F1 2008, 2009, 2010 and counting

Rukomet, tenis, odbojka, atletika, vaterpolo,...

Moderators: _BataZiv_0809, Tomahawk11, Charuga

Post Reply
Sid the sloth
Posts: 2704
Joined: 30/01/2013 15:56

#23151 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting

Post by Sid the sloth »

ExNihilo wrote: 22/11/2021 14:56
Sid the sloth wrote: 22/11/2021 14:51

Nidje veze. Mogao je i Hamilton ostati u dominantnijem McLarenu pa je presao u losiji Mercedes, to se ne pika jer ti nije drag i nije cool po tvojim parametrima? Pfff
Pričaš gluposti. :D
Kao sto rekoh ranije ^
User avatar
drndalo
Posts: 22735
Joined: 26/06/2006 16:34
Location: Sarajevo

#23152 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting

Post by drndalo »

Sid the sloth wrote: 22/11/2021 15:13
ExNihilo wrote: 22/11/2021 14:56

Pričaš gluposti. :D
Kao sto rekoh ranije ^
Covjek je potpuno u pravu. Hamo je odabrao odlican momenat za preci u odlican tim. Da je ostao u "dominantnom" Maclarenu, jos bi sezonu pobjedjivao, i sada ne bi imao >100 pobjeda. Bolje je mogao jedino da je jos 1 sezonu ostao tamo i onda presao opet u Mercedes...

Dio koji ne shvatas zbog zasljepljenosti ili manjka godina je da je MSC zaista napravio Ferrari (uz jos ljudi, pogledati gore) TIMOM, a ne grupom razlicitih odjela u istim majicama... Dok je Mercedes zbog samog sebe i zat sto je iz Svabije, tim sam od sebe, i nije ga trebalo praviti TIMOM...
User avatar
_BataZiv_0809
Nindža revizor
Posts: 65576
Joined: 09/05/2013 13:56
Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
Vozim: Lancia na servisu

#23153 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting

Post by _BataZiv_0809 »

McLaren, nije MacLaren, ispravi ziv bio oči mi krvare.
User avatar
drndalo
Posts: 22735
Joined: 26/06/2006 16:34
Location: Sarajevo

#23154 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting

Post by drndalo »

Ne budi pravopisni Naci, navikao sam sa Skotima da tako njihove Mac-ove oslovljavam... Uslovni rekleks...

Nije provokacija...

Evo McLaren, da vidis da znam i pravilno...
User avatar
shalla
Posts: 9315
Joined: 31/01/2006 09:12
Location: so close no matter how far

#23155 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting

Post by shalla »

Maclaren su dječja kolica i to odlična :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
User avatar
drndalo
Posts: 22735
Joined: 26/06/2006 16:34
Location: Sarajevo

#23156 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting

Post by drndalo »

shalla wrote: 22/11/2021 15:50 Maclaren su dječja kolica i to odlična :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Pa vidis kako nece jezik "ukrivo"... ;-)

Jeb'ga Bato, nisam mogao odoliti... :gunjastajl:
laik1981
Posts: 12926
Joined: 05/12/2012 13:04

#23157 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting

Post by laik1981 »

...
Sid the sloth
Posts: 2704
Joined: 30/01/2013 15:56

#23158 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting

Post by Sid the sloth »

drndalo wrote: 22/11/2021 15:18
Sid the sloth wrote: 22/11/2021 15:13

Kao sto rekoh ranije ^
Covjek je potpuno u pravu. Hamo je odabrao odlican momenat za preci u odlican tim. Da je ostao u "dominantnom" Maclarenu, jos bi sezonu pobjedjivao, i sada ne bi imao >100 pobjeda. Bolje je mogao jedino da je jos 1 sezonu ostao tamo i onda presao opet u Mercedes...

