Page 2 of 3

#26 Re: Saobracajne nesrece - poginuli

Posted: 18/07/2011 14:54
by madner
GAU8 wrote:
madner wrote:
Ljudi napravili empirijski test. Kada bi ti kreno da stignes za 4h? 5?
Nekada krenem tako rano, jednom sam malo kasnije, jedne godine sam krenuo u petak u 17:00!
U prosjeku oko 4h - 4.5h do Makarske rivijere, sa ogranicenjima, racunajuci cekanje na granici i malu pauzu 15-ak min.
Pa kreni u 7:30, pa da vidimo koliko ce ti trebat ako postujes sva pravila. Narocito u discplini puzanje iza kamiona :D

Inace moje prolazno vrijeme do Ploca su 2:15 minuta. Bez pauze. :D

#27 Re: Saobracajne nesrece - poginuli

Posted: 18/07/2011 14:56
by GAU8
amrica wrote:
GAU8 wrote:
madner wrote:Eto sad problem preticati na punoj. Svaki kreten napravio svoj prikljucak na magistralni put i odmah ide puna, umjesto da to ukinu i osiguraju normalan tok voznje.
To se slazem...

put kod viteza npr je najgora dionica u srednjoj BiH.

ukljucenja i iskljucenja na put svakih 10 metara bukvalno.
I to je kao magistralni put jbt.

Poslije Mostara u pravcu mora, hiljadu sporednih puteva, svako raskrsce 60 ogranicenje, a pukla livada, vidis na kilometre nigdje auta nema, ali caje cekaju :roll:
Pa ne moras ici 100kmh. Nece ti nista cak i da vozis 65 - 70kmh

200km za 6 sati znaci da ides prosjecno sporije od 40kmh. Totalna budalastina ko je to izjavio.
Moze se desiti samo u vanrednim okolnostima, ali tada to nema nikakve veze sa ogranicenjima brzine.

Jedne sam godine recimo isao busom oko 6.5h do makarske, jer taman kad smo stigli pred prvi tunel na ivanu zaustavise saobracaj, kazu "cekajte da zacas asfaltiramo tunel" :P :P i tako ostadosmo tu skoro 2h

#28 Re: Saobracajne nesrece - poginuli

Posted: 18/07/2011 14:58
by GAU8
madner wrote:
GAU8 wrote:
madner wrote:
Ljudi napravili empirijski test. Kada bi ti kreno da stignes za 4h? 5?
Nekada krenem tako rano, jednom sam malo kasnije, jedne godine sam krenuo u petak u 17:00!
U prosjeku oko 4h - 4.5h do Makarske rivijere, sa ogranicenjima, racunajuci cekanje na granici i malu pauzu 15-ak min.
Pa kreni u 7:30, pa da vidimo koliko ce ti trebat ako postujes sva pravila. Narocito u discplini puzanje iza kamiona :D

Inace moje prolazno vrijeme do Ploca su 2:15 minuta. Bez pauze. :D
Pa sad ti govorim, ali ti ne zelis da citas. Jednom sam krenuo kasnije (oko 8:00) a jednom u petak u 17:00h!!
Zamisli tek tu guzvu.
I opet se stigne normalno, citaj oko 4h +- 15 min.

#29 Re: Saobracajne nesrece - poginuli

Posted: 18/07/2011 14:59
by madner
Kakva ba guzva u petak 1700?

Cep ti je izlaz iz Sarajeva, cep ti je ako naletis na kamiondzije i dostave.

#30 Re: Saobracajne nesrece - poginuli

Posted: 18/07/2011 15:02
by GAU8
madner wrote:Kakva ba guzva u petak 1700?

Cep ti je izlaz iz Sarajeva, cep ti je ako naletis na kamiondzije i dostave.
:shock: :shock: Uredu je...

