Telemach - ALL ABOUT 4

Hardware, software, mobiteli, programiranje, internet...

Moderator: Benq

Locked
User avatar
crnivrag
Posts: 12920
Joined: 17/10/2010 19:58
Location: Sarajevo

#102926 Re: Telemach - ALL ABOUT 4

Post by crnivrag »

made_in_sarajevo wrote: 20/09/2020 17:59 Jos malo da te ispeglam :mrgreen: hbo go imam direktno na tvu skinuti i pokreno sam, ali jel ga mogu ikako skinuti na stb? Ustvari ima li ikakve razlike u vidu da treba neke memorije, HDD da bi se gledali filmovi i serije?
HBO GO možeš skinuti putem Google Play-a na EON box na mreži ako je dobio update na Android Pie 9.0.

Aplikacija nije zahtjevna i radi i na TV-u i na EON box-u sasvim normalno bez trzanja i sl.

Aplikacija radi streaming sadržaja i isti se ne spašava na korisnikovu internu ili eksternu memoriju.
jarobot
Posts: 3050
Joined: 13/06/2016 20:07

#102927 Re: Telemach - ALL ABOUT 4

Post by jarobot »

Da li će kartica koja je aktivirana u D3 camu moći biti očitana u recuveru sa integrisanim conax čitačem kartica ,pošto je conax enkripcija kanala u telemahu ?
duffy_duck
Posts: 1511
Joined: 27/04/2018 09:07

#102928 Re: Telemach - ALL ABOUT 4

Post by duffy_duck »

Crni moram te demantovati ja sam stavio i na prvi i drugi sprski jezik i sad mi na SK 2 3 itd sve srpski komentatori.
User avatar
MTV
Posts: 14338
Joined: 21/08/2013 19:39

#102929 Re: Telemach - ALL ABOUT 4

Post by MTV »

😅

Procitaj opet sta je crni napisao.
User avatar
biggrin
Posts: 3459
Joined: 23/11/2010 09:47

#102930 Re: Telemach - ALL ABOUT 4

Post by biggrin »

Ima li iko iskustva sa prebacivanjima na druge pretplatničke pakete? Naime istekao mi je ugovor na trio grande family i mislio sam se prebaciti na trion light. Mogu li to uraditi bez vremenskog obavezivanja?
jarobot
Posts: 3050
Joined: 13/06/2016 20:07

#102931 Re: Telemach - ALL ABOUT 4

Post by jarobot »

Jučer uposlovnici :

Ja: Hoću da uzmen d3 cam modul. Da li se kod vas može naručiti ? Koristim EON ful duo paket.
Radnica : Može. i gleda me.
Ja : Dobro šta treba ?
Radnica : Štoće ti to ? Imaš li smart TV ?
Ja : imam smart TV ali treba mi i D3 cam modul !
Radnica: Štoće ti modul ako imaš smart tv možeš bez modula gledati imaš ovo imaš ono ..... !
Ja : Ama ženska glavo treba mi modul ako imam na njega pravo kao dodatni uređaj i 3,5 km mjesečno je. Držaću ga u džepu šta se tebe tiče štaće mi !!!

Puko mi film :::
Radnica : Može . Dajte mi podatke i još nije to D3 modul nego je kartica.
Gledam je onako . Ne kažem ništa dam podatke i sad čekam da me neko pozove.

Ne znam zašto uopšte neki ljudi traže posao
User avatar
Telemach
Posts: 15721
Joined: 13/10/2010 14:13

#102932 Re: Telemach - ALL ABOUT 4

Post by Telemach »

biggrin wrote: 22/09/2020 10:09 Ima li iko iskustva sa prebacivanjima na druge pretplatničke pakete? Naime istekao mi je ugovor na trio grande family i mislio sam se prebaciti na trion light. Mogu li to uraditi bez vremenskog obavezivanja?
Zdravo @biggrin,
Zahvaljujemo se na ukazanom povjerenju. Trion paketi su dostupni isključivo na području Banja luke. Svi naši paketi idu uz Ugovorno vezivanje. Zamoliti ćemo Vas da nam podatke dostavite u pp, rado ćemo Vas pozvati i pronaći najbolju opciju za Vas. Stojimo Vam na raspolaganju. :)
User avatar
Telemach
Posts: 15721
Joined: 13/10/2010 14:13