Dio koji ne shvatas zbog zasljepljenosti ili manjka godina je da je MSC zaista napravio Ferrari (uz jos ljudi, pogledati gore) TIMOM, a ne grupom razlicitih odjela u istim majicama... Dok je Mercedes zbog samog sebe i zat sto je iz Svabije, tim sam od sebe, i nije ga trebalo praviti TIMOM...
Ne tvrdim ja da nekome Hamilton treba biti ispred Sumahera, nije ni meni, za mene je Sumaher = F1 ali ce Lewis s jos jednom titulom biti najbolji ikad po broju titula.
A ovo njegovo lupanje i probiranje ko je presao u bolji bolid a ko nije je upravo to - lupanje, da je kojim slucajem Mercedes ostao na onom gdje je bio kad je Lewis presao kod njih sad bi i Nihilo drugu pjesmu pjevao. Samo sto on to ko fol pokusava upakovati da izgleda objektivno.
User avatar
drndalo
Posts: 22735
Joined: 26/06/2006 16:34
Location: Sarajevo

#23159 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting

Post by drndalo »

Teoretski si u pravu, prakticno, Mercedes nikad nigdje nije dosao onako. Ako su dolazili, dolazili su da razvale, naravne ne odmah prve godine jer je to tesko postici, ali dodju, postave, rade, pobijedjuju, i onda tako barem 3-5 godina... Nikad nigdje nisu dosli da popunjavaju broj. Iz tog ugla je Hamin potez dugorocno bio vrlo pametan makar i za 1m$, cak i naspram Ferrarijevih npr. 40m$... U prvom ces moci biti sampion, u drugom samo bogati gubitnik... Nekome je i to dosta...
User avatar
_BataZiv_0809
Nindža revizor
Posts: 65576
Joined: 09/05/2013 13:56
Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
Vozim: Lancia na servisu

#23160 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting

Post by _BataZiv_0809 »

Dolazila je i Toyota da razvali. Imali su prakticno neogranicen budzet. I sta bi?

Nije zivot bas tako linearan.
User avatar
drndalo
Posts: 22735
Joined: 26/06/2006 16:34
Location: Sarajevo

#23161 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting

Post by drndalo »

_BataZiv_0809 wrote: 22/11/2021 16:34 Dolazila je i Toyota da razvali. Imali su prakticno neogranicen budzet. I sta bi?

Nije zivot bas tako linearan.
U pravu si, ali ces mi sada reci da je Toyota pandan Mercedesu ? Ili ? Navedi mi te Mercedesove neozbiljne dolaske ? Toyota se ocito bila preracunala, a takodjer znam i da nisu imali neogranicen budzet...
Samprotivsviju
Posts: 6406
Joined: 03/12/2011 13:10

#23162 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting

Post by Samprotivsviju »

drndalo wrote: 22/11/2021 14:53
ExNihilo wrote: 22/11/2021 13:23 Zapravo, da je otišao u Ferrari, sad bismo govorili kako je propao kao žeton, jer bi ga Ferrari sažvakao i ispljunuo kao što je Alonsa i Vettela. I niko ga ne bi okivao u zvijezde, kao što ne okiva ni ovu dvojicu.

Kako ono rekoše u Netflixovom dokumentarcu. U Ferrariju si šampion ili kreten. :D
Upravo tako, kao neko ko je navijao za Ferrari jako davno, zakljucno sa Alboreto erom, samo budala bi tada (a Hamo to nije, ni njegov tim) presla u Ferrari. Bez obzira na pare i ostalo... Ja se iskreno nadam da Sainzu i Leclerku nece proci zivot u cekanju popravljanja rastimanog orkestra...

Taj orkestar su samo (zajedno) mogli ustimati Schumacher i Todt... 2 Napoleona... Od kojih je jedan vec imao bogato iskustvao sa talijanskom zgadijom u Lancia WR timu.... Samo kandzija...

I ja da sam mogao birati tada ako bih odlazio iz MacLarena (izvini Bato), bi isao u Mercedes, jer oni kada se uhvate necega, tjeraju to do kraja, tj. do XX titula...
Mercedes je bio i najlogicniji potez bilo kome, fabricki tim je uvijek u prednosti nad timom koji samo pravi sasiju pogotovo kako su se pravila o hibridnim motorima blizila. Ali hajd kako kazu lako je generala glumiti poslje bitke.

Mislim da Hamilton ne bi uspio u Ferrariju, pogotovo 90ih, jest on super brz i fenomenalan vozac, ali sto mnogi inzinjeri koji su radili sa njim kazu da ima lose radne navike. Mrzio je testiranja, mrzi ih i dan danas. Cisto sumnjam da bi on svaki dan na Muggelu vozio 12 sati testiranja sto je Sumaher radio.
Samprotivsviju
Posts: 6406
Joined: 03/12/2011 13:10

#23163 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting

Post by Samprotivsviju »

_BataZiv_0809 wrote: 22/11/2021 16:34 Dolazila je i Toyota da razvali. Imali su prakticno neogranicen budzet. I sta bi?