#31 Re: Saobracajne nesrece - poginuli

Posted: 18/07/2011 15:36
by Brat
bkozica wrote:Sve bih ja vratio na ponovno polaganje vozačkog ispita. Ali samo one koji su položili od 1992 Ove iz Federacije poslao da polažu u Banja Luku iz R.Srpske u Sarajevo, iz Tuzle u Mostar i obratno. U komisiju bih stavio po jednog člana iz sva tri naroda, da se nemogu dogovoriti za štelu. 90 % nebi položilo vozački. Roditelji kupuju smrt svojoj djeci. Najčešće je to plaćanjem, vezama ili uplatom ručka (160 KM). A kad se desi nezgoda, onda je kukuj, pomagaj.... Tada je kasno dragi roditelji.
Ne budalesaj. :roll:

#32 Re: Saobracajne nesrece - poginuli

Posted: 18/07/2011 16:07
by cuske
Sigurna voznja na cesti jeste:

1. Tehnicki ispravan upravljacki i kocioni sistem!
2. Ne budi papak stavi pojas to je radi tebe tu, a ne radi policije!
3. Postuj znakove ogranicenja jer su tu s razlogom za tvoje dobro a ne da bi te neko maltretirao!
4. Putevi u BiH su jako losi i nagib ceste treba da bude u onu stranu u koju skreces, a kod nas je obrnuto sto znaci
Prilagodi brzinu i voznju uvjetima na cesti!!

Mladi vozaci imaju viska adrenalina pa vole da jurcaju i da se takmice. Takoje svugdje u svijetu,a za razliku od cijelog svijet ami nemamo autoputeva niti staza za brzu voznju.
Treba malo vozacke kulture na nasem cestama tako sto ce se oduzimati automobil za divljanje, a ne vozacka!

Da ovim klincima oduzmes auto na da mjesec i uz to skines po jedan dio s auta npr. Bos pumpu i sl pri povratku drugcije bi bilo. Naravno i treba dozvolti policij da ih mogu pred drustvom izdegeneciti ko vola u kupusu!

Trebace pored sveg tog nasim ljudima malo pameti da ne kupuje spojlere, felge i xenone nego da te pare ulozi zimi za gume jer guma glavu cuva :roll: . Nas "MOMENTALITET" je da drugi vidie da on ima da mu zavidi i ako to njemu ne treba.

Doks e to ne sredi bice vam ovako! :bih:

#33 Re: Saobracajne nesrece - poginuli

Posted: 18/07/2011 19:09
by jefferson
Comrad wrote:
jefferson wrote:Davno je utvrdjeno da je infrastruktura prvi preduslov za sigurniji saobracaj.
Primjer:
SAD (striktna ogranicenja brzine sa ogromnim kaznama ): broj poginulih na milion prevezenih milja: 0.82
Njemacka (ogromni brzinski prosjeci, daleko bolji auto putevi): broj poginulih na milion prevezenih milja: 0.79
Ma upravo to. Putevi i visoke kazne. Mi nemamo nijedno.

Bosnjo bi da izmislja toplu vodu. Ako ti stave fino znak da ti se priblizava krivina i da je ogranicenje 40, pa uspori...al to niko ne radi kod nas. Vozi ti 100, pa ajd proci cemo nekako. Ne kazem da moras sad se vuci ko kornjaca, ali da se znakovi postuju drugacije bi bilo...nisu djaba postavljeni. :roll:
Jesil ti skontao poentu mog texta? bez infrastrukture mozes uvoditi sta hoces i kakave god hoces represivne mjere, ali dzaba! Svijet ide naprijed tehnoloski, a mi tu tehnologiju kupujemo (auta), koja su dizajnirana i predvidjena za vrhunske ceste! Problem u ovoj prici je: gdje nas porez ide!!!
Ja radim, i zaradim, i trebam kupiti neku krntiju jer drzava ne moze porez koji zarade gradjani usmjeriti na prava mjesta, pa odgovornost odmah prebaci na gradjane.

