Avio kompanije all about
- drndalo
- Posts: 22825
- Joined: 26/06/2006 16:34
- Location: Sarajevo
#3551 Re: Avio kompanije all about
Ma suti, kakva je do nedavno bila situacija sa OMO i ovo je toliko dobro, da ne mogu da vjerujem da se neko sjetio da je bolje da oni sami sebi zaradjuju, nego da ih hrani budzet Mostara u kojem se jos gore dogovaraju nego ovdje...
Ocito je i pustanje ILS prilaza dosta doprinijelo tome da strane kompanije lakse odluce sletati na OMO nego na SPU i DBV... Sad ce im biti problem gorivo na OMO, ako se ne mognu dogovoriti ciji "rodjo" ce to uzeti sebi...
Ocito je i pustanje ILS prilaza dosta doprinijelo tome da strane kompanije lakse odluce sletati na OMO nego na SPU i DBV... Sad ce im biti problem gorivo na OMO, ako se ne mognu dogovoriti ciji "rodjo" ce to uzeti sebi...
-
- Posts: 527
- Joined: 19/01/2011 09:23
#3552 Re: Avio kompanije all about
Mostarski aerodrom ne fercera jer su u talu sa Dubrovačkim aerodromom
- Pasiflora
- Posts: 3838
- Joined: 30/03/2007 20:41
- Location: Bolje bi bilo da je malo dalje
#3553 Re: Avio kompanije all about
upravo takožuta wrote:Karahasanović bi od njih napravio Lufthansumasmavi wrote:Franjo Kluz wrote:
Ja u petak saznadoh da tu Turci otisli, sta sad ?!? Ko ce preuzeti vodstvo kompanije ? Nekidan se malo govorilo o Karahasanovicu ali sadaga niko ne spominje.
- drndalo
- Posts: 22825
- Joined: 26/06/2006 16:34
- Location: Sarajevo
#3554 Re: Avio kompanije all about
Sa ovakvim Vlasnikom, ni Michael O'Leary im ne moze pomoci...
- Tiger 033
- Posts: 8695
- Joined: 12/11/2010 09:47
- Location: Sarajevo
#3555 Re: Avio kompanije all about
http://www.newsarea.com.ba/newsarea_vij ... 7f645.html
"Turkish Airlines se povlači iz BH Airlinesa"
Turski zračni prijevoznik Turkish Airlines povlači se iz partnerstva s bosanskohercegovačkom aviokompanijom BH Airlines u kojoj je imao 49 posto vlasničkog udjela, a vlada Federacije Bosne i Hercegovine, većinski vlasnik, već je započela pregovore s drugim inostranim kompanijama.
Turkish Airlines je već iz upotrebe povukao svoj Airbus 319, najveći avion u bh. floti, a i njihova tri člana Uprave već su dala ostavke. Kako je predsjednik turskog prevoznika Hamdi Topcu ranije izjavio „Turska je učinila sve što je mogla za BH Airlines, no bh. vlasti jednostavno nisu pokazale interesovanja.“ Pa su tako predstavnici Turkish Airlinesa pisali i premijeru/premijerima u BiH, no odgovor nikad nisu dobili.
Vlada Federacije BiH već je imenovala privremenu upravu BH Airlinesa - plan je da se kompaniji pomogne da nastavi raditi, ali da država zadrži dosadašnji većinski udio. No, ostaje pitanje koliko će uspjeti u ovome imajući u vidu trošne kapacitete u kompaniji, koja ima samo jednu aktivnu liniju – prema Istanbulu, sve ostale su otkazane. Iako se navodi da BH Airlines ima dva aviona tipa ATR-72, portalRadiosarajevo.ba doznaje da je u funkciji samo jedan. Oba aviona ATR-72 kupljena su putem leasing opcije i trebaju biti otplaćeni do 2016.
BH Airlines se godišnje subvencionira sa 6,7 miliona maraka (oko 3,4 miliona eura) iz budžeta i posebne naknade, a o trenutnoj situaciji najbolje svjedoči izjava Ulricha Schulte–Strathausa, generalnog sekretara Evropskog udruženja avio-prijevoznika, koji je kazao da će „BH Airlines bankrotirati ako se iz njega povuče Turkish Airlines“.