#102933 Re: Telemach - ALL ABOUT 4

Post by Telemach »

jarobot wrote: 22/09/2020 10:11 Jučer uposlovnici :

Ja: Hoću da uzmen d3 cam modul. Da li se kod vas može naručiti ? Koristim EON ful duo paket.
Radnica : Može. i gleda me.
Ja : Dobro šta treba ?
Radnica : Štoće ti to ? Imaš li smart TV ?
Ja : imam smart TV ali treba mi i D3 cam modul !
Radnica: Štoće ti modul ako imaš smart tv možeš bez modula gledati imaš ovo imaš ono ..... !
Ja : Ama ženska glavo treba mi modul ako imam na njega pravo kao dodatni uređaj i 3,5 km mjesečno je. Držaću ga u džepu šta se tebe tiče štaće mi !!!

Puko mi film :::
Radnica : Može . Dajte mi podatke i još nije to D3 modul nego je kartica.
Gledam je onako . Ne kažem ništa dam podatke i sad čekam da me neko pozove.

Ne znam zašto uopšte neki ljudi traže posao
Zdravo @jarobot,
Zaista nam je žao ukoliko ste doživjeli negativno iskustvo. Sigurni smo da kolegica nije imala lošu namjeru. Uposlenima naše kompanije nije svojstveno nedolično ponašanje prema korisniku. Nadamo se da će kolege u najkraćem mogućem roku biti na vašoj adresi kako bi postavili D3 CAM modul. Sigurni mo da ćete biti zadovoljni i unaprijed se zahvaljujemo na razumijevanju.
User avatar
pajero
Posts: 597
Joined: 04/11/2009 15:31

#102934 Re: Telemach - ALL ABOUT 4

Post by pajero »

zippoo87 wrote: 20/09/2020 00:14
pajero wrote: 19/09/2020 20:11 Posto sam u nekoliko navrata hvalio kompaniju Telemach kada su bili profesionalni red je da kazem i negativno iskustvo. Zao mi je sto se odmah nisam sjetio kolege na forumu "Telemach" i vjerovatno ne bih ovo ni dozivio.

Znao sam da necu biti 2 mjeseca kuci i kao svake godine kada odem negdje duze zaledim svoj EON paket. Tako sam uradio i ove godine. Od 08.07. do 08.09.2020 godine. Znao sam od ranije da 08.09. ce paket biti ukljucen po automatizmu. Dodjem kuci 10.09. i vidim nema EON-a, interneta, telefona...
Nazovem call centar i ljubazni gospodin provjeri i uz "duboko izvinjenje" konstatuje da se nije automatski ukljucilo i da ce on odmah svojim kolegama prosljediti zahtjev za ukljucenje. Na moje pitanje ako sutra ne bih imao uslugu hocu li ponovo zvati on kaze da nema potrebe jer ce usluga u toku dana biti ukljucena. 13.09. usluga NIJE ukljucena i ja ponovo zovem. Gospodja jos ljubaznija provjeri i kaze kako je kolega 10.09. poslao zahtjev ali da njoj nije jasno kako nije ukljucena usluga i da ce ona odmah prosljediti novi zahtjev i zamoliti kolege da odmah ukljuce jer vec 5 dana ja nemam interneta ni digitalne TV. 16.09. ja sad vec p...dim okrenem opet 1360 i opet...Da se razumijemo osobama koje rade na call centru treba dati duplu platu. Ili bar kupiti dodatne tablete za smirenje...jer se mi svi na njih "istresemo". Kako god, mene ljubazni gospodin ljubazno moli da se jos malo strpim!!!
Druze, nemam se ja sta vise strpiti! molim te da mi das broj sefa odjela koji je zaduzen za kolege kojima vi saljete uporno zahtjev za ukljucenje a oni ga uporno izbjegavaju. Kaze on meni nije ovlasten da daje te brojeve. Daj mi broj svog sefa, kaze nije ovlasten. :run:
Posto nisi ovlasten jel se ovo snima? Snima...
Ostavim svoje ime i prezime, broj telefona i kazem...odnesi sad ovo sefu neka preslusa. Sad je 10:00 do 11:00 imate da mi ukljucite paket ili cu ja direktno u upravu/direkciju Dzemala Bijedica pa da direktore i sefove pitam kako je moguce da neko ceka 8 dana da mi se ukljuci nesto sto bi trebalo biti automatski? :evil:



