F1 2008, 2009, 2010 and counting
Moderators: _BataZiv_0809, Tomahawk11, Charuga
-
- Posts: 1394
- Joined: 07/06/2011 10:44
#27751 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Start i kraj 1. kruga:
-
- Posts: 2885
- Joined: 10/01/2020 20:02
#27752 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Po svojim simulacijama ponašanja guma. Očekivali su niže performanse prvih 10-11 krugova a onda da budu dobre gume pa da so kraja nadoknade sve. Binotto kaže da nije do strategije nego do loših performansi bolida
- BeYaZ
- Posts: 174
- Joined: 04/04/2013 22:12
- Location: Sarajevo - 071
#27753 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Op , Fernando u Aston Martinu
- n+1
- Posts: 7012
- Joined: 23/02/2022 09:38
- Location: https://shorturl.at/bkpqD
#27754 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Joj, Alonso i Vettel, braća po sudbini. Ko će u Reno?
Bit će mnogo transfera iduće sezone. Hebo me svak' ako RIC ostane u McLarenu. Latifi isto vrlo moguće out. RIC možda u Reno, Pjastri u McLaren.
Bit će mnogo transfera iduće sezone. Hebo me svak' ako RIC ostane u McLarenu. Latifi isto vrlo moguće out. RIC možda u Reno, Pjastri u McLaren.
- BeYaZ
- Posts: 174
- Joined: 04/04/2013 22:12
- Location: Sarajevo - 071
- _BataZiv_0809
- Nindža revizor
- Posts: 66207
- Joined: 09/05/2013 13:56
- Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
- Vozim: Lancia na servisu
- problemnatravunu
- Posts: 15636
- Joined: 26/10/2014 07:41
- Location: Sarajevo
#27757 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Oće se usrećit, ali valjda će biti dobra plata
- Pandakonda
- Posts: 4384
- Joined: 22/10/2013 23:41
- Location: Dragonstone
#27758 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Piastri garant ide u Alpinu. Nisu ludi da im promakne takav potencijal. Samo je pitanje kako ce to funkcionisati jer ce imati 2 mlada vozaca od kojih je jedan gladan dokazivanja jer bi tek usao u F1 dok je drugi nedo bog nikom . Jedino ako se kontaju rjesiti i Ocona pa da dovedu nekog senior vozaca da ide uz Piastrija.
Sto se tice Fernanda ne mogu reci da je ovaj potez skroz nelogican. Aston Martin je bogata ekipa koja vjerovatno moze zadovoljiti njegove zahtjeve za platom a i taman im treba neko ko ce biti senior vozac da pokusa nadograditi ekipu koliko je moguce. Svu salu na stranu Aston Martin je ekipa koja ima dobru pozadinu, brend i pare, i samo je pitanje vremena kada ce se ukljuciti u kvalitetniju borbu sa ostalima. Tek su se prosle godine vratili u takmicenje i tesko je ocekivat da će biti konkurentni u dvije sezone.
Negdje na redditu procitah da mu je Aston Martin odma ponudio dugogodisnji ugovor, znaci sigurica pare, dok su mu iz Alpine nudili samo godina za godinom po jedan. Mozda hoce da zgrne para prije odlaska u penziju A moguće je da mu je dodijala Alpina sa losim strategijama plus Ocon koji ga ne postuje i radi sve na svoju ruku.
Sto se tice Fernanda ne mogu reci da je ovaj potez skroz nelogican. Aston Martin je bogata ekipa koja vjerovatno moze zadovoljiti njegove zahtjeve za platom a i taman im treba neko ko ce biti senior vozac da pokusa nadograditi ekipu koliko je moguce. Svu salu na stranu Aston Martin je ekipa koja ima dobru pozadinu, brend i pare, i samo je pitanje vremena kada ce se ukljuciti u kvalitetniju borbu sa ostalima. Tek su se prosle godine vratili u takmicenje i tesko je ocekivat da će biti konkurentni u dvije sezone.