#34 Re: Saobracajne nesrece - poginuli

Posted: 18/07/2011 21:59
by said89
Procitao sam sve postove i vecina se slaze da je nasa infastuktura katastrofalna, sto realno i jeste. Samo krpe asfalt da bi ustedili na proracunu. Koliki samo novac ide pri registraciji na putarinu + razni porezi i prihodi. Pa kad bi samo 50% od tog novca ulozili u infrastukturu cesta bi bila fantasticna i bilo bi puno sigurnije voziti.

Sad se namece jos bitnije pitanje. Kako vozaci reaguju na takvo stanje? Da li prilagodjavaju voznju uslovima na putu ili voze po svojoj procjeni? Jer svi znamo da su ceste lose, pa zasto onda stavljamo glavu u torbu sa brzom i neprilagodjenom voznjom. Trebamo biti savjesni vozaci, svjesni rizika brze voznje na losim cestama. Vidimo sta se desilo Tosi, Darku, clanovima VB, Halidu Beslicu i mnogim drugim. Jos svaki dan u crnoj hronici osvane nekoliko saobracajnih nesreca gdje vidimo da vecinom ginu mladi ljudi u alkoholiziranom stanju, neprilagodjenom brzinom i sl. Kad vidim da neko pretice u tunelu, na nepreglednoj punoj liniji, vozne duplo brze od propisane brzine. Takvima treba oduzimati vozacku, prvi put kao opomenu a drugi put dozivotno pa bi se ja msm tek tada opomenuli drugi.

#35 Re: Saobracajne nesrece - poginuli

Posted: 19/07/2011 07:39
by zonbirile
ja pročitah test ljudi iz BIHAMK-a,a ti odmah na ličnu ravan.Ličiš na one na temi o auto gumama,ja postam najbolje testove od Auto moto und sport magazina,a oni pobijaju tvrdnjom da im je Lutvo sa Vratnika rekao to i to,za te i te gume.Vozeći striktno po propisima ne možeš doći za 4h do Ploča,jer to što ne kažnjavaju na 70Km/h a ograničenje 60 nije to ,to.Vozi 60,gdje je 40 vozi 40.

#36 Re: Saobracajne nesrece - poginuli

Posted: 19/07/2011 08:50
by GAU8
zonbirile wrote:ja pročitah test ljudi iz BIHAMK-a,a ti odmah na ličnu ravan.Ličiš na one na temi o auto gumama,ja postam najbolje testove od Auto moto und sport magazina,a oni pobijaju tvrdnjom da im je Lutvo sa Vratnika rekao to i to,za te i te gume.Vozeći striktno po propisima ne možeš doći za 4h do Ploča,jer to što ne kažnjavaju na 70Km/h a ograničenje 60 nije to ,to.Vozi 60,gdje je 40 vozi 40.
Aj razguli ba :P

mozes nekad misliti i svojom glavom, ne bi bilo prvi put da neko nesto preuvelica...

#37 Re: Saobracajne nesrece - poginuli

Posted: 19/07/2011 12:39
by zonbirile
GAU8 wrote:
zonbirile wrote:ja pročitah test ljudi iz BIHAMK-a,a ti odmah na ličnu ravan.Ličiš na one na temi o auto gumama,ja postam najbolje testove od Auto moto und sport magazina,a oni pobijaju tvrdnjom da im je Lutvo sa Vratnika rekao to i to,za te i te gume.Vozeći striktno po propisima ne možeš doći za 4h do Ploča,jer to što ne kažnjavaju na 70Km/h a ograničenje 60 nije to ,to.Vozi 60,gdje je 40 vozi 40.
Aj razguli ba :P

mozes nekad misliti i svojom glavom, ne bi bilo prvi put da neko nesto preuvelica...
------------------------
šta imam misliti,pa zna se koliko je do Ploča,prosjek bez takmičenja.Probati ne namjeravam i skroz je logično.

