ne znam koliko cesto imate priliku autom ili pjeske prelaziti preko pruge u bilo kojem dijelu bih ali cinjenica je da je to uvijek opasnost za zivot, najviše zbog nebrige i neodrzavanja zeljeznickih prelaza.
navescu primjer, u reljevu, postoji prelaz na kojem nema rampe, na kojem ne rade semafori i koji je totalno nepregledan i na kojem mozes vidjeti da li nesto ide prugom tek kada se nalazis na istoj... a tada vec moze biti kasno
telefoniranje i prebacivanja sa cekanja na druge tel linije i lokale su samo dio bezobrazluka kada na ovaj problem zelite ukazati odgovornima u zeljeznicama. zar je tesko poslati covjeka da pokosi 15 metara trave oko prelaza kako bi izbjegli sudar s lokomotivom?!
interesuje me da li je iko ikad iz zeljeznica odgovarao za ljudske zrtve i stetu izazvane njihovim javaslukom?
volio bih da ovde lociramo sve opasne prelaze koji postoje u bih, a ako se ima da se postave i slike. ja cu danas da uslikam ovaj u reljevu i da postavim na temu
... mozda i spasimo nekoga
Zeljeznicki prelazi u BiH - sigurnost!?
- winnie
- Posts: 386
- Joined: 19/08/2009 19:50
- Tranquilizer
- Posts: 1865
- Joined: 04/06/2010 10:34
- Contact:
#3 Re: Zeljeznicki prelazi u BiH - sigurnost!?
temawinnie wrote:
telefoniranje i prebacivanja sa cekanja na druge tel linije i lokale su samo dio bezobrazluka kada na ovaj problem zelite ukazati odgovornima u zeljeznicama. zar je tesko poslati covjeka da pokosi 15 metara trave oko prelaza kako bi izbjegli sudar s lokomotivom?!
interesuje me da li je iko ikad iz zeljeznica odgovarao za ljudske zrtve i stetu izazvane njihovim javaslukom?
Zovi novine, ili šalji na sa-x neka objave clanak pa da ih malo "poguraš" mediski sa incijativom
-
- Posts: 3323
- Joined: 16/01/2010 02:45
#4 Re: Zeljeznicki prelazi u BiH - sigurnost!?
Imaš dva ustvari.Onaj za skretanje u Rajlovac i ovaj u Reljevu,i plus što je pružni prelaz u očajnom stanju pa moraš egzibicije izvoditi sa vozilom,a dotada te može nešto i pokupiti...za ovaj prvi nekada ,ali baš rijetko kada dođe lik mahati zastavicom ako ide baš duga kompozicija...bar sam ga ja jednom vidjela to je bilo prioje 2 godine
- atko
- Posts: 6054
- Joined: 06/07/2006 14:51
#5 Re: Zeljeznicki prelazi u BiH - sigurnost!?
Mislim da na ovakvim prelazima masinovodja mora da uspori gdje nema rampe ... al svejedno u pravusi 100% ... bruka i sramota, ovo isto neka njiva a ne pruga ... te zeljeznice uzimaju na stotine miliona eura kredita i kupuju neke talgo vozove ... bla bla ... ma to ti je jedna od zaostalih komunisticikuh oaza opsteg javasluka ...
- igorailwayman
- Posts: 90
- Joined: 27/02/2010 19:56
#6 Re: Zeljeznicki prelazi u BiH - sigurnost!?
Prije svega želim iskazati dužno poštovanej prema svima na ovoj temi.
Željezničko-cestovni prijelazi (ŽCPR) su u BiH u katastrofalnom stanju i nisu adkevatno osigurani. To je činjenica. Činjenica je da su i oni koji su bili osigurano gotovo svi van funkcije što se tiče osiguranja. Samo mali broj njih od Sarajeva do Doboja je osigurano. Jedan problem koji se pojavljuje i kod samog osiguranja ŽCPR je što na svim prijelazima nij ugrađena oprema od istog proizvođača pa ih je samim time teško povezati i automatizirati.
ruga napomena je vezana na pljuvanje po željeznici kakda su u pitanju priejlazi. Kako sama rijeć kaže to su željezničko-cestovni prijelazi. Znači o njima se traba briniti i željeznica a i firme koje održavaju cestu, a ne samo željeznica. Kod nas je to dovedeno tako este Federacije nevode niakavu bigu o ŽCPR i svu odgovornost prebacuju na željeznicu. Što se tiče financiranja, onda i ugradnju prelaza plaća željeznica kao i nejgovo održavanje a cestari ništa ne plaćaju i onda im opet želejznica nevalja. To je sasvim jasno jer je željeznica državna i ona "može" plaćati koje zasto pita a ceste održavju dobrim diejlom privatnici i onda se samo ušute i boli ih briga.
