Page 5 of 13

#101 Re: Zašto kupci maltretiraju prodavace???

Posted: 17/08/2011 14:54
by Bloo
@girl

tacno u stridu :D

sta cemo mi koji radimo po kancelarijama za ponekad istu platu kao i prodavacice :D?

nazove me u 5 klijent i sta cu ja onda...da mu spustim slusalicu jer je moje radno vrijeme do 5?

#102 Re: Zašto kupci maltretiraju prodavace???

Posted: 17/08/2011 14:55
by juli84
Bloo wrote:@girl

tacno u stridu :D

sta cemo mi koji radimo po kancelarijama za ponekad istu platu kao i prodavacice :D?

nazove me u 5 klijent i sta cu ja onda...da mu spustim slusalicu jer je moje radno vrijeme do 5?
Ah pa barem je to jednostavno: ne javljaš se na telefon :)

#103 Re: Zašto kupci maltretiraju prodavace???

Posted: 17/08/2011 14:57
by mO k3
kockica_kockica wrote:
Ženski Dr.Med wrote:Kockice malo pretjerujes , ja nemam uopste problem da ostanem duze nakon radnog vremena ,imao sam poso gdje sam svaki dan radio 4 + sati vise prekovremeno .
U Njemackoj se ne fura vise 36 sati sedmicno to nema vise ,nego 1+ sat i vise bez naplacivanja....

Barem ja to vidim da je to stvar i mentaliteta ,vamo sam rodjen tako sam rodjen u taj mentalitet da za mene ne predstavlja problem da radim vise nego sto moram
Kroz tvoj text vidim da ni tvoja kolegica nije ispostovalo ono sto na vratim vani pise ,a to je otvoreno do 20.00

nadam se da ces me razumijeti
Ne poredi placu jedne prodavacice u BiH od 300 KM sa platom prodavacice u Njemackoj jer njena sigurno nije 150 eura .. Poredjenje ti je neumjesno jer se prekovremeni rad placa svuda osim kod nas...

Moja kolegica je zatvorila 10 do 20.00 jer je tako sef naredio da zatvaraju a ne sama od sebe...Imala je dobrog sefa koji je za razliku od babe postovao vrijeme radnica koje su radile za njega, pa im je dao da zatovre 10 minute ranije kako bi zavrsile papirologiju za tih 10 minuta do kraja radnog vremena... ( Za usporedbu, mnoge kancelarije rade od 08 do 16.00 ali sa strankama rade do 13.00, jer trebaju vrijeme za papirologiju koja slijedi nakon stranki)
I cisto da se zna, ta baba koja je dosla 3 minute do 20.00 napravila toliku frku nista kupila nije vec je usla razgledala po policama do 20.15 i otisla... Meni je to bezobrazluk....

Isto kao sto je bezobrazluk bio one zene sto je tu vece setala i prohtjelo joj se malo probavati robu da ubije vrijeme (takvih je najvise koji dodju na pauzi ili za vrijeme setnje i probavaju da ubiju vrijeme)... I zadrzala je zenu sat i po vremena nakon radnog vremena jer je vidjela da ova ne smije zatvoriti dok je ona tu.... Vrlo bolesno .. A sve u sklopu naseg bolesnog mentaliteta da u mozak svakoga koga mozemo ( da ne kazem sta) ...
Opet pretjerujes i izmisljas od ovoga ti pola ne vjerujem , zamisli odes u banku 10 do 5 recimo a ono banka ti zatvorena ,ali ti moras da odradis u banki tu neku stvar ,nije vazno koju kako bi ti reagovala na to?

#104 Re: Zašto kupci maltretiraju prodavace???

Posted: 17/08/2011 14:58
by girl
pa nije bas jednostavno se ne javis na telefon - moze se desiti da poziv nije puno bitan ali isto i da neko zbog tog poziva sutra nece dobiti platu ako se ne javis. pa vidi ja cu provjeriti kakav je to poziv a ti mozda ne moras ako mislis da je neki tvoj plan bitniji. naravno da se necu javiti ako idem npr zubaru i imam zakazan termin ali za sve drugo javit cu se :) mada lazem malo i tad cu se javiti i reci nazovite me na mobitel zurim zbog tog i tog pa cemo usput rjesavati problem, ako to ikako mogu :)

#105 Re: Zašto kupci maltretiraju prodavace???

