Fakat otkud tebe ovdje
F1 2008, 2009, 2010 and counting
Moderators: _BataZiv_0809, Tomahawk11, Charuga
- _BataZiv_0809
- Nindža revizor
- Posts: 66018
- Joined: 09/05/2013 13:56
- Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
- Vozim: Lancia na servisu
- karanana
- Posts: 47214
- Joined: 26/02/2004 00:00
#29577 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
prozvali me. neko napiso da je ferari karanana i mene tagovali.
- _BataZiv_0809
- Nindža revizor
- Posts: 66018
- Joined: 09/05/2013 13:56
- Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
- Vozim: Lancia na servisu
#29578 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
- beco
- Posts: 3393
- Joined: 25/08/2004 14:22
#29579 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
https://www.gpblog.com/en/news/186545/f ... eddah.html
Ne mogu da vjerujem Ferrari je opet uspio sam sebe nadmašiti i biti gori nego u 2022, jedna trka i kazna. Opet ljudski faktor uzrok odustajanja u Bahreinu, odnosno kontrola kvaliteteta, totalni amaterizam.
Ne mogu da vjerujem Ferrari je opet uspio sam sebe nadmašiti i biti gori nego u 2022, jedna trka i kazna. Opet ljudski faktor uzrok odustajanja u Bahreinu, odnosno kontrola kvaliteteta, totalni amaterizam.
After internal investigation, Ferrari is also said to have identified what caused the fault: the wiring harness is said to have failed because the housing was improperly attached, meaning it was not calculated to cope with the many bumps on the Bahrain International Circuit. There would have been no human error in replacing the energy store prior to the race
- Pandakonda
- Posts: 4379
- Joined: 22/10/2013 23:41
- Location: Dragonstone
#29580 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Ako ti se da gledati ima ovdje dobro objasnjeno:
Ako ti je mrsko, ukratko:
- regulacija za 2023 gdje je ride height morao biti podignut radi poskakivanja ih je pogodila vise nego sto su ocekivali.
- nemaju svoj wind tunnel nego rentaju od toyote u njemackoj sto iziskuje dosta vise dana jer moraju slati sve djelove dole. Također gube puno para na rentanje a to bi se moglo uloziti direktno u razvoj bolida.
- radi promjene smjera razvoja od prosle godine su izgubili otprilike 4 sedmice razvoja i zbog toga umjesto odma sad na startu, bolje auto ce tek biti vidljivo na Baku stazi
- novi wind tunnel koji grade kod sebe u engleskoj ce biti aktivan od ljeta ove godine i zbog toga tek 2025e ce Mclaren dobiti bolid kakav zele iz vlastitog wind tunnela.
- team principal Stella je rekao da wind tunnel nije toliko presudan faktor sto su losi nego su jednostavno fulili sa aerodinamickim paketom.
- DaysleepeR
- Posts: 14578
- Joined: 29/05/2003 00:00
- Location: Rajvosa
#29581 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
George Russel na internetu i među novinarima već od prošle godine poznat kao PR63, jer služi kao osoba za promicanje određenih narativa koji odgovaraju Mercedesu, ali ih Toto ne smije reći, kao što je bila propaganda da se podignu bolidi jer je poskakivanje sigurnosni rizik, pa sva gluma Hamiltona u Bakuu kad tobože nije mogao izaći iz bolida, što im se naravno sve vratilo kao bumerang jer je Red Bull bio još brži.
Ove godine je isto, već je krenuo britanski press sa pričom da FIA hitno mora nešto uraditi da uspori Red Bull jer će Formula 1 dominacijom jednog tima postati dosadna i izgubiti teško vraćenu publiku.
Publika je inače otišla nakon dominacije Mercedesa i Hamiltona, ali britanski press niti tada a ni sada ne vidi ništa loše u tome.
Niko živ ne vjeruje da će Red Bull pobijediti sve, niti će se ko prestati truditi da ih stigne.
Samo doobro treba vagati šta je rečeno i pogotovo ko to kaže. Russel svakako već nema kredibilitet.
- BeYaZ
- Posts: 174
- Joined: 04/04/2013 22:12
- Location: Sarajevo - 071
#29582 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
| Charles Leclerc will take a 10-place grid penalty in Saudi Arabia.
The team will replace the Control Electronics in the car for the third time which means he has to take a penalty.
The team will replace the Control Electronics in the car for the third time which means he has to take a penalty.