Negdje na redditu procitah da mu je Aston Martin odma ponudio dugogodisnji ugovor, znaci sigurica pare, dok su mu iz Alpine nudili samo godina za godinom po jedan. Mozda hoce da zgrne para prije odlaska u penziju A moguće je da mu je dodijala Alpina sa losim strategijama plus Ocon koji ga ne postuje i radi sve na svoju ruku.
- _BataZiv_0809
- Nindža revizor
- Posts: 66207
- Joined: 09/05/2013 13:56
- Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
- Vozim: Lancia na servisu
#27759 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Kako li ce ga Stroll junior postovati
- Pandakonda
- Posts: 4384
- Joined: 22/10/2013 23:41
- Location: Dragonstone
#27760 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Stroll je vise opasnost za sebe nego za nekog drugog. I prizna da je junior vozac i zbog toga su mu doveli Vettela a sam Stroll je htio Alonsa prosle godine ako bi se kojim slucajem tad Seb penzionisao.
Ocon na drugoj strani vise grize od Strolla i stalno se laktao sa Alonsom za broj jedan poziciju u timu dok ovdje ima Strolla koji zna gdje mu je mjesto.
Mada potencijalna kombinacije moze biti da Ricciardo ide nazad u Alpinu, dok bi Alpina posudila Piastrija Meklarenu da vide kako se snalazi prije nego što mu ponude pravi ugovor. Ko ce ga znat na sta ce liciti grid iduce godine. A tu se jos govori da bi Latifi mogao letiti samo sto ne vjerujem da to nesto puno mjenja situaciju sa velikim ekipama i vozacima.
Da se aristokratija nastavi
- n+1
- Posts: 7012
- Joined: 23/02/2022 09:38
- Location: https://shorturl.at/bkpqD
-
- Posts: 1394
- Joined: 07/06/2011 10:44
#27763 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Kraj utrke:
- n+1
- Posts: 7012
- Joined: 23/02/2022 09:38
- Location: https://shorturl.at/bkpqD
- Edin H.
- Posts: 47030
- Joined: 08/10/2004 22:36
- Location: Tirana
- shalla
- Posts: 9326
- Joined: 31/01/2006 09:12
- Location: so close no matter how far
#27766 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Naprosto je nadrealno koliko puta Ferrari može sebi pucati u koljeno, iz trke u trku... Bgm, skoro za nepovjerovati...
- konektovan
- Posts: 40633
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
-
- Posts: 1394
- Joined: 07/06/2011 10:44
#27768 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Jedinstveno iskustvo...vrijedi svakako otići.
Idući put ću vjerovatno uzeti samo nedjelju i izabrati drugu tribinu (ili nešto visočiji položaj) zbog preglednosti većeg dijela staze.
Gužve su strašne i treba ići što ranije na stazu. U petak smo se vozili cca sat vremena od centra Budimpešte, u subotu dva sata (pošli u 14h i stigli na tribinu 2 min nakon početka kvalifikacija), a u nedjelju također 2h (pošli u 11:30 iz Budimpešte). Staza je udaljena nekih cca 25 km od grada. Nakon utrke smo u kolonama proveli oko 2h:30 min.
Obavezno obezbijediti mobilni internet za google maps navigaciju.
Hoteli su 3-4x skuplji nego inače i treba uzeti nešto u okolnim mjestima (Dunajvaros, Kecskemet i sl.). Najjeftiniji hotel sa doručkom za dvije osobe u Budimpešti je koštao 250-300 €/noć. Mi smo našli za 60€/noć i uštedili preko 1000 KM, računajući i gorivo do staze i nazad za svaki dan.
Ostale cijene u gradu (marketi, hrana, piće i sl.) su na nivou sarajevskih. Solidan obrok "sa trake" košta 5-10€ sa pićem.
Najbolja opcija je da se € zamijene u forinte i tako plaća na mjestima gdje ne primaju kartice.
Edit:
Za jedno popodne na stazi je dovoljno 1-2 sendvića i 1-2 boce vode (soka) od 0.5l po osobi. U krugu staze se također može kupiti hrana i piće po nešto većim cijenama (kafa 3€, doner 10€...).
Dizel trenutno košta oko 1.25€ za Mađare, a 1.9x€ za sve ostale.
Last edited by moee on 01/08/2022 23:46, edited 2 times in total.
