F1 2008, 2009, 2010 and counting

Rukomet, tenis, odbojka, atletika, vaterpolo,...

Moderators: _BataZiv_0809, Tomahawk11, Charuga

Post Reply
Samprotivsviju
Posts: 6410
Joined: 03/12/2011 13:10

#23126 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting

Post by Samprotivsviju »

PaulTracy wrote: 22/11/2021 10:10
Samprotivsviju wrote: 22/11/2021 01:37

https://www.essentiallysports.com/niki- ... st-driver/

Hamilton nije podigao nista na novi nivo, Hamilton je samo broj i statistika, sto se tice dostignuca ni blizu Sumaheru nije. Sumaher sto je uradio nije niko, a tesko da ce u skorije vrijeme. Covjek je dosao u F1, presao u jedan osrednji Benetton pomogao da postanr najbolja ekipa u F1, osvojio 2 titule zaredom sa njim zatim napustio ekipu, ostavio iza sebe najbolji bolid i otisao u jedan osrednji Ferrari da bi ih ucionio takodjer jednom od najdominantnijih sila u historiji sporta(to bi isto bilo da je Hamilton poslje 2017 napustio Mercedes i presao u npr Reno i sljedece godine se borio za titulu) u prvoj sezoni tog Ferrarija ostvario vise pobjeda u toj jednog sezoni nego Ferrari sveukupno u zadnjih par godina. Vec sljedece godine sa tim Ferrarijem se borio za titulu protiv mnogo jaceg Williamsa...

Hamilton je bio sretan, covjek je od prvog dana u F1 sjeo u dominantan bolid, iako nije imao neku aman zaman juniorsku karijeru, npr Mick Schumacher je imao uspjesniju juniorsku karijeru nego Hamilton. Ali obzirom da je britanac, radio je i britanski lobi. Britanski timovi su uvijek gledali da britanac vozi u njima ako je imalo dobar. Lewis prakticno od 2009 do 2013 kada nije imao najbolji bolid nije uopste bio spektakularan. Eto jedan Jenson Button koji mu je bio kolega u Mclarenu 3 godine, za te 3 godine je osvojio vise bodova ukupno nego Lewis. Lewis nikad nike od 2009 do 2013 zavrsio sezonu u top 3 vozaca. Lewis je postao prvo ime F1 tek kad je igrom slucaja dosao u Mercedes.

To je najveca razlika, Sumaher je svoje prilike stvarao, Lewis je dosao do njih vise sretno nego spretno. Sumaher od 1994 do 2005 nikad sezonu nije zavrsio vam top2. Mogao bi o ovome do sutra... :D

Prost, Senna, Piquet, Hamilton, Hakkinen, Alonso, Raikkonen, Hill, Villneueve, Mannsel...protiv svih njih je Sumaher vozio..

Ovoliko gluposti u jednom postu mislim da nikad nisam procitao. Tom "osrednjem" Ferrariju je sponsor bio Philip Morris, budžet im je bio "neograničen", mnogo toga su pokupovali kada je Schumacher presao u tim, imali su punu podršku Bridgestona, testiralo se dan i noc...
Hamilton nije sjeo u Mclaren zato sto je sretan vec zato sto je kao klinac izdominirao svaku seriju u kojoj je nastupao i to uglavnom odmah vec u prvoj godini. Mick Schumacher je taj koji je samo zbog prezimena u F1, godinama je forsiran u najboljim timovima u nizim kategorijama da bi dosao ovdje gdje jest.
Button jest osvojio vise bodova od Lewisa u Mclarenu ali svako ko je gledao F1 u to vrijeme vidio je da je Lewis bio brzi vozac, imao je vise pobjeda, više pole pozicija, brzih krugova... Međutim htio je više nego što je u tom trenutku bilo moguce sa tim Mclarenom, pravio greske, dok je Button ziheras koji je skupljao bodove a pobjedjivao kada mu se karte otvore, sticajem sretnih okolnosti. Isto kao sto je Ricciardo imao vise bodova od Maxa u RB iako je ocigledno bilo ko je brzi vozac
Lupas gluposti, Philip Morris sa Ferrarijem je saradjivao od 1984 a tek 1997 su im postali glavni sponzor. Nista manji budzet od njih nije imao Mclaren. Ocito da nisi ni upoznat jer Ferrari u kojeg je Sumaher dosao 1996 nije ni svoj vlastiti zracni tunel imao za razliku od svih ostalih top timova, ni dizajnerski tim. Sav dizajn sasije im je bio outsource privatne britanske kompanije u vlasnistvu Johna Bernarda. Istina je da je dosta inzinjera zajedno sa Sumaherom presla iz Benettona u Ferrari, ali to vise govori koliko su mu ljudi vjerovali da iz pobjednicke ekipe predjes u ekipu koja je jedva do podijuma dolazila. Naravno da se testiralo citav dan i noc, sve ekipe su to radila kad god su htjele jer nije kao danas bilo simulatora gdje mozes 24/7 testirati sve na bas toj stazi gdje ce se utrka voziti. Ti poredis Maxa koji je imao 17 godina protiv Ricciarda sa 2 godine staza u formuli, sa Hamiltonom protiv Buttona koji je vec bio 5 godina u Formuli. Mick koji je navodno zbog "prezimena" u F1, je prvak pored ostalog F3, nesto sto Lewis nikad nije uspio osvojiti.
Samprotivsviju
Posts: 6410
Joined: 03/12/2011 13:10