10:15 EON Full paket ukljucen... :twisted:
Ja razumijem sve...i da imaju sada previse korisnika i da ima puno posla i da...al da nisu u stanju ukljuciti nesto 8 dana? Fakat se to ne smije desavati.
i ti imas zivce...cuj 8 dana ...ja bi zvao isti dan 10 puta sve dok mi taj dan ne bi ukljucili

problem sa ovim firmama gdje imaju call centre je sto te tu samo prebacuju sa broja na broj i u tim prebacivanjima,moguce da neko nesto ne uradi kako treba
evo jucer moj primjer...zovem onaj njihov broj,prvo 2-3 minute neke reklame,pa prica ovo pa prica ono,pa pritisni ovaj broj,ja pritisnem pa opet isprica bruku nekih rijeci pa pritisni taj broj i vec tu te saltaju 3 minute,to ti dodje kao neka uvertira u javljanje call centra,ono da te pripreme sta te ceka...pa mi se javi jedna osoba,ja sve ispricam 2 minute sta je problem,kaze sacekajte malo,sada cu vas prebaciti kolegi...pa me prebace,pa ja opet ispricam sve ,pa me prebace trecem kolegi...onda ja popizdim,kazem hoces li me i ti prebaciti nekome cetvrtom ili si ti konacno neko ko ce pokusati rijesiti problem,pa onda oni kazu jesam ili nisam...i tako sam ti ja jucer bio na liniji 8-9 minuta,da bi rekao da imam problem sa wifi i da rekonfiguracija modema nije pomogla i da bi trebali doci zamijeniti router :D

isti je slucaj i kada zoves recimo raiffaisen banku...4 minute te saltaju na one brojeve,svaku minutu placas da slusas njihove reklame i iznerviras se i prije nego ti se javi operater
javasluk teski ali eto,ovdje nista ne funkcionise kako bi trebalo
Ma vjerovatno bih i ja zvao 100x al nisam jos "uselio" u kucu radi drugih "majstora" tako da mi sve do 16.09. nije bilo bas toliko neophodno da imam EON. :-D
User avatar
pajero
Posts: 597
Joined: 04/11/2009 15:31

#102935 Re: Telemach - ALL ABOUT 4

Post by pajero »

Telemach wrote: 20/09/2020 17:05
pajero wrote: 19/09/2020 20:11 Posto sam u nekoliko navrata hvalio kompaniju Telemach kada su bili profesionalni red je da kazem i negativno iskustvo. Zao mi je sto se odmah nisam sjetio kolege na forumu "Telemach" i vjerovatno ne bih ovo ni dozivio.