- n+1
- Posts: 7012
- Joined: 23/02/2022 09:38
- Location: https://shorturl.at/bkpqD
#27769 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Hvala.moee wrote: ↑01/08/2022 23:34Jedinstveno iskustvo...vrijedi svakako otići.
Idući put ću vjerovatno uzeti samo nedjelju i izabrati drugu tribinu (ili nešto visočiji položaj) zbog preglednosti većeg dijela staze.
Gužve su strašne i treba ići što ranije na stazu. U petak smo se vozili cca sat vremena od centra Budimpešte, u subotu dva sata (pošli u 14h i stigli na tribinu 2 min nakon početka kvalifikacija), a u nedjelju također 2h (pošli u 11:30 iz Budimpešte). Staza je udaljena nekih cca 25 km od grada. Nakon utrke smo u kolonama proveli oko 2h:30 min.
Obavezno obezbijediti mobilni internet za google maps navigaciju.
Hoteli su 3-4x skuplji nego inače i treba uzeti nešto u okolnim mjestima (Dunajvaros, Kecskemet i sl.). Najjeftiniji hotel sa doručkom za dvije osobe u Budimpešti je koštao 250-300 €/noć. Mi smo našli za 60€/noć i uštedili preko 1000 KM, računajući i gorivo do staze i nazad za svaki dan.
Ostale cijene u gradu (marketi, hrana, piće i sl.) su na nivou sarajevskih. Solidan obrok "sa trake" košta 5-10€ sa pićem.
Najbolja opcija je da se € zamijene u forinte i tako plaća na mjestima gdje ne primaju kartice.
-
- Posts: 2820
- Joined: 30/01/2013 15:56
#27770 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Kakav je gradski prijevoz, je li se moglo nesto iskombinovati pa da se ne ide autom od hotela do staze i nazad?moee wrote: ↑01/08/2022 23:34Jedinstveno iskustvo...vrijedi svakako otići.
Idući put ću vjerovatno uzeti samo nedjelju i izabrati drugu tribinu (ili nešto visočiji položaj) zbog preglednosti većeg dijela staze.
Gužve su strašne i treba ići što ranije na stazu. U petak smo se vozili cca sat vremena od centra Budimpešte, u subotu dva sata (pošli u 14h i stigli na tribinu 2 min nakon početka kvalifikacija), a u nedjelju također 2h (pošli u 11:30 iz Budimpešte). Staza je udaljena nekih cca 25 km od grada. Nakon utrke smo u kolonama proveli oko 2h:30 min.
Obavezno obezbijediti mobilni internet za google maps navigaciju.
Hoteli su 3-4x skuplji nego inače i treba uzeti nešto u okolnim mjestima (Dunajvaros, Kecskemet i sl.). Najjeftiniji hotel sa doručkom za dvije osobe u Budimpešti je koštao 250-300 €/noć. Mi smo našli za 60€/noć i uštedili preko 1000 KM, računajući i gorivo do staze i nazad za svaki dan.
Ostale cijene u gradu (marketi, hrana, piće i sl.) su na nivou sarajevskih. Solidan obrok "sa trake" košta 5-10€ sa pićem.
Najbolja opcija je da se € zamijene u forinte i tako plaća na mjestima gdje ne primaju kartice.
Edit:
Za jedno popodne na stazi je dovoljno 1-2 sendvića i 1-2 boce vode (soka) od 0.5l po osobi. U krugu staze se također može kupiti hrana i piće po nešto većim cijenama (kafa 3€, doner 10€...).
Dizel trenutno košta oko 1.25€ za Mađare, a 1.9x€ za sve ostale.
-
- Posts: 1394
- Joined: 07/06/2011 10:44
#27771 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Naš hotel je bio udaljen oko 80 km od Budimpešte i auto je bilo obavezno, barem do grada. Javni parking vikendom je besplatan u cijelom gradu i ima dosta slobodnih mjesta. Viđao sam dosta autobusa koji iz grada ili od neke željezničke stanice vozi do staze i nazad. Negdje sam pročitao i da je taj prevoz besplatan ako imaš kartu za neku od tribina (ne važi za GA karte). Problem je što i ti autobusi idu nekom od cesta prema stazi i upadaju u gužve. Povremeno policija propusti samo njih, ali nije neka ušteda u vremenu.Sid the sloth wrote: ↑02/08/2022 09:16Kakav je gradski prijevoz, je li se moglo nesto iskombinovati pa da se ne ide autom od hotela do staze i nazad?moee wrote: ↑01/08/2022 23:34
Jedinstveno iskustvo...vrijedi svakako otići.