Posted: 17/08/2011 15:00
by Bloo
juli84 wrote:
Bloo wrote:@girl

tacno u stridu :D

sta cemo mi koji radimo po kancelarijama za ponekad istu platu kao i prodavacice :D?

nazove me u 5 klijent i sta cu ja onda...da mu spustim slusalicu jer je moje radno vrijeme do 5?
Ah pa barem je to jednostavno: ne javljaš se na telefon :)
:lol: :lol: :lol: :lol:

o je
a direktorica onda išeta /posto uvijek ostaje duze) i pogleda te znacajno :D

#106 Re: Zašto kupci maltretiraju prodavace???

Posted: 17/08/2011 15:01
by mO k3
@madner je u pravu ako se ne varam sta je napisao ,kako bi bio da ta djevojka radi na procente ,da li bi onda ovako postupila
znaci imaju neku osnovnu platu od 300 km recimo plus ono sto proda od toga procenti... akko bi onda reagovala

#107 Re: Zašto kupci maltretiraju prodavace???

Posted: 17/08/2011 15:02
by juli84
Ja mislim da je samo rad u zdravstvenim ustanovama bitan, a sve ostalo može čekati do sutra, a posebno kupovina cipela.

#108 Re: Zašto kupci maltretiraju prodavace???

Posted: 17/08/2011 15:03
by otherside
kockica_kockica wrote: Mene bi bilo stid nekome 10 minuta pred zatvaranje uci da razgledam robu za koju znam da necu kupiti... to je po meni bezobrazno ...
i mene bi bilo stid uci i razgledati 10-15 minuta pred zatvaranje.
prije nekoliko sedmica sam otisla do jedne firme da mi daju prijedlog za izradu kuhinje. dosla sam u 15,30h ali arhitektica mi je rekla da me ne moze primiti jer joj je radno vrijeme do 16h a jos nije zavrsila razgovor s gospodjom koja je dosla prije mene. nije mi bilo pravo ali sam bez pogovora izasla.
sta sam trebala? poceti joj pametovati kako joj je radno vrijeme do 16h i kako ima jos pola sata?

#109 Re: Zašto kupci maltretiraju prodavace???

Posted: 17/08/2011 15:04
by Michun
guliver - imam pricu o tome...
nisu htjeli da mi mjenjaju tasnu jer oni su SIGURNI da direktor nece dopustiti da se to mijenja, iako se poderala koza. ja sam uz osmjeh i insistiranje nakon pregledanja tasne od strane inspektora (ima tita mi inspektor) dobila novu tasnu nakon 10ak dana. nisam se derala i pravila scene. trgovci su istrenirani kod nas da kazu NE. za zamjenu, za vracanje novca, za vracanje nekvalitetnih stvari...nase je da znamo kako se izboriti s tim. insistirati da za svoje pare dobijes uslugu i robu adekvatnu cijeni svakako...biti nekulturan i galamit, nikad. mada, nekad moras sastavit obrve i podviknut :D

#110 Re: Zašto kupci maltretiraju prodavace???

Posted: 17/08/2011 15:06
by Gospoda Ministarka
E, moram da spomenem drogeriju Rituals u Alti, nakon onakvog prijema od strane prodavacice nemas obraza da izades a da barem ne kupis najjeftiniju stvar. Duboki naklon za taj nacin prodaje. Moram spomenti uposlenice Inome, Plaze, Vindije, Konzuma :thumbup: sve i jedna je preljubazna.

otherside wrote:sta sam trebala?
Sta je ona trebala? Trebala ti je ponuditi kafu/ caj i novine, da sacekas 15-20 ak min ako zelis, sam taj prijem je pola posla.

#111 Re: Zašto kupci maltretiraju prodavace???

