 ako na to mislis
Drug, ti prije svega trebaš tražiti zamjenu modema, ako imaš najveći paket..
Taj ti nema 5Ghz, plus radi na manje frekvencija.
Obrati im se u PP sa podacima da ti daju Tehnicolor ili UBEE.
UBEE Trazi ako oces 5GHz
-
Dembele100
- Posts: 32
- Joined: 01/01/2020 21:18
Post
by Dembele100 » 30/10/2020 17:58
Zanima me da li se mogu uzeti dva EON boxa, jer sad u dječijoj imam EON box, a u dnevnoj PDS3. Da li se mogu PDS3 zamijeniti EON boxom? Ako može, koliko se to doplaćuje?
I zanima me šta tehnička služba može uraditi da mi se poboljša signal u drugim prostorijama, jer je dosta lošiji signal? Da li se po tom pitanju može nešto uraditi, jer su vjerovatno zidovi 'krivi' za to. Imam definisanu brzinu od oko 80 mbps, a u dnevnoj sobi mi ne ide iznad 10.
Raja hvali WiFi pojačivače, ne znam da li je to dobra solucija za nekih 30 KM ili Mesh sistem koji bi bio dosta skuplji?
Ako može pomoć, može i u PP svejedno.
-
Telemach
- Posts: 11593
- Joined: 13/10/2010 14:13
-
Post
by Telemach » 30/10/2020 18:38
Dembele100 wrote: ↑30/10/2020 17:58
Zanima me da li se mogu uzeti dva EON boxa, jer sad u dječijoj imam EON box, a u dnevnoj PDS3. Da li se mogu PDS3 zamijeniti EON boxom? Ako može, koliko se to doplaćuje?
I zanima me šta tehnička služba može uraditi da mi se poboljša signal u drugim prostorijama, jer je dosta lošiji signal? Da li se po tom pitanju može nešto uraditi, jer su vjerovatno zidovi 'krivi' za to. Imam definisanu brzinu od oko 80 mbps, a u dnevnoj sobi mi ne ide iznad 10.
Raja hvali WiFi pojačivače, ne znam da li je to dobra solucija za nekih 30 KM ili Mesh sistem koji bi bio dosta skuplji?
Ako može pomoć, može i u PP svejedno.
Zdravo Dembele100,
Hvala Vam na javljanju.
Odgovor na Vaš upit u smo već dostavili u inbox te proslijedili zahtjev za provjeru Vaših servisa kolegama u Timu za tehničku podršku.
Rado ćemo izvršiti sve dodatne provjere i omogućiti da uživate u brzinama predviđenim Ugovorom.
-
alipasijaner
- Posts: 1246
- Joined: 01/08/2016 23:05
Post
by alipasijaner » 30/10/2020 18:59
@Telemach
Da se zahvalim na rješavanju problema u vezi updatea BOX-a.
Hvala!
-
Telemach
- Posts: 11593
- Joined: 13/10/2010 14:13
-
Post
by Telemach » 30/10/2020 19:31
alipasijaner wrote: ↑30/10/2020 18:59
@Telemach
Da se zahvalim na rješavanju problema u vezi updatea BOX-a.
Hvala!
Nema na čemu alipasijaner

Tu smo zbog Vas!
-
odmor
- Posts: 1053
- Joined: 10/05/2006 12:42
Post
by odmor » 30/10/2020 19:31
Zna li neko ima li gdje uzet gigabitni switch?
-
alipasijaner
- Posts: 1246
- Joined: 01/08/2016 23:05
Post
by alipasijaner » 30/10/2020 19:39
odmor wrote: ↑30/10/2020 19:31
Zna li neko ima li gdje uzet gigabitni switch?
Ne znam gdje ima uzet, ali mozes kupiti u plusu, imtecu... koliko portova?
-
bordzm
- Posts: 5
- Joined: 22/09/2008 21:02
Post
by bordzm » 30/10/2020 22:19
Je li ima neko da mu ne prekida wifi. Posto uvijek neko od poznanika se zali na neku uslugu
Prije je prekidao u 00:00 i nakon vise poziva telemacha nisu nista napravili nego misle, ja lud sto to prijavljujem. Vrati se sve za min dva ali je dosadno da moras gledati na sat i kaze haj sacekaj da prodje nekom vrijeme da se koristi internet opet.