#23127 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting

Post by Samprotivsviju »

_BataZiv_0809 wrote: 22/11/2021 10:23 @Samprotivsviju

Dakle mozemo zakljuciti da je Lauda ili vrlo cesto mijenjao misljenje ili je njegovo misljenje bilo uslovljeno trenutnim poslodavcem, kao sto navede @ExNihilo .

Samim tim onda njegovo misljenje vjerovatno nije najbolja referentna tacka za ovu temu. Lauda je nesporno gigant ovog sporta i to nista ne mijenja. A vjerujem da i sami znate koliko je nezahvalno, da ne kazem glupavo, govoriti o najboljem svih vremena. Tolike su razlike izmedju pojedinih era da se opravdano moze govoriti o razlicitim sportovima. Mogu i detaljnije elaborisati ako nekog bude zanimalo.

Hamilton je nastavio tamo gdje je Schumacher stao, u smislu daljeg iskoraka u sportu. Schumacher je shvatio koliko je vazna fizicka sprema i koliko je vazno biti man manager i to je nesto, sto kazes, do tada nevidjeno u F1.

Lewis to dize na novi nivo, prilagodjen 21. stoljecu, dakle ne zelim reci da je Lewis uradio vecu stvar od Schumachera, nego koliko je Schumacher napravio iskorak u odnosu na 1990-te, toliko je Hamilton napravio iskorak u odnosu na standarde sa pocetka milenija, pracene tehnoloskim razvojem u svakom smislu. Nacin psihofizicke pripreme za trkaci vikend, treninga, meditacije, prehrane, hidratacije, spavanja (koliko god smijesno zvucalo i za ovo ima rutina koja pomaze kod jet laga) i onda popularizacije sporta na drustvenim mrezama u smislu vece otvorenosti prema auditoriju, svemu onome sto je do tada bilo opasano visokim zidinama Bernijeve ere.

Sto se tice pregleda njihovih karijera, Schumacher nije presao u „osrednji“ Benetton, nego u treci bolid po snazi. To je potez u kontekstu 2021. koji su napravili Ricciardo i Sainz. Osrednji bolid bi bio Tyrell, Lotus ili Leyton House, odnosno Alpine, Alfa Tauri ili Aston Martin. Naivno je misliti da je on sam svoje prilike stvarao ako znamo da su mu ledja cuvale takve ljudske hijene kao sto su Willy Webber, Flavio Briatore i Julien Jacobi. Vaznost veza i uticaja je u F1 presudna (cinik u meni govori da je to presudno u svim apsektima ljudskog djelovanja, ali to je druga tema).

Sto se tice prelaska u Ferrari 1996. slazem se da je to prelazak u jedan rastimani orkestar od kojeg je ostalo samo ime i dosta promasen Barnardov bolid. Ali i orkestar sa ogromnim budzetom i jakim sponzorima. Takodjer nije nevazno ni koga je sve doveo sa sobom iz Benettona, odnosno kako je ta ekipa iz Benettona iz temelja transformisala taj birokratski haos Ferrarija 1990tih. Koliko je vazna ekipa koja sjedi na pitwallu i u garazama, mozda ponajbolje ilustruje ova sezona u kojoj je Red Bull Mercedesu „preoteo“ dosta tehnickog osoblja.

