Telemach - ALL ABOUT 4

Hardware, software, mobiteli, programiranje, internet...

Moderators: Bobi, Benq

User avatar
Telemach
Posts: 11559
Joined: 13/10/2010 14:13

#39201 Re: Telemach - ALL ABOUT 4

Post by Telemach » 06/10/2016 10:35

bitanga_sa_otesa wrote:sta je s netom? ko da sam na dial-upu...kablovska pola kanala umrlo....po danu sve normalno,navece sve zastopa.....pa nije 2002.god...
Zdravo bitanga_sa_otesa,
molimo Vas za povratne informacije, da li je sada sve uredu sa uslugom interneta? Predlažemo da nam se javite u pp sa korisničkim podacima, kako bismo provjerili sve što je potrebno za Vas.


User avatar
un1ted
Posts: 8134
Joined: 20/10/2012 13:29

#39202 Re: Telemach - ALL ABOUT 4

Post by un1ted » 06/10/2016 11:19

Koja je brzina neta na unifi kada se potrosi 1GB?

User avatar
Benq
Nindža revizor
Posts: 8780
Joined: 16/11/2009 18:00
Location: Sarajevo

#39203 Re: Telemach - ALL ABOUT 4

Post by Benq » 06/10/2016 11:20

un1ted wrote:Koja je brzina neta na unifi kada se potrosi 1GB?
5GB ti je mjesecni limit , nakon sto to potrosis brzina je 64/64.

User avatar
un1ted
Posts: 8134
Joined: 20/10/2012 13:29

#39204 Re: Telemach - ALL ABOUT 4

Post by un1ted » 06/10/2016 11:25

Da li taj limit treba psiati na mojtelemach jer kod mene stoji

Image

User avatar
Benq
Nindža revizor
Posts: 8780
Joined: 16/11/2009 18:00
Location: Sarajevo

#39205 Re: Telemach - ALL ABOUT 4

Post by Benq » 06/10/2016 11:27

un1ted wrote:Da li taj limit treba psiati na mojtelemach jer kod mene stoji

Image
Naravno da treba pisati , medjutim kod tebe je doslo do greske, javi se Telemachu na PP da isprave.

Evo stanje kod mene http://pokit.org/get/?0bad7b2457159d991 ... 0c48c1.jpg

Svakog prvog u mjesecu dobijem novih 5GB

tnt-tunja
Posts: 910
Joined: 19/08/2014 21:08

#39206 Re: Telemach - ALL ABOUT 4

Post by tnt-tunja » 06/10/2016 12:02

Je li iko uspio ostvariti svoju brzinu na tim UniFi hotspotovima? Ja kad god se negdje spojim, to je uzasna konekcija, cesto odem na speedtest da izmjerim brzinu, nekih 20,30 kbps

Variola Vera
Posts: 225
Joined: 27/09/2016 22:57

#39207 Re: Telemach - ALL ABOUT 4

Post by Variola Vera » 06/10/2016 12:08

tnt-tunja wrote:Je li iko uspio ostvariti svoju brzinu na tim UniFi hotspotovima? Ja kad god se negdje spojim, to je uzasna konekcija, cesto odem na speedtest da izmjerim brzinu, nekih 20,30 kbps
Image

User avatar
Benq
Nindža revizor
Posts: 8780
Joined: 16/11/2009 18:00
Location: Sarajevo

#39208 Re: Telemach - ALL ABOUT 4

Post by Benq » 06/10/2016 12:12

tnt-tunja wrote:Je li iko uspio ostvariti svoju brzinu na tim UniFi hotspotovima? Ja kad god se negdje spojim, to je uzasna konekcija, cesto odem na speedtest da izmjerim brzinu, nekih 20,30 kbps
Da , uglavnom mi je brzina 30/3 , testirat cu kasnije pa cu postaviti screenshot.

