#48176 Re: Gledali ste film, preporuĆite ga drugima
Posted: 21/09/2019 22:07
ma imaju korejanci bas dosta odličnih filmovaferratilis wrote:Kad smo vec kod korejanskih filmova
ma imaju korejanci bas dosta odličnih filmovaferratilis wrote:Kad smo vec kod korejanskih filmova
ferratilis wrote:Bas danas citam da su nakon 30 godina pronasli tog ubicu, ali je zastario slucaj pa mu ne mogu nista, zasad. Film je odlican, atmosfera ima slican naboj kao i Chaser, drzi te na iglama cijelo vrijeme.
Takodjer, Sang Kang-Ho je glumcina
Nađi s engleskim subtitlovima i odreži mi ruku momentalno.wolfie wrote:https://www.imdb.com/title/tt0315152/90minut wrote:Evo i ja imam pitanje oko filma koji ne mogu naci odjednom
Dakle jednostavna je radnja francuski film 100 posto čovjeku ne ide ništa u životu žena je na rubu da ga ostavi ili ga je ostavila i on dobija na lutriji na necemu uglavnom i odluci da joj nece reci..
Možda neko i zna gugl ocigledno ne zna
Još uvijek jedan od najboljih filmova ikada napravljenih. Zajedno sa Touch Of Evil koji mu je odmah za petama.johnnykola wrote:
Vijest da je u svom raskošnom dvorcu Xanadu na Floridi umro glasoviti tajkun Charles Foster Kane izuzetno uzburka američku javnost i medije. Doznavši da je pokojnik umro osamljen te da su mu posljednje riječi bile ,,ružin pupoljak", gospodin Rawlston, urednik jednih njujorških novina, na mjesto događaja smjesta pošalje skupinu svojih novinara sa zadatkom da doznaju što više pikantnih detalja o Kaneovu životu. Među tim novinarima je i poduzetni Jerry Thompson, reporter koji odluči razgovarati s najbližim prijateljima i suradnicima čovjeka kojeg neki mediji posmrtno stanu proglašavati komunistom pa i fašistom. Znajući da se Kane dvaput ženio i razvodio, da mu je veza s pjevačicom i kasnijom drugom suprugom Susan omela političku karijeru, te da je pogrešno vjerovao da neće biti Drugog svjetskog rata, Thompson ponajprije odluči razgovarati s Kaneovim menadžerom Bernsteinom. Tokom podrobnih razgovora s njim, potom s drugom suprugom Susan Alexander, s Kaneovim skrbnikom i bankarom Walterom Parksom Thatcherom, s najboljim prijateljem i kolegom Jedediahom Lelandom i drugim ljudima, Thompson postupno počne slagati sliku o pokojniku. A Kane je bio sve samo ne jednostavan čovjek. Do 1871. godine djetinjstvo je provodio uz siromašne roditelje, majku Mary i oca Jimmyja koji su u provinciji vodili skromni pansion, te ga prisiljeni neimaštinom bili prisiljeni povjeriti na skrb bankaru Thatcheru iz New Yorka. Kad je Kane navršio 25 godina, Thatcher mu je povjerio vođenje niskonakladnih njujorških dnevnih novina National Esquire, koji je ambiciozni mladić forsirajući senzacionalizam ubrzo pretvorio u izuzetno čitan dnevnik.
Godine 1942. od devet nominacija za Oscara nagrađena onim za najuspjeliji izvorni scenarij, fascinantna drama legendarnog glumca, scenarista i redatelja Orsona Wellesa uz titulu neosporno najuspjelijeg debitantskog projekta nekog filmaša svih vremena zasluženo nosi i epitete jednog od najboljih, najznačajnijih i najutjecajnijih filmova u istoriji sedme umjetnosti. Narativno i dramaturški koncipirano poput svojevrsne detektivske soap-opere, tokom koje se slažu detalji biografskog mozaika jednog znamenitog čovjeka, maestralno komponirano i režirano djelo u mnogim se izborima već desetljećima proglašava najvećim filmom svih vremena. Priča filma dijelom je nadahnuta likom i djelom glasovitog novinskog magnata Williama Randolpha Hearsta, oca tzv. žutog novinarstva koji je zbog ovog filma, u kojem je prikazan izrazito negativno kao mizantrop i manipulator, Wellesa progonio tokom čitave njegove karijere. Vjerojatno se baš u tome krije razlog zbog kojeg Welles osim Građanina Kanea i donekle remek-djela Dodir zla niti jedan svoj film nije uspio režirati posve autonomno i bez ozbiljnog uplitanja producenata. Ucjenom producentske tvrtke RKO bezuspješno pokušavši onemogućiti distribuciju Građanina Kanea, Hearst se pretvorio u doživotnog neprijatelja tada dvadesetpetogodišnjeg Wellesa, koji je u svom fantastičnom autorskom prvijencu demonstrirao iznimno svjež, inovativan i siguran redateljski pristup, vješto vodeći priču i glumce, poigravajući se svjetlom i sjenom, dubinskim kadrovima i drugim planovima, te kreirajući cjelinu koja i gotovo osam desetljeća nakon nastanka plijeni promišljenošću, zrelošću i zaokruženošću. Među Wellesovim glumačkim partnerima je sjajni karakterni glumac Joseph Cotten (Veličanstveni Ambersonovi, Sjena sumnje, Plinsko svjetlo), kojem je upravo Welles širom otvorio vrata Hollywooda, dojmljivu filmsku muziku potpisuje slavni oskarovac Bernard Hermann (Vrtoglavica, Goli i mrtvi, Sjever-sjeverozapad), stalni suradnik velikog Alfreda Hitchcocka, a fotografiju podjednako znameniti Gregg Toland (Dođi i uzmi, Orkanski visovi, Plodovi gnjeva), također oskarovac.