Sto se tice navoda da Scumcher od 1994 do 2005 nikad nije zavrsio sezonu van top 2, netacan je. 1996. je bio treci, 1997. je diskvalifikovan, 1999. je (zbog loma noge) bio peti, 2005. je bio treci.

Protiv Prosta je vozio 1 i frtalj sezonu (4 trke 1991 i cijelu 1993), protiv Mansella isto (frtalj sezona 1991 i 1994, te cijelu 1992), protiv poluslijepog Piqueta na kraju karijere 4 utrke.

Sto se tice Hamiltonove karijere, juniorska karijera i nije bila aman zaman uspjesna, ako se to moze reci za nekoga ko osvoji Formulu Renault i GP2 prvenstvo. Argument da je odmah sjeo u top bolid moze biti samo argument u njegovu korist, nikako protiv njega. Narocito ako znamo da ne samo da u top bolidu kao rookie nije izgorio, nego je porazio dvostrukog i aktuelnog prvaka. Neko je dakle dobro procijenio da on to moze i da mu ne treba kaljenje u manjim ekipama. Nesto sto je ocigledno trebalo velikim nadolazecim talentima Russelu, Leclercu i Verstappenu. Ne kazem da nije imao jaka ledja kao sto ih je imao Schumacher, i da je nebitno sto je Britanac, ali ocigledno nije to samo po sebi dovoljno, ako vidimo da je jedan Russell morao prditi 3 sezone u katastrofalnom Williamsu. Zasto on odmah nije dobio mjesto u Mercedesu ako je prica tako jednostavna?

2009. je jednu kantu od bolida dovukao do pobjeda, 2010. i 2012. se borio za titulu u evidentno losijim paketima, Buttona je dobio 2-1 u medjusobnim omjerima, a ukupna bodovna razlika u Buttonovu korist je najvecim dijelom ostvarena u Kanadi 2011. kad ga je ovaj izbacio iz trke i onda na kraju nevjerovatnim spletom okolnosti pobijedio.

Prelazak u Mercedes ne treba posmatrati danasnjim naocalama, nego u tadasnjem kontekstu, koji je mozda i najbolje sumirao Jeremy Clarkson konstatacijom da je to kao da iz Manchester Uniteda prelazis u West Ham. To naravno nije bilo igrom slucaja. Nema ovdje nista slucajno. Gore spominjani Lauda ga je licno izabrao i „nagovorio“ na prelazak u Mercedes. Ostalo je istorija.

Hamilton je vozio protiv Alonsa , Raikkonena, Vestappena, Vettela, Schumachera, Buttona, Rosberga, Ricciarda, Leclerca, Norrisa. Timske kolege su im neuporedive, Hamiltonove imaju 4 titule prvaka, odnosno 3 ako necemo brojati Rosberga.
Slazemo se oko dosta toga, ali i ne neke stvari npr. Mclaren u 2012 ni pod razno nije bio nikakav Manchester united a Mercedes West Ham, Mclaren je zavrsio sezonu 3ci and Mercedes 5ti. Prakticno presao je iz nekonkurentnog tima za titulu u nekonkurentni tim. Mercedes je prakticno preusmjerio dobar dio svog fokusa na razvijanje hibridnog motora i prije dolaska Lewisa. Upravo taj hibridni motor koji su napravili je bio daleko ispred motora koje je konkurencija imala.

Barem za razliku od ovog iznad, ti si objektivniji :)
User avatar
shalla
Posts: 9324
Joined: 31/01/2006 09:12
Location: so close no matter how far

#23128 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting

Post by shalla »

_BataZiv_0809 wrote: 22/11/2021 10:23 @Samprotivsviju

Dakle mozemo zakljuciti da je Lauda ili vrlo cesto mijenjao misljenje ili je njegovo misljenje bilo uslovljeno trenutnim poslodavcem, kao sto navede @ExNihilo .

Samim tim onda njegovo misljenje vjerovatno nije najbolja referentna tacka za ovu temu. Lauda je nesporno gigant ovog sporta i to nista ne mijenja. A vjerujem da i sami znate koliko je nezahvalno, da ne kazem glupavo, govoriti o najboljem svih vremena. Tolike su razlike izmedju pojedinih era da se opravdano moze govoriti o razlicitim sportovima. Mogu i detaljnije elaborisati ako nekog bude zanimalo.