Potom je Schulte–Strathaus predložio svim aviokompanijama bivše Jugoslavije da se, u cilju svog opstanka, racionalnog poslovanja i budućnosti ujedine i formiraju zajedničku tvrtku. Ipak, ni za ovaj prijedlog nema (političke) volje.
Naime, krajem maja su direktori četiri nacionalne aviokompanije s prostora bivše SFRJ, Croatia Airlinesa - Srećko Šimunović, Montenegro Airlinesa - Zoran Đurišić, Adria Airwaysa - Klemen Boštjančič i JAT Airwaysa - Vladimir Ognjenović, jednoglasno odbili kapitalno ujedinjenje. Direktori su tek dogovorili buduću tješnju saradnju kojom će pokušati prebroditi brojne teškoće u poslovanju.
"Turkish Airlines se povlači iz BH Airlinesa"
Turski zračni prijevoznik Turkish Airlines povlači se iz partnerstva s bosanskohercegovačkom aviokompanijom BH Airlines u kojoj je imao 49 posto vlasničkog udjela, a vlada Federacije Bosne i Hercegovine, većinski vlasnik, već je započela pregovore s drugim inostranim kompanijama.
Turkish Airlines je već iz upotrebe povukao svoj Airbus 319, najveći avion u bh. floti, a i njihova tri člana Uprave već su dala ostavke. Kako je predsjednik turskog prevoznika Hamdi Topcu ranije izjavio „Turska je učinila sve što je mogla za BH Airlines, no bh. vlasti jednostavno nisu pokazale interesovanja.“ Pa su tako predstavnici Turkish Airlinesa pisali i premijeru/premijerima u BiH, no odgovor nikad nisu dobili.
Vlada Federacije BiH već je imenovala privremenu upravu BH Airlinesa - plan je da se kompaniji pomogne da nastavi raditi, ali da država zadrži dosadašnji većinski udio. No, ostaje pitanje koliko će uspjeti u ovome imajući u vidu trošne kapacitete u kompaniji, koja ima samo jednu aktivnu liniju – prema Istanbulu, sve ostale su otkazane. Iako se navodi da BH Airlines ima dva aviona tipa ATR-72, portalRadiosarajevo.ba doznaje da je u funkciji samo jedan. Oba aviona ATR-72 kupljena su putem leasing opcije i trebaju biti otplaćeni do 2016.
BH Airlines se godišnje subvencionira sa 6,7 miliona maraka (oko 3,4 miliona eura) iz budžeta i posebne naknade, a o trenutnoj situaciji najbolje svjedoči izjava Ulricha Schulte–Strathausa, generalnog sekretara Evropskog udruženja avio-prijevoznika, koji je kazao da će „BH Airlines bankrotirati ako se iz njega povuče Turkish Airlines“.
Potom je Schulte–Strathaus predložio svim aviokompanijama bivše Jugoslavije da se, u cilju svog opstanka, racionalnog poslovanja i budućnosti ujedine i formiraju zajedničku tvrtku. Ipak, ni za ovaj prijedlog nema (političke) volje.
Naime, krajem maja su direktori četiri nacionalne aviokompanije s prostora bivše SFRJ, Croatia Airlinesa - Srećko Šimunović, Montenegro Airlinesa - Zoran Đurišić, Adria Airwaysa - Klemen Boštjančič i JAT Airwaysa - Vladimir Ognjenović, jednoglasno odbili kapitalno ujedinjenje. Direktori su tek dogovorili buduću tješnju saradnju kojom će pokušati prebroditi brojne teškoće u poslovanju.
-
- Posts: 29
- Joined: 17/04/2012 14:51
- Location: JOSIK-RAJLOVAC-OMIS
#3556 Re: Avio kompanije all about
Necu da komentarisem izjave turskih celnika jer su nonsens !!!Tiger 033 wrote:http://www.newsarea.com.ba/newsarea_vij ... 7f645.html
"Turkish Airlines se povlači iz BH Airlinesa"
Turski zračni prijevoznik Turkish Airlines povlači se iz partnerstva s bosanskohercegovačkom aviokompanijom BH Airlines u kojoj je imao 49 posto vlasničkog udjela, a vlada Federacije Bosne i Hercegovine, većinski vlasnik, već je započela pregovore s drugim inostranim kompanijama.