Znao sam da necu biti 2 mjeseca kuci i kao svake godine kada odem negdje duze zaledim svoj EON paket. Tako sam uradio i ove godine. Od 08.07. do 08.09.2020 godine. Znao sam od ranije da 08.09. ce paket biti ukljucen po automatizmu. Dodjem kuci 10.09. i vidim nema EON-a, interneta, telefona...
Nazovem call centar i ljubazni gospodin provjeri i uz "duboko izvinjenje" konstatuje da se nije automatski ukljucilo i da ce on odmah svojim kolegama prosljediti zahtjev za ukljucenje. Na moje pitanje ako sutra ne bih imao uslugu hocu li ponovo zvati on kaze da nema potrebe jer ce usluga u toku dana biti ukljucena. 13.09. usluga NIJE ukljucena i ja ponovo zovem. Gospodja jos ljubaznija provjeri i kaze kako je kolega 10.09. poslao zahtjev ali da njoj nije jasno kako nije ukljucena usluga i da ce ona odmah prosljediti novi zahtjev i zamoliti kolege da odmah ukljuce jer vec 5 dana ja nemam interneta ni digitalne TV. 16.09. ja sad vec p...dim okrenem opet 1360 i opet...Da se razumijemo osobama koje rade na call centru treba dati duplu platu. Ili bar kupiti dodatne tablete za smirenje...jer se mi svi na njih "istresemo". Kako god, mene ljubazni gospodin ljubazno moli da se jos malo strpim!!!
Druze, nemam se ja sta vise strpiti! molim te da mi das broj sefa odjela koji je zaduzen za kolege kojima vi saljete uporno zahtjev za ukljucenje a oni ga uporno izbjegavaju. Kaze on meni nije ovlasten da daje te brojeve. Daj mi broj svog sefa, kaze nije ovlasten. :run:
Posto nisi ovlasten jel se ovo snima? Snima...
Ostavim svoje ime i prezime, broj telefona i kazem...odnesi sad ovo sefu neka preslusa. Sad je 10:00 do 11:00 imate da mi ukljucite paket ili cu ja direktno u upravu/direkciju Dzemala Bijedica pa da direktore i sefove pitam kako je moguce da neko ceka 8 dana da mi se ukljuci nesto sto bi trebalo biti automatski? :evil:

10:15 EON Full paket ukljucen... :twisted:
Ja razumijem sve...i da imaju sada previse korisnika i da ima puno posla i da...al da nisu u stanju ukljuciti nesto 8 dana? Fakat se to ne smije desavati.
Zdravo pajero,
Izvinjavamo se ukoliko je došlo do propusta i neugodnosti.
Potrudit ćemo se da ubuduće budete zadovoljni saradnjom i načinom poslovanja kompanije Telemach.
Ma meni je bilo zao sto se nisam odmah sjetio foruma i vas. Vjerovatno bi se sve rjesilo isti dan. Ovo sam napisao cisto da i vi znate da imate ljude u kompaniji koji odlicno rade svoj posao ali i one kojima treba 8 dana da ukljuce nesto sto je trebalo biti automatski.
I da...bas me zanima sljedeci racun. Naplaceno od 08.09. ili 16.09. :run:
User avatar
biggrin
Posts: 3459
Joined: 23/11/2010 09:47

#102936 Re: Telemach - ALL ABOUT 4

Post by biggrin »

Telemach wrote: 22/09/2020 10:18
biggrin wrote: 22/09/2020 10:09 Ima li iko iskustva sa prebacivanjima na druge pretplatničke pakete? Naime istekao mi je ugovor na trio grande family i mislio sam se prebaciti na trion light. Mogu li to uraditi bez vremenskog obavezivanja?
Zdravo @biggrin,
Zahvaljujemo se na ukazanom povjerenju. Trion paketi su dostupni isključivo na području Banja luke. Svi naši paketi idu uz Ugovorno vezivanje. Zamoliti ćemo Vas da nam podatke dostavite u pp, rado ćemo Vas pozvati i pronaći najbolju opciju za Vas. Stojimo Vam na raspolaganju. :)
Zašto žitelji Banja Luke imaju mogućnost jeftinije i bolje ponude u odnosu na vaše korisnike iz Sarajeva?!
kakaljin
Posts: 11633
Joined: 14/03/2008 12:30
Location: Sarajevo
Contact:

#102937 Re: Telemach - ALL ABOUT 4

Post by kakaljin »

biggrin wrote: 22/09/2020 10:41
Telemach wrote: 22/09/2020 10:18
biggrin wrote: 22/09/2020 10:09 Ima li iko iskustva sa prebacivanjima na druge pretplatničke pakete? Naime istekao mi je ugovor na trio grande family i mislio sam se prebaciti na trion light. Mogu li to uraditi bez vremenskog obavezivanja?
Zdravo @biggrin,
Zahvaljujemo se na ukazanom povjerenju. Trion paketi su dostupni isključivo na području Banja luke. Svi naši paketi idu uz Ugovorno vezivanje. Zamoliti ćemo Vas da nam podatke dostavite u pp, rado ćemo Vas pozvati i pronaći najbolju opciju za Vas. Stojimo Vam na raspolaganju. :)
Zašto žitelji Banja Luke imaju mogućnost jeftinije i bolje ponude u odnosu na vaše korisnike iz Sarajeva?!
Nije jeftinije, vec za isto para se dobija puno vise i bolje
User avatar
Telemach
Posts: 15721
Joined: 13/10/2010 14:13