Hamilton je nastavio tamo gdje je Schumacher stao, u smislu daljeg iskoraka u sportu. Schumacher je shvatio koliko je vazna fizicka sprema i koliko je vazno biti man manager i to je nesto, sto kazes, do tada nevidjeno u F1.

Lewis to dize na novi nivo, prilagodjen 21. stoljecu, dakle ne zelim reci da je Lewis uradio vecu stvar od Schumachera, nego koliko je Schumacher napravio iskorak u odnosu na 1990-te, toliko je Hamilton napravio iskorak u odnosu na standarde sa pocetka milenija, pracene tehnoloskim razvojem u svakom smislu. Nacin psihofizicke pripreme za trkaci vikend, treninga, meditacije, prehrane, hidratacije, spavanja (koliko god smijesno zvucalo i za ovo ima rutina koja pomaze kod jet laga) i onda popularizacije sporta na drustvenim mrezama u smislu vece otvorenosti prema auditoriju, svemu onome sto je do tada bilo opasano visokim zidinama Bernijeve ere.

Sto se tice pregleda njihovih karijera, Schumacher nije presao u „osrednji“ Benetton, nego u treci bolid po snazi. To je potez u kontekstu 2021. koji su napravili Ricciardo i Sainz. Osrednji bolid bi bio Tyrell, Lotus ili Leyton House, odnosno Alpine, Alfa Tauri ili Aston Martin. Naivno je misliti da je on sam svoje prilike stvarao ako znamo da su mu ledja cuvale takve ljudske hijene kao sto su Willy Webber, Flavio Briatore i Julien Jacobi. Vaznost veza i uticaja je u F1 presudna (cinik u meni govori da je to presudno u svim apsektima ljudskog djelovanja, ali to je druga tema).

Sto se tice prelaska u Ferrari 1996. slazem se da je to prelazak u jedan rastimani orkestar od kojeg je ostalo samo ime i dosta promasen Barnardov bolid. Ali i orkestar sa ogromnim budzetom i jakim sponzorima. Takodjer nije nevazno ni koga je sve doveo sa sobom iz Benettona, odnosno kako je ta ekipa iz Benettona iz temelja transformisala taj birokratski haos Ferrarija 1990tih. Koliko je vazna ekipa koja sjedi na pitwallu i u garazama, mozda ponajbolje ilustruje ova sezona u kojoj je Red Bull Mercedesu „preoteo“ dosta tehnickog osoblja.

Sto se tice navoda da Scumcher od 1994 do 2005 nikad nije zavrsio sezonu van top 2, netacan je. 1996. je bio treci, 1997. je diskvalifikovan, 1999. je (zbog loma noge) bio peti, 2005. je bio treci.

Protiv Prosta je vozio 1 i frtalj sezonu (4 trke 1991 i cijelu 1993), protiv Mansella isto (frtalj sezona 1991 i 1994, te cijelu 1992), protiv poluslijepog Piqueta na kraju karijere 4 utrke.

Sto se tice Hamiltonove karijere, juniorska karijera i nije bila aman zaman uspjesna, ako se to moze reci za nekoga ko osvoji Formulu Renault i GP2 prvenstvo. Argument da je odmah sjeo u top bolid moze biti samo argument u njegovu korist, nikako protiv njega. Narocito ako znamo da ne samo da u top bolidu kao rookie nije izgorio, nego je porazio dvostrukog i aktuelnog prvaka. Neko je dakle dobro procijenio da on to moze i da mu ne treba kaljenje u manjim ekipama. Nesto sto je ocigledno trebalo velikim nadolazecim talentima Russelu, Leclercu i Verstappenu. Ne kazem da nije imao jaka ledja kao sto ih je imao Schumacher, i da je nebitno sto je Britanac, ali ocigledno nije to samo po sebi dovoljno, ako vidimo da je jedan Russell morao prditi 3 sezone u katastrofalnom Williamsu. Zasto on odmah nije dobio mjesto u Mercedesu ako je prica tako jednostavna?

2009. je jednu kantu od bolida dovukao do pobjeda, 2010. i 2012. se borio za titulu u evidentno losijim paketima, Buttona je dobio 2-1 u medjusobnim omjerima, a ukupna bodovna razlika u Buttonovu korist je najvecim dijelom ostvarena u Kanadi 2011. kad ga je ovaj izbacio iz trke i onda na kraju nevjerovatnim spletom okolnosti pobijedio.