Variola Vera
Posts: 225
Joined: 27/09/2016 22:57

#39209 Re: Telemach - ALL ABOUT 4

Post by Variola Vera » 06/10/2016 12:26

prva slika 2.4 GHz UNIFI

Image

druga slika 5GHz UNIFI

Image

User avatar
Telemach
Posts: 11559
Joined: 13/10/2010 14:13

#39210 Re: Telemach - ALL ABOUT 4

Post by Telemach » 06/10/2016 13:02

un1ted wrote:Koja je brzina neta na unifi kada se potrosi 1GB?
Zdravo un1ted,
Mjesečna kvota za internet saobraćaj pri maksimalnoj brzini za jedan korisnički nalog, bez plaćanja dodatne naknade, na servisu UNIFI Telemach-a iznosi ukupno 5 GB. Nakon što potroši mjesečnu kvotu od 5 GB, korisniku će i dalje biti omogućen pristup internet saobraćaju putem UNIFI
servisa, ali uz ograničenje maksimalne brzine od 64/64 kb/s. Ukoliko ste u prethodnom mjesecu izvršili deaktivaciju UNIFI usluge, aktivacijom usluge u tekućem mjesecu ostvarujete mjesečnu kvotu od 1 GB za taj mjesec. Sa idućim mjesecom kvota će biti vraćena na 5 GB. Stojimo Vam na raspolaganju za sve dodatne infromacije.

User avatar
bitanga_sa_otesa
Posts: 30210
Joined: 27/03/2014 09:56
Location: štavanj
Contact:

#39211 Re: Telemach - ALL ABOUT 4

Post by bitanga_sa_otesa » 06/10/2016 13:26

Telemach wrote:
Zdravo bitanga_sa_otesa,
molimo Vas za povratne informacije, da li je sada sve uredu sa uslugom interneta? Predlažemo da nam se javite u pp sa korisničkim podacima, kako bismo provjerili sve što je potrebno za Vas.
trenutno je u redu i internet i kablovska,vidjecemo veceras .
zadnjih par dana navecer internet ko da ima trudove - 5 minuta radi pola sata ne radi....

autoskolee
Posts: 285
Joined: 13/08/2014 23:00

#39212 Re: Telemach - ALL ABOUT 4

Post by autoskolee » 06/10/2016 13:31

avenija wrote:Prigovor.

Kada sam radio stan htio sam da provucem sve kablove ispod lajsni kroz zidove da mi se ne vide .
Tada i prelazim na paket Premium da bi imao na oba tv otkljucane sve kanale i HD .
Prilikom narucivanja tog paketa radnica u centu u zenici mi govori i na 1360 ranije da ostavim lajsne dok oni provuku kablove jer na tom D3 GO kuca Premium moraju oba resivera biti spojena kablom .Ostavljam sve busim zid i spremno kada ekipa dodje . Momak dolazi i prikljucuje taj novi resiver i to je to , :run: pitam ga momak rekli su mi da moras spojit resivere kablom zato i jesam sve ovo pripremio busio zid skinute lajsne i sve da se ne bi vidjelo , kaze on mi to sad tako radimo . Hajde ok proslo je to . Danas zovem 1360 i pitam zasto na jednom tv imam video klub a na drugom nemam .
Kaze operater jesi li vam spojeni resiveri i modem naravno da nisu jer vas radnik kaze sada tako radimo a sve mu spremno bilo samo da spoji kablom .
Poslacemo ekipu .?? Znaci ja sada trebam dizati lajsne ukrasne izmedju i sve sto je radjeno i ponovo busiti zid zbog vase greske ? Zasto ako mi je receno u centrali da obezbjedim prolaz kablu da se spoje resiveri sto sam uradio to nije bilo uradjeno nego vas radnik kaze sad ovako radimo ? Da bi sada ponovo iz centrale rekli za video klub i unazad 72h treba spojiti resivere i modem i da ce doci ekipa ? Jako nekoordinirano i neodgovorno .
Kako mislis telemach nesta pogrijesio? Ne, to nije moguce :lol: :lol: :lol: to je do tebe nesta kod njih u centrali je sve perfektno :lol:

User avatar
hrasno38
Posts: 26337
Joined: 21/11/2004 23:42

#39213 Re: Telemach - ALL ABOUT 4

Post by hrasno38 » 06/10/2016 14:00

autoskolee wrote:
avenija wrote:Prigovor.