- shalla
- Posts: 9324
- Joined: 31/01/2006 09:12
- Location: so close no matter how far
-
- Posts: 1097
- Joined: 19/08/2017 15:56
#29584 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Ako Jeddah bude dosadna onda znas da ce cijela sezona biti shit.
- Pandakonda
- Posts: 4379
- Joined: 22/10/2013 23:41
- Location: Dragonstone
#29585 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Eto materijala Guentheru za iducu sezonu DTS-a Inace Gene Haas je već jednom bio osuđivan za utaju poreza i zastrasivanje svjedoka i zbog toga mu je zabranjen ulaz u mnoge drzave gdje se F1 vozi. Zato ga skoro nikada ne vidimo uzivo na stazi u DTS nego ga Steiner stalno zove na telefon Pitanje je kako će sponzori reagovati na ovo jer ipak F1 tim nosi direktno ime iste kompanije koja je trgovala sa Rusima, a Haas svakako ima manjak para. Ne bi me cudilo da se Gene povuce iz price pa da ih Andretti preuzme kao Americku ekipu. Svakako radi minimalna ulaganja i kuka Steineru kako mu trose pare.[Haas Automation] American company accused of violating sanctions, doing business with Russian arms industry
https://www.pbs.org/newshour/show/ameri ... s-industry
Ovo sto Russell i Toto rade je u sustini sto TP i timovi generalno trebaju raditi. I Horner je kukao svojevremeno kad je Mercedes dominirao dok nije dobio regulacije koje ni sam RB nije mogao bolje napisati. Tada si jos barem imao opciju da trosis pare sa ciljem da stignes prvog a sada ne mozes ni to. Jbg kao u zivotu tako i u sportu lobiranje je sastavni dio takmicenja. Ali mislim da ako RB nastavi ovako gaziti da će se neke stvari morati promjeniti. Bile to nove regulacije ili ukidanje cost capa koji ce pustiti ekipama da se sto prije primaknu red bullu. Naravno jos je rano za prognoze i logicno da RB nece dobiti sve trke ali moraju razmisljati o buducnosti jer nisi nista postigao ako si jednu dominaciju swapao drugom. To sto nisu reagovali u mercedes eri ne znaci da trebaju pustiti ove sad.
- DaysleepeR
- Posts: 14578
- Joined: 29/05/2003 00:00
- Location: Rajvosa
#29586 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Ja imam problem sa tim da si napravio reset za 2022, svima dao isto para, jasne smjernice i onda hoćeš da regulacijama usporavaš one koji su se vlastitom pameću najbolje snašli.
Dakle nečiju genijalnost bi dodatnim pravilima svodio na niži nivo pameti i znanja ostalih.
I šta bi postigao? Da opet Hamilton pobjeđuje i stavlja "still we rise" poruke, a ničim ustvari lično nije doprinio da pobjedi, već su mu konkurenciju svukli na njegov nivo?
Možeš li zamisliti bilo šta slično u bilo kojem drugom sportu?
Dakle nečiju genijalnost bi dodatnim pravilima svodio na niži nivo pameti i znanja ostalih.
I šta bi postigao? Da opet Hamilton pobjeđuje i stavlja "still we rise" poruke, a ničim ustvari lično nije doprinio da pobjedi, već su mu konkurenciju svukli na njegov nivo?
Možeš li zamisliti bilo šta slično u bilo kojem drugom sportu?
-
- Posts: 1097
- Joined: 19/08/2017 15:56
#29587 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Donekle se slazem, to sto je neko poput Newey-a toliko bolji od ostalih ne treba kaznjavati, ali nije tacno da su sada svi timovi ravnopravni. Taj cost cap se ne odnosi na sve vrste investicija koje bi mogle poboljsati kvalitet bolida/tima opcenito. Isto tako, dobre su sanse da mnogi timovi nalaze svakakve "loopholes" preko kojih mogu investirati mnogo vise. Aston Martin koji ulaze stotine miliona u novi HQ i Williams ciji vlasnici ulazu minimum minimuma nisu na istom nivou.DaysleepeR wrote: ↑15/03/2023 15:34 Ja imam problem sa tim da si napravio reset za 2022, svima dao isto para, jasne smjernice i onda hoćeš da regulacijama usporavaš one koji su se vlastitom pameću najbolje snašli.
Dakle nečiju genijalnost bi dodatnim pravilima svodio na niži nivo pameti i znanja ostalih.
I šta bi postigao? Da opet Hamilton pobjeđuje i stavlja "still we rise" poruke, a ničim ustvari lično nije doprinio da pobjedi, već su mu konkurenciju svukli na njegov nivo?
