Evo ga aktuelni pravilnik, pa ako želi neko nešto mjenjat nek izvoli predložit...
Pravilnik SA-X takmičenja
1. Pravilnik SA-X takmičenja je dokument koji reguliše pravila u SA-X takmičenju
2. SA-X takmičenje je takmičenje u prognoziranju rezultata i tipova pod okriljem Sarajevo-X foruma
3. SA-X takmičenje podliježe svim pravilima korištenja Sarajevo-X foruma
4. SA-X takmičenje obuhvata ligaško takmičenje i kup
5. SA-X takmičenjem upravlja Upravni Odbor (UO)
6. UO sačinjava 5 članova: elSaik, cyprus, aktuelni prvak najvišeg nivoa ligaškog takmičenja, te dva člana koja se izabiru većinom glasova svih aktivnih učesnika SA-X takmičenja koji su prije glasanja učestvovali u nekom SA-X takmičenju
7. Članovi UO ne mogu postati takmičari koji se nisu takmičili u najmanje 3 sezone, sa izuzetkom ako takav takmičar postave prvak najviše nivoa ligaških takmičenja
8. Pri glasanju za članove UO ne moraju glasati svi takmičari sa pravom glasa
9. Izbor članova UO se vrši iznova za svaku sezonu, u periodu između dvije sezone, kada je jedino moguće vršiti promjene u Pravilniku SA-X takmičenja, a to može jedino UO
10. Sezona traje od prvog takmičarskog dana do 7 dana nakon zadnjeg takmičarskog dana
11. Sezona ne može otpočeti bez unaprijed usvojenog kalendara od strane UO
12. Rok za žalbe i prijave nepravilnosti u toku sezone je 7 dana nakon zadnjeg takmičarskog dana, nakon čega svi rezultati postaju službeni i nepromjenljivi
13. U toku sezone, UO donosi odluke samo u situacijama koje su nedefinisane Pravilnikom
14. Odluke u UO se donose na osnovu nadpolovične većine, gdje za neki prijedlog moraju biti najmanje 3 člana da bi se isti usvojio
15. U ligaškom takmičenju SA-X takmičenja mogu učestvovati svi prijavljeni takmičari (forumaši sa službeno jednim accountom) s tim da u najvišem rangu (službeno: 1. SA-X Manager liga) ne može učestvovati više od 12 takmičara, pa se ostatak prijavljenih takmiči u nižem/nižim rangu/rangovima, ali koji također ne mogu imati više od 12 takmičara
16. Ligaško takmičenje se igra po dvokružnom sistemu "svako sa svakim"
17. Za pobjedu u svakom kolu se dobiva 3 boda, a za nerješen rezultat 1 bod
18. Prvak je onaj takmičar koji na kraju sezone u 1. ligi osvoji najviše bodova
19. U slučaju istog broja bodova kod 2 ili više takmičara, prednost imaju oni sa više postignutih golova, zatim oni sa boljim međusobnim omjerom, nakon toga se gleda ukupna gol-razlika, pa onda broj pojavljivanja u ligaškim kolima, a ako je sve to izjednačeno gleda se plasman u protekloj sezoni
20. Iz višeg ranga (lige) ispadaju 2 takmičara sa najmanje skupljenih bodova u niži rang (ligu), dok iz nižeg ranga ulaze umjesto njih 2 takmičara sa najviše skupljenih bodova
21. Treći najlošiji po osvojenim bodovima u višem rangu i trećeplasirani u nižem rangu razigravaju za opstanak/ulazak u ligu višeg ranga u dvije utakmice (kod kuće i na strani)
22. U najnižem rangu (ligi) dva najlošije plasirana takmičara igraju baraž sa eventualnim novoprijavljenim takmičarima za učešće u narednoj sezoni
23. Prije svake sezone, svi takmičari koji namjeravaju učestvovati u njoj moraju unaprijed potvrditi svoje učešće, u suprotnom na njihovo mjesto dolaze drugi zainteresirani takmičari, od kojih prednost imaju oni koji su već takmičari u SA-X takmičenju, a zatim i novi takmičari koji su se ranije prijavili
24. Primanje svakog novog člana mora odobriti UO
25. Takmičenje u SA-X ligaškim takmičenjima se sastoji od prognoziranja rezultata izabranih fudbalskih utakmica
26. Svaki takmičar u svakom kolu izabire najviše 10 utakmica iz postavljene ponude za to kolo i daje svoju prognozu kroz eventualni rezultat
27. Takmičar koji je domaćin u datom kolu ima pravo i na "bonus par", tj. da izabre iz "bonus ponude" još jednu utakmicu, ali kojoj umjesto rezultata pogađa tip (1, X ili 2)
28. Ponuda za svako kolo sadrži 20 utakmica, od kojih su 4 iz "bonus ponude", a postavlja je uvijek gostujući takmičar u tom kolu
29. Ponuda se mora postaviti najkasnije 2 dana prije datuma odigravanja prve utakmice iz nje, u suprotnom je nevažeća
30. I pogođeni rezultat i pogođeni tip iz "bonus ponude" se računaju kao jedan gol
31. U duelu dva takmičara pobjednik je onaj sa više postignutih golova, dok je u slučaju istog broja postignutih golova rezultat između njih neriješen
32. Da bi prognoze bile važeće moraju se postaviti isključivo na temu "Sa-x liga, utakmice"
33. Da bi prognoze bile važeće mora ih postaviti isključivo registrirani takmičar (sa istog registriranog accounta) sam za sebe
34. Davanje prognoza je moguće samo za utakmice koje još nisu počele, dok editovanje nakon početka prve prognozirane utakmice nije dozovoljeno, a u slučaju kršenja ovog pravila slijedi automatski poraz takmičara koji ga je prekršio u tom kolu