Treba napomenuti da i veliki broj vozača nevodi računa o ŽCPR i prelazi kako god im je volja a ne s propisanih 10 km/h i obaveznim stajanjem ispred prijelazi ako on nije osiguran. Opće j epozanto da ako je prijelaz osiguran voz ima prednost i prolazi bez zaustavljanja a ako nije voz je obavezan smanjiti brzinu na 10 km/h ili u većini slučajeva stati ispred priejlaza.
Bitno ej napomenuti da građani u dobrom diejlu utiču na ovakvo stanej prijelaza jer im ječesto mrsko čekati pa čaki stati i onda prožu nedozvolejno ili slomiju motku prijelaza i oštete čitav sistem. Jedna motka prijelaza košta 500 KM a čitav sistem osigurnaja jednog ŽCPR 50 000 KM. Jedan takav sistem je instaliran u Semizovcu ali su ga građani za kratko vrijee uspjeli oštetiti i pokvariti. Samo prošle godien na ŽCPR je slomljeno 50 motki (50 x 500 = 25 000 KM koje željeznica uredno plati a cestari se ušute)... Rijetko tko će nastradati krivicom željeznica.
Samo radi napomene u Semizovcu sus e desila 3 smrtna slučaja i u sva 3 navrata su krivi vozači putničkih automobila jer nisu htjela stati ispred prijelaza a u dva slučaja od tri je bila i spuštena rampa i crvena signalizaciaj na ŽCPR. Bitno je napomenuti da i mnogi putevi na kojima postoji ŽCPR su bespravno i bezopravdanja građenji i po kategoriji puge tu nebi smjeli biti, kao što je to i ovaj u Semizovcu.
Ovo sam napisao čisto da se zna tko je i kada kriv i zašto je tko odgovora: Lako je pljuvati na željeznicu. Željeznica i ovo malo što ima uredno plaća i održaje da nema njih nebi bilo ni ovakvo stanje, bilo bi gore vjerujete mi. Najveću krivicu snose vozači i mještanji u firme za održavanje ceste odnosno federalna direkciaj za ceste i dr.
Željezničko-cestovni prijelazi (ŽCPR) su u BiH u katastrofalnom stanju i nisu adkevatno osigurani. To je činjenica. Činjenica je da su i oni koji su bili osigurano gotovo svi van funkcije što se tiče osiguranja. Samo mali broj njih od Sarajeva do Doboja je osigurano. Jedan problem koji se pojavljuje i kod samog osiguranja ŽCPR je što na svim prijelazima nij ugrađena oprema od istog proizvođača pa ih je samim time teško povezati i automatizirati.
ruga napomena je vezana na pljuvanje po željeznici kakda su u pitanju priejlazi. Kako sama rijeć kaže to su željezničko-cestovni prijelazi. Znači o njima se traba briniti i željeznica a i firme koje održavaju cestu, a ne samo željeznica. Kod nas je to dovedeno tako este Federacije nevode niakavu bigu o ŽCPR i svu odgovornost prebacuju na željeznicu. Što se tiče financiranja, onda i ugradnju prelaza plaća željeznica kao i nejgovo održavanje a cestari ništa ne plaćaju i onda im opet želejznica nevalja. To je sasvim jasno jer je željeznica državna i ona "može" plaćati koje zasto pita a ceste održavju dobrim diejlom privatnici i onda se samo ušute i boli ih briga.
Treba napomenuti da i veliki broj vozača nevodi računa o ŽCPR i prelazi kako god im je volja a ne s propisanih 10 km/h i obaveznim stajanjem ispred prijelazi ako on nije osiguran. Opće j epozanto da ako je prijelaz osiguran voz ima prednost i prolazi bez zaustavljanja a ako nije voz je obavezan smanjiti brzinu na 10 km/h ili u većini slučajeva stati ispred priejlaza.
