F1 2008, 2009, 2010 and counting
Moderators: _BataZiv_0809, Tomahawk11, Charuga
-
- Posts: 6499
- Joined: 11/05/2014 23:47
#24076 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Moram priznati da nisam znao za Miodraga, fascinantno za naše gore list
- _BataZiv_0809
- Nindža revizor
- Posts: 65965
- Joined: 09/05/2013 13:56
- Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
- Vozim: Lancia na servisu
#24077 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Mlad si ti prike. Nisi gledao Schumachera uzivo.
-
- Posts: 6499
- Joined: 11/05/2014 23:47
#24078 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Zapravo jesam, na Hajatu, ali sam bio jako mlad, ono znao sam da se vrte i da navijam za Šumahera.
- Edin H.
- Posts: 46983
- Joined: 08/10/2004 22:36
- Location: Tirana
#24079 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Ma normalno zbog DRS zone, napravio mu je Max istu zvrčku malo kasnije.bhnapoleon1 wrote: ↑07/12/2021 21:53 , Hamilton je faktički lagao jer je prvo rekao da mu nije javljeno da zaobiđe Maxa, a poslije je rekao da normalno neće ga zaobići ispred DRS linije. Ako ti nije javljeno da će te propustit ako čovjek ispred tebe uspori onda pretpostaviš da je u kvaru i nastaviš
Međutim Red Bull se kockao sa medium gumama računajući da bi mogao biti ponovo safety car, ali se to nije desilo. Jeste da mu je Hamilton oštetio gumu, ali i bez toga sumnjam da bi Max mogao držati Hamiltona iza sebe do kraja.
-
- Posts: 6499
- Joined: 11/05/2014 23:47
#24080 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
to svakako bez SC medium je male šanse imao, ali nakon propuštanja moraš čekati dvije krivine prije napada, znači maks ne bi mogao napasti odmah u prvoj kriviniEdin H. wrote: ↑07/12/2021 22:26Ma normalno zbog DRS zone, napravio mu je Max istu zvrčku malo kasnije.bhnapoleon1 wrote: ↑07/12/2021 21:53 , Hamilton je faktički lagao jer je prvo rekao da mu nije javljeno da zaobiđe Maxa, a poslije je rekao da normalno neće ga zaobići ispred DRS linije. Ako ti nije javljeno da će te propustit ako čovjek ispred tebe uspori onda pretpostaviš da je u kvaru i nastaviš
Međutim Red Bull se kockao sa medium gumama računajući da bi mogao biti ponovo safety car, ali se to nije desilo. Jeste da mu je Hamilton oštetio gumu, ali i bez toga sumnjam da bi Max mogao držati Hamiltona iza sebe do kraja.
- ZyzzSar
- Posts: 2434
- Joined: 08/04/2017 02:14
- Location: Sarajevo
#24081 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
istina, zbog toga ono sto je uradio kad ga je poslije propustio nije bilo dozvoljeno, odmah u narednoj krivini ga pretekaobhnapoleon1 wrote: ↑07/12/2021 22:29to svakako bez SC medium je male šanse imao, ali nakon propuštanja moraš čekati dvije krivine prije napada, znači maks ne bi mogao napasti odmah u prvoj kriviniEdin H. wrote: ↑07/12/2021 22:26
Ma normalno zbog DRS zone, napravio mu je Max istu zvrčku malo kasnije.
Međutim Red Bull se kockao sa medium gumama računajući da bi mogao biti ponovo safety car, ali se to nije desilo. Jeste da mu je Hamilton oštetio gumu, ali i bez toga sumnjam da bi Max mogao držati Hamiltona iza sebe do kraja.
pokazuje da je spreman na sve
-
- Posts: 6499
- Joined: 11/05/2014 23:47
#24082 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Neka Šejla iz sarajeva radi u RB kao analizator podataka
- Edin H.
- Posts: 46983
- Joined: 08/10/2004 22:36
- Location: Tirana
#24083 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Diplomirala elektrotehniku u Sarajevu 2014-te godine.
- bingov buraz
- Posts: 11329
- Joined: 14/04/2009 20:23
#24084 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Benetton je uhvaćen 94. in flagranti da vara ali nisu mogli dokazati pa im nisu mogli ništa.Taj je bolid imao traction control što je tad bilo zabranjeno._BataZiv_0809 wrote: ↑07/12/2021 21:34 Evo upravo g. Kotur prizna jasno i glasno da je i Ferrari u vrijeme Brawn Todt MSC ere radio iste "marifetluke" kao danas Mercedes i Red Bull
Sam se vidi da decenijama zivi vani, jako skroman vokabular.
Senna je nakon jednog duela sa Schumacherom nakon što je izletio ostao cijelu trku kraj staze da "sluša" kako radi Benetton jer je sumnjao da varaju.
Neki čak spočitavaju njima krivicu za Senninu pogibiju jer je tjerao bolid preko granice da ostane u korak sa Benettonom.