Turkish Airlines je već iz upotrebe povukao svoj Airbus 319, najveći avion u bh. floti, a i njihova tri člana Uprave već su dala ostavke. Kako je predsjednik turskog prevoznika Hamdi Topcu ranije izjavio „Turska je učinila sve što je mogla za BH Airlines, no bh. vlasti jednostavno nisu pokazale interesovanja.“ Pa su tako predstavnici Turkish Airlinesa pisali i premijeru/premijerima u BiH, no odgovor nikad nisu dobili.
Vlada Federacije BiH već je imenovala privremenu upravu BH Airlinesa - plan je da se kompaniji pomogne da nastavi raditi, ali da država zadrži dosadašnji većinski udio. No, ostaje pitanje koliko će uspjeti u ovome imajući u vidu trošne kapacitete u kompaniji, koja ima samo jednu aktivnu liniju – prema Istanbulu, sve ostale su otkazane. Iako se navodi da BH Airlines ima dva aviona tipa ATR-72, --- NO LINKS --- doznaje da je u funkciji samo jedan. Oba aviona ATR-72 kupljena su putem leasing opcije i trebaju biti otplaćeni do 2016.
BH Airlines se godišnje subvencionira sa 6,7 miliona maraka (oko 3,4 miliona eura) iz budžeta i posebne naknade, a o trenutnoj situaciji najbolje svjedoči izjava Ulricha Schulte–Strathausa, generalnog sekretara Evropskog udruženja avio-prijevoznika, koji je kazao da će „BH Airlines bankrotirati ako se iz njega povuče Turkish Airlines“.
Potom je Schulte–Strathaus predložio svim aviokompanijama bivše Jugoslavije da se, u cilju svog opstanka, racionalnog poslovanja i budućnosti ujedine i formiraju zajedničku tvrtku. Ipak, ni za ovaj prijedlog nema (političke) volje.
Naime, krajem maja su direktori četiri nacionalne aviokompanije s prostora bivše SFRJ, Croatia Airlinesa - Srećko Šimunović, Montenegro Airlinesa - Zoran Đurišić, Adria Airwaysa - Klemen Boštjančič i JAT Airwaysa - Vladimir Ognjenović, jednoglasno odbili kapitalno ujedinjenje. Direktori su tek dogovorili buduću tješnju saradnju kojom će pokušati prebroditi brojne teškoće u poslovanju.
Samo da se nadovezem na izjavu iz Vlade FbIH, tacno je da postoji interes za preuzimanje tuskog dijela od strane jedne libijske kompanije (!?!) cim se stisa situacija na sjeveru Afrike. Zivi bili pa vidjeli.
-
- Posts: 527
- Joined: 19/01/2011 09:23
#3557 Re: Avio kompanije all about
e malo si se zezno ove ženske teme me plaho ne interesujumasmavi wrote:Rece najupucenija zena na forumu, strucnjak na svakoj temi za sve oblasti...žuta wrote:Mostarski aerodrom ne fercera jer su u talu sa Dubrovačkim aerodromom
- drndalo
- Posts: 22825
- Joined: 26/06/2006 16:34
- Location: Sarajevo
#3558 Re: Avio kompanije all about
Super nam se sudbina sprema, Turkish sa 150 aviona nam nije valjao (i nije ovako kako je radio, ali gdje smo tu mi (Vlada) da odredi unaprijed kako/sta), a Buraq Air sa 2 aviona i 7 destinacija na sjeveru Afrike ce nam valjati i donijeti prosperitet...Franjo Kluz wrote:Necu da komentarisem izjave turskih celnika jer su nonsens !!!
Samo da se nadovezem na izjavu iz Vlade FbIH, tacno je da postoji interes za preuzimanje tuskog dijela od strane jedne libijske kompanije (!?!) cim se stisa situacija na sjeveru Afrike. Zivi bili pa vidjeli.
