dale cooper wrote: ↑25/10/2021 21:38
Ne tako blatantno kao Force Awakens, ali na tom tragu.
Ne slazem se al' ok, hajmo po redu.
dale cooper wrote: ↑25/10/2021 21:38Sve je varijacija na istu temu, počev od Goslingovog lika. Goslingov K je analogan Fordovom Deckardu iz originala. Umorni i istrošeni "istrebljivač" koji je ovaj put samosvjesni replikant, ali progonjen sa sličnim
problemima u sjećanjima i pitanju identiteta (is he or isn't he) kao i Deckard u originalu.
Deckard izgleda "umoran i istrošen" jer su ga godine ganjanja i ubijanja replikanata emocionalno erodirale. On vec na pocetku filma zna da replikanti nisu bas ono sto ljudi govore o njima, i ne bi se vratio na ponovno ganjanje da ga Bryant nije ucijenio. Njegova borba je spajanje dvije ekstreme: na jednu ruku ganja i ubija replikante (doduse nasilnih), al' u isto vrijeme se zaljubljuje u jednu od njih.
Za razliku od njega, K i svi oko njega znaju da je replikant, uopste nema dileme is he or isn't he, i ne djeluje nit' umoran nit' istrosen, vec frustriran cinjenicom da ma sta god uradi i kako god se pokaze, on nece nikad bit' prihvacen od strane ljudi. U tome momentu nailazi na cudo (dijete od replikanta), uz pomoc kojeg vidi svoju svrhu, koja ga uzdize na nesto vise od masine. To je njegova borba.
A propos identitet: Pitanje identiteta je u originalu je manufakturisano nasilu od strane Scotta sa sanom o jednorogim konjem u director's cut verziji, i uopste nije nesto sto bi se smatralo kanonom. Harrison Ford i Hampton Fancher su odbili tu tezu vec davnih dana.
dale cooper wrote: ↑25/10/2021 21:38Nema više Tyrella i njegove kompanije, ali tu je Wallace (grozni Leto koji je i najgori dio filma) u sličnoj ulozi.
Tyrell i Wallace igraju jako drugacije uloge. U BR2049, Wallace je glavni antagonist, covjek bez imalo emocija i suosjecanja prema ikome, covjek koji je van ikakog spasa i otkupljenja, zainteresovan samo za masovno iskoristvanje replikanata. Onako kako ga Leto glumi djeluje pomalo k'o neki cartoon villain, al' mislim da je Villeneuve bas ciljano is'o na takvu pretjeranost, gdje su izopacenost i zlo "pravog covjeka" u kontrastu sa dobrotom i suosjecanjem "prljavog replikanta."
Tyrell, on the other hand, je sporedan lik koji jeste dobro profitir'o od replikanata koje je napravio, al' nije uopste antagonista u filmu. Cak stavise, spreman je da pomogne Deckardu, a scena sa Royom ga predstavlja k'o ponosnog oca.
dale cooper wrote: ↑25/10/2021 21:38Joi je K-ova Rachael itd...
Romanticni interesi protagonista koji nemaju veze jedna sa drugom. Deckard se polako otvara Rachael i prihvata je u svoj svijet kroz cijeli film, i kroz nju dozivljava jednu vrstu katarze. Joi je od samog pocetka tu al' nije materijalna manifestacija, sto K-ovom karakteru daje jos jednu dimenziju "nekompletnosti". Od cijelog "realnog" svijeta ga niko ne prihvata takav kakav jeste, osim jednog "nerealnog" holograma.
dale cooper wrote: ↑25/10/2021 21:38Isto tako dosta akcijskih scena je napravljeno
kao eho onih iz originala. A sam svijet Blade Runnera je gotovo perfektna replika onog iz originala toliko da izgleda kao zamrznut u vremenu.
Ni po čemu se ne može skontati da je prošlo gotovo 30 godina od dešavanja iz prvog filma. Da nema ovog 2049, film bi mogao komotno
biti remake.
Ne slazem se. Originalni Blade Runner je jako siv, taman, pun kise i prljavstine, i generalno urbane dekadencije...ma pravi noir film. BR2049 je suprotno: saturisan bojama, crisp & clean, svaki frame je tako vizuelno izrazen poput neke slike. Roger Deakins je cak insistir'o na tome da novi film ne prati vizuelni ton prvog filma.
https://deadline.com/2018/02/blade-runn ... 202280774/
“Although [2049] carries on from the original film, I don’t think any of us were saying, ‘Well, it’s got to be like the original film,’” the cinematographer explains. “I was certainly never going to light it like the original film. I couldn’t if I wanted to.”
Seemingly found within himself from a place of intuition, Deakins’ take on the Blade Runner visual language would be defined by sharp, distinctive geometric patterns and bold, organic lighting design that would make the film’s environments feel alive.
Procitaj i ovo, jako interesantno kako su boje definisale kljucne momente u filmu:
https://www.premiumbeat.com/blog/symmet ... de-runner/
Ukratko, izvini jaro al' ne mogu se slozit' sa tobom. Al' hej, konacno smo usli u raspravu.