- _BataZiv_0809
- Nindža revizor
- Posts: 65965
- Joined: 09/05/2013 13:56
- Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
- Vozim: Lancia na servisu
#24085 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Nisam mislio na "Option 13", nego na ono sto je Bottas radio Maxu-usporavanje....kaze hladno frajer i mi smo isto sa Irvineom radilibingov buraz wrote: ↑07/12/2021 22:43Benetton je uhvaćen 94. in flagranti da vara ali nisu mogli dokazati pa im nisu mogli ništa.Taj je bolid imao traction control što je tad bilo zabranjeno._BataZiv_0809 wrote: ↑07/12/2021 21:34 Evo upravo g. Kotur prizna jasno i glasno da je i Ferrari u vrijeme Brawn Todt MSC ere radio iste "marifetluke" kao danas Mercedes i Red Bull
Sam se vidi da decenijama zivi vani, jako skroman vokabular.
Senna je nakon jednog duela sa Schumacherom nakon što je izletio ostao cijelu trku kraj staze da "sluša" kako radi Benetton jer je sumnjao da varaju.
Neki čak spočitavaju njima krivicu za Senninu pogibiju jer je tjerao bolid preko granice da ostane u korak sa Benettonom.
- drndalo
- Posts: 22797
- Joined: 26/06/2006 16:34
- Location: Sarajevo
#24086 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Schumacher je tada u SPA bio iskljucivi krivac za udes... Preleces covjeka ispred, bez obzira na sprej toliko si brzi da mores kako hoces... Pri tome David ne mijenja naglo pravac pa da se on postavio u Sumaherovu putanju naglim premjestanjem..._BataZiv_0809 wrote: ↑07/12/2021 22:02 Hahaah kaze 1998 su se timovi medjusobno spijunirali i slusali jedni drugima team radio
I potvrdi ono sto govorim godinama. I MSC snosi dio krivice za sudar sa DC na Spa 1998.
Njegova jedina greska tada je sto ga nije opalio kacigom u vugla ko carsijaneri, kad mu je doletio u box da se obracuna...
- _BataZiv_0809
- Nindža revizor
- Posts: 65965
- Joined: 09/05/2013 13:56
- Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
- Vozim: Lancia na servisu
#24087 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
DC je u vise navrata ponovio da mu je MSC rekao da smatra da nikad ne grijesi i da se ne moze sjetiti situacije u kojoj nije upravudrndalo wrote: ↑07/12/2021 22:46 Schumacher je tada u SPA bio iskljucivi krivac za udes... Preleces covjeka ispred, bez obzira na sprej toliko si brzi da mores kako hoces... Pri tome David ne mijenja naglo pravac pa da se on postavio u Sumaherovu putanju naglim premjestanjem...
Njegova jedina greska tada je sto ga nije opalio kacigom u vugla ko carsijaneri, kad mu je doletio u box da se obracuna...
- bingov buraz
- Posts: 11329
- Joined: 14/04/2009 20:23
#24088 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Varaju manje više svi i oduvijek,puno je sumnjivih bolida kroz istoriju osvajalo titule._BataZiv_0809 wrote: ↑07/12/2021 22:45Nisam mislio na "Option 13", nego na ono sto je Bottas radio Maxu-usporavanje....kaze hladno frajer i mi smo isto sa Irvineom radilibingov buraz wrote: ↑07/12/2021 22:43
Benetton je uhvaćen 94. in flagranti da vara ali nisu mogli dokazati pa im nisu mogli ništa.Taj je bolid imao traction control što je tad bilo zabranjeno.
Senna je nakon jednog duela sa Schumacherom nakon što je izletio ostao cijelu trku kraj staze da "sluša" kako radi Benetton jer je sumnjao da varaju.
Neki čak spočitavaju njima krivicu za Senninu pogibiju jer je tjerao bolid preko granice da ostane u korak sa Benettonom.
- drndalo
- Posts: 22797
- Joined: 26/06/2006 16:34
- Location: Sarajevo
#24089 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Ma i ja isto tako..._BataZiv_0809 wrote: ↑07/12/2021 22:48DC je u vise navrata ponovio da mu je MSC rekao da smatra da nikad ne grijesi i da se ne moze sjetiti situacije u kojoj nije upravudrndalo wrote: ↑07/12/2021 22:46 Schumacher je tada u SPA bio iskljucivi krivac za udes... Preleces covjeka ispred, bez obzira na sprej toliko si brzi da mores kako hoces... Pri tome David ne mijenja naglo pravac pa da se on postavio u Sumaherovu putanju naglim premjestanjem...
Njegova jedina greska tada je sto ga nije opalio kacigom u vugla ko carsijaneri, kad mu je doletio u box da se obracuna...
- drndalo
- Posts: 22797
- Joined: 26/06/2006 16:34
- Location: Sarajevo
#24090 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Nista to nije nelegalno... Ako je pravilo elasticno, koriste ga dok se ne promijeni i to svi koji stignu... Oni koji prvi skontaju obicno i najvise profitiraju...bingov buraz wrote: ↑07/12/2021 22:49Varaju manje više svi i oduvijek,puno je sumnjivih bolida kroz istoriju osvajalo titule._BataZiv_0809 wrote: ↑07/12/2021 22:45
Nisam mislio na "Option 13", nego na ono sto je Bottas radio Maxu-usporavanje....kaze hladno frajer i mi smo isto sa Irvineom radili
-
- Posts: 695
- Joined: 12/05/2021 00:19
#24091 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Pogledao LAP76 ca 10min i nisam mogao više.