- Kona__
- Posts: 666
- Joined: 10/07/2006 13:55
#3559 Re: Avio kompanije all about
Nemoj zezati, kažu da se u Libiji sprema procvat poslije izbora!drndalo wrote:Super nam se sudbina sprema, Turkish sa 150 aviona nam nije valjao (i nije ovako kako je radio, ali gdje smo tu mi (Vlada) da odredi unaprijed kako/sta), a Buraq Air sa 2 aviona i 7 destinacija na sjeveru Afrike ce nam valjati i donijeti prosperitet...Franjo Kluz wrote:Necu da komentarisem izjave turskih celnika jer su nonsens !!!
Samo da se nadovezem na izjavu iz Vlade FbIH, tacno je da postoji interes za preuzimanje tuskog dijela od strane jedne libijske kompanije (!?!) cim se stisa situacija na sjeveru Afrike. Zivi bili pa vidjeli.
http://exyuaviation.blogspot.com/2012/0 ... mment-form
Evo još će Turci biti tuženi za duševne boli!
-
- Posts: 2856
- Joined: 17/05/2008 23:50
#3560 Re: Avio kompanije all about
Kako su skupe karte na Germanwingsu, 20-tak dana prije puta sam kupio kartu za Keln i nazad za 610 maraka. Ako cete mi reci pa za te pare mogao si i s Austrianom ili Luftikom letiti, ne nisam, te su karte od 800 maraka pa na vise...
- macan prvi
- Posts: 3328
- Joined: 24/08/2008 23:24
#3561 Re: Avio kompanije all about
*Kill* the messenger!drndalo wrote:Super nam se sudbina sprema, Turkish sa 150 aviona nam nije valjao (i nije ovako kako je radio, ali gdje smo tu mi (Vlada) da odredi unaprijed kako/sta), a Buraq Air sa 2 aviona i 7 destinacija na sjeveru Afrike ce nam valjati i donijeti prosperitet...Franjo Kluz wrote:Necu da komentarisem izjave turskih celnika jer su nonsens !!!
Samo da se nadovezem na izjavu iz Vlade FbIH, tacno je da postoji interes za preuzimanje tuskog dijela od strane jedne libijske kompanije (!?!) cim se stisa situacija na sjeveru Afrike. Zivi bili pa vidjeli.
- macan prvi
- Posts: 3328
- Joined: 24/08/2008 23:24
#3562 Re: Avio kompanije all about
Dobrodosao u Bosnu i Hercegovinu, zemlju u kojoj nema nikakve konkurencije u aviosaobracajuakcija007 wrote:Kako su skupe karte na Germanwingsu, 20-tak dana prije puta sam kupio kartu za Keln i nazad za 610 maraka. Ako cete mi reci pa za te pare mogao si i s Austrianom ili Luftikom letiti, ne nisam, te su karte od 800 maraka pa na vise...
Inace ovo sto aviokompanije rade s cijenama je nevjerovatno - shvatam da aviokompanije nisu dobrotvorne ustanove i da moraju praviti profit, ali postoji razlika izmedju normalne i bezobrazne cijene a kompanije kao Austrian traze ovu drugu otkako je konkurencije u Sarajevu nestalo. Samo cekam da Air Berlin/Niki pocne letjeti za Sarajevo (uskoro, uskoro ) i onda zbogom Austrian
-
- Posts: 527
- Joined: 19/01/2011 09:23
#3563 Re: Avio kompanije all about
do tad letite iz Rijeke
- drndalo
- Posts: 22825
- Joined: 26/06/2006 16:34
- Location: Sarajevo
#3564 Re: Avio kompanije all about
@Macane
Jel' to znas nesto konkretno, ili se samo nadas ?
Samo da ne bude k'o sa Bauhaus-om u Sarajevu, uskoro...
Jel' to znas nesto konkretno, ili se samo nadas ?
Samo da ne bude k'o sa Bauhaus-om u Sarajevu, uskoro...
-
- Posts: 1031
- Joined: 07/06/2005 20:26
#3565 Re: Avio kompanije all about
Masa dezinformacija, nista konkretno. Te eto SAS-a, Nikija, Wizara,AIR Berlina, te pregovori u toku, suplja.. Sto je najgore i ako ko novi pocne letiti bice to van sezone, sa manjkom putnika i uz visak magle...