Kada sam radio stan htio sam da provucem sve kablove ispod lajsni kroz zidove da mi se ne vide .
Tada i prelazim na paket Premium da bi imao na oba tv otkljucane sve kanale i HD .
Prilikom narucivanja tog paketa radnica u centu u zenici mi govori i na 1360 ranije da ostavim lajsne dok oni provuku kablove jer na tom D3 GO kuca Premium moraju oba resivera biti spojena kablom .Ostavljam sve busim zid i spremno kada ekipa dodje . Momak dolazi i prikljucuje taj novi resiver i to je to , :run: pitam ga momak rekli su mi da moras spojit resivere kablom zato i jesam sve ovo pripremio busio zid skinute lajsne i sve da se ne bi vidjelo , kaze on mi to sad tako radimo . Hajde ok proslo je to . Danas zovem 1360 i pitam zasto na jednom tv imam video klub a na drugom nemam .
Kaze operater jesi li vam spojeni resiveri i modem naravno da nisu jer vas radnik kaze sada tako radimo a sve mu spremno bilo samo da spoji kablom .
Poslacemo ekipu .?? Znaci ja sada trebam dizati lajsne ukrasne izmedju i sve sto je radjeno i ponovo busiti zid zbog vase greske ? Zasto ako mi je receno u centrali da obezbjedim prolaz kablu da se spoje resiveri sto sam uradio to nije bilo uradjeno nego vas radnik kaze sad ovako radimo ? Da bi sada ponovo iz centrale rekli za video klub i unazad 72h treba spojiti resivere i modem i da ce doci ekipa ? Jako nekoordinirano i neodgovorno .
Kako mislis telemach nesta pogrijesio? Ne, to nije moguce :lol: :lol: :lol: to je do tebe nesta kod njih u centrali je sve perfektno :lol:
Ziv bio ako je neko imao probleme sa prelaskom na TM ja sam ih imao ali nisam tako neuko kukako kao sto ti kukas. Mozes li ti razumjeti neke stvari da zastarjela tehnologija ti ne moze pruziti potpuni uzitak. Evo imas npr. HD kanale u digitalnoj TV....jebi ga nemozes ih gledati u HD tehnici ako nemas i FullHD TV i sta ti je tu kriv TM? Njihove krivice sezu u druge aspekte koje sam ja ovdje nekoliko puta navodio a u koje se sasvim sigurno ne ubraja WiFi brzina. Ovdje su ti citavi referati napisani da bi ti se objasnile neke stvari a ti i dalje ironicno udaras li udaras. Ne postoji idealna varijanta za sve korisnike u ovom slucaju spajanja dvije firme. Ja sam napisao da sam u februaru "poletio" da predjem na TM i nisam dobio ni jednu jedinu akciju i od prvog dana placam uslugu kao da sam citav zivot na TM sto smatram recimo da nije fer ali jebi ga ko me tjerao da poletim mada ova prica ima dva kraja u kojeoj je jedna taj da ako si na HS-u imao sve tri usluge i predjes na TM ne smatraju te novim korisnikom. Super onda su trebali napisati da nema potrebe da prelazimo na TM i svi smo mogli da ostanemo na KID paketima tj. HS-u makar fiktivno a ne da se 15 dana zajebavam sa papirima. Ali dobro boze moj mi smo u takvoj drzavi gdje jednostavno ne postoji zivot bez problema i to je tako ali ne treba nikada i nikoga neargumentovano napadati. Ja i sada tvrdim da je HS-ova mreza za ove usluge :cuna u po somuna" i da ce biti sve vise i vise problema kod zahtjevnijih korisnika kojima instalacije dolaze sa "sa bandera" jer jednostavno tim HS-ovim kablovima je istekao rok trajanja i nisu adekvatni za usluge ovakvih brzina interneta. Mislim to radi.. ali kako vidimo svakodnevno na prituzbama korisnika. Dakle montere u akciju cisto radi sebe.
Uzgred jucer sam opet imao jedno smrzavanje modema ali jos uvijek ga posmatram kao slucajan incident :D

autoskolee
Posts: 285
Joined: 13/08/2014 23:00

#39214 Re: Telemach - ALL ABOUT 4

Post by autoskolee » 06/10/2016 14:13

hrasno38 wrote:
autoskolee wrote:
avenija wrote:Prigovor.