Prelazak u Mercedes ne treba posmatrati danasnjim naocalama, nego u tadasnjem kontekstu, koji je mozda i najbolje sumirao Jeremy Clarkson konstatacijom da je to kao da iz Manchester Uniteda prelazis u West Ham. To naravno nije bilo igrom slucaja. Nema ovdje nista slucajno. Gore spominjani Lauda ga je licno izabrao i „nagovorio“ na prelazak u Mercedes. Ostalo je istorija.

Hamilton je vozio protiv Alonsa , Raikkonena, Vestappena, Vettela, Schumachera, Buttona, Rosberga, Ricciarda, Leclerca, Norrisa. Timske kolege su im neuporedive, Hamiltonove imaju 4 titule prvaka, odnosno 3 ako necemo brojati Rosberga.
:thumbup:
Na sve ovo napisano, samo da dodam, mislim da sam negdje gledao izjave (jbg nakupilo se godina više se i ne sjećam gdje i kad) kako je Schumacher bio najbolji vozač po pitanju razvoja bolida u smislu da su najbolje feedbacke inžinjeri dobijali od njega i da se tu bukvalno nijedan vozač ne može mjeriti sa njim. Na kraju krajeva, ovo što je Mercedes zadnjih 10 godina, itekako duguju i njemu.

Glupa se ovdje priča poteže po pitanju GOAT-a, isto kao i u fudbalu, košarci, tenisu, rukometu... Ja sam par puta priznao, meni je Ham antipatičan zbog puno stvari i ja ga prvi vjerovatno ne bih priznao za najvećeg ikad taman da ima 300 pobjeda. Ali da ga sad recimo nešto nipodaštavam i govorim da je karina, niđe veze, nekoliko puta sam i napisao da je zaista veliki vozač i šampion, jednostavno meni lično ne leži i gotovo, za mene su veći i Schumi i Senna zbog nekakve cjelokupne karizme koju su nosili sa sobom. E isto tako neko ima svoje argumente i sa Lewisom, Prostom, Sennom, Alonsom, Vettelom ili prije sa Fangiom, Stewartom, Laudom itd.

Ja se jedino nanerviram koliko ljudi ovdje pjene kada se bilo šta kontra Hame napiše, jebote pomislio bih nekad da je osnovao fondaciju "pomoć forumašima u BiH" iz koje pojedinci dobijaju pozamašne sume da bi branili njegov lik i djelo :roll:
User avatar
_BataZiv_0809
Nindža revizor
Posts: 65914
Joined: 09/05/2013 13:56
Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
Vozim: Lancia na servisu

#23129 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting

Post by _BataZiv_0809 »

Sto se tice harizme, najbolje ga je definisao Dino M.J. sa Telesporta-"Šampion clickbait generacije".

Ni ja ga licno ne volim zbog tih stvari, kao i zbog napustanja McLarena (nije mi ni u top 5 McLarenovih vozaca koje sam gledao), ali isto tako ne zelim sebi ponoviti ono sto sam napravio sa Schumacherom-gledao sam velikog majstora na djelu i non stop mu trazio mane, umjesto da uzivam u predstavama :thumbup:
User avatar
problemnatravunu
Posts: 15574
Joined: 26/10/2014 07:41
Location: Sarajevo

#23130 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting

Post by problemnatravunu »

Mrzite ga samo zato što je crnac !
.
.....

.
Zajebavam se, naravno.!

Nego, ja se dobro mogu sjetiti momenta kad je garo objavio da ide ,u tada loš Mercedes, iz daleko boljeg McL..... svi su bili u čudu, i mnogi su čak govorili da ga ne razumiju, i da će se dobro zeznuti....dok je Hamo davao izjave tipa, kako je Merc veliki tim, tim njegovih snova, i tim budućnosti gdje očekuje da može istinski napredovati
i eto, izgleda je odluka bila ispravna i pravovremena
User avatar
konektovan
Posts: 40477
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#23131 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting

Post by konektovan »

Balo nije simpatičan,..ali nije ni glup. Prelazak u merc nije bio slucajnost..
User avatar
problemnatravunu
Posts: 15574
Joined: 26/10/2014 07:41
Location: Sarajevo

#23132 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting

Post by problemnatravunu »

Njega tad da je pozvao i Ferrari, koji je nesumnjivo mokri sam svakog f1 vozača,obećao mu napredak, ovaj bi prihvatio , i dao iste izjave kao što je rekao tada za Merc.....
User avatar
JohnnyS
Posts: 13556
Joined: 05/05/2007 12:03
Location: Brijuni