Posted: 17/08/2011 15:07
by girl
ja ne znam jesi li ti kad kuhinju prije birala? :lol: :lol: meni je trebalo mjesec da se odlucim, a da se iole pristojna ponuda napravi treba puno vise od pola sata tako da tu arhitekticu razumijem, samo ti je mogla ljepse to objasniti npr. da dodjes sutra u toliko i toliko sati da odvoji termin bas za tebe, jer danas ima klijenta ili nesto.
ili eventualno da ti kaze da ima klijenta narednih pola sata pa da pricekas i da ti unaprijed kaze koliko ce to otprilike sve trajati i koliko vremena treba da se prijdolog napravi.

#112 Re: Zašto kupci maltretiraju prodavace???

Posted: 17/08/2011 15:08
by mO k3
Kada boravim u Banjaluci ja takvih ili recimo niko od mojih nema problema ,prodavaci/ce su uvijek ljubazne gdje god da udjes

#113 Re: Zašto kupci maltretiraju prodavace???

Posted: 17/08/2011 15:10
by girl
Michun wrote:guliver - imam pricu o tome...
nisu htjeli da mi mjenjaju tasnu jer oni su SIGURNI da direktor nece dopustiti da se to mijenja, iako se poderala koza. ja sam uz osmjeh i insistiranje nakon pregledanja tasne od strane inspektora (ima tita mi inspektor) dobila novu tasnu nakon 10ak dana. nisam se derala i pravila scene. trgovci su istrenirani kod nas da kazu NE. za zamjenu, za vracanje novca, za vracanje nekvalitetnih stvari...nase je da znamo kako se izboriti s tim. insistirati da za svoje pare dobijes uslugu i robu adekvatnu cijeni svakako...biti nekulturan i galamit, nikad. mada, nekad moras sastavit obrve i podviknut :D
slazem se. ali nit' si ti koga vrijedjala nit' su prodavacice prema tebi bile bezobrazne, nego si lijepo objasnila situaciju i pitala kome da se obratis , trazila menadzera ili sta vec.

"(ima tita mi inspektor)" :lol: :lol: :lol:

#114 Re: Zašto kupci maltretiraju prodavace???

Posted: 17/08/2011 15:11
by bambi:)
Michun wrote:guliver - imam pricu o tome...
nisu htjeli da mi mjenjaju tasnu jer oni su SIGURNI da direktor nece dopustiti da se to mijenja, iako se poderala koza. ja sam uz osmjeh i insistiranje nakon pregledanja tasne od strane inspektora (ima tita mi inspektor) dobila novu tasnu nakon 10ak dana. nisam se derala i pravila scene. trgovci su istrenirani kod nas da kazu NE. za zamjenu, za vracanje novca, za vracanje nekvalitetnih stvari...nase je da znamo kako se izboriti s tim. insistirati da za svoje pare dobijes uslugu i robu adekvatnu cijeni svakako...biti nekulturan i galamit, nikad. mada, nekad moras sastavit obrve i podviknut :D
Uhhhhh jesam smotana :-) a mene hladno odbiše kad mi je pukla metalna karika koja drži kaiš.......jesu bezobrazni zato nikad više nisam ni ušla...

#115 Re: Zašto kupci maltretiraju prodavace???

Posted: 17/08/2011 15:12
by girl
Gospoda Ministarka wrote:E, moram da spomenem drogeriju Rituals u Alti, nakon onakvog prijema od strane prodavacice nemas obraza da izades a da barem ne kupis najjeftiniju stvar. Duboki naklon za taj nacin prodaje. Moram spomenti uposlenice Inome, Plaze, Vindije, Konzuma :thumbup: sve i jedna je preljubazna.
:thumbup:

#116 Re: Zašto kupci maltretiraju prodavace???