Film se na mapi Movielanda nalazi kao remek-djelo u kvadrantu E5:
Artest wrote:@BlacKKKlansman
Vanredno zabavan uradak.
javi kakav je midsommar.. trailer mi je bio poglup, al ko zna90minut wrote:E'o Midsommar i the crawl na torrentu.
Evo upravo poceo s gledanjem 9 minut film je ustvari dio kompanije A24 koja je izbacila horrore poput The Witch, it comes at night, hereditary dakle nema fule sigurno.adda_sa wrote:javi kakav je midsommar.. trailer mi je bio poglup, al ko zna90minut wrote:E'o Midsommar i the crawl na torrentu.
malo baca na the wicker man sa nicolas cage
pregledah midsommar.. bez titlova.valjda nisu nis znacajno rekli na svedskom ..90minut wrote:Evo upravo poceo s gledanjem 9 minut film je ustvari dio kompanije A24 koja je izbacila horrore poput The Witch, it comes at night, hereditary dakle nema fule sigurno.adda_sa wrote:javi kakav je midsommar.. trailer mi je bio poglup, al ko zna90minut wrote:E'o Midsommar i the crawl na torrentu.
malo baca na the wicker man sa nicolas cage
A ne može bolja priča od ove koju ima mislim kultovi fazoni ovo ono, u suštini sve je do tebe i šta ti lezi ne mora se ništa na silu nismo svi isti.
Samo evo nema engleskih titlova i to je prvi put da mi se desi dakle sutra gledam.
Ipak nekako sam ga našao na drugoj stranici gugla
To je pravi horror ono što svi hocemo da vidimo sininster atmoferu cijeli film bez debilnih jump scare momenata kontaš.adda_sa wrote:ne poklapaju nam se ukusi u hororima
ima neka sinister atmosfera cijeli film, al nije bas da mi je horor strasno..
Jeste, jeste misery je i bolji za malu nijansu od ostalog nabrojanog skontala si to je to što se traži da ti pravi nelagodu ne da hoda niz stepenice i onda samo čekaš kad ce nešto izletiti kad gledam takve filmove ( što je rijetkost ) volume mi je na nekih 30 procenata.adda_sa wrote:mislis nes kao texas chainsaw massacre? da, slazem se..totalno prevazidjeno..
u smislu psiho horora, sa sinister smekom, vise su mi legli npr get out, the mist.. the shining isto.. cak i misery, iako nije bas horor kategorija..
Zavisi kakva ti je raja vjeruješ li da ja imam dan danas tradiciju da idem s jednim likom u kino i to ga upoznao u prvom srednje on došao iz makedonije vamo preselio se u međuvremenu on poceo da ide vandredno i jer smo zivjeli tu blizu u gradu svako malo se išlo u kino...ma nema covjeka da je išao više išao od nas išao sam čak i sam pa me ismijavali svi redom da se ljubim s imaginarnom osobom to ti je raja šta 95 posto zna ko je Tarantino i zbog cega idem 3 puta u sedmicu dana na Inglorious bastardsadda_sa wrote:original wicker man ima mnogo bolji rejting, al nisam gledala.. i ja sam se iznenadila kako ovaj sa cage ima tako nisku ocjenu. mada ruku na srce nije mu gluma bila nesta..u dosta mu filmova ustvari nije gluma wow ..uvijek isti izraz lica
misery sam par puta gledala. ona glavna glumica je
sto se tice 100 zena - cudi je mali milion
nego, kako ti je legao once upon a time in hollywood ja gledala sa rajom u kinu- svi se razocarali, meni extra