Onaj Pavle je sramota za novinarsku profesiju.
Mada ne iznenađuje me da navija za Maxa, obojica imaju luđačku facu.
Onaj Pavle je sramota za novinarsku profesiju.
Mada ne iznenađuje me da navija za Maxa, obojica imaju luđačku facu.
- refffko
- Posts: 1136
- Joined: 05/03/2014 18:25
#24092 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Haj sto Pavle otvoreno navija za Maxa citavu sezonu, najgore od svega je sto sam za sebe tvrdi da je neutralan
- _BataZiv_0809
- Nindža revizor
- Posts: 65965
- Joined: 09/05/2013 13:56
- Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
- Vozim: Lancia na servisu
#24093 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Zasto to mislite?
- bingov buraz
- Posts: 11329
- Joined: 14/04/2009 20:23
#24094 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Misliš kao Tyrrell P34,nigdje nije pisalo da bolid F1 ne smije imati 6 točkovadrndalo wrote: ↑07/12/2021 22:58Nista to nije nelegalno... Ako je pravilo elasticno, koriste ga dok se ne promijeni i to svi koji stignu... Oni koji prvi skontaju obicno i najvise profitiraju...bingov buraz wrote: ↑07/12/2021 22:49
Varaju manje više svi i oduvijek,puno je sumnjivih bolida kroz istoriju osvajalo titule.
To je traženje rupe u zakonu ovo što je radio Benetton je pravo varanje.
- bingov buraz
- Posts: 11329
- Joined: 14/04/2009 20:23
#24095 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Navija Pavle više protiv Hamiltona nego za Maxa zbog njega takvoga.
- drndalo
- Posts: 22797
- Joined: 26/06/2006 16:34
- Location: Sarajevo
#24096 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Varanje je samo kad te uhvate u tome...
-
- Posts: 695
- Joined: 12/05/2021 00:19
#24097 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Kao i 95% ostalih.bingov buraz wrote: ↑07/12/2021 23:12 Navija Pavle više protiv Hamiltona nego za Maxa zbog njega takvoga.
Bit ce Max u F1 jos najmanje 10 godina, Ferrari će sigurno bit konkurentan u neko vrijeme a svi ovi koji ga danas brane i "navijaju" za njega će sve po spisku da mu... kad ovo isto bude radio protiv vozača Ferraria.
Sve već viđeno u Moto GP 2013 kada je JL99 od strane navijaca VR46 proglašen lošim momkom a MM93 slavljen od istih u borbi protiv Lorenza. Kako je ta "ljubav" završila znamo.
- Dr. Kuca
- Posts: 7735
- Joined: 10/02/2012 20:07
#24098 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Do kraja sedmice diskfalifikovat ce maxa iz prvenstva. Gay lobi strasan.
- zforumas
- Posts: 8619
- Joined: 25/10/2016 20:35
#24099 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Bitch pleasebingov buraz wrote: ↑07/12/2021 23:10Misliš kao Tyrrell P34,nigdje nije pisalo da bolid F1 ne smije imati 6 točkova
To je traženje rupe u zakonu ovo što je radio Benetton je pravo varanje.
Brabham BT46B
-
- Posts: 6410
- Joined: 03/12/2011 13:10
#24100 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Kako se dobro sjecam Coulthard je priznao da je bila njegova greska..drndalo wrote: ↑07/12/2021 22:46Schumacher je tada u SPA bio iskljucivi krivac za udes... Preleces covjeka ispred, bez obzira na sprej toliko si brzi da mores kako hoces... Pri tome David ne mijenja naglo pravac pa da se on postavio u Sumaherovu putanju naglim premjestanjem..._BataZiv_0809 wrote: ↑07/12/2021 22:02 Hahaah kaze 1998 su se timovi medjusobno spijunirali i slusali jedni drugima team radio
I potvrdi ono sto govorim godinama. I MSC snosi dio krivice za sudar sa DC na Spa 1998.
Njegova jedina greska tada je sto ga nije opalio kacigom u vugla ko carsijaneri, kad mu je doletio u box da se obracuna...
"I'm not doing a Fernando-beating thing," Coulthard said. "But I realised on reflection ... when Michael ran into the back of me, his reaction was that I'd brake tested him or tried to kill him and all that sort of thing.
"The stewards looked at the data and I hadn't braked, so it was just all brushed under the carpet. The reality is that I lifted to let him pass me, but I lifted in heavy spray on the racing line. You should never do that. I would never do that now.
"In 1998, I didn't have the experience and the knowledge, and I had never had someone run into the back of me."
"The minute I knew he was there, and I was told by the team that he was and was trying to allow him to pass me, I should have made a smarter decision."