Posted: 17/08/2011 15:14
by otherside
da ne bude nesporazuma. i sama sam ostala prekovremeno ne jednom nego bezbroj puta. radim na takvom radnom mjestu gdje nikad nema kraja radnog vremena vec samo smjene i dezure. nema definisanog vremena za pauzu ni za jelo...i nisam u situaciji da kazem bilo kome da pozuri ili da mu uskratim uslugu.
ali postujem svacije radno vrijeme. neko se vraca busom kuci i ako ga zadrzite 5 minuta duze cekace iduci jos 20 ili vise minuta.
nije stvar ni u tome...moze se i ljubazno zamoliti da se nesto pogleda i pred kraj radnog vremena ali...pojedini misle da bez dreke, arogancije, prijetnji i ucjena ne mogu nista dobiti u zivotu...naravno, samo kada se radi o ljudima za koje oni proizvoljno ocjene da su "ispod" njih.
a ti ministarko, procitaj jos jednom sta si rekla "glupacici" u radnji pa onda idi istresi korpu teti koja ti cisti kancelariju.
previse si puta opisala kakvo ti je ponasanje omiljeno da bih ti povjerovala u te napade humanosti.
plitko je znanje moja ministarko, plitko...

#117 Re: Zašto kupci maltretiraju prodavace???

Posted: 17/08/2011 15:17
by Filter
juli84 wrote:
Bloo wrote:@girl

tacno u stridu :D

sta cemo mi koji radimo po kancelarijama za ponekad istu platu kao i prodavacice :D?

nazove me u 5 klijent i sta cu ja onda...da mu spustim slusalicu jer je moje radno vrijeme do 5?
Ah pa barem je to jednostavno: ne javljaš se na telefon :)
samo na drzavnim jaslama je to moguce i takorekuc pozeljno. :skoljka:

ne maltretiram prodavace kazem lijepo `bardan, hvala, prijatno, molim. ako i ne dobijem odgovor, pa sta??
propast svijeta, manjak samopouzdanja :-). meni odgovara da sam kulturan i ljubazan. mada, ovo su vise naucene i refleksne fraze nego odraz kulture pojedinca.

#118 Re: Zašto kupci maltretiraju prodavace???

Posted: 17/08/2011 15:18
by otherside
girl wrote:ja ne znam jesi li ti kad kuhinju prije birala? :lol: :lol: meni je trebalo mjesec da se odlucim, a da se iole pristojna ponuda napravi treba puno vise od pola sata tako da tu arhitekticu razumijem, samo ti je mogla ljepse to objasniti npr. da dodjes sutra u toliko i toliko sati da odvoji termin bas za tebe, jer danas ima klijenta ili nesto.
ili eventualno da ti kaze da ima klijenta narednih pola sata pa da pricekas i da ti unaprijed kaze koliko ce to otprilike sve trajati i koliko vremena treba da se prijdolog napravi.
naravno da treba i vise od pola sata da se dodje samo do ideje.
ona je doduse i rekla da dodjem u ponedjeljak (jer je bila subota) ali sam ja vec imala neke druge planove u glavi u tom momentu pa se ne dogovorih precizno za termin.

#119 Re: Zašto kupci maltretiraju prodavace???

Posted: 17/08/2011 15:20
by Gospoda Ministarka
otherside wrote:a ti ministarko, procitaj jos jednom sta si rekla "glupacici" u radnji
Nista, sto sama nije trebala da zna . Taj stav da nekoga istjerujes u toku radnog vremena kod mene ne prolazi. Ali stav: "Izvolite, pogledajte, zavrsavamo ubrzo" cijenim itekako.
otherside wrote:previse si puta opisala kakvo ti je ponasanje omiljeno da bih ti povjerovala u te napade humanosti.
Zezas? Kad? I na kojoj temi? :D I to nije nikakva humanost, to je postivanje druge osobe neovisno o poslu koji obavlja.

#120 Re: Zašto kupci maltretiraju prodavace???