- drndalo
- Posts: 22825
- Joined: 26/06/2006 16:34
- Location: Sarajevo
#3567 Re: Avio kompanije all about
Eh, evo, sudeci prema ovoj vijesti sa sljedeceg link-a, Vlada FBiH je odlucila za aerodrome OMO i TZL ukinuti naknadu za razvoj i unapredjenje zracnog prometa, tj. onih 10 EUR po putniku na koje smo svi redom lajali da nam "poskupljuju" avio karte... Sad cemo vidjeti da li ce doci do povampirenja svekolikih LCC prevoznika u Europi, koji ce poletjeti za BiH na krilima buduceg profita... Naravno, putnici iz SJJ i dalje treba ovo da placaju, ko ih *ebe kad imaju para...?
http://www.bljesak.info/web/article.asp ... 8763899a91
http://www.bljesak.info/web/article.asp ... 8763899a91
Novi mamac za zrakoplove u Mostaru
Međunarodna zračna luka Mostar bit će izuzeta od plaćanja pristojbi, odlučila je danas Vlada Federacije BiH izmijenivši Odluku o putničkoj taksi - naknadi za razvoj i unaprjeđenje zračnog prometa.
Ovom odlukom se naplaćivanje pristojbe sada odnosi samo na Međunarodni aerodrom Sarajevo.
Federalna vlada uvažila je inicijative Vlade Tuzlanske županije i Međunarodne zračne luke Mostar za oslobađanje od plaćanja putničke naknade za zračne kompanije čime se stimuliraju niskobudžetne zračne aviokompanije da lete iz i do Mostara i Tuzle.
Inače, krajem travnja mostarska zračna luka oborila je rekord u dolasku putnika. U samo jednom danu na mostarsku pistu sletjelo je 11 zrakoplova sa 2.500 putnika zahvaljujući charter letovima iz Italije i redovnoj liniji iz Pescare, koja ugovorom između Grada Mostara i talijanskog grada prometuje dva puta tjedno.
U Zračnoj luci Mostar potvrdili su kako ove godine očekuju povećanja od 30 posto prometa u mostarskoj zračnoj luci tako da će broj putnika dosegnuti 60 tisuća.
Prošle godine broj putnika je bio 40 tisuća, što je ujedno bila i najbolja godina mostarske zračne luke od njezina ponovnog otvaranja nakon rata.
Za nadati se da će broj putnika rasti i da će nova sezona, na radost onih koji gravitiraju hercegovačkom središtu, Mostar i Hercegovinu povezati s mnogim europskim metropolama putem low-cost aviokompanija.
- bambina78
- Posts: 778
- Joined: 26/10/2011 15:00
#3568 Re: Avio kompanije all about
A ko otplacuje avione BH airlinesa koji su kupljeni na lizing?
Otplacujemo svi mi koji koristimo usluge aerodroma Sarajevo!
Pa eto, ne bi lose bilo da nam se taj harac ukine ako se zeli raditi na razvijanju BH avio saobracaja.
Otplacujemo svi mi koji koristimo usluge aerodroma Sarajevo!
Pa eto, ne bi lose bilo da nam se taj harac ukine ako se zeli raditi na razvijanju BH avio saobracaja.
-
- Posts: 3818
- Joined: 02/06/2012 18:59
#3569 Re: Avio kompanije all about
Previše je malo tržište, pa zbog toga nema interesovanja velikih kompanija, pa ni low coster-a.macan prvi wrote:
Dobrodosao u Bosnu i Hercegovinu, zemlju u kojoj nema nikakve konkurencije u aviosaobracaju
Inace ovo sto aviokompanije rade s cijenama je nevjerovatno - shvatam da aviokompanije nisu dobrotvorne ustanove i da moraju praviti profit, ali postoji razlika izmedju normalne i bezobrazne cijene a kompanije kao Austrian traze ovu drugu otkako je konkurencije u Sarajevu nestalo. Samo cekam da Air Berlin/Niki pocne letjeti za Sarajevo (uskoro, uskoro ) i onda zbogom Austrian
Inače zadnjih godina je zbog cjene goriva velika kriza u skoro svim avio kompanijama (osim onih iz arapskog zaliva zbog jakog subvencioniranja tamošnjih država kroz "cjenu" kerozina), uzaludno je očekivati u takvim okolnostima velike promjene u BiH.