#38 Re: Saobracajne nesrece - poginuli

Posted: 19/07/2011 14:14
by GAU8
zonbirile wrote:
GAU8 wrote:
zonbirile wrote:ja pročitah test ljudi iz BIHAMK-a,a ti odmah na ličnu ravan.Ličiš na one na temi o auto gumama,ja postam najbolje testove od Auto moto und sport magazina,a oni pobijaju tvrdnjom da im je Lutvo sa Vratnika rekao to i to,za te i te gume.Vozeći striktno po propisima ne možeš doći za 4h do Ploča,jer to što ne kažnjavaju na 70Km/h a ograničenje 60 nije to ,to.Vozi 60,gdje je 40 vozi 40.
Aj razguli ba :P

mozes nekad misliti i svojom glavom, ne bi bilo prvi put da neko nesto preuvelica...
------------------------
šta imam misliti,pa zna se koliko je do Ploča,prosjek bez takmičenja.Probati ne namjeravam i skroz je logično.
E pa kad znas, onda znas i da ne moze biti 6h pa taman da hebe rak raka. Mislim, moze, moze i 10 sati, ali to su vanredne okolnosti, iliti izuzeci. Dakle ako si procitao BIHAMK-ov "test" gdje tvrde da su do Ploca isli 6h bilo bi logicno da posumnjas, dok valjaju takve cifre.

Sta ce ljudi, zaglavili kod Gojka na janjetini, pa valja opravdat ta 2 sata :P

#39 Re: Saobracajne nesrece - poginuli

Posted: 20/07/2011 07:34
by zonbirile
bogati za koliko ti stižeš do Ploča ,uz čekanje od 1/2 sata na granici i jednu kafu uz put.

#40 Re: Saobracajne nesrece - poginuli

Posted: 20/07/2011 08:07
by GAU8
zonbirile wrote:bogati za koliko ti stižeš do Ploča ,uz čekanje od 1/2 sata na granici i jednu kafu uz put.
Citaj, citaj, ste to sam vec pisao, nemoj da se ponavljam bezze :P

Ne pravim dnevnik putovanja jbg. Znam samo da nikad preko 4.5 sata nisam isao (sa pauzama i cekanjima na granici)
i to ne do Ploca, vec do samog odredista.

#41 Re: Saobracajne nesrece - poginuli

Posted: 20/07/2011 08:20
by zonbirile
pa pišeš do Makarske rivijere,gdje ti tačno počinje,po tvome?Nema veze zaboravi,nemaju razloga lagati,sem toga logično mi je,koliko ima znakova sa 40km/h ograničenja.

#42 Re: Saobracajne nesrece - poginuli

Posted: 20/07/2011 08:45
by GAU8
zonbirile wrote:pa pišeš do Makarske rivijere,gdje ti tačno počinje,po tvome?Nema veze zaboravi,nemaju razloga lagati,sem toga logično mi je,koliko ima znakova sa 40km/h ograničenja.
Hajd fino, sad me jos zoves lazovom :P

#43 Re: Saobracajne nesrece - poginuli

Posted: 20/07/2011 12:08
by zonbirile
GAU8 wrote:
zonbirile wrote:pa pišeš do Makarske rivijere,gdje ti tačno počinje,po tvome?Nema veze zaboravi,nemaju razloga lagati,sem toga logično mi je,koliko ima znakova sa 40km/h ograničenja.
Hajd fino, sad me jos zoves lazovom :P
---------------
na osnovu čega.Valjda je kontekst jasan,testeri lažu,ne znam zašto bi.Malo si konfuzan.

#44 Re: Saobracajne nesrece - poginuli

Posted: 20/07/2011 12:16
by GAU8
zonbirile wrote:
GAU8 wrote:
zonbirile wrote:pa pišeš do Makarske rivijere,gdje ti tačno počinje,po tvome?Nema veze zaboravi,nemaju razloga lagati,sem toga logično mi je,koliko ima znakova sa 40km/h ograničenja.
Hajd fino, sad me jos zoves lazovom :P
---------------
na osnovu čega.Valjda je kontekst jasan,testeri lažu,ne znam zašto bi.Malo si konfuzan.
OK, koliko ti vozis do dolje?