Posted: 17/08/2011 15:20
by Michun
bambi:) wrote:
Michun wrote:guliver - imam pricu o tome...
nisu htjeli da mi mjenjaju tasnu jer oni su SIGURNI da direktor nece dopustiti da se to mijenja, iako se poderala koza. ja sam uz osmjeh i insistiranje nakon pregledanja tasne od strane inspektora (ima tita mi inspektor) dobila novu tasnu nakon 10ak dana. nisam se derala i pravila scene. trgovci su istrenirani kod nas da kazu NE. za zamjenu, za vracanje novca, za vracanje nekvalitetnih stvari...nase je da znamo kako se izboriti s tim. insistirati da za svoje pare dobijes uslugu i robu adekvatnu cijeni svakako...biti nekulturan i galamit, nikad. mada, nekad moras sastavit obrve i podviknut :D
Uhhhhh jesam smotana :-) a mene hladno odbiše kad mi je pukla metalna karika koja drži kaiš.......jesu bezobrazni zato nikad više nisam ni ušla...
eto vidis...meni su krenuli sa kad je kupljeno, kolko ste nosili, na sta ste stavljali tasnu i sl. do nece to direktor htjeti zamjeniti a i na putu je. ja kazem, vi slobodno ostavite pa kad on dodje nek mi se javi i objasni sto nece zamjeniti. i dali su to nezavisnoj inspekciji koju su platili i ja dobila nalaz koji kaze ovako: neadkvetno farbana i shtavljena koza zbog cega je doslo do guljenja farbe, bla bla, pecat, potpis. Izvolte u istom iznosu izabrati sta hocete.

#121 Re: Zašto kupci maltretiraju prodavace???

Posted: 17/08/2011 15:22
by vesna555
Michun wrote:guliver - imam pricu o tome...
nisu htjeli da mi mjenjaju tasnu jer oni su SIGURNI da direktor nece dopustiti da se to mijenja, iako se poderala koza. ja sam uz osmjeh i insistiranje nakon pregledanja tasne od strane inspektora (ima tita mi inspektor) dobila novu tasnu nakon 10ak dana. nisam se derala i pravila scene. trgovci su istrenirani kod nas da kazu NE. za zamjenu, za vracanje novca, za vracanje nekvalitetnih stvari...nase je da znamo kako se izboriti s tim. insistirati da za svoje pare dobijes uslugu i robu adekvatnu cijeni svakako...biti nekulturan i galamit, nikad. mada, nekad moras sastavit obrve i podviknut :D
Muku mučim kad čoeku kupujemo cipele. On je muško, u skladu s tim nema 30 pari ko ja, pa kupuje skuplje cipele, ja mogu i od 30 KM nositi kad svake pronosam po tri puta godišnje :lol:
Izvalimo 300 KM za cipele, ona trgovina u Titovoj, kraj Imperijala, ne mogu sad da se sjetim kako se zove, mala trgovinica. Cipele namijenjene za kišu, kožne. Poslije dva nošenja, one se "smežurale", tj. totalno zgužvale. Odemo da vratimo, ne daju pare ili zamjenu. Kaže mi smo krivi što nisu održavane. Halo, dva nošenja, pa da ih nismo ničim mazali ne trebaju se raspasti, a mazane su onako kako su nam oni rekli da treba. Raspravljali se i sta cemo, odemo i kupimo druge cipele. U Robotu na socijalnom. 290 KM muške cipele, pitam propuštaju li, kaže ne, 100% garancija. Padne kiša, mokre noge. Ja da vratim ne da :lol: Kaže nemaju one napismeno garanciju da ne propuštaju, ali eto, niko se nije žalio, pa vam je zato rečeno da ne propuštaju.
Kupim treće cipele, neka xyžnj trgovina u Banja Luci, 240 KM i ne propuštaju, evo druga godina će im ove godine, rekla sam mu nema mu cipela narednih 5 godina :lol:
Ja nosim Marte do koljena. 5 im godina i ništa im ne fali zato što ih čuvam i imam jedne smeđe gležnjače, kupljene pretprošle godine na likvidaciji kad im se trgovina zatvarala, platila ih 29 KM :D :D :D

#122 Re: Zašto kupci maltretiraju prodavace???

Posted: 17/08/2011 15:25
by otherside
Gospoda Ministarka wrote: Zezas? Kad? I na kojoj temi? :D
imas gore na vrhu stranice...pise "tvoji postovi"...e otvori to pa citaj koliko ti srce isce :D
mada ne vidim svrhu toga al' eto kad si vec pitala... :D

#123 Re: Zašto kupci maltretiraju prodavace???