#102938 Re: Telemach - ALL ABOUT 4

Post by Telemach »

pajero wrote: 22/09/2020 10:31
Telemach wrote: 20/09/2020 17:05
pajero wrote: 19/09/2020 20:11 Posto sam u nekoliko navrata hvalio kompaniju Telemach kada su bili profesionalni red je da kazem i negativno iskustvo. Zao mi je sto se odmah nisam sjetio kolege na forumu "Telemach" i vjerovatno ne bih ovo ni dozivio.

Znao sam da necu biti 2 mjeseca kuci i kao svake godine kada odem negdje duze zaledim svoj EON paket. Tako sam uradio i ove godine. Od 08.07. do 08.09.2020 godine. Znao sam od ranije da 08.09. ce paket biti ukljucen po automatizmu. Dodjem kuci 10.09. i vidim nema EON-a, interneta, telefona...
Nazovem call centar i ljubazni gospodin provjeri i uz "duboko izvinjenje" konstatuje da se nije automatski ukljucilo i da ce on odmah svojim kolegama prosljediti zahtjev za ukljucenje. Na moje pitanje ako sutra ne bih imao uslugu hocu li ponovo zvati on kaze da nema potrebe jer ce usluga u toku dana biti ukljucena. 13.09. usluga NIJE ukljucena i ja ponovo zovem. Gospodja jos ljubaznija provjeri i kaze kako je kolega 10.09. poslao zahtjev ali da njoj nije jasno kako nije ukljucena usluga i da ce ona odmah prosljediti novi zahtjev i zamoliti kolege da odmah ukljuce jer vec 5 dana ja nemam interneta ni digitalne TV. 16.09. ja sad vec p...dim okrenem opet 1360 i opet...Da se razumijemo osobama koje rade na call centru treba dati duplu platu. Ili bar kupiti dodatne tablete za smirenje...jer se mi svi na njih "istresemo". Kako god, mene ljubazni gospodin ljubazno moli da se jos malo strpim!!!
Druze, nemam se ja sta vise strpiti! molim te da mi das broj sefa odjela koji je zaduzen za kolege kojima vi saljete uporno zahtjev za ukljucenje a oni ga uporno izbjegavaju. Kaze on meni nije ovlasten da daje te brojeve. Daj mi broj svog sefa, kaze nije ovlasten. :run:
Posto nisi ovlasten jel se ovo snima? Snima...
Ostavim svoje ime i prezime, broj telefona i kazem...odnesi sad ovo sefu neka preslusa. Sad je 10:00 do 11:00 imate da mi ukljucite paket ili cu ja direktno u upravu/direkciju Dzemala Bijedica pa da direktore i sefove pitam kako je moguce da neko ceka 8 dana da mi se ukljuci nesto sto bi trebalo biti automatski? :evil:

10:15 EON Full paket ukljucen... :twisted:
Ja razumijem sve...i da imaju sada previse korisnika i da ima puno posla i da...al da nisu u stanju ukljuciti nesto 8 dana? Fakat se to ne smije desavati.
Zdravo pajero,
Izvinjavamo se ukoliko je došlo do propusta i neugodnosti.
Potrudit ćemo se da ubuduće budete zadovoljni saradnjom i načinom poslovanja kompanije Telemach.
Ma meni je bilo zao sto se nisam odmah sjetio foruma i vas. Vjerovatno bi se sve rjesilo isti dan. Ovo sam napisao cisto da i vi znate da imate ljude u kompaniji koji odlicno rade svoj posao ali i one kojima treba 8 dana da ukljuce nesto sto je trebalo biti automatski.
I da...bas me zanima sljedeci racun. Naplaceno od 08.09. ili 16.09. :run:
@pajero,
Još jednom primite naše izvinjenje zbog propusta. Znate da Vam uvijek stojimo na raspolaganju i da nam se uvijek možete obratiti na ovaj način.
Last edited by Telemach on 22/09/2020 12:57, edited 1 time in total.
User avatar
biggrin
Posts: 3459
Joined: 23/11/2010 09:47

