shalla wrote: ↑05/03/2023 21:48 Ferrari je stvarno najveća konstanta zadnjih godina
Mislim, konstatno su tragikomični. Logično, jel ja navijam za neku ekipu u sportu to je odmah karanana... Ja da sam se rodio u Barceloni meni bi dedo bio počasni predsjednik Espanyola i samim tim bih po porodičnom nasljeđu morao navijati za Espanyol umjesto za Barcu
F1 2008, 2009, 2010 and counting
Moderators: _BataZiv_0809, Tomahawk11, Charuga
- red evil
- Posts: 2345
- Joined: 30/07/2012 14:08
#29551 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
- Student_u_Ostavci
- Posts: 3901
- Joined: 04/09/2015 16:50
- mc-twin
- Posts: 3356
- Joined: 18/04/2009 23:47
#29553 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Mozemo na to i drugacije gledati, da im je konkurencija slaba. Konkurenti iz velike trojke su jako slabi. Ferrari godinama manje-vise tapka u mjestu
s bolidom. Mercedes se cini kao da je napravio blagi boljitak u odnosu na prethodnu sezonu katrastrofalnu sezonu, al je to jos daleko od ocekivanja.
I da, McLaren se konacno odrice Mercedesovih motora i traze novog proizvodjaca.
s bolidom. Mercedes se cini kao da je napravio blagi boljitak u odnosu na prethodnu sezonu katrastrofalnu sezonu, al je to jos daleko od ocekivanja.
I da, McLaren se konacno odrice Mercedesovih motora i traze novog proizvodjaca.
-
- Posts: 40534
- Joined: 30/07/2015 20:01
#29554 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Prokletstvo napretka.
- ern11
- Posts: 114
- Joined: 29/12/2021 23:21
#29555 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Dok je Neweya Red Bull ce osvajati. Sjecate se 2015. kada se povukao? RB11 je bio losiji od Toro Rossa. Samo to nije dolazilo do izrazaja jer su Sainz I Max bili novajlije. Vratio se za 2016. i slozio najbolji bolid koji je bio hendikepiran renaultovim motorom kao i njegovi sljedbenici.
- konektovan
- Posts: 40627
- Joined: 19/01/2015 19:12
- Location: Mahala
- Vozim: Francusku kantu
#29556 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Ako ti ovaj post vidi @karananashalla wrote: ↑05/03/2023 21:48 Ferrari je stvarno najveća konstanta zadnjih godina
Mislim, konstatno su tragikomični. Logično, jel ja navijam za neku ekipu u sportu to je odmah karanana... Ja da sam se rodio u Barceloni meni bi dedo bio počasni predsjednik Espanyola i samim tim bih po porodičnom nasljeđu morao navijati za Espanyol umjesto za Barcu
- karanana
- Posts: 47252
- Joined: 26/02/2004 00:00
#29557 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Kontam sta se desava na temi formula. Reko neke gole koke izletile na stazu ili nesto.konektovan wrote: ↑06/03/2023 00:31Ako ti ovaj post vidi @karananashalla wrote: ↑05/03/2023 21:48 Ferrari je stvarno najveća konstanta zadnjih godina
Mislim, konstatno su tragikomični. Logično, jel ja navijam za neku ekipu u sportu to je odmah karanana... Ja da sam se rodio u Barceloni meni bi dedo bio počasni predsjednik Espanyola i samim tim bih po porodičnom nasljeđu morao navijati za Espanyol umjesto za Barcu
-
- Posts: 7569
- Joined: 19/09/2011 09:03
- DaysleepeR
- Posts: 14640
- Joined: 29/05/2003 00:00
- Location: Rajvosa
#29559 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Nemojte dirati dijete, prvo niti je rođen ovdje, a drugo da živi ovdje, ne da ne bi bio tu gdje jeste, nego ga na mapi ne bi bilo._BataZiv_0809 wrote: ↑04/03/2023 16:04Bude li pod nasom zastavom navijat cu za njega. Ovako je za mene isto sto i Marcus Ericson.Maliodmene wrote: ↑04/03/2023 15:33
Ima dvojno drzavljanstvo, nije se naseg odrekao, tako da, uvijek postoji sansa da upise neku trku pod nasom zastavom.
Ništa mu ova država nije dala da bi nosio njenu zastavu.