#45 Re: Saobracajne nesrece - poginuli

Posted: 20/07/2011 12:23
by zonbirile
pa ako uzmem prosjek 3,5h,na to dodaj iz testa ,1/2h carine i kaficu to bi bilo 4,5h.Ja od Mostara do granice fatam lokalca i puštam ga prvog i idem ko i on,80-100,međutim ograničenje je 60.Kada bi tako vozio i meni bi duže trebalo.U jablanici je 40,mene su u 4h ujutro zaustavili ,vozio 60.Od Sarajeva je stalno 60 ograničenje,nema ni mogućnosti,niti ima znaka prestanka ograničenja,nego onako voziš pod 60,onda naleti 40,pa opet 60 i tako redom.ludo je ,ali stvarno kada bi čovjek probao bilo bi sigurno 6h.Pa svaka crna tačka je 40,sada normalno prođeš je sa 70,ali...

#46 Re: Saobracajne nesrece - poginuli

Posted: 22/07/2011 00:12
by sen555
said89 wrote:Nadam se da je tema u pravom podforumu jer nisam znao gdje da je stavim, nek' je admini premjeste gdje misle da je odgovarajuce jer volio bi da svi damo svoje misljenje.

Ovako, u zadnje vrijeme citam po raznim forumima, dnevnoj stampi i ostalim izvorima kako stampanih tako i elekronskih medija i jedna stvar me je podstakla na razmisljanje. U zadnjih 4-5 godina i saobracajnim nesrecama smo izgubili toliko kvalitetnih i dobrih ljudu.. ja cu neke nabrojati:

Darko Radovanovic:
http://www.youtube.com/watch?v=o4yo7wFw ... re=related

Ucesnici VB (Elmir, Stevan, Zorica):
http://www.youtube.com/watch?v=NoYqOuu0 ... re=related

Tose Proeski kod Nove Gradiske:
http://www.youtube.com/watch?v=EoFUCnYw ... re=related

i jos mnogi drugi ljudi umjetnici, sportisti, "obicni" gradjani i dr.

Svaki dan se vozim u autu i vidim mnogi ne postuju saobracajne propise, voze preko ogranicenja, prestizu na nepropisnim i nepreglednim mjestima... svaki dan ugasi se nekoliko ljudskih zivota na cestama. Sta to toliko uzbudi covjeka da vozi toliko brzo, nepropisno i nesavjesno... zar nisu sretni da svaki dan kad se probude mogu da zahvale Bogu sto su zivi... zar je "merak" voziti 150-200 km/h i povecati sebi sanse za smrt... jednom sam i ja to probao i shvatio sam da mi to u zivotu netreba... sam izlazak na javni put, magistralu, brzu cestu ili autoput je rizican a ne jos i voziti prebrzo... svi mi okrivljujemo lose ceste, nepreglednost ali opet glavno je u nasim glavam, SAVJEST, koliko smo svjesni trenutne situacije u kojoj se nalazimo... zivot je prolazan, sve prolazi... svi bi da voze brzo ali NE BRZE OD ZIVOTA!!!

Sve je OK, ali po cemu su dotični kvalitetni i dobri ljudi???? Znamo ko se prijavljuje za učestvovanje u Velikom bratu. :roll:

#47 Re: Saobracajne nesrece - poginuli

Posted: 15/08/2011 23:20
by svojnasvom
Ovdje su najviše ugroženi pješaci. Danas vozi svaka budala a po manjim mahalama čak i maloljetna djeca voze džipove, motore i razna skupa auta.
Znam lika koji je u vrijeme štela i obaranja 14. puta pado na vozackom, ne znam postoji li danas takva praksa. kažu da na zapadu od trece ideš psihijatru. bilo kako bilo, ja kad ga vidim koliko juri ovim našim cemer cestama ne žalim ga nimalo, jer ni on ne žali nikog. sad će jesen i kiša će orositi ceste. Nisam ptica zloslutnica ali mislim da kad bi u ovoj rubrici stavili svaku nesrecu koja se dogodi na BiH cestama d a bi to bila najduža tema, na veliku žalost nas svih pa i takvih vozaca.