#102939 Re: Telemach - ALL ABOUT 4

Post by biggrin »

kakaljin wrote: 22/09/2020 10:42
biggrin wrote: 22/09/2020 10:41
Telemach wrote: 22/09/2020 10:18

Zdravo @biggrin,
Zahvaljujemo se na ukazanom povjerenju. Trion paketi su dostupni isključivo na području Banja luke. Svi naši paketi idu uz Ugovorno vezivanje. Zamoliti ćemo Vas da nam podatke dostavite u pp, rado ćemo Vas pozvati i pronaći najbolju opciju za Vas. Stojimo Vam na raspolaganju. :)
Zašto žitelji Banja Luke imaju mogućnost jeftinije i bolje ponude u odnosu na vaše korisnike iz Sarajeva?!
Nije jeftinije, vec za isto para se dobija puno vise i bolje
mislio sam jeftinije u smislu 200mbps je jeftiniji nego 150mbps, al u pravu si. da preformulišem, zašto građani Banja Luke dobivaju puno više i bolje za isti novac u odnosu na građane Sarajeva?!?!
User avatar
Benq
Moderator
Posts: 10187
Joined: 16/11/2009 18:00
Location: Sarajevo

#102940 Re: Telemach - ALL ABOUT 4

Post by Benq »

biggrin wrote: 22/09/2020 10:47 mislio sam jeftinije u smislu 200mbps je jeftiniji nego 150mbps
Ne znam jesi li upoznat, od 11.10. i nama dizu brzine interneta telemach-all-about-4-t103412s102675.html#p16796088
User avatar
biggrin
Posts: 3459
Joined: 23/11/2010 09:47

#102941 Re: Telemach - ALL ABOUT 4

Post by biggrin »

Benq wrote: 22/09/2020 10:51
biggrin wrote: 22/09/2020 10:47 mislio sam jeftinije u smislu 200mbps je jeftiniji nego 150mbps
Ne znam jesi li upoznat, od 11.10. i nama dizu brzine interneta telemach-all-about-4-t103412s102675.html#p16796088
nisam, ali je ovo i dalje sporije + u Sarajevu se dobiva D3 dok za iste pare u Banja Luci ide EON i uz sve to Bog dragi zna koliko je mjeseci već prošlo kako se pravi faktički segregacija korisnika Telemacha
kakaljin
Posts: 11633
Joined: 14/03/2008 12:30
Location: Sarajevo
Contact:

#102942 Re: Telemach - ALL ABOUT 4

Post by kakaljin »

Benq wrote: 22/09/2020 10:51
biggrin wrote: 22/09/2020 10:47 mislio sam jeftinije u smislu 200mbps je jeftiniji nego 150mbps
Ne znam jesi li upoznat, od 11.10. i nama dizu brzine interneta telemach-all-about-4-t103412s102675.html#p16796088
Opet su digli download, sto ne dignu upload, u trion paketima je upload 50% downloada, neka isti omjer naprave i ovdje, ili neka makar 10% bude omjer bice super.

Sada tehnicka stvar, odakle im prostor da dizu brzine downloada kada svi znamo da nema vise slobodnog prostora za internet i tv, jer se treba analogna ugasiti da bi se mogla unapredjivati usluga.
User avatar
Benq
Moderator
Posts: 10187
Joined: 16/11/2009 18:00
Location: Sarajevo

#102943 Re: Telemach - ALL ABOUT 4

Post by Benq »

kakaljin wrote: 22/09/2020 10:58 Opet su digli download, sto ne dignu upload, u trion paketima je upload 50% downloada, neka isti omjer naprave i ovdje, ili neka makar 10% bude omjer bice super.