35. Dva protivnika u jednom kolu ne smiju imati više od 3 iste prognoze za utakmice, a u slučaju prekšaja kažnjava se takmičar koji je kasnije postavio svoju prognozu sa automatskim porazom za to kolo
36. Takmičar smije najviše 4 ista prognozirana rezultata staviti u jednom kolu (napomena, 1:0 i 0:1 se ne računaju kao isti rezultati), a u slučaju kršenja ovog pravila slijedi automatski poraz takmičara koji ga je prekršio u tom kolu
37. Takmičar ne smije imati više od 6 istih prognoza kao bilo koji drugi takmičar u jednom kolu, a u slučaju kršenja ovog pravila slijedi slijedi automatski poraz takmičara koji ga je prekršio u tom kolu
38. Utakmica iz ponude koja je pogrešno postavljena (nepostojeća ili zamjenjen domaćin) ili koja je odgođena ili prekinuta, je nevažeća, te ne nikako ne može ispravno prognozirati
39. U slučaju odgađanja ili prekida jedne od utakmica iz ponude ili pogrešno postavljene utakmice u ponudi, takmičar koji je prognozirao rezultat na istu ima pravo da odabere novi par iz ponude, ali ne tako što će editovati svoj post, nego napisati novi i naglasiti da se radi o izmjeni
40. U slučaju nepojavljivanja takmičara u jednom kolu, on ne osvaja niti jedan bod u tom kolu, a računa se kao da nije postigao niti jedan gol, dok na njegovog protivnika to nema nikakvog uticaja
41. Ako se takmičar u najnižoj ligi ne pojavi u prva 3 kola, tada ga smije zamjeniti novi takmičar, ali ne nakon odigravanja 5. kola
42. Takmičar može tražiti odgodu najviše 3 utakmice u ligi iz opravdanih razloga, a za šta je da bi se uvažilo potrebna dozvola UO i protivnika u utakmici koju želi odgoditi
43. SA-X Kup je takmičenje u kome mogu učestvovati svi takmičari bilo kog ligaškog ranga
44. SA-X Kup se igra kroz dvije sezone i sastoji se iz dva dijela
45. Prvi dio SA-X Kupa se igra u jesenjem periodu i po grupnom formatu, a način odigravanja susreta je isti kao i u SA-X Ligama, kao i princip po kome se određuje plasman
46. U drugi krug SA-X Kupa plasman ostvaruje 8 takmičara (prvoplasirani i najbolji drugoplasirani takmičari)
47. Drugi krug se sastoji od četvrtfinala, polufinala i finala SA-X Kupa
48. Dueli u drugom krugu SA-X Kupa, osim finalnog susreta, se odigravaju u dva susreta, gdje je su oba protivnika po jednom domaćini
49. U slučaju da u dvije utakmice bude postignut jednak broj golova od oba suparnika, dalje prolazi onaj koji je postigao više golova u gostima, a ako je i u toj kategoriji nerješeno slijede produžeci, za koje se već ranije izabiru najviše dva para kojima se također pogađaju rezultati, a u slučaju da i nakon toga i dalje bude neriješeno, slijedi izvođenje penala, za koje se izabire najviše 5 parova kojima se ovaj put prognozira tip, a pobjednik je onaj sa više pogođenih tipova, no ako je i dalje nerješeno, prolazi dalje onaj takmičar koji je ranije postavio svoje prognoze (ovo pravilo ne važi za finalni susret)
50. Finalni susret u SA-X Kupu se odigrava tako što se u ponudu stavlja samo jedan par, kome finalisti pogađaju slijedećih 10 kategorija: konačan rezultat, rezultat 1. poluvremena, zbroj golova, strijelac prvog gola, strijelac bilo kojeg gola, minuta bilo kog gola (npr. 1-10 ili 11-20 ili 21-30...), broj kornera, broj žutih kartona, prvi žuti karton i prvi izmjenjeni igrač (sve ove kategorije važe za regularni tok utakmice iz ponude), a svaki pogodak označava jedan postignuti gol, dok u slučaju nerješenog rezultata, finalisti postavljaju 5 igrača iz te utakmice, gdje se gleda koliko njih je provelo čitavu utakmicu na terenu, a pobjednik je onaj takmičar koji na svoju listu uvrsti više takvih igrača. U slučaju da i tad bude nerješeno, pobjednik je onaj takmičar koji je prvi stavio svoje prognoze. Moguće je podudaranje maksimalno tri prognoze u regularnom toku utakmice
51. Da bi prognoze bile važeće moraju se postaviti isključivo na temu "Sa-x kup, utakmice"
52. Tačke 26, 27, 28, 29, 30, 31, 33, 34, 35, 36, 37, 38 i 39 koje važe za ligaška takmičenja, važe i za Kup (osim finalnog susreta), ali samo za regularni tok utakmice, a kršenje pravila iz nekih od ovih tačaka se kažnjava automatskim ispadanjem iz SA-X Manager Kupa
53. U slučaju nepojavljivanja takmičara automatski prolazi njegov protivnik koji je dao svoje prognoze, dok u slučaju nepojavljivanja oba protivnika, niti jedan ne prolazi dalje
54. Takmičar može tražiti odgodu najviše jedne utakmice u kupu iz opravdanih razloga, a za šta je da bi se uvažilo potrebna dozvola UO i protivnika u utakmici koju želi odgoditi
55. Za usvajanje ovog pravilnika potrebno je odobrenje UO