Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
legionarka wrote:1. Sombre - Philippe Grandrieux
2. Brown Bunny - Vincent Gallo
3. Buffalo 66 - Vincent Gallo
4. Underground - Emir Kusturica
5. Gummo - Harmoni Korine
6. La Ardilla Roja - Julio Medem
7. Rosetta - Jean Luc and Pierre Dardene
8. Lucia y el sexo - Julio Medem
9. Night porter - Liliana Cavani
10. Une, deux, trois Soleil - Bertrand Blier
legionarka wrote:1. Sombre - Philippe Grandrieux
2. Brown Bunny - Vincent Gallo
3. Buffalo 66 - Vincent Gallo
4. Underground - Emir Kusturica
5. Gummo - Harmoni Korine
6. Chungking Express - Wong Kar Wai
7. Eureka - Shinji Aoyama
8. La Ardilla Roja - Julio Medem
9. Rosetta - Jean Luc and Pierre Dardene
10. Lucia y el sexo - Julio Medem
11. Night porter - Liliana Cavani
12. Une, deux, trois Soleil - Bertrand Blier
ne mogu suziti na 10 nikako...i ovo mi je malo:):)
kad su ga jednom prilikom pitali o njegovoj top ten listi robert altman je odgovorio da bolje pamti lose filmove, zato sto se na njima naucio kako NE treba snimati film. ja se bas tako osjecam dok gledam vase top-ten listice.
repeater wrote:kad su ga jednom prilikom pitali o njegovoj top ten listi robert altman je odgovorio da bolje pamti lose filmove, zato sto se na njima naucio kako NE treba snimati film. ja se bas tako osjecam dok gledam vase top-ten listice.
Nijedan od filmova koje sam spomenuo nije loš!
Ja čak mislim da su genijalni, nijedan Altmanov film im ne može primirisati!
rasho, vecina tvoje liste je sastavljena od dokumentaraca i normalno je da se po obliku ne mogu porediti sa altmanovim ili bilo kojim drugim filmovima.
snatch
lock, stock and two smoking barrels
ocean's 11 12 (racunam ko jedan)
kill bill
dogma
underworld
twin town
pulp fiction
from dusk till down
sin city
ako se pravi neka lista od 10 filmova... barem 4 trebaju zauzeti azijski filmovi od kojih bi trebala biti recimo 2 stara klasika i 2 nova instant klasika
recimo Rašomon i 7 samuraja
i Chungking express i Proljeće Ljeto jesen zima proljeće
1. The Godfather I
2. The Godfather II
3. The Godfather III
4. Brave heart
5. Jackie Brown
6. Buffalo 66
7. Praznik u Sarajevu
8. Nicija zemlja
9. Road to Guantanamo
10. Sphere
gomilanje oblaka i grad tame
filmovi su koje bih veceras gledala u nekom filmskom maratonu da je gomilanje negdje oko pola 12, grad tame odmah poslije njega a da je pritom i petak