Možeš li zamisliti bilo šta slično u bilo kojem drugom sportu?
Ako je Red Bull toliko dominantan, long term i njih steti ako samo oni pobjedjuju. Da vidimo koliko brzo ce umrijet hype oko F1 ako narednih 5 godina bude totalna RB dominacija. Odjednom isti problemi ko prije, sve manje gledatelja, samim tim sve manje para.
- DaysleepeR
- Posts: 14578
- Joined: 29/05/2003 00:00
- Location: Rajvosa
#29588 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Stići će ih ostali, možda ne ove sezone ali naredne hoće.kio01 wrote: ↑15/03/2023 15:49Donekle se slazem, to sto je neko poput Newey-a toliko bolji od ostalih ne treba kaznjavati, ali nije tacno da su sada svi timovi ravnopravni. Taj cost cap se ne odnosi na sve vrste investicija koje bi mogle poboljsati kvalitet bolida/tima opcenito. Isto tako, dobre su sanse da mnogi timovi nalaze svakakve "loopholes" preko kojih mogu investirati mnogo vise. Aston Martin koji ulaze stotine miliona u novi HQ i Williams ciji vlasnici ulazu minimum minimuma nisu na istom nivou.DaysleepeR wrote: ↑15/03/2023 15:34 Ja imam problem sa tim da si napravio reset za 2022, svima dao isto para, jasne smjernice i onda hoćeš da regulacijama usporavaš one koji su se vlastitom pameću najbolje snašli.
Dakle nečiju genijalnost bi dodatnim pravilima svodio na niži nivo pameti i znanja ostalih.
I šta bi postigao? Da opet Hamilton pobjeđuje i stavlja "still we rise" poruke, a ničim ustvari lično nije doprinio da pobjedi, već su mu konkurenciju svukli na njegov nivo?
Možeš li zamisliti bilo šta slično u bilo kojem drugom sportu?
Ako je Red Bull toliko dominantan, long term i njih steti ako samo oni pobjedjuju. Da vidimo koliko brzo ce umrijet hype oko F1 ako narednih 5 godina bude totalna RB dominacija. Odjednom isti problemi ko prije, sve manje gledatelja, samim tim sve manje para.
Ima DTS da održava hype, prate se vozači na insta, toga nije ranije bilo.
Kad je Mecedes dominirao, nije se ovoliko kukalo.
Ima u F1 još dobrih priča osim toga ko će biti šampion.
Recimo meltdown Toto-a i Mercedesa je super zanimljiv.
A ja ne vjerujem baš u toliku dominaciju RB-a.
-
- Posts: 321
- Joined: 19/07/2020 12:27
#29589 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Druga trka i treca kontrolna elektronika . Jos napustanje svih ovih silnih inzinjera, pa ovo je raspad sistema. Spominje li se ko bi mogao zamijeniti ove ljude sto ce otici, da hoce kakvi britanci ili svabe doci, italijanima jednostavno ne vjerujem, gori su od nas balkanaca.
- Pandakonda
- Posts: 4379
- Joined: 22/10/2013 23:41
- Location: Dragonstone
#29590 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Donekle se slazem. Samo mislim da se nismo razumijeli sta bi bio cilj novih regulacija. Kada kazem promjena ne mislim da ti sada namjerno targetujes neki dio bolida u kojem (barem sad) RB dominira, nego da im postavis izazov. Znaci ako vidis da je neka ekipa zakucala bolid 2-3 sezone zaredom bez neke konkurencije za titulu, postavis onda neki novi izazov i tako stvaras atmosferu da ekipa koja dominira uvijek mora imati neki izazov ako hoce da ostane na vrhu. Bio to novi koncept bolida, pravila ili nesto drugo. A ne ovako da ti (kao mercedes) uspijes napraviti dominantan bolid koji je kilometrima ispred drugih a u isto vrijeme ogranicis pare da se ne mogu stici i onda moras cekat skroz drugi ciklus koji nam dolazi 2026.DaysleepeR wrote: ↑15/03/2023 15:34 Ja imam problem sa tim da si napravio reset za 2022, svima dao isto para, jasne smjernice i onda hoćeš da regulacijama usporavaš one koji su se vlastitom pameću najbolje snašli.
Dakle nečiju genijalnost bi dodatnim pravilima svodio na niži nivo pameti i znanja ostalih.
I šta bi postigao? Da opet Hamilton pobjeđuje i stavlja "still we rise" poruke, a ničim ustvari lično nije doprinio da pobjedi, već su mu konkurenciju svukli na njegov nivo?
