tacno u stridu

sta cemo mi koji radimo po kancelarijama za ponekad istu platu kao i prodavacice

nazove me u 5 klijent i sta cu ja onda...da mu spustim slusalicu jer je moje radno vrijeme do 5?
Moderator: O'zone
Ah pa barem je to jednostavno: ne javljaš se na telefonBloo wrote:@girl
tacno u stridu
sta cemo mi koji radimo po kancelarijama za ponekad istu platu kao i prodavacice?
nazove me u 5 klijent i sta cu ja onda...da mu spustim slusalicu jer je moje radno vrijeme do 5?
Opet pretjerujes i izmisljas od ovoga ti pola ne vjerujem , zamisli odes u banku 10 do 5 recimo a ono banka ti zatvorena ,ali ti moras da odradis u banki tu neku stvar ,nije vazno koju kako bi ti reagovala na to?kockica_kockica wrote:Ne poredi placu jedne prodavacice u BiH od 300 KM sa platom prodavacice u Njemackoj jer njena sigurno nije 150 eura .. Poredjenje ti je neumjesno jer se prekovremeni rad placa svuda osim kod nas...Ženski Dr.Med wrote:Kockice malo pretjerujes , ja nemam uopste problem da ostanem duze nakon radnog vremena ,imao sam poso gdje sam svaki dan radio 4 + sati vise prekovremeno .
U Njemackoj se ne fura vise 36 sati sedmicno to nema vise ,nego 1+ sat i vise bez naplacivanja....
Barem ja to vidim da je to stvar i mentaliteta ,vamo sam rodjen tako sam rodjen u taj mentalitet da za mene ne predstavlja problem da radim vise nego sto moram
Kroz tvoj text vidim da ni tvoja kolegica nije ispostovalo ono sto na vratim vani pise ,a to je otvoreno do 20.00
nadam se da ces me razumijeti
Moja kolegica je zatvorila 10 do 20.00 jer je tako sef naredio da zatvaraju a ne sama od sebe...Imala je dobrog sefa koji je za razliku od babe postovao vrijeme radnica koje su radile za njega, pa im je dao da zatovre 10 minute ranije kako bi zavrsile papirologiju za tih 10 minuta do kraja radnog vremena... ( Za usporedbu, mnoge kancelarije rade od 08 do 16.00 ali sa strankama rade do 13.00, jer trebaju vrijeme za papirologiju koja slijedi nakon stranki)
I cisto da se zna, ta baba koja je dosla 3 minute do 20.00 napravila toliku frku nista kupila nije vec je usla razgledala po policama do 20.15 i otisla... Meni je to bezobrazluk....
Isto kao sto je bezobrazluk bio one zene sto je tu vece setala i prohtjelo joj se malo probavati robu da ubije vrijeme (takvih je najvise koji dodju na pauzi ili za vrijeme setnje i probavaju da ubiju vrijeme)... I zadrzala je zenu sat i po vremena nakon radnog vremena jer je vidjela da ova ne smije zatvoriti dok je ona tu.... Vrlo bolesno .. A sve u sklopu naseg bolesnog mentaliteta da u mozak svakoga koga mozemo ( da ne kazem sta) ...
juli84 wrote:Ah pa barem je to jednostavno: ne javljaš se na telefonBloo wrote:@girl
tacno u stridu
sta cemo mi koji radimo po kancelarijama za ponekad istu platu kao i prodavacice?
nazove me u 5 klijent i sta cu ja onda...da mu spustim slusalicu jer je moje radno vrijeme do 5?
i mene bi bilo stid uci i razgledati 10-15 minuta pred zatvaranje.kockica_kockica wrote: Mene bi bilo stid nekome 10 minuta pred zatvaranje uci da razgledam robu za koju znam da necu kupiti... to je po meni bezobrazno ...
Sta je ona trebala? Trebala ti je ponuditi kafu/ caj i novine, da sacekas 15-20 ak min ako zelis, sam taj prijem je pola posla.otherside wrote:sta sam trebala?
slazem se. ali nit' si ti koga vrijedjala nit' su prodavacice prema tebi bile bezobrazne, nego si lijepo objasnila situaciju i pitala kome da se obratis , trazila menadzera ili sta vec.Michun wrote:guliver - imam pricu o tome...