Sam geografski položaj i blizina druga dva velika aerodroma u regionu (Zagreb, Beograd), koji su velikom broju ljudi u BiH pristupačniji nego sarajevski, a još dodajmo povoljnije cjene, onda možemo i vidjeti razlog za neuspjeh domaćeg avio saobraćaja. Zbog toga i banjalučki aerodrom teško da će ikad početi raditi u nekom zadovoljavajućem obimu, bez obzira na greške u upravi.
- bambina78
- Posts: 778
- Joined: 26/10/2011 15:00
#3570 Re: Avio kompanije all about
Korisnici usluga aerodoma nazalost imaju veze sa BH Airlinesom cak i ako ne lete tom mega uspjesnom kompanijom. Kao sto napisah, svaki putnik koji leti preko. SJJ placa taksu od koje se dio izdvaja i za otplacivanje lizinga BH Airlinesa, godisnje oko 4 miliona na taj nacin.masmavi wrote:Korisnici usluga aerodroma nemaju nikakvih veza sa BH Airlines-om. To su dvije razlicite firme.bambina78 wrote:A ko otplacuje avione BH airlinesa koji su kupljeni na lizing?
Otplacujemo svi mi koji koristimo usluge aerodroma Sarajevo!
Pa eto, ne bi lose bilo da nam se taj harac ukine ako se zeli raditi na razvijanju BH avio saobracaja.
Sami svoj dug otplacuju, leasing je isti kao i pri kupovini automobila.
Ovo da sami placaju svoj dug je toliko smjesno da ne znam da li je vrijedno osvrta, ali evo radi drugih citalaca: vlada Federacije godisnje donira BH Airlinesu vise od 7 miliona KM,
da, da, donira, kao da se radi o javnoj kuhinji, a ne o profitnoj organizaciji.
Znaci i ljudi koji nemaju nikakve, bas nikakve veze sa avio saobracajem, ipak finansiraju BH Airlines preko budjeta.
- bambina78
- Posts: 778
- Joined: 26/10/2011 15:00
#3571 Re: Avio kompanije all about
Boze sacuvaj. Lik napisa da se iz budjeta ne salje nista za BH Airlines, a onda nabroja 1000 stvari koje drzava placa za njih i njihove greske.
- bambina78
- Posts: 778
- Joined: 26/10/2011 15:00
#3572 Re: Avio kompanije all about
Je li ti poznato ko naplacuje putnicku taksu? A onda probaj shvatiti gdje ide najveci dio te takse, te kome se dalje prosljedjuje, a ako ne znas, a ocito ne znas, samo procitaj citiran tekstFederalna vlada trenutno za "BH Airlines" izdvaja 7,2 miliona KM iz budžeta i oko četiri miliona KM iz putničke takse, ali ni to, očigledno, nije dovoljno.
Dio putnicke takse Sarajevskog Aerodorma se koristi za otplatu lizinga aviona BH Airlinesa.
- drndalo
- Posts: 22825
- Joined: 26/06/2006 16:34
- Location: Sarajevo
#3573 Re: Avio kompanije all about
Dakle taksa za razvoj civilnog saobracaja u BiH je bio, i jos uvijek je harac koji je Vlada izmislila na svaku prodanu kartu u BiH, svih kompanija, u iznosu 10 EUR, koji su se skupljali na racunu, s kojeg je onda to vacim dijelom uplacivano BH Airlinesu za tekuce poslovanje... Da li je to bilo za lizing ratu, gorivo, takse, hranu, pice, to je islo za sta je trebao u kojem momentu...
Dakle nije ni izbliza neistina da su tom lovom subvencionirali BH Airlines... Lizing rata nije ista kao da ja otplacujem auto, jer mi u neka doba dodje tata pa mi da para da platim 3 rate koje kasnim iz mog poslovanja... Rate vjerovatno jesu "domacinski" dogovorene sa Hypo-om, kao i sve druge "relacije" kod nas...
O neprofitabilnim linijama, i onima koje to nisu morale biti necu, to sam vec sto puta prozvakao... ATR je skup za odrzavanje kao i svaki drugi avion, jer je avion, pa ga ne moze odrzavati majstor Mujo u garazi na Dobrinji 2 kao Golfa 2 D... Nije istina da ATR ne moze biti dobar na linijama >150 NM, jer ga vecina korisnika tjera na linijama od 0:40 - 1:20 sati leta... Dakle na sektorima 200-300 NM, i sasvim im dobro rade posao... Nama smo mi problem, ne ATR...