Idući put ću vjerovatno uzeti samo nedjelju i izabrati drugu tribinu (ili nešto visočiji položaj) zbog preglednosti većeg dijela staze.
Gužve su strašne i treba ići što ranije na stazu. U petak smo se vozili cca sat vremena od centra Budimpešte, u subotu dva sata (pošli u 14h i stigli na tribinu 2 min nakon početka kvalifikacija), a u nedjelju također 2h (pošli u 11:30 iz Budimpešte). Staza je udaljena nekih cca 25 km od grada. Nakon utrke smo u kolonama proveli oko 2h:30 min.
Obavezno obezbijediti mobilni internet za google maps navigaciju.
Hoteli su 3-4x skuplji nego inače i treba uzeti nešto u okolnim mjestima (Dunajvaros, Kecskemet i sl.). Najjeftiniji hotel sa doručkom za dvije osobe u Budimpešti je koštao 250-300 €/noć. Mi smo našli za 60€/noć i uštedili preko 1000 KM, računajući i gorivo do staze i nazad za svaki dan.
Ostale cijene u gradu (marketi, hrana, piće i sl.) su na nivou sarajevskih. Solidan obrok "sa trake" košta 5-10€ sa pićem.
Najbolja opcija je da se € zamijene u forinte i tako plaća na mjestima gdje ne primaju kartice.
Edit:
Za jedno popodne na stazi je dovoljno 1-2 sendvića i 1-2 boce vode (soka) od 0.5l po osobi. U krugu staze se također može kupiti hrana i piće po nešto većim cijenama (kafa 3€, doner 10€...).
Dizel trenutno košta oko 1.25€ za Mađare, a 1.9x€ za sve ostale.
Pored staze ima mnogo besplatnih parkinga, ali se brzo popune i treba malo duže pješačiti do neke od kapija. Mi smo ostavljali auto na privatne parkinge i plaćali 5-6€/dan, imali smo cca 5 min hoda do kapije.
-
- Posts: 306
- Joined: 12/02/2013 10:57
#27772 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Vazi autobus i za GA karte. Sjedne se na voz H8 i ides do stanice Kerepes. (cca 30 min) Tu te ceka bus i vozi na gate 3. U petak i subotu povratak je bio relativno brz dok je u nedjelju znatno veca guzva bila. Kako je sve stajalo mi smo pjeske otisli do najblizeg stajalista za voz i poprilicno smo dobro prosli, oko 8 smo bili u gradu. Preporuka za kupovinu karata za H8 dan ranije jer kada se krene ogromne su guzve na pocetnoj stanici.
Mi smo isli i u cetvrtak na public pit walk, zaista lijepo iskustvo.
Za GA najbolja pozicija blizu 14te krivine, vidi se sve od 11te do prve krivine i imas dva displaya ispred da pratis. Dodatni bonus, blizu je gate za utrcavanje na stazu. Samo za ovu poziciju morate u 8 ujutro doci, cim se kapije otvore.
Mi smo isli i u cetvrtak na public pit walk, zaista lijepo iskustvo.
Za GA najbolja pozicija blizu 14te krivine, vidi se sve od 11te do prve krivine i imas dva displaya ispred da pratis. Dodatni bonus, blizu je gate za utrcavanje na stazu. Samo za ovu poziciju morate u 8 ujutro doci, cim se kapije otvore.