nisu htjeli da mi mjenjaju tasnu jer oni su SIGURNI da direktor nece dopustiti da se to mijenja, iako se poderala koza. ja sam uz osmjeh i insistiranje nakon pregledanja tasne od strane inspektora (ima tita mi inspektor) dobila novu tasnu nakon 10ak dana. nisam se derala i pravila scene. trgovci su istrenirani kod nas da kazu NE. za zamjenu, za vracanje novca, za vracanje nekvalitetnih stvari...nase je da znamo kako se izboriti s tim. insistirati da za svoje pare dobijes uslugu i robu adekvatnu cijeni svakako...biti nekulturan i galamit, nikad. mada, nekad moras sastavit obrve i podviknut
Uhhhhh jesam smotanaMichun wrote:guliver - imam pricu o tome...
nisu htjeli da mi mjenjaju tasnu jer oni su SIGURNI da direktor nece dopustiti da se to mijenja, iako se poderala koza. ja sam uz osmjeh i insistiranje nakon pregledanja tasne od strane inspektora (ima tita mi inspektor) dobila novu tasnu nakon 10ak dana. nisam se derala i pravila scene. trgovci su istrenirani kod nas da kazu NE. za zamjenu, za vracanje novca, za vracanje nekvalitetnih stvari...nase je da znamo kako se izboriti s tim. insistirati da za svoje pare dobijes uslugu i robu adekvatnu cijeni svakako...biti nekulturan i galamit, nikad. mada, nekad moras sastavit obrve i podviknut
Gospoda Ministarka wrote:E, moram da spomenem drogeriju Rituals u Alti, nakon onakvog prijema od strane prodavacice nemas obraza da izades a da barem ne kupis najjeftiniju stvar. Duboki naklon za taj nacin prodaje. Moram spomenti uposlenice Inome, Plaze, Vindije, Konzumasve i jedna je preljubazna.
samo na drzavnim jaslama je to moguce i takorekuc pozeljno.juli84 wrote:Ah pa barem je to jednostavno: ne javljaš se na telefonBloo wrote:@girl
tacno u stridu
sta cemo mi koji radimo po kancelarijama za ponekad istu platu kao i prodavacice?
nazove me u 5 klijent i sta cu ja onda...da mu spustim slusalicu jer je moje radno vrijeme do 5?
naravno da treba i vise od pola sata da se dodje samo do ideje.girl wrote:ja ne znam jesi li ti kad kuhinju prije birala?![]()
meni je trebalo mjesec da se odlucim, a da se iole pristojna ponuda napravi treba puno vise od pola sata tako da tu arhitekticu razumijem, samo ti je mogla ljepse to objasniti npr. da dodjes sutra u toliko i toliko sati da odvoji termin bas za tebe, jer danas ima klijenta ili nesto.
ili eventualno da ti kaze da ima klijenta narednih pola sata pa da pricekas i da ti unaprijed kaze koliko ce to otprilike sve trajati i koliko vremena treba da se prijdolog napravi.
Nista, sto sama nije trebala da zna . Taj stav da nekoga istjerujes u toku radnog vremena kod mene ne prolazi. Ali stav: "Izvolite, pogledajte, zavrsavamo ubrzo" cijenim itekako.otherside wrote:a ti ministarko, procitaj jos jednom sta si rekla "glupacici" u radnji
Zezas? Kad? I na kojoj temi?otherside wrote:previse si puta opisala kakvo ti je ponasanje omiljeno da bih ti povjerovala u te napade humanosti.
eto vidis...meni su krenuli sa kad je kupljeno, kolko ste nosili, na sta ste stavljali tasnu i sl. do nece to direktor htjeti zamjeniti a i na putu je. ja kazem, vi slobodno ostavite pa kad on dodje nek mi se javi i objasni sto nece zamjeniti. i dali su to nezavisnoj inspekciji koju su platili i ja dobila nalaz koji kaze ovako: neadkvetno farbana i shtavljena koza zbog cega je doslo do guljenja farbe, bla bla, pecat, potpis. Izvolte u istom iznosu izabrati sta hocete.bambi:) wrote:Uhhhhh jesam smotanaMichun wrote:guliver - imam pricu o tome...
nisu htjeli da mi mjenjaju tasnu jer oni su SIGURNI da direktor nece dopustiti da se to mijenja, iako se poderala koza. ja sam uz osmjeh i insistiranje nakon pregledanja tasne od strane inspektora (ima tita mi inspektor) dobila novu tasnu nakon 10ak dana. nisam se derala i pravila scene. trgovci su istrenirani kod nas da kazu NE. za zamjenu, za vracanje novca, za vracanje nekvalitetnih stvari...nase je da znamo kako se izboriti s tim. insistirati da za svoje pare dobijes uslugu i robu adekvatnu cijeni svakako...biti nekulturan i galamit, nikad. mada, nekad moras sastavit obrve i podviknuta mene hladno odbiše kad mi je pukla metalna karika koja drži kaiš.......jesu bezobrazni zato nikad više nisam ni ušla...