Posted: 17/08/2011 15:28
by Gospoda Ministarka
otherside wrote:
Gospoda Ministarka wrote: Zezas? Kad? I na kojoj temi? :D
imas gore na vrhu stranice...pise "tvoji postovi"...e otvori to pa citaj koliko ti srce isce :D
mada ne vidim svrhu toga al' eto kad si vec pitala... :D
Ja mislila imas fakat nesto,a ti u prazno udaras, pa ako prode-prode ? :lol:
I sta je tu od mojih postova sporno, sta tu govori o mom odnosu prema trgovcima?
To sto mi one iz DP-a idu na zivce zbog svoje nekulture, i na sto se nisam samo ja zalila?
Tebi izgleda od svih postova najvise bode oci onaj o brendovima. :D :lol: :lol:

#124 Re: Zašto kupci maltretiraju prodavace???

Posted: 17/08/2011 15:28
by Michun
vesna555 wrote:
Michun wrote:guliver - imam pricu o tome...
nisu htjeli da mi mjenjaju tasnu jer oni su SIGURNI da direktor nece dopustiti da se to mijenja, iako se poderala koza. ja sam uz osmjeh i insistiranje nakon pregledanja tasne od strane inspektora (ima tita mi inspektor) dobila novu tasnu nakon 10ak dana. nisam se derala i pravila scene. trgovci su istrenirani kod nas da kazu NE. za zamjenu, za vracanje novca, za vracanje nekvalitetnih stvari...nase je da znamo kako se izboriti s tim. insistirati da za svoje pare dobijes uslugu i robu adekvatnu cijeni svakako...biti nekulturan i galamit, nikad. mada, nekad moras sastavit obrve i podviknut :D
Muku mučim kad čoeku kupujemo cipele. On je muško, u skladu s tim nema 30 pari ko ja, pa kupuje skuplje cipele, ja mogu i od 30 KM nositi kad svake pronosam po tri puta godišnje :lol:
Izvalimo 300 KM za cipele, ona trgovina u Titovoj, kraj Imperijala, ne mogu sad da se sjetim kako se zove, mala trgovinica. Cipele namijenjene za kišu, kožne. Poslije dva nošenja, one se "smežurale", tj. totalno zgužvale. Odemo da vratimo, ne daju pare ili zamjenu. Kaže mi smo krivi što nisu održavane. Halo, dva nošenja, pa da ih nismo ničim mazali ne trebaju se raspasti, a mazane su onako kako su nam oni rekli da treba. Raspravljali se i sta cemo, odemo i kupimo druge cipele. U Robotu na socijalnom. 290 KM muške cipele, pitam propuštaju li, kaže ne, 100% garancija. Padne kiša, mokre noge. Ja da vratim ne da :lol: Kaže nemaju one napismeno garanciju da ne propuštaju, ali eto, niko se nije žalio, pa vam je zato rečeno da ne propuštaju.
Kupim treće cipele, neka xyžnj trgovina u Banja Luci, 240 KM i ne propuštaju, evo druga godina će im ove godine, rekla sam mu nema mu cipela narednih 5 godina :lol:
Ja nosim Marte do koljena. 5 im godina i ništa im ne fali zato što ih čuvam i imam jedne smeđe gležnjače, kupljene pretprošle godine na likvidaciji kad im se trgovina zatvarala, platila ih 29 KM :D :D :D
ubuduce ostavljajte racune i onda fino sa racunom odes, kaze necu a ti fino okrenes broj tel za zastitu potrosaca i ode inspektor s tobom i daju zamjenu pa cak i pare :D
ne dajte se zezat...

#125 Re: Zašto kupci maltretiraju prodavace???

Posted: 17/08/2011 15:30
by swirl
Zivim za dan kad ce se i kod nas moci vracati kupljene stvari u radnju, a da ti vrate pare. Mislim da ce to biti nikad, ali eto, fino se nadati :-D