Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Pandakonda wrote: ↑09/05/2022 14:11
Ocekujmo dogodine F1 halftime show sa Shakirom i JLo, taman da se bolidi i vozaci odmore na pola trke
Kakvi su ono klocevi, šta je ono ‘nako?
Neviđenu gužvu napravili prije starta, a svi šatro zeznuti, niko neće da razgovara sa Martin Brundleom.
A i bolje, jer oni koji nešto rekoše blage veze nemaju o F1, vozačima, eventualno su čuli za Hamiltona, vjerovatno zbog Black Lives matter
Jedino je bio interesantan razgovor sa Fitipaldijem i Andretijem.
Ameri ko ameri, bitno se samo pojaviti na nekom eventu da te svi vide tu. Kakve veze Michele Obama ima sa Mercedesom pa je u njihovoj garaži ?
Šalu na stranu Formuli kao brendu je sigurno pozitivna stvar što će poznate licnosti to reklamirati jer ce to dosta uticati na ekspanziju na americko trziste koje je potanko u zadnjih par godina. I ovo sto je sad puno ljudi doslo je vise zasluga drive to survive i svaki reach je dobar.
Samo treba drzati da se ne pretvori u mrtvu komercijalu pa da sve trke budu ili USA ili Arapske zemlje sa milion reklama.
Odavno je F1 komercijala, samo što će Liberty cirkus od F1 napraviti.
Kakav će tek Las Vegas biti striptizete, droga i fried chicken
BTW nakon preslušane analize trke na Race F1 izgleda da Ferrari nije pogriješio sa Lec, je Lec je u trenutku SC imao sam 1 komplet novih tvrdih i 1 komplet korištenih mekih. Sa mekim nebi mogao završiti a tvrde se ne isplate dok se ugriju i dok nadoknadi vrijeme izgubljeno u pitstopu.
Ferrari ima tu mogućnost da lakše zagrije prednje gume i lakše i prije uđe u operativni režim guma, zato je Lec onako bio za vratu Ver kojem je trebalo više vremena da zagrije gume. Ali zato Ferrari se muči kasnije sa pregrijavanjem svih mekših komponenti guma i crvenih i žutih.
Undercut je ove godine malo teže napravit iz 2 razloga:
1.) Gume u boxu se manje zagrijavaju tako da je teže s njima odmah odvozit brz krug kada se vratite na stazu
2. ) Svi startuju ove godine sa medium/hard gumama koje ne gube brzo performanse kao soft prošle godine i u biti vi na novim "nezagrijanim" gumama nemate prednost taj jedan krug u odnosu na 15/20 krugova star medium/hard.
Mercedes nije siguran hoće li zadržati trenutni koncept bočnih stranica
Mercedesov F1 šef i trećinski suvlasnik momčadi Toto Wolff kaže da još uvijek nisu odlučili hoće li zadržati ili odbaciti trenutni koncept bočnih stranica na ovogodišnjem F1 W13, ali da moraju dobro razumjeti trenutne probleme prije nego donesu važnu odluku.
Nakon osam godina Mercedes nije u borbi za pobjede, a sudeći po trenutnom zaostatku i problemima s poskakivanjem neće tako skoro ni biti budući da su Ferrari i Red Bull uvjerljivo ispred svih i pripremaju dodatna poboljšanja na svoje bolide.
Mercedes je na drugom predsezonskom testu u Bahrainu privukao pozornost s potpuno novim konceptom bočnih stranica koje su bitno drukčije od prvotnoga koncepta s kojim su vozili na prvom testu u Barceloni, ali umjesto skoka u performansama Mercedes je počeo raditi puno malih skokova u vidu poskakivanja, što im bitno otežava podešavanje bolida i prisiljava ih na kompromise.
Iako podaci iz simulacija govore da je novi koncept puno brži od klasičnoga s kojim su vozili na testu u Barceloni, momčad zasad ne vidi te performanse u stvarnom svijetu i muče se razumjeti uzrok problema.
“Ne bih ništa otpisao,” rekao je Wolff na pitanje hoće li zadržati ili odbaciti trenutni koncept.
“Ali moramo dati vremena svim našim ljudima koji su proizvodili sjajne bolide u prošlosti da nastave raditi jer vjerujemo da je ovo put kojim trebamo ići.”
“Bolid je puno sporiji nego na papiru, ali moramo pronaći način kako ga učiniti predvidivijim za vozače.”
“Barcelona će definitivno biti točka u kojoj ćemo moći korelirati podatke koje smo vidjeli u veljači i skupiti još podataka.”
“Već me živcira što stalno govorim istu stvar o skupljanju podataka i eksperimentiranju, ali to je fizika, nije mistika, i zato morate analizirati podatke.”
“Moramo razumjeti, prije nego odlučimo o drugom konceptu, gdje je pošlo po zlu s ovim? I koje su dobre strane toga koncepta, a koje loše? Jasno je da bolid ima potencijala i da je brz, ali još ne razumijemo kako ga otključati.”
“Bolid je super teško voziti na rubu, izlazi i vraća se u raspon performansi koji ima, više izlazi nego što je unutra. A podaci nekad ne pokazuju ono što nam vozači govore. Oni u rukama imaju bolid koji nije ugodan za voziti ni predvidiv. A podaci nam ne pokazuju te nestabilnosti.”
omega369 wrote: ↑09/05/2022 23:19
Ferrari lagano posustaje, nije dobro
Ne mora značiti.
Posle VN Majamija šef Ferrarija Mattija Binotto kazao je da Red Bull najverovatnije neće moći da u nastavku sezone donosi toliko novih delova na bolidu, pre svega zbog pravila o ograničenju budžeta. Austrijski tim je do sada već na nekoliko načina unapredio svoj RB18, dok Ferrari i dalje vozi skoro pa sličnu konfiguraciju u odnosu na ono šta su testirali u Barseloni.