Muku mučim kad čoeku kupujemo cipele. On je muško, u skladu s tim nema 30 pari ko ja, pa kupuje skuplje cipele, ja mogu i od 30 KM nositi kad svake pronosam po tri puta godišnjeMichun wrote:guliver - imam pricu o tome...
nisu htjeli da mi mjenjaju tasnu jer oni su SIGURNI da direktor nece dopustiti da se to mijenja, iako se poderala koza. ja sam uz osmjeh i insistiranje nakon pregledanja tasne od strane inspektora (ima tita mi inspektor) dobila novu tasnu nakon 10ak dana. nisam se derala i pravila scene. trgovci su istrenirani kod nas da kazu NE. za zamjenu, za vracanje novca, za vracanje nekvalitetnih stvari...nase je da znamo kako se izboriti s tim. insistirati da za svoje pare dobijes uslugu i robu adekvatnu cijeni svakako...biti nekulturan i galamit, nikad. mada, nekad moras sastavit obrve i podviknut
imas gore na vrhu stranice...pise "tvoji postovi"...e otvori to pa citaj koliko ti srce isceGospoda Ministarka wrote: Zezas? Kad? I na kojoj temi?
Ja mislila imas fakat nesto,a ti u prazno udaras, pa ako prode-prode ?otherside wrote:imas gore na vrhu stranice...pise "tvoji postovi"...e otvori to pa citaj koliko ti srce isceGospoda Ministarka wrote: Zezas? Kad? I na kojoj temi?![]()
mada ne vidim svrhu toga al' eto kad si vec pitala...
ubuduce ostavljajte racune i onda fino sa racunom odes, kaze necu a ti fino okrenes broj tel za zastitu potrosaca i ode inspektor s tobom i daju zamjenu pa cak i parevesna555 wrote:Muku mučim kad čoeku kupujemo cipele. On je muško, u skladu s tim nema 30 pari ko ja, pa kupuje skuplje cipele, ja mogu i od 30 KM nositi kad svake pronosam po tri puta godišnjeMichun wrote:guliver - imam pricu o tome...
nisu htjeli da mi mjenjaju tasnu jer oni su SIGURNI da direktor nece dopustiti da se to mijenja, iako se poderala koza. ja sam uz osmjeh i insistiranje nakon pregledanja tasne od strane inspektora (ima tita mi inspektor) dobila novu tasnu nakon 10ak dana. nisam se derala i pravila scene. trgovci su istrenirani kod nas da kazu NE. za zamjenu, za vracanje novca, za vracanje nekvalitetnih stvari...nase je da znamo kako se izboriti s tim. insistirati da za svoje pare dobijes uslugu i robu adekvatnu cijeni svakako...biti nekulturan i galamit, nikad. mada, nekad moras sastavit obrve i podviknut![]()
Izvalimo 300 KM za cipele, ona trgovina u Titovoj, kraj Imperijala, ne mogu sad da se sjetim kako se zove, mala trgovinica. Cipele namijenjene za kišu, kožne. Poslije dva nošenja, one se "smežurale", tj. totalno zgužvale. Odemo da vratimo, ne daju pare ili zamjenu. Kaže mi smo krivi što nisu održavane. Halo, dva nošenja, pa da ih nismo ničim mazali ne trebaju se raspasti, a mazane su onako kako su nam oni rekli da treba. Raspravljali se i sta cemo, odemo i kupimo druge cipele. U Robotu na socijalnom. 290 KM muške cipele, pitam propuštaju li, kaže ne, 100% garancija. Padne kiša, mokre noge. Ja da vratim ne daKaže nemaju one napismeno garanciju da ne propuštaju, ali eto, niko se nije žalio, pa vam je zato rečeno da ne propuštaju.
Kupim treće cipele, neka xyžnj trgovina u Banja Luci, 240 KM i ne propuštaju, evo druga godina će im ove godine, rekla sam mu nema mu cipela narednih 5 godina![]()
Ja nosim Marte do koljena. 5 im godina i ništa im ne fali zato što ih čuvam i imam jedne smeđe gležnjače, kupljene pretprošle godine na likvidaciji kad im se trgovina zatvarala, platila ih 29 KM![]()
![]()