Sada tehnicka stvar, odakle im prostor da dizu brzine downloada kada svi znamo da nema vise slobodnog prostora za internet i tv, jer se treba analogna ugasiti da bi se mogla unapredjivati usluga.
Odlicno znas da je za sve to prepreka analogija, kad nju ugase, onda ce se moci raditi i na uploadu.

Imamo 20 downstream frekvencija, svaka od tih frekvencija ima bandwidth 40Mb, eto odakle prostor za download.
User avatar
Telemach
Posts: 15721
Joined: 13/10/2010 14:13

#102944 Re: Telemach - ALL ABOUT 4

Post by Telemach »

biggrin wrote: 22/09/2020 10:47
kakaljin wrote: 22/09/2020 10:42
biggrin wrote: 22/09/2020 10:41

Zašto žitelji Banja Luke imaju mogućnost jeftinije i bolje ponude u odnosu na vaše korisnike iz Sarajeva?!
Nije jeftinije, vec za isto para se dobija puno vise i bolje
mislio sam jeftinije u smislu 200mbps je jeftiniji nego 150mbps, al u pravu si. da preformulišem, zašto građani Banja Luke dobivaju puno više i bolje za isti novac u odnosu na građane Sarajeva?!?!
@biggrin,
TRION paketi su produkt saradnje sa Banjalučkom kompanijom gdje je došlo do kombiniranja njihovog interneta i naše digitalne televizije/telefonije. Cijene su prilagođene samoj ponudi. Uskoro se očekuje i povećanje brzine interneta i u EON paketima. Mi ćemo Vas još jednom zamoliti da nam podatke dostavite u pp, pozvati ćemo Vas i detaljno upoznati sa ponudom. Zahvajujemo se na ukazanom povjerenju.
kakaljin
Posts: 11633
Joined: 14/03/2008 12:30
Location: Sarajevo
Contact:

#102945 Re: Telemach - ALL ABOUT 4

Post by kakaljin »

Benq wrote: 22/09/2020 11:03
kakaljin wrote: 22/09/2020 10:58 Opet su digli download, sto ne dignu upload, u trion paketima je upload 50% downloada, neka isti omjer naprave i ovdje, ili neka makar 10% bude omjer bice super.

Sada tehnicka stvar, odakle im prostor da dizu brzine downloada kada svi znamo da nema vise slobodnog prostora za internet i tv, jer se treba analogna ugasiti da bi se mogla unapredjivati usluga.
Odlicno znas da je za sve to prepreka analogija, kad nju ugase, onda ce se moci raditi i na uploadu.

Imamo 20 downstream frekvencija, svaka od tih frekvencija ima bandwidth 40Mb, eto odakle prostor za download.
Hvala na objasnjenju.

Pa sto onda privremeno ne prebace tog viska prostora sto imaju za download na upload, ako je moguce jer korisnici to sada vise traze.

Naravno da znam da analogija koci razvoj, ali me i dalje cudi da telemach vise ne ukine analogiju i ne radi na tome da sve prebaci na digitalu i dobije dobar prostor da unaprijedi pronudu i uslugu.
User avatar
biggrin
Posts: 3459
Joined: 23/11/2010 09:47

#102946 Re: Telemach - ALL ABOUT 4

Post by biggrin »

Telemach wrote: 22/09/2020 11:09
biggrin wrote: 22/09/2020 10:47
kakaljin wrote: 22/09/2020 10:42

Nije jeftinije, vec za isto para se dobija puno vise i bolje
mislio sam jeftinije u smislu 200mbps je jeftiniji nego 150mbps, al u pravu si. da preformulišem, zašto građani Banja Luke dobivaju puno više i bolje za isti novac u odnosu na građane Sarajeva?!?!
@biggrin,
TRION paketi su produkt saradnje sa Banjalučkom kompanijom gdje je došlo do kombiniranja njihovog interneta i naše digitalne televizije/telefonije. Cijene su prilagođene samoj ponudi. Uskoro se očekuje i povećanje brzine interneta i u EON paketima. Mi ćemo Vas još jednom zamoliti da nam podatke dostavite u pp, pozvati ćemo Vas i detaljno upoznati sa ponudom. Zahvajujemo se na ukazanom povjerenju.
Poslao sam podatke, mada u odnosu na ponuđeno na vašoj stranici ne vidim ništa što bi me nagnalo za novo ugovorno obavezivanje. Možete li i nama u Sarajevu onda prilagoditi cijene i ponude koje bi odgovarale onima ponuđenim korisnicima u Banja Luci?
User avatar
vkmiro
Posts: 439
Joined: 31/08/2007 20:55