Možeš li zamisliti bilo šta slično u bilo kojem drugom sportu?
Mislim da ljudi nisu toliko kukali kad je mercedes dominirao jer je bila kakva takva konkurencija. Imao si Rosberga, pa onda Ferrari sa Vettelom pa na kraju krajeva i sam Red Bull. Bojim se da gledajuci zadnje dvije sezone ne vidim da neko moze ugroziti RB, a pogotovo Checo Maxa. Jedino ako Ferrari kojim cudom sve popravi jer Mercedes jos ni smjer nije nasao kako treba a kamoli da razvijaju neki bolid.
Ljudi zaboravljaju da su sve investicije Aston Martina dosle prije cost capa a sada tek dolaze plodovi. AM nikada ne bi mogao imati ovakav skok da su recimo od 2022 krenuli sa investiranjem. Stroll je pametno ulozio i prilikom dolaska je izlozio petogodisnji plan da AM dovede na vrh. Trenutno je u trećoj godini tog plana i ocigledno ako pare usmjeris u pravom smjeru mozes stici najbolje. Na drugoj strani imas Ferrari koji je cak vise trosio para od Merca pa ih opet nisu mogli stići jer nisu radili kako treba. Ali paralela i dalje stoji da će Williams uz cost cap tesko stici RB, Ferrari ili bilo koju drugu veću ekipu. Mislim da će vrijeme pokazati da je cost cap bio fula i da će opet dominirati trojka uz rotaciju ko kad potrefi sa regulacijama. Jedino se mozda vide promjene na sredini tabele.kio01 wrote: ↑15/03/2023 15:49
Donekle se slazem, to sto je neko poput Newey-a toliko bolji od ostalih ne treba kaznjavati, ali nije tacno da su sada svi timovi ravnopravni. Taj cost cap se ne odnosi na sve vrste investicija koje bi mogle poboljsati kvalitet bolida/tima opcenito. Isto tako, dobre su sanse da mnogi timovi nalaze svakakve "loopholes" preko kojih mogu investirati mnogo vise. Aston Martin koji ulaze stotine miliona u novi HQ i Williams ciji vlasnici ulazu minimum minimuma nisu na istom nivou.
Ako je Red Bull toliko dominantan, long term i njih steti ako samo oni pobjedjuju. Da vidimo koliko brzo ce umrijet hype oko F1 ako narednih 5 godina bude totalna RB dominacija. Odjednom isti problemi ko prije, sve manje gledatelja, samim tim sve manje para.
Cost cap istina ne hvata doslovno sve aspekte poslovanja, ali hvata ono sto je bitno. Development u toku same sezone. Većina ekipa bi cijenila radije da ima pare koje moze trositi na upgrades u toku sezone kako bude dolazila real life data, a ne ovako gdje ti potrosis sve pare prilikom dizajniranja bolida koji jos nema iskustva na cesti i onda nemas para u toku sezone da popravljas sta treba. Najbolji primjer je Mercedes prosle godine koji je znao kako popraviti bolid, ali radi cost capa i ogranicenja u wind tunnelu je morao polako dozirati upgrades i pazljivo ih birati jer nemas toliko para. Da bi pobjeda dosla tek u brazilu.
- mayab
- Posts: 27139
- Joined: 06/03/2008 13:00
- Location: SARAJEVO
- Radar71
- Posts: 7286
- Joined: 21/07/2010 15:43
- Edin H.
- Posts: 46992
- Joined: 08/10/2004 22:36
- Location: Tirana
#29593 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Idemo Haas.
- Edin H.
- Posts: 46992
- Joined: 08/10/2004 22:36
- Location: Tirana
-
- Posts: 1097
- Joined: 19/08/2017 15:56
#29595 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Evo ga, pripremite se za jedinu dobru borbu za pobjedu u cijeloj sezoni
-
- Posts: 5329
- Joined: 27/12/2010 06:09
- Location: Atlanta
#29596 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Haj bar ce bit zanimljivo prvih 20 krugova dok ih Max ne stigne sve
- Edin H.
- Posts: 46992
- Joined: 08/10/2004 22:36
- Location: Tirana
-
- Posts: 1097
- Joined: 19/08/2017 15:56
#29598 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Jao Perez po sekunde brzi od ostalih... motaj kablove
- Student_u_Ostavci
- Posts: 3901
- Joined: 04/09/2015 16:50
#29599 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Joj Mercove barake
-
- Posts: 12973
- Joined: 05/12/2012 13:04
#29600 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Fernando se ne sali..