Motorsport.it je sproveo malo istraživanje zasnovano na svojim informacijama, gde je šef Haasa Guenther Steiner obelodanio da vodeći timovi mogu da ove sezone ukupno potroše 10 miliona dolara na razvoj svojih bolida. Inače, po pravilu o ograničenju budžeta ne postoji limit sa kojim bi ste ograničili razvoj već da se cela operacija po sezoni mora ukopiti u 140 miliona dolara. Zbog toga sav taj novac ne može biti potrošen u razvojno odelenje.
Pošto je Red Bull već doneo neke nove delove, prema proračunima ovog sajta oni su već potrošili 75% svog predviđenog budžeta vezan za proizvodnju novih delova bolida koji bi mogao da iznosi oko 10 miliona dolara. Inače, priča se da je Mercedes opredelio malo više novca od tim iz Milton Kinsa za ove namene dok se Ferrari nalazi u istom košu.
Ovo su informacije sajta Motorsport.it i one su zasnovane na njihovim proračunima i informacijama iz padoka a nisu potvrđene od strane ovih timova.
I ovo:
Ferrarijev šef F1 momčadi Mattia Binotto kaže da će na idućoj utrci u Barceloni uvesti paket poboljšanja za svoj F1-75 koji će biti ‘jako važan’ za njih, a objasnio je i zašto dosad nisu donosili nove dijelove.
Ferrari je imao najbolji početak sezone od 2018. s dvije pobjede i tri pole positiona na prvih pet utrka, a trenutno drže vodeće pozicije u vozačkom i konstruktorskom prvenstvu iako su Verstappen i Red Bull s dvije pobjede na posljednje dvije utrke značajno smanjili zaostatak.
Novi F1-75 bio je brz od prvoga testa u Barceloni i tu brzinu pokazao i na potpuno drukčijoj stazi u Bahrainu, a iako bolid funkcionira dobro i prema očekivanjima Ferrari se ne žuri s uvođenjem poboljšanja jer žele što je moguće bolje razumjeti bolid.
Također, s obzirom da je budžet ograničen na 140 milijuna dolara u 2022. Ferrari želi biti posve siguran da će poboljšanja koja donesu na stazu donijeti skok u performansama jer bi svaki promašaj bio vrlo skup.
Red Bull je u Imoli i Miamiju donio nekoliko poboljšanja koja su, među ostalim, i olakšala njihov RB18 i približili ga granici od minimalnih 798 kg, a Binotto je najavio prvi Ferrarijev paket za Barcelonu.
“Na idućim utrkama je naš red da što je moguće više razvijemo bolid, uvođenjem nadogradnji,” rekao je Binotto.
“Mislim da nije iznenađenje da bi u Barceloni mogli imati paket koji će biti jako važan za nas. Kao i inače, nadam se da će paket koji uvodimo raditi na očekivan način, u tom slučaju to je dobro, kako bismo pokušali nadoknaditi trenutni zaostatak koji imamo u odnosu na Red Bull.”
“Nemamo novaca da trošimo na poboljšanja svaku utrku, mislim da su stvari jednostavne. Ne zbog nemogućnosti nego zbog ograničenja budžeta. Zato nekako moramo usredotočiti svoj razvoj kad smatramo da je pravi trenutak i pravi razlog za trošenje.”
Binotto je dodao da bi bio iznenađen da Red Bull nastavi ovim tempom s razvojem bolida.
“Istina je da je Red Bull poboljšao svoj bolid od početka sezone jer su uvodili nadogradnje, ako pogledate posljednje dvije utrke možda su dobili nekoliko desetinki u odnosu na nas.”
“Nadam se da će zbog ograničenja budžeta u nekom trenutku Red Bull prestati s razvojem jer inače ne razumijem kako to rade.”
Iako su utrku u Miamiju završili na postolju s oba vozača, Binotto nije u potpunosti zadovoljan.
“Ne možemo biti u potpunosti sretni s utrkom jer iako je F1-75 bio konkurentan, naši suparnici su bili nekoliko desetinki po krugu brži od nas.”
“Ako uzmete u obzir koliko smo bodova osvojili (18+15), ne možemo biti previše razočarani jer i dalje vodimo u oba prvenstva, ali jasno je da moramo odgovoriti.”
mc-twin wrote: ↑20/05/2022 18:21
Red Bull dobio trecu ekipu u vidu Aston Martina. Ako se ispostave navodi kao istiniti,a sve ide ka tome bit ce novi skandal.
Ne znam sta je tu skandalozno. Tim sa slabim bolidom kopirao bolji, desavalo se prije, desavati ce se dok F1 postoji. Meni ovo izgleda kao kopiranje na osnovu onoga sto je javno, tj, opzervacijom RB bolida tokom FP, kvali i utrka.
mc-twin wrote: ↑20/05/2022 18:21
Red Bull dobio trecu ekipu u vidu Aston Martina. Ako se ispostave navodi kao istiniti,a sve ide ka tome bit ce novi skandal.
Ne znam sta je tu skandalozno. Tim sa slabim bolidom kopirao bolji, desavalo se prije, desavati ce se dok F1 postoji. Meni ovo izgleda kao kopiranje na osnovu onoga sto je javno, tj, opzervacijom RB bolida tokom FP, kvali i utrka.
Nisu samo vanjski dio iskopirali,mada nije ni to dozvoljeno kopirati 1/1. Navodno su kopirali i unutrasnji dio bolida tj. skidani su podaci. Nesto kao afera McLaren-Ferrari.