#23133 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting

Post by JohnnyS »

problemnatravunu wrote: 22/11/2021 13:00 Njega tad da je pozvao i Ferrari, koji je nesumnjivo mokri sam svakog f1 vozača,obećao mu napredak, ovaj bi prihvatio , i dao iste izjave kao što je rekao tada za Merc.....
Vjerujem da je tad prešao u Ferrari da mnogim današnjim hejterima ne bi smetalo što je crni Božo Vrećo.
User avatar
_BataZiv_0809
Nindža revizor
Posts: 65914
Joined: 09/05/2013 13:56
Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
Vozim: Lancia na servisu

#23134 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting

Post by _BataZiv_0809 »

problemnatravunu wrote: 22/11/2021 13:00 Njega tad da je pozvao i Ferrari, koji je nesumnjivo mokri sam svakog f1 vozača,obećao mu napredak, ovaj bi prihvatio , i dao iste izjave kao što je rekao tada za Merc.....
A i svi koji ga ovoliko pljuju bi ga sad zakivali u zvijezde :D

Kao i vice versa.
User avatar
ExNihilo
Posts: 17073
Joined: 23/01/2008 07:05
Location: In the sheltering shade of the forest

#23135 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting

Post by ExNihilo »

Zapravo, da je otišao u Ferrari, sad bismo govorili kako je propao kao žeton, jer bi ga Ferrari sažvakao i ispljunuo kao što je Alonsa i Vettela. I niko ga ne bi okivao u zvijezde, kao što ne okiva ni ovu dvojicu.

Kako ono rekoše u Netflixovom dokumentarcu. U Ferrariju si šampion ili kreten. :D
User avatar
_BataZiv_0809
Nindža revizor
Posts: 65914
Joined: 09/05/2013 13:56
Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
Vozim: Lancia na servisu

#23136 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting

Post by _BataZiv_0809 »

Da, Ferrari je zapecatio brojne karijere. Prost je jedini koji se uspio vratiti iz ponora.

A o Alesiju bismo danas govorili kao o prvaku, mozda i visestrukom, da nije presao u Ferrari. Ovako ima 1 pobjedu i to na teske guzove :run:
User avatar
ExNihilo
Posts: 17073
Joined: 23/01/2008 07:05
Location: In the sheltering shade of the forest

#23137 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting

Post by ExNihilo »

Ferrari je kao SDA: zagrljaj smrti. :lol:
User avatar
_BataZiv_0809
Nindža revizor
Posts: 65914
Joined: 09/05/2013 13:56
Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
Vozim: Lancia na servisu

#23138 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting

Post by _BataZiv_0809 »

Za koalicione partnere :lol: :lol:
User avatar
shalla
Posts: 9324
Joined: 31/01/2006 09:12
Location: so close no matter how far

#23139 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting

Post by shalla »

ExNihilo wrote: 22/11/2021 13:29 Ferrari je kao SDA: zagrljaj smrti. :lol:
Misliš da je eto baš slučajno Fadil Novalić premijer? Morao je biti neko sa slovom F očigledno :mrgreen:
ITNet
Posts: 771
Joined: 30/09/2016 11:47

#23140 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting

Post by ITNet »

Vecih nebuloza nisam procitao u zivotu, cuj bio sretan i neke gluposti, podero Alonsa u rookie sezoni, pa ljudi mu se smijali kad je presao u Mercedes, isto kao da je samo sjesti u auto i samo vozi, covjek poslo Rosberga u penziju :-)

Ovo moze svako jelde? Sa zadnje pozicije na drugo mjesto u istim bolidima...Cuj Mick ima nesta bolju karijeru, poklopite se pojedinci pokazite malo postovanja prema rijetkom talentu koji pise istoriju u ovome sportu, nemate pojma sta pricate ne realni ste i pristrani totalno :-)



Jos jedna super borba sa Vetellom iz Formula 3

User avatar
ExNihilo
Posts: 17073
Joined: 23/01/2008 07:05
Location: In the sheltering shade of the forest

#23141 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting

Post by ExNihilo »

Zato Schumacher i jeste mit. Došao je u ekipu koja je zov sirene: ne mogu joj odoljeti ni najveći, poput Odiseja, iako znaju da ih vodi u propast. :lol: Ekipu koja šampione dovede uz trube i fanfare, a onda ih samelje i pošalje na otpad. Prije Šumija - pustinja. Poslije Šumija - pustinja. A između dvije suše stoji on, koji od Ferrarija pravi ne samo šampionsku ekipu, nego jednu od najdominantnijih u historiji sporta.