Da sam mu ja roditelj, tj. da sam bio prinuđen otići odavde u Švedsku za bolju budućnost, ne bi mu nikad dao da nosi zastavu ove maćehe od države.
- _BataZiv_0809
- Nindža revizor
- Posts: 66194
- Joined: 09/05/2013 13:56
- Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
- Vozim: Lancia na servisu
#29560 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Sve ok, ali boli me kurac , samo me Bosna interesujeDaysleepeR wrote: ↑06/03/2023 08:43Nemojte dirati dijete, prvo niti je rođen ovdje, a drugo da živi ovdje, ne da ne bi bio tu gdje jeste, nego ga na mapi ne bi bilo._BataZiv_0809 wrote: ↑04/03/2023 16:04
Bude li pod nasom zastavom navijat cu za njega. Ovako je za mene isto sto i Marcus Ericson.
Ništa mu ova država nije dala da bi nosio njenu zastavu.
Da sam mu ja roditelj, tj. da sam bio prinuđen otići odavde u Švedsku za bolju budućnost, ne bi mu nikad dao da nosi zastavu ove maćehe od države.
- Leverage
- Posts: 9513
- Joined: 27/05/2018 16:32
#29561 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Jedini čovjek koji mi pada na pamet da bi mu mogao parirati je Ross Brawn. Nažalost, siguran sam da ne razmatra ozbiljno povratak u trku.ern11 wrote: ↑05/03/2023 23:45 Dok je Neweya Red Bull ce osvajati. Sjecate se 2015. kada se povukao? RB11 je bio losiji od Toro Rossa. Samo to nije dolazilo do izrazaja jer su Sainz I Max bili novajlije. Vratio se za 2016. i slozio najbolji bolid koji je bio hendikepiran renaultovim motorom kao i njegovi sljedbenici.
U nekom alternativnom scenariju, par godina kasnije i isto toliko godina dominacije Red Bulla, jednog tmurnog aprilskog popodneva, sjedeći u svom raskošnom dvorištu okružen čempresima i čitajući novelu Agathe Christie, odluči da mu je dosta penzionerskog života i u narednoj sezoni preuzima McLaren, izmišlja neki nazovimo za ovu priliku trostruki difuzor i vraća McLaren na vrh. Iz nekog neobjašnjivog razloga McLaren se vraća srebrnoj boji. Prije toga Cosworth odlučuje da se vrati kao engine za McLaren, za kojeg voze Norris i Russel. F1 ponovo dozvoljava više proizvođača guma i McLaren se odlučuje za Dunlop.
I da se Ekrem nogira iz kuhinje.
- Blixen
- Posts: 3234
- Joined: 11/02/2019 14:28
- Location: prva decenija bez zeljine titule
#29562 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Alonso ce biti zabavan za pratiti ove godine
- _BataZiv_0809
- Nindža revizor
- Posts: 66194
- Joined: 09/05/2013 13:56
- Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
- Vozim: Lancia na servisu
#29563 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Kako ce mu Ross Brawn parirati kad nisu iste uloge u timu?Leverage wrote: ↑06/03/2023 09:23Jedini čovjek koji mi pada na pamet da bi mu mogao parirati je Ross Brawn. Nažalost, siguran sam da ne razmatra ozbiljno povratak u trku.ern11 wrote: ↑05/03/2023 23:45 Dok je Neweya Red Bull ce osvajati. Sjecate se 2015. kada se povukao? RB11 je bio losiji od Toro Rossa. Samo to nije dolazilo do izrazaja jer su Sainz I Max bili novajlije. Vratio se za 2016. i slozio najbolji bolid koji je bio hendikepiran renaultovim motorom kao i njegovi sljedbenici.
U nekom alternativnom scenariju, par godina kasnije i isto toliko godina dominacije Red Bulla, jednog tmurnog aprilskog popodneva, sjedeći u svom raskošnom dvorištu okružen čempresima i čitajući novelu Agathe Christie, odluči da mu je dosta penzionerskog života i u narednoj sezoni preuzima McLaren, izmišlja neki nazovimo za ovu priliku trostruki difuzor i vraća McLaren na vrh. Iz nekog neobjašnjivog razloga McLaren se vraća srebrnoj boji. Prije toga Cosworth odlučuje da se vrati kao engine za McLaren, za kojeg voze Norris i Russel. F1 ponovo dozvoljava više proizvođača guma i McLaren se odlučuje za Dunlop.