Bitno ej napomenuti da građani u dobrom diejlu utiču na ovakvo stanej prijelaza jer im ječesto mrsko čekati pa čaki stati i onda prožu nedozvolejno ili slomiju motku prijelaza i oštete čitav sistem. Jedna motka prijelaza košta 500 KM a čitav sistem osigurnaja jednog ŽCPR 50 000 KM. Jedan takav sistem je instaliran u Semizovcu ali su ga građani za kratko vrijee uspjeli oštetiti i pokvariti. Samo prošle godien na ŽCPR je slomljeno 50 motki (50 x 500 = 25 000 KM koje željeznica uredno plati a cestari se ušute)... Rijetko tko će nastradati krivicom željeznica.
Samo radi napomene u Semizovcu sus e desila 3 smrtna slučaja i u sva 3 navrata su krivi vozači putničkih automobila jer nisu htjela stati ispred prijelaza a u dva slučaja od tri je bila i spuštena rampa i crvena signalizaciaj na ŽCPR. Bitno je napomenuti da i mnogi putevi na kojima postoji ŽCPR su bespravno i bezopravdanja građenji i po kategoriji puge tu nebi smjeli biti, kao što je to i ovaj u Semizovcu.
Ovo sam napisao čisto da se zna tko je i kada kriv i zašto je tko odgovora: Lako je pljuvati na željeznicu. Željeznica i ovo malo što ima uredno plaća i održaje da nema njih nebi bilo ni ovakvo stanje, bilo bi gore vjerujete mi. Najveću krivicu snose vozači i mještanji u firme za održavanje ceste odnosno federalna direkciaj za ceste i dr.
- winnie
- Posts: 386
- Joined: 19/08/2009 19:50
#7 Re: Zeljeznicki prelazi u BiH - sigurnost!?
i tebi duzno postovanje ali tek kad sistem dovedete u red. znam da je katastrofa, to i jest tema ove emisije...igorailwayman wrote:Prije svega želim iskazati dužno poštovanej prema svima na ovoj temi.
Željezničko-cestovni prijelazi (ŽCPR) su u BiH u katastrofalnom stanju i nisu adkevatno osigurani. To je činjenica. Činjenica je da su i oni koji su bili osigurano gotovo svi van funkcije što se tiče osiguranja. Samo mali broj njih od Sarajeva do Doboja je osigurano. Jedan problem koji se pojavljuje i kod samog osiguranja ŽCPR je što na svim prijelazima nij ugrađena oprema od istog proizvođača pa ih je samim time teško povezati i automatizirati.
ovo je demagogija u stilu "mi bi radili al' ne daju nam... ne zna se cija je nadleznost... itd itd"igorailwayman wrote:ruga napomena je vezana na pljuvanje po željeznici kakda su u pitanju priejlazi. Kako sama rijeć kaže to su željezničko-cestovni prijelazi. Znači o njima se traba briniti i željeznica a i firme koje održavaju cestu, a ne samo željeznica. Kod nas je to dovedeno tako este Federacije nevode niakavu bigu o ŽCPR i svu odgovornost prebacuju na željeznicu. Što se tiče financiranja, onda i ugradnju prelaza plaća željeznica kao i nejgovo održavanje a cestari ništa ne plaćaju i onda im opet želejznica nevalja. To je sasvim jasno jer je željeznica državna i ona "može" plaćati koje zasto pita a ceste održavju dobrim diejlom privatnici i onda se samo ušute i boli ih briga.
ako se problem zeli rijesiti uvijek ima nacin. suplja to svakako nije
ja sam fino postavio sliku na kojoj se vidi da bukvalno moras izaci iz auta i provjeriti ide li "mile rajlovackom prugom" (ili ono bi lajkovacka )igorailwayman wrote:Treba napomenuti da i veliki broj vozača nevodi računa o ŽCPR i prelazi kako god im je volja a ne s propisanih 10 km/h i obaveznim stajanjem ispred prijelazi ako on nije osiguran. Opće j epozanto da ako je prijelaz osiguran voz ima prednost i prolazi bez zaustavljanja a ako nije voz je obavezan smanjiti brzinu na 10 km/h ili u većini slučajeva stati ispred priejlaza.