A mogao je prosto sjesti u McLaren i štancati statistike. To i jeste razlika između Hamiltona i Schumacher. Mada su obojica vjerovatno najbolji vozači svoje ere, Hamiltona je na koncu velikim učinila ekipa, dok je Schumacher velikom učinio ekipu.
avijon
Posts: 1528
Joined: 20/08/2012 22:10

#23142 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting

Post by avijon »

Hamooo pusti ih da spavaju, kakvu insomniju stvara pojedincima :lol: :lol:
User avatar
_BataZiv_0809
Nindža revizor
Posts: 65914
Joined: 09/05/2013 13:56
Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
Vozim: Lancia na servisu

#23143 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting

Post by _BataZiv_0809 »

ExNihilo wrote: 22/11/2021 13:52 Zato Schumacher i jeste mit. Došao je u ekipu koja je zov sirene: ne mogu joj odoljeti ni najveći, poput Odiseja, iako znaju da ih vodi u propast. :lol: Ekipu koja šampione dovede uz trube i fanfare, a onda ih samelje i pošalje na otpad. Prije Šumija - pustinja. Poslije Šumija - pustinja. A između dvije suše stoji on, koji od Ferrarija pravi ne samo šampionsku ekipu, nego jednu od najdominantnijih u historiji sporta.

A mogao je prosto sjesti u McLaren i štancati statistike. To i jeste razlika između Hamiltona i Schumacher. Mada su obojica vjerovatno najbolji vozači svoje ere, Hamiltona je na koncu velikim učinila ekipa, dok je Schumacher velikom učinio ekipu.
Te 1996. kad je dosao u Ferrari, Williams je bio top pick. A tamo ga niko nije zvao. McLaren ce postati top pick 1998. kada im Newey i Nicols sloze mp4/13. Ni u McLaren ga niko nije zvao.

U Williamsu bi on tesko funkcionisao, tamo se zna ko je bog i batina, a svaki vozac je samo zaposlenik (prema kazivanju Alaina Prosta u Beyond the Grid).

Takodjer u Williamsu bi vozio ili sa Villeneuveom ili sa Frentzenom koji mu je guzio zenu :lol: to bi bila sjajna timska kohezija :lol:

U McLarenu bi vozio sa Hakkinenom. Jedina opcija koja je bila da, kako kazes sjedne u McLaren i stanca statistiku, jeste da je vozio sa Coulthardom.
User avatar
ExNihilo
Posts: 17073
Joined: 23/01/2008 07:05
Location: In the sheltering shade of the forest

#23144 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting

Post by ExNihilo »

Ma Schumi je mogao u McLaren preko Mercedes veze, to sam siguran. A bilo je i ovo nedavno.
User avatar
_BataZiv_0809
Nindža revizor
Posts: 65914
Joined: 09/05/2013 13:56
Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
Vozim: Lancia na servisu

#23145 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting

Post by _BataZiv_0809 »

Ma mogao je, samo pitanje kad i sa kim bi vozio. Sjecam se sad ovoga iz Haugovog Beyond the grid...to je samo bila ideja. Blizi je Villeneuve bio McLarenu 1999. nego on.

Od toga zavisi da li bi stancao statistiku ili ne.
Sid the sloth
Posts: 2753
Joined: 30/01/2013 15:56

#23146 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting

Post by Sid the sloth »

ExNihilo wrote: 22/11/2021 13:52 Zato Schumacher i jeste mit. Došao je u ekipu koja je zov sirene: ne mogu joj odoljeti ni najveći, poput Odiseja, iako znaju da ih vodi u propast. :lol: Ekipu koja šampione dovede uz trube i fanfare, a onda ih samelje i pošalje na otpad. Prije Šumija - pustinja. Poslije Šumija - pustinja. A između dvije suše stoji on, koji od Ferrarija pravi ne samo šampionsku ekipu, nego jednu od najdominantnijih u historiji sporta.