I da se Ekrem nogira iz kuhinje.
Ross je pandan Horneru, Rory B. je bio u Ferrariju ono sto je Newwey u Red Bullu.
-
- Posts: 2197
- Joined: 10/01/2020 13:36
#29564 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Jedino me raduje kod Ferarija to sto su ovaj vikend licili na ekipu, imali su plan i dobro im je islo. Rijesit ce Vaser probleme koje imaju, ne sumnjam ja u to. Bar je rekao da su greske i da su problemi, za razliku od klauna iz prosle godine koji je govorio samo da je sve dobro i da su sve dobro uradili.
- Leverage
- Posts: 9513
- Joined: 27/05/2018 16:32
#29565 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Ti baš moraš u detalje_BataZiv_0809 wrote: ↑06/03/2023 10:07 Kako ce mu Ross Brawn parirati kad nisu iste uloge u timu?
Ross je pandan Horneru, Rory B. je bio u Ferrariju ono sto je Newwey u Red Bullu.
Izdvoji jednog čovjeka koji je najzaslužniji za ovu dominaciju Red Bulla. A onda izdvoji jednog čovjeka koji je najzaslužniji za dominaciju Brawn GP-a ili Ferrarija u ona doba.
Jebem ga ako tvoji odgovori budu Rory Byrne ili Christian Horner
- _BataZiv_0809
- Nindža revizor
- Posts: 66194
- Joined: 09/05/2013 13:56
- Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
- Vozim: Lancia na servisu
#29566 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Za Ferrari bi to bili Jean Todt-Ross Brawn-Rory Byrne-Michael Schumacher.Leverage wrote: ↑06/03/2023 10:50Ti baš moraš u detalje_BataZiv_0809 wrote: ↑06/03/2023 10:07 Kako ce mu Ross Brawn parirati kad nisu iste uloge u timu?
Ross je pandan Horneru, Rory B. je bio u Ferrariju ono sto je Newwey u Red Bullu.
Izdvoji jednog čovjeka koji je najzaslužniji za ovu dominaciju Red Bulla. A onda izdvoji jednog čovjeka koji je najzaslužniji za dominaciju Brawn GP-a ili Ferrarija u ona doba.
Jebem ga ako tvoji odgovori budu Rory Byrne ili Christian Horner
Za Brawn GP Ross Brawn, ali su oni dominirali samo prvih 6-7 trka.
Za Red Bull su tu Ditrih sa ogromnim pumpanjem para, Helmut Marko za prljave poslove kao temelj, pa onda Newey.
- shalla
- Posts: 9326
- Joined: 31/01/2006 09:12
- Location: so close no matter how far
#29567 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Nego, what's the story sa Mclarenom?
Nisam baš pomno pratio testiranja i generalno nisam nešto puno pratio vijesti za vrijeme pauze između sezona ali šta je dovelo do toga da su onako katastrofalni?
Nisam baš pomno pratio testiranja i generalno nisam nešto puno pratio vijesti za vrijeme pauze između sezona ali šta je dovelo do toga da su onako katastrofalni?
- DaysleepeR
- Posts: 14640
- Joined: 29/05/2003 00:00
- Location: Rajvosa
#29568 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Ja uporno govorim da Mercedes ne zna u čemu je problem...
Nico Rosberg fears Mercedes ‘don’t really understand’ what’s wrong with the W14
https://www.planetf1.com/news/mercedes- ... o-rosberg/
Nico Rosberg fears Mercedes ‘don’t really understand’ what’s wrong with the W14
https://www.planetf1.com/news/mercedes- ... o-rosberg/
- Leverage
- Posts: 9513
- Joined: 27/05/2018 16:32
#29569 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Tražili smo jednu osobu._BataZiv_0809 wrote: ↑06/03/2023 11:08Za Ferrari bi to bili Jean Todt-Ross Brawn-Rory Byrne-Michael Schumacher.
Za Brawn GP Ross Brawn, ali su oni dominirali samo prvih 6-7 trka.
Za Red Bull su tu Ditrih sa ogromnim pumpanjem para, Helmut Marko za prljave poslove kao temelj, pa onda Newey.