ako ne mozete ili ne znate, a najvjerovatnije je da jednostavno samo reda radi dolazite na posao, onda dajte otkaz i radite nesto za sto ste sposobni. vjerovatno u vojsci nezaposlenih ima onih koji bi radili vase poslove puno bolje i efikasnije.igorailwayman wrote:Bitno ej napomenuti da građani u dobrom diejlu utiču na ovakvo stanej prijelaza jer im ječesto mrsko čekati pa čaki stati i onda prožu nedozvolejno ili slomiju motku prijelaza i oštete čitav sistem. Jedna motka prijelaza košta 500 KM a čitav sistem osigurnaja jednog ŽCPR 50 000 KM. Jedan takav sistem je instaliran u Semizovcu ali su ga građani za kratko vrijee uspjeli oštetiti i pokvariti. Samo prošle godien na ŽCPR je slomljeno 50 motki (50 x 500 = 25 000 KM koje željeznica uredno plati a cestari se ušute)... Rijetko tko će nastradati krivicom željeznica.
tu vas i ne smatram odgovornima. treba da odgovarate u slucajevima kada su neispravni prelazi i kad nemaju signalizaciju i rampe (reljevo)igorailwayman wrote:Samo radi napomene u Semizovcu sus e desila 3 smrtna slučaja i u sva 3 navrata su krivi vozači putničkih automobila jer nisu htjela stati ispred prijelaza a u dva slučaja od tri je bila i spuštena rampa i crvena signalizaciaj na ŽCPR. Bitno je napomenuti da i mnogi putevi na kojima postoji ŽCPR su bespravno i bezopravdanja građenji i po kategoriji puge tu nebi smjeli biti, kao što je to i ovaj u Semizovcu.
reci mi konkretno ko je odgovoran da pokosi travu oko prelaza u reljevu? pozivi i molbe nemaju efekta.igorailwayman wrote:Ovo sam napisao čisto da se zna tko je i kada kriv i zašto je tko odgovora: Lako je pljuvati na željeznicu. Željeznica i ovo malo što ima uredno plaća i održaje da nema njih nebi bilo ni ovakvo stanje, bilo bi gore vjerujete mi. Najveću krivicu snose vozači i mještanji u firme za održavanje ceste odnosno federalna direkciaj za ceste i dr.
ako si zeljeznicar i ako zeljeznice smatras svojim poslom , otidji odmah sad, posudi kosu od nekog u komsiluku u reljevu i zaradi platu.
- winnie
- Posts: 386
- Joined: 19/08/2009 19:50
#8 Re: Zeljeznicki prelazi u BiH - sigurnost!?
najtuznije je kad ih nazoves i nekako dobijes koga treba da zamolis da rijese konkretnu stvar, on ti otamo "jarane rijesicemo.." i cujes ga nesto mu kao sega sto ga nazivas gospodinom i uljudno molis da radi svoj posao... tuga i zalostatko wrote:Mislim da na ovakvim prelazima masinovodja mora da uspori gdje nema rampe ... al svejedno u pravusi 100% ... bruka i sramota, ovo isto neka njiva a ne pruga ... te zeljeznice uzimaju na stotine miliona eura kredita i kupuju neke talgo vozove ... bla bla ... ma to ti je jedna od zaostalih komunisticikuh oaza opsteg javasluka ...
- Filter
- Posts: 8045
- Joined: 31/12/2010 11:42
- Location: cirkus
#9 Re: Zeljeznicki prelazi u BiH - sigurnost!?
onaj prelaz u velesicima kod penija, je li aktivan ili su one sine onako, rekreativno??
- atko
- Posts: 6054
- Joined: 06/07/2006 14:51
#10 Re: Zeljeznicki prelazi u BiH - sigurnost!?
Ma jaran mi je radio tamo, cesto mi je prenosio djelice atmosfere ... poslije par godina covjek je pobjego glavom bez obzira ... kaze biti u tom okruzenju je sumornowinnie wrote:najtuznije je kad ih nazoves i nekako dobijes koga treba da zamolis da rijese konkretnu stvar, on ti otamo "jarane rijesicemo.." i cujes ga nesto mu kao sega sto ga nazivas gospodinom i uljudno molis da radi svoj posao... tuga i zalostatko wrote:Mislim da na ovakvim prelazima masinovodja mora da uspori gdje nema rampe ... al svejedno u pravusi 100% ... bruka i sramota, ovo isto neka njiva a ne pruga ... te zeljeznice uzimaju na stotine miliona eura kredita i kupuju neke talgo vozove ... bla bla ... ma to ti je jedna od zaostalih komunisticikuh oaza opsteg javasluka ...