Nije zivot bas tako linearan.
Kazu da je toyota ostala 2010te, da bi vjerovatno osvojili prvenstvo, jer sasija koju su napravili za 2010 sezonu i ppvukli prije testiranja je bila ispred svog vremena :izet:
Samprotivsviju
Posts: 6406
Joined: 03/12/2011 13:10

#23164 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting

Post by Samprotivsviju »

ITNet wrote: 22/11/2021 13:47 Vecih nebuloza nisam procitao u zivotu, cuj bio sretan i neke gluposti, podero Alonsa u rookie sezoni, pa ljudi mu se smijali kad je presao u Mercedes, isto kao da je samo sjesti u auto i samo vozi, covjek poslo Rosberga u penziju :-)

Ovo moze svako jelde? Sa zadnje pozicije na drugo mjesto u istim bolidima...Cuj Mick ima nesta bolju karijeru, poklopite se pojedinci pokazite malo postovanja prema rijetkom talentu koji pise istoriju u ovome sportu, nemate pojma sta pricate ne realni ste i ...
Cuj poslao Rosberga u penziju, da mene neko bogdom.hoce poslati okicenog titulom svijetskog prvaka u penziju :lol:
shandrprcSA
Posts: 9789
Joined: 23/02/2013 08:16

#23165 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting

Post by shandrprcSA »

User avatar
_BataZiv_0809
Nindža revizor
Posts: 65576
Joined: 09/05/2013 13:56
Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
Vozim: Lancia na servisu

#23166 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting

Post by _BataZiv_0809 »

Samprotivsviju wrote: 22/11/2021 17:21 Mrzio je testiranja, mrzi ih i dan danas. Cisto sumnjam da bi on svaki dan na Muggelu vozio 12 sati testiranja sto je Sumaher radio.
E vidis tu dolazi do izrazaja razlika u erama. Sad su testiranja ogranicena.
Samprotivsviju
Posts: 6406
Joined: 03/12/2011 13:10

#23167 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting

Post by Samprotivsviju »

_BataZiv_0809 wrote: 22/11/2021 17:57
Samprotivsviju wrote: 22/11/2021 17:21 Mrzio je testiranja, mrzi ih i dan danas. Cisto sumnjam da bi on svaki dan na Muggelu vozio 12 sati testiranja sto je Sumaher radio.
E vidis tu dolazi do izrazaja razlika u erama. Sad su testiranja ogranicena.
Zbog ekonomicnosti sporta jer slabiji timovi ne bi mogli to finansorati a i to sto imaju simulatore, koji su mozda i bolji od testiranja. Sumaher je mogao mjesec dana testirati u Mugellu, ali nije mogao nikad znati da li ce taj setup biti dobar u npr Kini. Ovi sad simulatori vozaci paralelo vjezbaju stazu i testiraju nove dijelove paralelno.
User avatar
_BataZiv_0809
Nindža revizor
Posts: 65576
Joined: 09/05/2013 13:56
Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
Vozim: Lancia na servisu

#23168 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting

Post by _BataZiv_0809 »

Samprotivsviju wrote: 22/11/2021 18:01
_BataZiv_0809 wrote: 22/11/2021 17:57

E vidis tu dolazi do izrazaja razlika u erama. Sad su testiranja ogranicena.
Zbog ekonomicnosti sporta jer slabiji timovi ne bi mogli to finansorati a i to sto imaju simulatore, koji su mozda i bolji od testiranja. Sumaher je mogao mjesec dana testirati u Mugellu, ali nije mogao nikad znati da li ce taj setup biti dobar u npr Kini. Ovi sad simulatori vozaci paralelo vjezbaju stazu i testiraju nove dijelove paralelno.
Fiorano im je donosio ogromnu prednost. Vrtili su krugove nenormalno i MSC i test vozac Burti.

