Grom2017 wrote: ↑25/02/2020 11:38
Pozdrav. Naime, kupio sam cipele u Planici da bih se za 3 mjeseca nosenja odlijepile. Imaju garanciju 6 mjeseci i odnio sam ih u radnju. Desilo se da mi nakon par jave da reklamacija nije uvazena. Naravno da nisam prihvatio i kad sam ljutito nazvao, neka gospodja mi je rekla da pisem zahtjev ponovo i da ce slati na Euro-nesto, euroinsepkt ili nesto slicno. Bas sam uznemiren dok pisem pa sam i zaboravio.
Citao sam temu, neki imaju negativno, neki pozitivno iskustvo ali je lutrija kod njih kupovati.
Ono sto mene zanima sa kakvim pristupom da dodjem, neka inspekcija ili sluzba za zastitu potrosaca, postoji li? Ako neko ima da daa savjet. Hvala.
Imam ja friško iskustvo pa evo ti savjet, kasnije ću postaviti koja je firma i šta je u pitanju.
Prvi korak je da odeš do Tržišne inspekcije KS, spremi svu dokumentaciju, račun, žalbu i odgovor, sve šta imaš. Spakuj sve u kovertu i odnesi na protokol. Ima i online obrazac mada je bolje kada odneseš sa svom kopiranom dokumentacijom.
Inspektorat tržišno-turističke inspekcije
Medina Hadžiahmetović
Adresa: Sarajevo,Aleja Bosne Srebrene bb
Tel: +387(0)33 770-166
Fax: +387(0)33 770-151
[email protected]
Drugi korak ti je Obudmsna za zaštitu potrošača, oni imaju više savjetodavnu i apelacionu ulogu nego da mog nekome nešto narediti ili kazniti ali bitno je prijaviti.
http://www.ozp.gov.ba/
Imaš također Službu za zaštitu potrošača F.BiH pri Federalnom ministarstvu trgovine F.BIH.
https://www.fmt.gov.ba/sektori-i-uredi/ ... ml?start=1
Oni mogu angažovati federalnu tržišnu inspekciju, treba i kod njih prijaviti.
Imaš pri Ministarstvu vanjeske trg. i ekonomske odnose BiH Odjel za zaštitu potrošača i tamo prijaviš.
https://annt.gov.ba/za_potrosace/FAQ/de ... gTag=hr-HR
To je ono što sam ja skontao. Pročitaj Zakon o zaštiti potrošača BiH i zakon o Obligacionim odnosima i tu imaš neke stvari po pitanju grancije i potrošača.
https://kuip.ks.gov.ba/sites/kuip.ks.go ... vine_0.pdf
https://www.paragraf.ba/propisi/fbih/za ... osima.html
Sretno