A mogao je prosto sjesti u McLaren i štancati statistike. To i jeste razlika između Hamiltona i Schumacher. Mada su obojica vjerovatno najbolji vozači svoje ere, Hamiltona je na koncu velikim učinila ekipa, dok je Schumacher velikom učinio ekipu.
Nidje veze. Mogao je i Hamilton ostati u dominantnijem McLarenu pa je presao u losiji Mercedes, to se ne pika jer ti nije drag i nije cool po tvojim parametrima? Pfff
User avatar
drndalo
Posts: 22790
Joined: 26/06/2006 16:34
Location: Sarajevo

#23147 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting

Post by drndalo »

ExNihilo wrote: 22/11/2021 13:23 Zapravo, da je otišao u Ferrari, sad bismo govorili kako je propao kao žeton, jer bi ga Ferrari sažvakao i ispljunuo kao što je Alonsa i Vettela. I niko ga ne bi okivao u zvijezde, kao što ne okiva ni ovu dvojicu.

Kako ono rekoše u Netflixovom dokumentarcu. U Ferrariju si šampion ili kreten. :D
Upravo tako, kao neko ko je navijao za Ferrari jako davno, zakljucno sa Alboreto erom, samo budala bi tada (a Hamo to nije, ni njegov tim) presla u Ferrari. Bez obzira na pare i ostalo... Ja se iskreno nadam da Sainzu i Leclerku nece proci zivot u cekanju popravljanja rastimanog orkestra...

Taj orkestar su samo (zajedno) mogli ustimati Schumacher i Todt... 2 Napoleona... Od kojih je jedan vec imao bogato iskustvao sa talijanskom zgadijom u Lancia WR timu.... Samo kandzija...

I ja da sam mogao birati tada ako bih odlazio iz MacLarena (izvini Bato), bi isao u Mercedes, jer oni kada se uhvate necega, tjeraju to do kraja, tj. do XX titula...
User avatar
ExNihilo
Posts: 17073
Joined: 23/01/2008 07:05
Location: In the sheltering shade of the forest

#23148 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting

Post by ExNihilo »

Sid the sloth wrote: 22/11/2021 14:51
ExNihilo wrote: 22/11/2021 13:52 Zato Schumacher i jeste mit. Došao je u ekipu koja je zov sirene: ne mogu joj odoljeti ni najveći, poput Odiseja, iako znaju da ih vodi u propast. :lol: Ekipu koja šampione dovede uz trube i fanfare, a onda ih samelje i pošalje na otpad. Prije Šumija - pustinja. Poslije Šumija - pustinja. A između dvije suše stoji on, koji od Ferrarija pravi ne samo šampionsku ekipu, nego jednu od najdominantnijih u historiji sporta.

A mogao je prosto sjesti u McLaren i štancati statistike. To i jeste razlika između Hamiltona i Schumacher. Mada su obojica vjerovatno najbolji vozači svoje ere, Hamiltona je na koncu velikim učinila ekipa, dok je Schumacher velikom učinio ekipu.
Nidje veze. Mogao je i Hamilton ostati u dominantnijem McLarenu pa je presao u losiji Mercedes, to se ne pika jer ti nije drag i nije cool po tvojim parametrima? Pfff
Pričaš gluposti. :D
User avatar
_BataZiv_0809
Nindža revizor
Posts: 65914
Joined: 09/05/2013 13:56
Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
Vozim: Lancia na servisu

#23149 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting

Post by _BataZiv_0809 »

Ma od Ferrarija kojeg su vozili Capelli, Larini, Morbidelli, Alesi i Berger nije ni ulje ostalo (Agip), a kamoli sta drugo osim imena, sve su to momci iz Benettona pocistili.

MSC u tom svemu ima velike zasluge, tu nema sumnje, ali nije usamljen medju zasluznima.
User avatar
drndalo
Posts: 22790
Joined: 26/06/2006 16:34
Location: Sarajevo

#23150 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting

Post by drndalo »

_BataZiv_0809 wrote: 22/11/2021 14:58 Ma od Ferrarija kojeg su vozili Capelli, Larini, Morbidelli, Alesi i Berger nije ni ulje ostalo (Agip), a kamoli sta drugo osim imena, sve su to momci iz Benettona pocistili.

MSC u tom svemu ima velike zasluge, tu nema sumnje, ali nije usamljen medju zasluznima.
Naprotiv, da nije bilo Todt-a istovremeno, i da nisu njih dvojica kliknuli, mogao je MSC svirati frulu...
Post Reply