Doduse niko McLarenu nije branio da sam sagradi sopstvenu stazu.
User avatar
konektovan
Posts: 40056
Joined: 19/01/2015 19:12
Location: Mahala
Vozim: Francusku kantu

#23169 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting

Post by konektovan »

Schumacher je inzinjer za hamiltona, i mmoge druge..neuporedivi totalno.
Hamilton je odličan vozač, ali ne zna ništa osim dugmića na volanu. Mislim da ne zna ni koliko kubika imaju sadasnji sus motori.
User avatar
omega369
Posts: 9289
Joined: 17/10/2012 22:28
Location: ... sta se desilo?

#23170 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting

Post by omega369 »

U priči o hami se zaboravlja da bi sa mercom uredno i svaki njegov timski kolega bio 99% prvak, ako izuzmemo ovu sezonu. Zato se o njemu ne može govoriti kao GOAT-u, bez obzira na njegovu impresivnu statistiku. Prevelika zasluga bolida je u tome, nerealna za poređenje sa drugim

Nijedan drugi vozač u historiji nije dobio bukvalno na poklon tako dominantan bolid kao hamilton.

Gift and curse

Dzaba
Sid the sloth
Posts: 2704
Joined: 30/01/2013 15:56

#23171 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting

Post by Sid the sloth »

:lol: :lol: struĆnjak do struĆnjaka
Samprotivsviju
Posts: 6406
Joined: 03/12/2011 13:10

#23172 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting

Post by Samprotivsviju »

omega369 wrote: 22/11/2021 23:37 U priči o hami se zaboravlja da bi sa mercom uredno i svaki njegov timski kolega bio 99% prvak, ako izuzmemo ovu sezonu. Zato se o njemu ne može govoriti kao GOAT-u, bez obzira na njegovu impresivnu statistiku. Prevelika zasluga bolida je u tome, nerealna za poređenje sa drugim

Nijedan drugi vozač u historiji nije dobio bukvalno na poklon tako dominantan bolid kao hamilton.

Gift and curse

Dzaba
Frajer je radio analizu kakva bi situacija bila da je neki drugi vozac vozio umjesto Lewisa koji je sporiji od Lewis po krugu, ogromna je analiza....ugl zakljucak je da bi Mercedes opet sve osvojio.
Samprotivsviju
Posts: 6406
Joined: 03/12/2011 13:10

#23173 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting

Post by Samprotivsviju »

Ovo je samo dio...




Hamilton is a great driver but after reading a silly comment stating Mercedes went from 1 to 100 poles after he joined I decided to put it in numbers. It's very rudimentary and it misses a lot of context but it does give some insight. What I did was take the qualifying results and adjust them in steps of 1/10 second, simulating what the result would have been had a x tenth slower driver been driving for Mercedes.

Just looking at these numbers for qualifying it would not have mattered at all if Hamilton was driving for Mercedes or not. Even at 5/10 slower this driver would still have taken 4 poles (!) and Rosberg would have taken 15 (!) instead of 11. Vettel would have taken a single pole. Even a slower driver would still have made it in the top 3 for almost all races. The one race that stands out is Singapore, where a 5/10 slower driver would have dropped to P7, instead of taking pole.

Ofcourse qualifying is not a race, this is just an indication. Can do for more seasons but need some time.

Edit 1:
I added 2015 data and summed Mercedes qualifying positions for each race.
Even at 0.5 second slower there's only a minimal drop in qualifying position, Mercedes still having almost all poles (mostly Rosberg) and the slower driving still taking second or third.

Edit 2:
I added 2016. At 0.5 second slower Hamilton takes 2 poles and Mercedes as a team still has 19 out of 21 poles. The average grid position drop is a bit more, being 16 positions lost over 21 races. There are 21 races this season instead of 19 in 2014 and 2015 which accounts for the difference a bit. Other than that Hamilton had some bad luck in a few sessions which saw him start at the back of the grid or somewhere around P10.