#102947 Re: Telemach - ALL ABOUT 4

Post by vkmiro »

Ovo je više informativno, nije mi nešto bitno.
Promjenio sam daljinski na D3 resiveru , prije je bio onaj pravougaoni a sada sam dobio ovaj noviji ovalni ( da ne lupam oznake ).
Od prve sam ga upario sa televizorom Samsung ( noviji ) i od prve je upalio TV. Međutim, problem je kad pokušam da pređem na D3, desno zeleno dugme uopšte ne zasvjetli i sve zableba. Moram vaditi baterije iz njega da se oporavi.
Nekada sam ima stariji LG televizor i onaj stariji daljinski od resivera i sve funkcionisalo godinama OK.
Nije mi nešto bitno, dva daljinska na stolu, nije gužva ali eto na napišem, možda se još nekom dešavalo pa da vidim imali lijeka.
User avatar
Benq
Moderator
Posts: 10187
Joined: 16/11/2009 18:00
Location: Sarajevo

#102948 Re: Telemach - ALL ABOUT 4

Post by Benq »

kakaljin wrote: 22/09/2020 11:14 Hvala na objasnjenju.

Pa sto onda privremeno ne prebace tog viska prostora sto imaju za download na upload, ako je moguce jer korisnici to sada vise traze.

Naravno da znam da analogija koci razvoj, ali me i dalje cudi da telemach vise ne ukine analogiju i ne radi na tome da sve prebaci na digitalu i dobije dobar prostor da unaprijedi pronudu i uslugu.
Eh da to moze tako, bilo bi super :). Znam da se upload vise trazi, i bilo bi super da je 10% od downloada, i vjerujem da ce i to biti ubrzo jer rade otprilike istim nacinom kao SBB, i oni su ovako dizali brzine dok nisu zavrsili digitalizaciju.

Kada ce ukinuti analognu, ne znam, ali vjerujem da necemo jos dugo cekati i na to, jer kao sto vec rekoh, pratim SBB od samog pocetka kad je krenula prica u vezi digitalizacije i ukidanja analogije, Telemach ide bas tim stopama.
User avatar
un1ted
Posts: 9957
Joined: 20/10/2012 13:29
Location: Tema onih koji zaradjuju do 500KM viewtopic.php?f=77&t=82867&p=17676078#p17676

#102949 Re: Telemach - ALL ABOUT 4

Post by un1ted »

...
User avatar
Telemach
Posts: 15721
Joined: 13/10/2010 14:13

#102950 Re: Telemach - ALL ABOUT 4

Post by Telemach »

vkmiro wrote: 22/09/2020 11:19 Ovo je više informativno, nije mi nešto bitno.
Promjenio sam daljinski na D3 resiveru , prije je bio onaj pravougaoni a sada sam dobio ovaj noviji ovalni ( da ne lupam oznake ).
Od prve sam ga upario sa televizorom Samsung ( noviji ) i od prve je upalio TV. Međutim, problem je kad pokušam da pređem na D3, desno zeleno dugme uopšte ne zasvjetli i sve zableba. Moram vaditi baterije iz njega da se oporavi.
Nekada sam ima stariji LG televizor i onaj stariji daljinski od resivera i sve funkcionisalo godinama OK.
Nije mi nešto bitno, dva daljinska na stolu, nije gužva ali eto na napišem, možda se još nekom dešavalo pa da vidim imali lijeka.
Zdravo @vkmiro,
Ako imate poteškoće sa uparivanjem daljinskog upravljača sa Vašim TV prijemnikom, možete nam dostaviti kontakt telefon, pozvati ćemo Vas. Stojimo Vam na raspolaganju. ;-)
Locked