Kada sam radio stan htio sam da provucem sve kablove ispod lajsni kroz zidove da mi se ne vide .
Tada i prelazim na paket Premium da bi imao na oba tv otkljucane sve kanale i HD .
Prilikom narucivanja tog paketa radnica u centu u zenici mi govori i na 1360 ranije da ostavim lajsne dok oni provuku kablove jer na tom D3 GO kuca Premium moraju oba resivera biti spojena kablom .Ostavljam sve busim zid i spremno kada ekipa dodje . Momak dolazi i prikljucuje taj novi resiver i to je to , :run: pitam ga momak rekli su mi da moras spojit resivere kablom zato i jesam sve ovo pripremio busio zid skinute lajsne i sve da se ne bi vidjelo , kaze on mi to sad tako radimo . Hajde ok proslo je to . Danas zovem 1360 i pitam zasto na jednom tv imam video klub a na drugom nemam .
Kaze operater jesi li vam spojeni resiveri i modem naravno da nisu jer vas radnik kaze sada tako radimo a sve mu spremno bilo samo da spoji kablom .
Poslacemo ekipu .?? Znaci ja sada trebam dizati lajsne ukrasne izmedju i sve sto je radjeno i ponovo busiti zid zbog vase greske ? Zasto ako mi je receno u centrali da obezbjedim prolaz kablu da se spoje resiveri sto sam uradio to nije bilo uradjeno nego vas radnik kaze sad ovako radimo ? Da bi sada ponovo iz centrale rekli za video klub i unazad 72h treba spojiti resivere i modem i da ce doci ekipa ? Jako nekoordinirano i neodgovorno .
Kako mislis telemach nesta pogrijesio? Ne, to nije moguce :lol: :lol: :lol: to je do tebe nesta kod njih u centrali je sve perfektno :lol:
Ziv bio ako je neko imao probleme sa prelaskom na TM ja sam ih imao ali nisam tako neuko kukako kao sto ti kukas. Mozes li ti razumjeti neke stvari da zastarjela tehnologija ti ne moze pruziti potpuni uzitak. Evo imas npr. HD kanale u digitalnoj TV....jebi ga nemozes ih gledati u HD tehnici ako nemas i FullHD TV i sta ti je tu kriv TM? Njihove krivice sezu u druge aspekte koje sam ja ovdje nekoliko puta navodio a u koje se sasvim sigurno ne ubraja WiFi brzina. Ovdje su ti citavi referati napisani da bi ti se objasnile neke stvari a ti i dalje ironicno udaras li udaras. Ne postoji idealna varijanta za sve korisnike u ovom slucaju spajanja dvije firme. Ja sam napisao da sam u februaru "poletio" da predjem na TM i nisam dobio ni jednu jedinu akciju i od prvog dana placam uslugu kao da sam citav zivot na TM sto smatram recimo da nije fer ali jebi ga ko me tjerao da poletim mada ova prica ima dva kraja u kojeoj je jedna taj da ako si na HS-u imao sve tri usluge i predjes na TM ne smatraju te novim korisnikom. Super onda su trebali napisati da nema potrebe da prelazimo na TM i svi smo mogli da ostanemo na KID paketima tj. HS-u makar fiktivno a ne da se 15 dana zajebavam sa papirima. Ali dobro boze moj mi smo u takvoj drzavi gdje jednostavno ne postoji zivot bez problema i to je tako ali ne treba nikada i nikoga neargumentovano napadati. Ja i sada tvrdim da je HS-ova mreza za ove usluge :cuna u po somuna" i da ce biti sve vise i vise problema kod zahtjevnijih korisnika kojima instalacije dolaze sa "sa bandera" jer jednostavno tim HS-ovim kablovima je istekao rok trajanja i nisu adekvatni za usluge ovakvih brzina interneta. Mislim to radi.. ali kako vidimo svakodnevno na prituzbama korisnika. Dakle montere u akciju cisto radi sebe.
Uzgred jucer sam opet imao jedno smrzavanje modema ali jos uvijek ga posmatram kao slucajan incident :D
Ma sta neargumentovano, prosli mjesec vise nisam imao nego sto sam imao interneta. Eto nijednom ih nisam nazvao i dodjem ovaj mjesec zovem "kod nas je sve uredu" pa je*ote dan bas bi ja zvao, nemam drugog posla nego se razvlacit sa nekim preko telefona i jos plus levate te govori ti sve uredu, a vrhunac je bio dodje mi poslije 3 dana posalju poruku, bukvalno "jel se napravilo sad?" jes samo od sebe sve se popravilo :-) Znaci ti sto si to malo problema imao je nista koliko sam ja imao u ovih 5-6 godina sa njima. Samo jeste li vi normalni i oni tamo? Jel to meni zabavno cekat dok se jave i ubjedjivat glupana nekog koji zna samo dvije recenice ponovit? Najradije ne bi nikad ni nazvao nit ovdje napisao nesta da je sve uredu, sta trebam sutit?
btw. rekli su nazvat prije dan i po, a sta mislis koliko im treba da nazovu il posalju por. kad treba racun platit, iskljucit neku uslugu? Koliko im treba? ha? :lol:

User avatar
Telemach
Posts: 11559
Joined: 13/10/2010 14:13

#39215 Re: Telemach - ALL ABOUT 4

Post by Telemach » 06/10/2016 14:22

autoskolee wrote:
Ma sta neargumentovano, prosli mjesec vise nisam imao nego sto sam imao interneta. Eto nijednom ih nisam nazvao i dodjem ovaj mjesec zovem "kod nas je sve uredu" pa je*ote dan bas bi ja zvao, nemam drugog posla nego se razvlacit sa nekim preko telefona i jos plus levate te govori ti sve uredu, a vrhunac je bio dodje mi poslije 3 dana posalju poruku, bukvalno "jel se napravilo sad?" jes samo od sebe sve se popravilo :-) Znaci ti sto si to malo problema imao je nista koliko sam ja imao u ovih 5-6 godina sa njima. Samo jeste li vi normalni i oni tamo? Jel to meni zabavno cekat dok se jave i ubjedjivat glupana nekog koji zna samo dvije recenice ponovit? Najradije ne bi nikad ni nazvao nit ovdje napisao nesta da je sve uredu, sta trebam sutit?
btw. rekli su nazvat prije dan i po, a sta mislis koliko im treba da nazovu il posalju por. kad treba racun platit, iskljucit neku uslugu? Koliko im treba? ha? :lol:
Zdravo autoskolee,
Zamolit ćemo Vas za još malo strpljenja, nalog za zamjenu opreme na Vašoj adresi je evidentiran. Bit ćete kontaktirani u što kraćem roku, stojimo Vam na raspolaganju za sve dodatne informacije.

User avatar
Telemach
Posts: 11559
Joined: 13/10/2010 14:13

#39216 Re: Telemach - ALL ABOUT 4

Post by Telemach » 06/10/2016 14:23

bitanga_sa_otesa wrote:
Telemach wrote:
Zdravo bitanga_sa_otesa,
molimo Vas za povratne informacije, da li je sada sve uredu sa uslugom interneta? Predlažemo da nam se javite u pp sa korisničkim podacima, kako bismo provjerili sve što je potrebno za Vas.
trenutno je u redu i internet i kablovska,vidjecemo veceras .
zadnjih par dana navecer internet ko da ima trudove - 5 minuta radi pola sata ne radi....
Zdravo bitanga_sa_otesa,
zahvaljujemo se na povratnim informacijama, ukoliko bude poteškoća, ljubazno Vas molimo da nam se javite u pp sa korisničkim podacima. Vrlo rado ćemo provjeriti i korigovati sve što je potrebno za Vas.

AnonymousBIH
Posts: 835
Joined: 10/11/2014 14:20

#39217 Re: Telemach - ALL ABOUT 4

Post by AnonymousBIH » 06/10/2016 15:09

@Telemach,

Javljao sam se privatno, evo sada i ovdje i javili ste mi nakon provjere da su svi parametri ok. Internet mi je katastrofa:

Image

Brzina maksimalna koju mogu dosegnuti je do 40 mbps, znam da ne mogu imati deklarisanu (120 mbps) ali prije sam u kasnim večernjim satima imao preko 100 mbps, prosječno oko 80 mbps.

User avatar
Telemach
Posts: 11559
Joined: 13/10/2010 14:13

#39218 Re: Telemach - ALL ABOUT 4

Post by Telemach » 06/10/2016 16:29

AnonymousBIH wrote:@Telemach,

Javljao sam se privatno, evo sada i ovdje i javili ste mi nakon provjere da su svi parametri ok. Internet mi je katastrofa:

Image

Brzina maksimalna koju mogu dosegnuti je do 40 mbps, znam da ne mogu imati deklarisanu (120 mbps) ali prije sam u kasnim večernjim satima imao preko 100 mbps, prosječno oko 80 mbps.
Zdravo AnonymousBIH,
Otvorena je reklamacija, uradit ćemo sve što je u našoj moći da poteškoće budu riješene, u najskorijem mogućem roku. Ljubazno Vas molimo za malo strpljenja. U budućnosti kompanija Telemach će nastojati da budete zadovoljni našom uslugom.