- karanana
- Posts: 47252
- Joined: 26/02/2004 00:00
#11 Re: Zeljeznicki prelazi u BiH - sigurnost!?
bas jutros prelazim preko prelaza u rajlovcu i kontam kako nema ni zastite ni rampe a preglednost 0. doduse u povratku sam iz pravca sarajeva na sinama vidio nekog chikicu u florescentnom poluveru kako hoda prema prelazu. mozda on dodje na taj prelaz i zaustavi saobracaj prije kompozicije.
- PipiDugaDevetka
- Posts: 19071
- Joined: 25/12/2003 00:00
- Location: Živim u nadi RBiH, druge adrese nemam. Uostalom, mislim da genocidne Kartagene treba demontirati.
#12 Re: Zeljeznicki prelazi u BiH - sigurnost!?
Dojavili na FTV Dnevniku2 da Željeznice RS štrajkuju, nula vozova, nema ništa njihovo da vozi. Zar ima vozova kada oni štrajkuju? Mislim, razumijem da ima od SA do Zenice ili prema Pločama....,ali prema Doboju i dalje, ne vjerujem da išta vozi. Blokiraće cijelu državu! Bojim se hoću li mirovinsku penzijicu dobiti narednih mjeseci.karanana wrote:bas jutros prelazim preko prelaza u rajlovcu i kontam kako nema ni zastite ni rampe a preglednost 0. doduse u povratku sam iz pravca sarajeva na sinama vidio nekog chikicu u florescentnom poluveru kako hoda prema prelazu. mozda on dodje na taj prelaz i zaustavi saobracaj prije kompozicije.
- sinuhe
- Posts: 11484
- Joined: 03/06/2011 11:33
#13 Re: Zeljeznicki prelazi u BiH - sigurnost!?
Gledam ovu sliku kako tracnice vire iz trave i Pipijevu zabrinutost strajkom pa mi nesto smijesno.
- winnie
- Posts: 386
- Joined: 19/08/2009 19:50
#14 Re: Zeljeznicki prelazi u BiH - sigurnost!?
mislim da je aktivan i da ga koriste za manevrisanje (mjenjanje kolosijeka i sl.), makar je pregledno i vidis bar malo...Filter wrote:onaj prelaz u velesicima kod penija, je li aktivan ili su one sine onako, rekreativno??
- PipiDugaDevetka
- Posts: 19071
- Joined: 25/12/2003 00:00
- Location: Živim u nadi RBiH, druge adrese nemam. Uostalom, mislim da genocidne Kartagene treba demontirati.
#15 Re: Zeljeznicki prelazi u BiH - sigurnost!?
grko/gorko smiješno?sinuhe wrote:Gledam ovu sliku kako tracnice vire iz trave i Pipijevu zabrinutost strajkom pa mi nesto smijesno.
- Filter
- Posts: 8045
- Joined: 31/12/2010 11:42
- Location: cirkus
#16 Re: Zeljeznicki prelazi u BiH - sigurnost!?
hvala, po inerciji prefuram preko prelaza, haman i ne gledajuciwinnie wrote:mislim da je aktivan i da ga koriste za manevrisanje (mjenjanje kolosijeka i sl.), makar je pregledno i vidis bar malo...Filter wrote:onaj prelaz u velesicima kod penija, je li aktivan ili su one sine onako, rekreativno??
- Edin H.
- Posts: 47030
- Joined: 08/10/2004 22:36
- Location: Tirana
#17 Re: Zeljeznicki prelazi u BiH - sigurnost!?
Premda razumijem budzetska ogranicenja podrzavam akciju da se plati momak da pokosi travu
- winnie
- Posts: 386
- Joined: 19/08/2009 19:50
#18 Re: Zeljeznicki prelazi u BiH - sigurnost!?
jos uvijek niko nista nije preduzeo oko ovog prelaza u reljevu...
toliku neodgovornost i neozbiljnost jos nisam sreo u zivotu.
ima li iko ideju kako da ih natjeramo da srede ovaj prelaz i sve ostale slicne na kojima je pitanje vremena nekog belaja i nepotrebne stete
toliku neodgovornost i neozbiljnost jos nisam sreo u zivotu.
ima li iko ideju kako da ih natjeramo da srede ovaj prelaz i sve ostale slicne na kojima je pitanje vremena nekog belaja i nepotrebne stete