Callcentar se pravi malo vise lud, tehnicka sluzba resetuje modem i to je to
U zadnje vrijeme je bas zesci bezobrazluk, pogotovo sad kad je vrijeme online posla, online skole, online... a veze vise nema nego sto ima. Padne internet pa se vrati u brzini 1-3 Mbs download i 5-6 Mbs upload. Tako stoji neko vrijeme pa ga poveca na 20-35 Mbs i drzi 2 min, nakon toga ga ukine neko vrijeme i sve tako u krug. Pustim test na youtube, ne moze pustiti obicnu pjesmu u komadu nego je prekine
Callcentar kaze prijavljen kvar i kolege rade na problemu i tako svaki put, pocinjem misliti da isti prica viceve. Jos ne trazim da dobijem punu brzinu koja je potpisana a dial up brzinu stvarno ne mogu progutati na kablovskom internetu.
-
crnivrag
- Posts: 10696
- Joined: 17/10/2010 19:58
- Location: Sarajevo
-
Post
by crnivrag » 31/10/2020 09:19
Privremeno zatvorena poslovnica u Sanskom Mostu
Obavještavamo sve korisnike da će naša poslovnica u Sanskom Mostu na adresi Trg Oslobodilaca bb biti zatvorena na dan 30.10.2020. godine iz tehničkih razloga.
Poslovnica nastavlja sa radom od 02.11.2020. po redovnom rasporedu.
Obavijest na Telemach web stranici
-
crnivrag
- Posts: 10696
- Joined: 17/10/2010 19:58
- Location: Sarajevo
-
Post
by crnivrag » 31/10/2020 09:20
Obavještenje za korisnike u Jajcu i Bugojnu
Poštovani korisnici,
Usljed trenutnih građevinskih radova od strane trećih lica u blizini Jajca i Bugojna, došlo je do prekida mreže u ova dva grada. Naše ekipe intenzivno rade na uspostavi mreže i signala te se nadamo se da će do normalizacije doći u najkraćem mogućem roku.
Izvinjavamo se na neprijatnosti i zahvaljujemo na strpljenju i razumijevanju.
Obavijest na Telemach web stranici
-
pepeljara
- Posts: 4642
- Joined: 22/08/2003 00:00
Post
by pepeljara » 31/10/2020 11:22
Meni nije jasna jedna stvar.
imas 150/20 brzinu, pristavis download koji slovom i brojem vuce 1Mbit/ 25kbs i naravno telemach uspori ne mozes otvoriti stranice.
Djaba meni sto pokaze adsl speed 150 Mbit kad je ko k.
ehet... Telemach,what you gonna do about that?

-
alipasijaner
- Posts: 1246
- Joined: 01/08/2016 23:05
Post
by alipasijaner » 31/10/2020 12:41
Jel "pristavis" torent?
pepeljara wrote: ↑31/10/2020 11:22
Meni nije jasna jedna stvar.
imas 150/20 brzinu, pristavis download koji slovom i brojem vuce 1Mbit/ 25kbs i naravno telemach uspori ne mozes otvoriti stranice.
Djaba meni sto pokaze adsl speed 150 Mbit kad je ko k.
ehet... Telemach,what you gonna do about that?
-
Benq
- Nindža revizor
- Posts: 8786
- Joined: 16/11/2009 18:00
- Location: Sarajevo
-
Post
by Benq » 31/10/2020 13:05
pepeljara wrote: ↑31/10/2020 11:22
Meni nije jasna jedna stvar.
imas 150/20 brzinu, pristavis download koji slovom i brojem vuce 1Mbit/ 25kbs i naravno telemach uspori ne mozes otvoriti stranice.
Djaba meni sto pokaze adsl speed 150 Mbit kad je ko k.
ehet... Telemach,what you gonna do about that?
Da ti nisi pogrijesio temu? Spominjes adsl i Telemach u istom postu.
Ako je u pitanju torrent, download putem torrent-a nikako ne moze biti mjerodavno, jer brzina zavisi od broja seedera i leechera a ne brzine interneta u paketu.
-
bordzm
- Posts: 5
- Joined: 22/09/2008 21:02
Post
by bordzm » 31/10/2020 13:40
Sta god da uradis telemach prekida stvar
Cudo bi mi bilo da je mogao proci download kako treba
-
Benq
- Nindža revizor
- Posts: 8786
- Joined: 16/11/2009 18:00
- Location: Sarajevo
-
Post
by Benq » 31/10/2020 13:54
bordzm wrote: ↑30/10/2020 22:19
Je li ima neko da mu ne prekida wifi. Posto uvijek neko od poznanika se zali na neku uslugu
Prije je prekidao u 00:00 i nakon vise poziva telemacha nisu nista napravili nego misle, ja lud sto to prijavljujem. Vrati se sve za min dva ali je dosadno da moras gledati na sat i kaze haj sacekaj da prodje nekom vrijeme da se koristi internet opet.