User avatar
Herr Flick
Posts: 8291
Joined: 02/04/2012 13:00

#39219 Re: Telemach - ALL ABOUT 4

Post by Herr Flick » 06/10/2016 17:04

Kod mene je jutros nestalo struje oko 6 sati,struje nije bilo jedno 10 min da bi ponovo dosla,međutimi od tada nema kablovske,ni analogijie,nema ni signala preko DVB-C mreže,u pitanje je opcina Doboj Istok

User avatar
Telemach
Posts: 11559
Joined: 13/10/2010 14:13

#39220 Re: Telemach - ALL ABOUT 4

Post by Telemach » 06/10/2016 17:09

Telemach wrote:@veliki_ah

Provjerit ćemo Vaše navode što prije, i javiti Vam se sa povratnim informacijama.
Izvinjavamo se ukoliko je došlo do propusta.
Hvala što sarađujete sa nama na ovaj način.

Srdačan pozdrav,
Zdravo veliki_ah,
ljubazno Vas molimo za povratne informacije, da li je sada sve uredu sa Cinestar Premiere kanalima? Izvinjavamo se na propustu, za sve dodatne informacije Vam stojimo na raspolaganju.

User avatar
Telemach
Posts: 11559
Joined: 13/10/2010 14:13

#39221 Re: Telemach - ALL ABOUT 4

Post by Telemach » 06/10/2016 17:14

Herr Flick wrote:Kod mene je jutros nestalo struje oko 6 sati,struje nije bilo jedno 10 min da bi ponovo dosla,međutimi od tada nema kablovske,ni analogijie,nema ni signala preko DVB-C mreže,u pitanje je opcina Doboj Istok
Zdravo Herr Flick,
na navedenom području nemamo zabilježene prekid naših usluga. Molimo Vas da nam se javite u pp sa korisničkim podacima, ili da pozovete naš Kontakt centar na broj 1360, kako bismo provjerili sve što je potrebno. Stojimo Vam na raspolaganju za sve dodatne infromacije.

User avatar
beni-bu-man
Posts: 16514
Joined: 10/04/2012 09:01
Location: On land, air, or sea, I don't need No I.D

#39222 Re: Telemach - ALL ABOUT 4

Post by beni-bu-man » 06/10/2016 17:37

@ TELEMACH zasto broj Kontakt centra se naplacuje ??????

User avatar
Telemach
Posts: 11559
Joined: 13/10/2010 14:13

#39223 Re: Telemach - ALL ABOUT 4

Post by Telemach » 06/10/2016 17:52

@beni-bu-man

Pozivi ka Kontakt centru, na broj 1360, su bespaltni za sve korisnike fiksne telefonije grupacije Telemach. Ukoliko ne koristite nasu telefoniju, mozete nam se obratiti za sve informacije putem foruma, nase facebook stranice, ili na e-mail adresu [email protected].
Stojimo vam na raspolaganju.
Srdacan pozdrav,

User avatar
beni-bu-man
Posts: 16514
Joined: 10/04/2012 09:01
Location: On land, air, or sea, I don't need No I.D

#39224 Re: Telemach - ALL ABOUT 4

Post by beni-bu-man » 06/10/2016 17:54

Telemach wrote:@beni-bu-man

Pozivi ka Kontakt centru, na broj 1360, su bespaltni za sve korisnike fiksne telefonije grupacije Telemach. Ukoliko ne koristite nasu telefoniju, mozete nam se obratiti za sve informacije putem foruma, nase facebook stranice, ili na e-mail adresu [email protected].
Stojimo vam na raspolaganju.
Srdacan pozdrav,

a sto ????

The Realist
Posts: 6809
Joined: 31/03/2006 11:46
Location: Sarajevo

#39225 Re: Telemach - ALL ABOUT 4

Post by The Realist » 06/10/2016 20:36

Telemach wrote:Zdravo The Realist,
ljubazno Vas molimo za povratne informacije, da li je sada sve uredu sa uslugama? U budućnosti kompanija Telemach će nastojati da budete zadovoljni našom uslugom i korisničkim iskustvom. Lijep pozdrav.
Jučer je sve riješeno.

Ja sam zadovoljan vašom uslugom, to nikada nije sporno bilo, a šta nije funkcionisalo kako treba se uvijek riješilo.

Razumio bih i ovo sa dugom, obračunao pogrešno radnik i eto, desi se.... Ali je problem što nisam bio upozoren, iako sam dva puta zvao u 7 dana prije uključenja (ovako nekako), a internet je stvarno bio potreban.

Nemam ja drugih zamjerki, ali neke stvari dođu u pogrešno vrijeme.

Lijep pozdrav.

Post Reply