Original 2014
Hamilton poles: 7
Rosberg poles: 11
Massa poles: 1
Mercedes poles: 18
Qualifying points Mercedes (lower is better): 87

1/10 slower driver
Other Merc driver poles: 5
Rosberg poles: 12
Massa poles: 1
Vettel poles: 1
Mercedes poles: 17
Qualifying points Mercedes (lower is better): 88 | + 1

2/10 slower driver
Other Merc driver poles: 4
Rosberg poles: 13
Massa poles: 1
Vettel poles: 1
Mercedes poles: 17
Qualifying points Mercedes (lower is better): 91 | + 4

3/10 slower driver
Other Merc driver poles: 4
Rosberg poles: 15
Massa poles: 1
Vettel poles: 1
Mercedes poles: 17
Qualifying points Mercedes (lower is better): 95 | + 8

4/10 slower driver
Other Merc driver poles: 4
Rosberg poles: 15
Massa poles: 1
Vettel poles: 1
Mercedes poles: 17
Qualifying points Mercedes (lower is better): 99 | + 12

5/10 slower driver
Other Merc driver poles: 4
Rosberg poles: 15
Massa poles: 1
Vettel poles: 1
Mercedes poles: 17
Qualifying points Mercedes (lower is better): 102 | + 15

Original 2015
Hamilton poles: 11
Rosberg poles: 7
Vettel poles: 1
Mercedes poles: 18
Qualifying points Mercedes (lower is better): 68
1/10 slower driver
Hamilton poles: 9
Rosberg poles: 8
Vettel poles: 2
Mercedes poles: 17
Qualifying points Mercedes (lower is better): 69 | + 1

2/10 slower driver
Hamilton poles: 8
Rosberg poles: 9
Vettel poles: 2
Mercedes poles: 17
Qualifying points Mercedes (lower is better): 70 | + 2

3/10 slower driver
Hamilton poles: 6
Rosberg poles: 10
Vettel poles: 2
Raikkonen poles: 1
Mercedes poles: 16
Qualifying points Mercedes (lower is better): 72 | + 4

4/10 slower driver
Hamilton poles: 4
Rosberg poles: 12
Vettel poles: 2
Raikkonen poles: 1
Mercedes poles: 16
Qualifying points Mercedes (lower is better): 74 | + 6

5/10 slower driver
Hamilton poles: 4
Rosberg poles: 12
Vettel poles: 2
Raikkonen poles: 1
Mercedes poles: 16
Qualifying points Mercedes (lower is better): 77 | + 9


Original 2016
Hamilton poles: 12
Rosberg poles: 8
Riciardo poles: 1
Mercedes poles: 20
Qualifying points Mercedes (lower is better): 117*

`* including a session where Hamilton had no time and a unrepresentative P20
1/10 slower driver
Hamilton poles: 10
Rosberg poles: 9
Riciardo poles: 1
Vettel: 1
Mercedes poles: 19
Qualifying points Mercedes (lower is better): 120 | +3

2/10 slower driver
Hamilton poles: 9
Rosberg poles: 10
User avatar
_BataZiv_0809
Nindža revizor
Posts: 65576
Joined: 09/05/2013 13:56
Location: ...da ti pricam prstima..kad padne haljina...
Vozim: Lancia na servisu

#23174 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting

Post by _BataZiv_0809 »

omega369 wrote: 22/11/2021 23:37 U priči o hami se zaboravlja da bi sa mercom uredno i svaki njegov timski kolega bio 99% prvak, ako izuzmemo ovu sezonu.
Pa zasto nije?

@Samprotivsviju ne moze statistika pol pozicija biti jedini indikator upravo zbog razlike u erama o kojoj sam govorio.

MSC je 2002. svaku utrku zavrsio na podijumu a te godine nema najvise pol pozicija. Je li to zato sto F2002 nije bio dominantan? Naravno da nije.

Gdje je kvaka?

U nadoljevanju goriva koje je sad zabranjeno.

MSC je kao i Prost cesto isao u kvalifikacije sa dobro natankanim bolidom, naustrb rezultata u kvalifikacijama, kako bi imao takticku prednost u utrci. Senna je npr. radio suprotno.

Dakle samim tim, ova statistika lisena tog konteksta ne otkriva cijelu sliku.
Coldplay1
Posts: 166
Joined: 06/11/2021 16:16

#23175 Re: F1 2008, 2009, 2010 and counting

Post by Coldplay1 »

Mah, Hamsta, dobar je ali ne i najbolji, trenutno je Max brzi. Red bull cim im se bio primakao u performansama nigdje tog goat nije bilo. Ovoliko brze auto godinama ima od 0.6 do cak 1 sekundu u prethodnim sezonama, tesko da cemo znati njegovu pravu brzinu ikad jer sumnjam da Ce pristati da vozi bilo STA ispod ovog svemirskog broda.
Post Reply