Callcentar se pravi malo vise lud, tehnicka sluzba resetuje modem i to je to
Jesi li skenirao wifi kanale i fiksirao wifi kanal u modemu na jedan od slobodnih? Opisani problem upucuje bas na to, zagusenost wifi kanala, odnosno da se tvoj modem nalazi na istom kanalu kao i okolne mreze.
To prekidanje u 00:00 moze biti i Lease Time, po defaultu je podesen na 3600, promijeni na 86400 i ne bi trebalo biti "ispadanja" sa wifi mreze. Ovo mijenjas u DHCP Settings u modemu.
-
bordzm
- Posts: 5
- Joined: 22/09/2008 21:02
Post
by bordzm » 31/10/2020 14:49
Benq wrote: ↑31/10/2020 13:54
bordzm wrote: ↑30/10/2020 22:19
Je li ima neko da mu ne prekida wifi. Posto uvijek neko od poznanika se zali na neku uslugu
Prije je prekidao u 00:00 i nakon vise poziva telemacha nisu nista napravili nego misle, ja lud sto to prijavljujem. Vrati se sve za min dva ali je dosadno da moras gledati na sat i kaze haj sacekaj da prodje nekom vrijeme da se koristi internet opet.
Callcentar se pravi malo vise lud, tehnicka sluzba resetuje modem i to je to
Jesi li skenirao wifi kanale i fiksirao wifi kanal u modemu na jedan od slobodnih? Opisani problem upucuje bas na to, zagusenost wifi kanala, odnosno da se tvoj modem nalazi na istom kanalu kao i okolne mreze.
To prekidanje u 00:00 moze biti i Lease Time, po defaultu je podesen na 3600, promijeni na 86400 i ne bi trebalo biti "ispadanja" sa wifi mreze. Ovo mijenjas u DHCP Settings u modemu.
Radio sve to, promijenjen lease time povecan
Izmjenjani kanali nekad bude ok dan nekad tri i sve po starom
Cini mi se da nece da skontaju da pregledaju ormar u haustoru, nego se svede prica rijesava se problem i ceka da se sam problem nekako rijesi ili nece da se neko nakani da izadje iz kancelarije
-
Benq
- Nindža revizor
- Posts: 8786
- Joined: 16/11/2009 18:00
- Location: Sarajevo
-
Post
by Benq » 31/10/2020 14:51
bordzm wrote: ↑31/10/2020 14:49
Radio sve to, promijenjen lease time povecan
Izmjenjani kanali nekad bude ok dan nekad tri i sve po starom
Koja je mreza u pitanju, 2,4 ili 5Ghz?
Kakvo je stanje sa netom kad si povezan direktno na modem preko mreznog kabla?
-
bordzm
- Posts: 5
- Joined: 22/09/2008 21:02
Post
by bordzm » 31/10/2020 14:59
Benq wrote: ↑31/10/2020 14:51
bordzm wrote: ↑31/10/2020 14:49
Radio sve to, promijenjen lease time povecan
Izmjenjani kanali nekad bude ok dan nekad tri i sve po starom
Koja je mreza u pitanju, 2,4 ili 5Ghz?
2,4G
-
Benq
- Nindža revizor
- Posts: 8786
- Joined: 16/11/2009 18:00
- Location: Sarajevo
-
Post
by Benq » 31/10/2020 15:06
Ako nije tajna, koji paket imas i koji je modem? Da li je to jedini uredjaj preko kojeg se spajas na net ili imas neki svoj ruter pored modema?
Postavi nam screenshot signala (frekvencije) iz modema da vidimo je li sa te strane sve u redu.
-
emirsarajevo
- Posts: 204
- Joined: 27/09/2010 13:01
Post
by emirsarajevo » 31/10/2020 15:09
un1ted wrote: ↑30/10/2020 12:33
Meni lično smeta, jer u tri stana oko mene unifi ukljucen, moj cetvrti. Nikakva optimizacija, svima se ukljuci i sigurno da doprinosi zagusenju signala.
Još kad vidim ovako kad počnu članove ugovora citirati, tačno mi muka bude.
Ako ima smisla i ako je u pravu, to je više nego ok. Svi bi trebali da poštujemo ono što je ugovoreno, kako davaoc usliga, tako i mi kao korisnici.
Isto tako, iako je UniFi iskljucen preko apk TM, pokazuje ga na istom kanalu i to na 5Ghz wireless mreži, onoj na kojoj je uređaj.
Znam da moj router emituje ovaj signal 100%.
Zašto?
Last edited by
emirsarajevo on 31/10/2020 15:12, edited 2 times in total.