Ovi kuponi sa rezervacijama su totalno bez veze.
Opravdano moze da se sumnja da postoji razlika u uslugama kad covjek placa punu cijenu u odnosu na kupon.
Nisam mogao iskoristiti jedan kupon jer nisam imao rezervaciju. Na upit "pa koliko ranije treba se najaviti",
kaze gospodin "3-4 sata" (a to je bio navece) sto znaci -> dodji sutra.
Nemojte onda pisati da roba sa popustom, jer se o popustu moze govoriti tek kada i korisnici kupona mogu dobiti
robu
pod istim uslovima kao i ostali.
Opravdano sumnjam, da u situaciji kada se radi o jelima, nakon rezervacije, priprema se roba/jelo drugacijeg
(citaj: losijeg) kvaliteta.
Ako vec nemate infrastrukturu i imate logisticke probleme, ogranicite broj kupona na 10-20, ako vec ne mozete ispuniti.
Ja kao i vecina ljudi, kupone trosim spontano, a kako je krenulo, trebace da se pozove 7 dana unaprijed, da pojedem hamburger.
EDIT:
Ja cu od sad ovako:
necu reci da placam kuponom, konzumiracu uslugu, i hladno cu im dati kupon na kraju. Tako ne treba rezervacija.