- Romeo 80
- Posts: 4374
- Joined: 11/12/2006 16:55
- Location: Seljajevo, al Centar brale
- Grijem se na: Džemper
- Vozim: Azijsku nakazu
-
- Posts: 2820
- Joined: 30/01/2013 15:56
#27774 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
To sam kontao, imaju li kakvi vozovi, tamvaji i slicno da se izbjegne cesta.k4mi wrote: ↑02/08/2022 11:40 Vazi autobus i za GA karte. Sjedne se na voz H8 i ides do stanice Kerepes. (cca 30 min) Tu te ceka bus i vozi na gate 3. U petak i subotu povratak je bio relativno brz dok je u nedjelju znatno veca guzva bila. Kako je sve stajalo mi smo pjeske otisli do najblizeg stajalista za voz i poprilicno smo dobro prosli, oko 8 smo bili u gradu. Preporuka za kupovinu karata za H8 dan ranije jer kada se krene ogromne su guzve na pocetnoj stanici.
Mi smo isli i u cetvrtak na public pit walk, zaista lijepo iskustvo.
Za GA najbolja pozicija blizu 14te krivine, vidi se sve od 11te do prve krivine i imas dva displaya ispred da pratis. Dodatni bonus, blizu je gate za utrcavanje na stazu. Samo za ovu poziciju morate u 8 ujutro doci, cim se kapije otvore.
Najbolja opcija autom je onda doci vjerovatno rano ujutro i parkirati, pa malo prohodati okolo ako se ima gdje sjest i sta vidjeti i onda na stazu. Isto tako poslije utrke malo prosetati, soping, itd i onda u auto i nazad.
Besplatan pit walk za sviju s bilo kojom kartom? Pretpostavljam da su i timovi vec tu i moze se vidjeti bas nesto od bolida?Mi smo isli i u cetvrtak na public pit walk, zaista lijepo iskustvo.
-
- Posts: 306
- Joined: 12/02/2013 10:57
#27775 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
25 eur je bio pit walk ali si mogao to uzeti samo ako si kupio prethodno kartu za sva tri dana (bilo koja).Sid the sloth wrote: ↑02/08/2022 12:55To sam kontao, imaju li kakvi vozovi, tamvaji i slicno da se izbjegne cesta.k4mi wrote: ↑02/08/2022 11:40 Vazi autobus i za GA karte. Sjedne se na voz H8 i ides do stanice Kerepes. (cca 30 min) Tu te ceka bus i vozi na gate 3. U petak i subotu povratak je bio relativno brz dok je u nedjelju znatno veca guzva bila. Kako je sve stajalo mi smo pjeske otisli do najblizeg stajalista za voz i poprilicno smo dobro prosli, oko 8 smo bili u gradu. Preporuka za kupovinu karata za H8 dan ranije jer kada se krene ogromne su guzve na pocetnoj stanici.
Mi smo isli i u cetvrtak na public pit walk, zaista lijepo iskustvo.
Za GA najbolja pozicija blizu 14te krivine, vidi se sve od 11te do prve krivine i imas dva displaya ispred da pratis. Dodatni bonus, blizu je gate za utrcavanje na stazu. Samo za ovu poziciju morate u 8 ujutro doci, cim se kapije otvore.
Najbolja opcija autom je onda doci vjerovatno rano ujutro i parkirati, pa malo prohodati okolo ako se ima gdje sjest i sta vidjeti i onda na stazu. Isto tako poslije utrke malo prosetati, soping, itd i onda u auto i nazad.
Besplatan pit walk za sviju s bilo kojom kartom? Pretpostavljam da su i timovi vec tu i moze se vidjeti bas nesto od bolida?Mi smo isli i u cetvrtak na public pit walk, zaista lijepo iskustvo.
Da tu su bili vec timovi, radili uveliko na bolidima. Aston martin i ferrari vjezbali pit stop, to je bas dobro bilo, ne skontas ni da je stao bolid a oni vec gume montirali
Vidjeli smo 5-6 vozaca, Seb je prosetao ispred svih garaza pozdravio se, ove ostale vidjeli iz daljine kako su dolazili na stazu.
Mi smo autom isli u cetvrtak i nakon sat vremena cekanja da se pomjerimo sa parkinga ostale dane smo ovu kombinaciju voz / bus. Vjerovatno nije lose parkirati u nekom od okolnih mjesta (cca 20tak minuta hoda) jer se onda moze brze izvuci iz guzve.