#48 Re: Saobracajne nesrece - poginuli

Posted: 16/08/2011 03:55
by Sociolog
oko 740 osoba je poginulo na podrucju BIH, U 2010, sto direktno, sto indirektno od posljedica povreda, a to je frapratna cinjenica , o kojoj nazalost moramo voditi racuna, Iz godine u godinu ce sve sve povecavati, sto je nazalost ogroman ceh koji moramo placati laznoj udobnosti kvalitetnih automobila koji nam pruzaju lazni osjecaj sigurnosti, pri vecim brzinama preko 80km...(udobno auto, izgubi se pomalo osjecaj za veliku brzinu, sekunda ne paznje...)

#49 Re: Saobracajne nesrece - poginuli

Posted: 16/08/2011 16:55
by talić
kad pocrkaju svi golfovi dvojke i stari pasati onda će biti mnogo manje mrtvih jer pogledajte statistiku. Nije istina da divljaju ovi sa novim automobilima jer ja ne primjećujem da su oni učesnici u nesrećama. Trebalo bi zabraniti automobile bez ABS-a i ispod euro 3 pa bi bilo manje i zagađenja i manje mrtvih. Znam da će mnogi reći da je to diskriminacija ali ako nemaš love za auto do 10 godina starosti ima tramvaj pa se vozi.

#50 Re: Saobracajne nesrece - poginuli

Posted: 17/08/2011 23:02
by logme
Sociolog wrote:oko 740 osoba je poginulo na podrucju BIH, U 2010, sto direktno, sto indirektno od posljedica povreda, a to je frapratna cinjenica , o kojoj nazalost moramo voditi racuna, Iz godine u godinu ce sve sve povecavati, sto je nazalost ogroman ceh koji moramo placati laznoj udobnosti kvalitetnih automobila koji nam pruzaju lazni osjecaj sigurnosti, pri vecim brzinama preko 80km...(udobno auto, izgubi se pomalo osjecaj za veliku brzinu, sekunda ne paznje...)
Ljudi dajte da malo pripazimo sta pisemo. Odakle ti ovaj podatak o 740 poginulih u BiH u 2010. godini. Hajde molim te daj nam izvor. Pogledaj malo ove podatke za:
FBiH http://www.fzs.ba/saopcenja/2011/5.5.2.pdf
i za BiH, takodjer imas i za FBiH http://bihamk.ba/dokumenti/statistike/B ... 202010.pdf

Da bi ti bilo malo jasnije, metodologija po kojoj se prikupljaju ovi podaci podrazumijeva da je poginulo lice ono koje podlegne u roku od 30 dana od dana saobracajne nezgode. Dakle ukljuceni su poginuli sto direktno sto indirektno od posljedica povreda.
Da se razumijemo, odlicno znam o cemu govorim.
Kazes da je to frapantna cinjenica o kojoj moramo voditi racuna. Ja mogu voditi racuna samo o sebi. Mislis da trebam zaustavljati divljake na cesti i da im govorim da je opasno to sto rade, da mogu nastradati. Ako radis u MUP-u onda bi itekako trebao povesti racuna.
Dalje kazes da placamo ceh laznoj udobnosti kvalitetnih automobila. Znas li ti koliko stara vozila se voze u BiH? Pogledaj podatke za FBiH http://www.fzs.ba/saopcenja/2011/5.5.1.pdf
Preko 50% vozila je starije od 15 godina. Ako tebi takvo auto ulijeva sigurnost pri vecim brzinama, jbg ja te ne bih volio sresti na cesti.