O pokusajima letenja ATR-om za AMS, FRA, IST, Skandinaviju, necu opet, jer sam vec bio dosadan s tim... Takva glupost moze samo nama pasti na pamet... Ali sa ATR-om se moze fino za VIE, FCO, PRG, ZAG, BEG, LJU, MPX, BUD, MUC, samo treba naci nekoga ko zna sabrati 2+2 za to....
Dakle nije ni izbliza neistina da su tom lovom subvencionirali BH Airlines... Lizing rata nije ista kao da ja otplacujem auto, jer mi u neka doba dodje tata pa mi da para da platim 3 rate koje kasnim iz mog poslovanja... Rate vjerovatno jesu "domacinski" dogovorene sa Hypo-om, kao i sve druge "relacije" kod nas...
O neprofitabilnim linijama, i onima koje to nisu morale biti necu, to sam vec sto puta prozvakao... ATR je skup za odrzavanje kao i svaki drugi avion, jer je avion, pa ga ne moze odrzavati majstor Mujo u garazi na Dobrinji 2 kao Golfa 2 D... Nije istina da ATR ne moze biti dobar na linijama >150 NM, jer ga vecina korisnika tjera na linijama od 0:40 - 1:20 sati leta... Dakle na sektorima 200-300 NM, i sasvim im dobro rade posao... Nama smo mi problem, ne ATR...
O pokusajima letenja ATR-om za AMS, FRA, IST, Skandinaviju, necu opet, jer sam vec bio dosadan s tim... Takva glupost moze samo nama pasti na pamet... Ali sa ATR-om se moze fino za VIE, FCO, PRG, ZAG, BEG, LJU, MPX, BUD, MUC, samo treba naci nekoga ko zna sabrati 2+2 za to....
- 2uk4
- Posts: 89
- Joined: 18/06/2012 10:45
#3574 Re: Avio kompanije all about
Stvarno moram pohvaliti Turkish Airlines
Letio u cetvrtak Sarajevo-Istanbul-Helsinki i stvarno sam prezadovoljan.Sarajevo-Istanbul A320 ,Istanbul-Helsinki A321.
Stjuardese ljubazne ,hrana cista desetka
26. Helsinki-Istanbul nocim u istanbulu i onda u sarajevo
Kad stignem u Sa napisat cu kako je proslo nocenje i to
Letio u cetvrtak Sarajevo-Istanbul-Helsinki i stvarno sam prezadovoljan.Sarajevo-Istanbul A320 ,Istanbul-Helsinki A321.
Stjuardese ljubazne ,hrana cista desetka
26. Helsinki-Istanbul nocim u istanbulu i onda u sarajevo
Kad stignem u Sa napisat cu kako je proslo nocenje i to
-
- Posts: 7814
- Joined: 22/09/2011 14:34
#3575 Re: Avio kompanije all about
Da li neko zna, zasto je BH Airlines ukinuo liniju Sarajevo-Frankfurt?
btw. meni odgovara i linije Sarajevo-Keln, sa njemačkim avioprevoznikom- Germanwings, a i karta je kod njih znatno jeftinija. Nije mi jasno kako to da BH airlines nema ni jedne svoje linije za Njemačku, gdje toliko ima dijaspore ?
Doduše, cijena putovanja sa BH Airlines je bila previsoka, izrabljivanje blizu 500 KM, dok sa Germanwings-om me izađe oko 119 eura...Da ne bude zabune i sa tim cijenama BH airlines je u ljetnom periodu imao pun avion
btw. meni odgovara i linije Sarajevo-Keln, sa njemačkim avioprevoznikom- Germanwings, a i karta je kod njih znatno jeftinija. Nije mi jasno kako to da BH airlines nema ni jedne svoje linije za Njemačku, gdje toliko ima dijaspore ?
Doduše, cijena putovanja sa BH Airlines je bila previsoka, izrabljivanje blizu 500 KM, dok sa Germanwings-om me izađe oko 119 eura...Da ne bude zabune i sa tim cijenama BH airlines je u ljetnom periodu imao pun avion