Citirao bih ovim povodom čuvenog filozofa Refika Lendu, složit ćemo se da se ne slažemo
- _BataZiv_0809
- Nindža revizor
- Posts: 66194
- Joined: 09/05/2013 13:56
- Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
- Vozim: Lancia na servisu
- shalla
- Posts: 9326
- Joined: 31/01/2006 09:12
- Location: so close no matter how far
#29571 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Anybody
Nego, pregledao DTS, kako mi je smiješno vidjeti zabrinutost u RB tamo npr u Suzuki, ono, dominiraju premoćno, Max neće biti prvak jedino ako umre, oni će uzeti konstruktorsku titulu ali su svi ko na iglama jer je Max imao sporo stajanje u boksu ili, lupam, slab start
- Edin H.
- Posts: 47030
- Joined: 08/10/2004 22:36
- Location: Tirana
#29572 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
shalla wrote: ↑07/03/2023 10:15Anybody
Nego, pregledao DTS, kako mi je smiješno vidjeti zabrinutost u RB tamo npr u Suzuki, ono, dominiraju premoćno, Max neće biti prvak jedino ako umre, oni će uzeti konstruktorsku titulu ali su svi ko na iglama jer je Max imao sporo stajanje u boksu ili, lupam, slab start
https://www.dailymail.co.uk/sport/formu ... eason.html
- DaysleepeR
- Posts: 14640
- Joined: 29/05/2003 00:00
- Location: Rajvosa
#29573 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Čitam kako je Mercedes u ozbiljnoj banani, faktički ne znaju gdje im koncept ne radi.
James Alisson je prekomandovan iz ENOS-a nazad u Mercedes da pomogne, međutim čovjek je radi privatnih problema tražio da bude dalje od stresa Formule 1 i nejasno je koliko će se zadržati u timu.
Upgrade paket dolazi u Imoli, ali od njega Toto ne očekuje ništa spektakularno.
Novi koncept bolida ako se i pojavi automatski znači da je 2023 otpisana i da će ostatak godine koristiti na testiranje tog koncepta za 2024, po uzoru na Aston Martin prošle godine koji je novi koncept uveo u Barceloni i testirao ga dao kraja sezone da bi 2023 počeli sa novom raketom.
Pod uslovom da novi koncept radi. Što je naravno veliko pitanje jer tim ima problem da podatke iz simulatora i zračnog tunela prebaci na stazu.
James Alisson je prekomandovan iz ENOS-a nazad u Mercedes da pomogne, međutim čovjek je radi privatnih problema tražio da bude dalje od stresa Formule 1 i nejasno je koliko će se zadržati u timu.
Upgrade paket dolazi u Imoli, ali od njega Toto ne očekuje ništa spektakularno.
Novi koncept bolida ako se i pojavi automatski znači da je 2023 otpisana i da će ostatak godine koristiti na testiranje tog koncepta za 2024, po uzoru na Aston Martin prošle godine koji je novi koncept uveo u Barceloni i testirao ga dao kraja sezone da bi 2023 počeli sa novom raketom.
Pod uslovom da novi koncept radi. Što je naravno veliko pitanje jer tim ima problem da podatke iz simulatora i zračnog tunela prebaci na stazu.
-
- Posts: 3603
- Joined: 13/02/2008 04:52
- Location: Tullarosa
#29574 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
izgleda da je najlakse biti prvak ako uspijes dobit ovog andriju njuvija. andrija ima nes u glooovi sto drugi nemaju i ako njega ne oceraju iz f1, njegov tim ce biti ako ne sigurni prvak ono bar vice medzutim, pitanje je na koju foru je ispred svih ostalije crtaca
- Pandakonda
- Posts: 4384
- Joined: 22/10/2013 23:41
- Location: Dragonstone
#29575 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting
Merc vraca Allisona kao sto je bivaktile RB molio Newey-a da se vrati kada je i on otisao da radi na nekim brodovima kao i Allison Mislim da je ovo pametan potez Mercedesa jer Mike Eliott ocigledno ne zna sta radi. Ne mozes ga skroz kriviti za W13 ali sigurno mozes za W14. Toto nije TP od jucer i ako ovako u ranoj fazi vraca Allisona i govori da se mjenja koncept auta onda stvarno nema povjerenja u ono sto je planirano u pocetku za W14. Ali bi bio slag na tortu da sada dovedu Binotta koji je sigurno bolji inzinjer nego TP i jedan je od glavnih kreatora proslogodisnjeg Ferrarija
Tako da Newey nije sada neki aman zaman wizard nego je napokon dobio priliku da su pravila apsolutno u skladu sa onim sto njemu odgovara i kako on vidi bolid. Ukoliko F1 ne uradi nesto po ovom pitanju gledati cemo isti scenario kao sa Mercom koji je zakucao regulacije turbo-hybrid ere od 2014-2021. Nove promjene se ocekuju tek 2026-e i realno bi se tada mogao skinuti RB ako se neka pravila ne promjene u međuvremenu. Neka barem ukinu cost cap jer ovako su ekipe u nemogućoj situaciji jer ko je fulio razvoj bolida na startu i ne smije trosit pare da se sto prije vrati, se moze pozdraviti sa vecom borbom. To uvijek pogoduje jednoj ekipi koja na pocetku regulacija sastavi dobar bolid a ovi ostali se tesko mogu nositi bez para. Naravno ljudi s pravom mogu reci pa sto nisu Mercedes zaustavili na pola ere da ne dominiraju toliko ali opet mislim da ce presuditi cinjenica da su vidjeli koliko su gledatelja izgubili u tom periodu a koliko su ih dobili kada su Lewis i Max imali ravnopravnu borbu.
Nije bas tako jednostavno. Newey je jedan od najboljih ljudi sto se tice aerodinamike ali je opet izgubio jako puno sezona od Mercedesa. On se u RB vratio nekada 2015e ako se ne varam i tek su 2021e jedva uzeli WDC, a onda 2022e i konstruktorsku. Istina dosta toga je bilo izgubljeno zbog loseg motora kojeg su popravili sa Hondom ali je potrebno dosta stvari da se poklopi za pobjedu. Ono sto je katapultiralo Adriana ispred ostalih su nove regulacije koje su krenule od prosle godine gdje ground effect ima maltene presudan utjecaj za aerodinamiku a covjek ima doktorsku disertaciju upravo iz tog aspetka aerodinamike Ono sto ih je jos izvuklo je kocka koju su napravili 2021e. Mercedes je te godine ocajnicki htio osmu titulu za sebe i hamiltona da su citavu sezonu koristili da stignu red bull sto su na kraju i uradili. Međutim to je sve doslo na naplatu bolida za iducu godinu. Red Bull je na drugoj strani ispostavit ce se odgirao malo pametnije gdje su nekad u toku sezone prestali sa nadogradnjom trenutnog bolida i apsolutno se okrenuli novim regulacijama za 2022 i bilo im je svejedno hoce li merc pobjediti jos jednu sezonu ili ne. 7 ili 8 svejedno je ako mogu napraviti mašinu za nova pravila gdje ih neces skinuti do 2026eRtrnOfSalisbury wrote: ↑07/03/2023 19:53 izgleda da je najlakse biti prvak ako uspijes dobit ovog andriju njuvija. andrija ima nes u glooovi sto drugi nemaju i ako njega ne oceraju iz f1, njegov tim ce biti ako ne sigurni prvak ono bar vice medzutim, pitanje je na koju foru je ispred svih ostalije crtaca
Tako da Newey nije sada neki aman zaman wizard nego je napokon dobio priliku da su pravila apsolutno u skladu sa onim sto njemu odgovara i kako on vidi bolid. Ukoliko F1 ne uradi nesto po ovom pitanju gledati cemo isti scenario kao sa Mercom koji je zakucao regulacije turbo-hybrid ere od 2014-2021. Nove promjene se ocekuju tek 2026-e i realno bi se tada mogao skinuti RB ako se neka pravila ne promjene u međuvremenu. Neka barem ukinu cost cap jer ovako su ekipe u nemogućoj situaciji jer ko je fulio razvoj bolida na startu i ne smije trosit pare da se sto prije vrati, se moze pozdraviti sa vecom borbom. To uvijek pogoduje jednoj ekipi koja na pocetku regulacija sastavi dobar bolid a ovi ostali se tesko mogu nositi bez para. Naravno ljudi s pravom mogu reci pa sto nisu Mercedes zaustavili na pola ere da ne dominiraju toliko ali opet mislim da ce presuditi cinjenica da su vidjeli koliko su gledatelja izgubili u tom periodu a koliko su ih dobili kada su Lewis i Max imali ravnopravnu borbu.