Page 1 of 1

Bosna i Hercegovina promo NA CNN-u?

Posted: 14/08/2006 14:16
by Den
Dali neko od vas zna dali ce se BiH PROMOVISATI NA cnn-u kao Crna gora,makedonija i HrVATSKA. Nesto sam cuo da bi pocetak te promo kampanje trebao da pocne ovog lijeta.Zadnjih dana sam malo gledao cnn ali nista nisam vidio vezano za BiH.


ZNALI NEKO VISE O OVOME?

Posted: 14/08/2006 14:18
by vodolija_33
KAKO? :shock: :D

Posted: 14/08/2006 14:19
by Den
pA NAKO :-)

Posted: 14/08/2006 14:21
by delightful
Tek ove jeseni, prica se.....

Posted: 14/08/2006 14:21
by mala-i
joj čitala sam ja nešto o tome trebalo je ovog ljeta početi ali je prolongirano za kraj avgusta ili za početak septembra.pjer žalica režira i ne znam još ko...

Posted: 14/08/2006 14:21
by zanzibar
Probaj na http://www.startbih.info, tamo ima tekst o snimanju spota

Posted: 14/08/2006 14:33
by Den
link neradi

Posted: 14/08/2006 14:36
by Den
[img]BiH mijenja imidž
Enjoy in life slogan je prvih promotivnih spotova BiH čija se premijera očekuje najesen. Autor spotova je ekipa Refresh Production a prvi komentar članova ekipe bio je: Kad je ovako lijepa ova zemlja, neće je ni oni koji žive u njoj moći uništiti
Image
U studiju Refresh Production ovih dana završavaju se prvi promotivni turistički spotovi BiH. Premijerno emitiranje na CNN-u očekuje se sredinom septembra. Tim Refresha, na čelu sa Ademirom Kenovićem, Srđanom Vuletićem i Pjerom Žalicom, rad na ovim spotovima započeo je prije otprilike tri mjeseca. Prvi komentar nakon gledanja spotova, koji je izrekao jedan od članova ekipe, bio je: Kad je ovako lijepa ova zemlja, neće je ni oni koji žive u njoj moći uništiti. Ovo bi trebalo prikazivati svake sedmice da ljudi konačno zavole ovu zemlju.

Pozitivno šokiran
Autori spotova fascinirani su onim što su vidjeli u toku snimanja, a i sam pogled na još uvijek nemontirane i nedovršene spotove navede vas da se upitate kako to da nikada niste primijetili takvu ljepotu Bosne i Hercegovine. Prvi utisak je definitivno: Jesu li ovo stvarno snimci BiH?:
- Naši gradovi su prelijepi, naša istorija fascinantna - kaže Ademir Kenović - Htjeli smo pokazati da ovdje žive bezbrižni ljudi, da vlada mir, da je priroda nezagađena i da je sve bezbjedno. Sve negativno što se dešava, sve što je po crnim hronikama, samo je mali dio stvarnosti. Naša stvarnost nisu crne hronike niti pesimistični natpisi po medijima.
Eventualnom skepticizmu koji osjetite kada vam neko opisuje BiH kao idealnu zemlju zaista nema mjesta nakon što pogledate čak i nedovršene spotove.

Planine, rijeke, Hutovo blato, bosanske čaršije i tradicionalne rukotvorine Bosnu i Hercegovinu konačno prikazuju u potpuno drugačijem ozračju, svjetlosnim godinama dalekom od svakodnevnice. Zbog toga su autori spotova definitivno u pravu kada kažu kako je ovo najbolji način za mijenjanje imidža zemlje. Srđan Vuletić objašnjava kako su ovi spotovi tek početak predstavljanja BiH kao pozitivne zemlje u kojoj možete uživati u svakom trenutku. Zbog toga je i glavni slogan Enjoy in Life:
- Bio sam pozitivno šokiran nakon obilaska terena, postoje mjesta na koja nikada nisam otišao, a sada se pitam zbog čega? Zbog čega nikada nisam otišao u Hutovo blato, koje je fenomenalno? Moramo pokazati ovo što imamo jer BiH još uvijek u svijetu ima negativan imidž. Ako sletite u Ameriku pitaju vas da li je rat stao, ne treba iznenaditi ni kada pitaju imamo li tekuće vode i znamo li šta je automobil. Mi mijenjamo taj negativni imidž, a ovo je tek početak. Iz spotova se vidi da ne lažemo kada kažemo: Dobro došli u zemlju prijatnih ljudi i predivnih ambijenata!

Dobro došli u BiH
Naručilac ovog projekta je USAID, a inicijator Agencija za promociju stranih investicija FIPA. Nakon prijave na tender i dobijanja projekta ekipa Refresha snimala je po cijeloj Bosni i Hercegovini. Vuletić, Žalica i Kenović snimali su na odvojenim lokacijama. Imali su veliku pomoć od ljudi koji žive na tim lokacijama. Na snimcima su ljudi u prvom planu, kako kose travu, prave tradicionalni sir, izrađuju rukotvorine, jašu ili jednostavno sjede u prirodi. Lokacije su pozadina njihovih aktivnosti, ali, bez obzira na to, njihova ljepota u potpunosti je izražena. Lokacije su birane zajednički, a najteži dio od svega jeste selekcija. Od svih lokacija i kadrova, te više od deset snimljenih kratkih spotova sada treba izabrati najbolje. Nezavidna situacija, jer je u tih 20 sekundi teško smjestiti sve što bi autori htjeli pokazati. Zbog toga ovo smatraju tek početkom:
- Ovo je tek početak. Ljudi su napokon došli do konsenzusa da se trebaju kao država predstavljati vani, a to se ne može završiti za dva mjeseca. To je posao koji treba biti otvoren kao što ga doživljavaju i sve ozbiljne svjetske države. Ovo što mi radimo ne treba shvatiti kao da smo mi sada neki geometri koji mapiraju BiH. Mi dajemo sukus ove države koju razumijemo kao prijatnu zemlju, državu koja smatra dobrodošlim svakoga ko u nju dođe - kaže Srđan Vuletić.

Zanimljivo je da prilikom obilaska lokacija i snimanja autori ni u jednom trenutku nisu nailazili na negativne ili pesimistične komentare. Svoje oduševljenje prirodom i ljudima uspjeli su pretočiti u videospotove pa je, nakon niza godina, BiH prikazana kao neka druga i drugačija zemlja od one slike na koju smo svi navikli. Šta je to posebno u njoj pokušao je objasniti i Srđan Vuletić:
- Svi imaju planine i rijeke, svaka zemlja. Ali stranci ne mogu definisati šta je to što ovdje osjete. Mi mislimo da je to neka čudna kombinacija, neka čudna kultura i tradicija, susret Istoka, Zapada i Juga i neki naš odnos prema svemu. To je rezultiralo čudnom unikatnom smjesom, pa se svi ljudi koji dođu ovdje osjećaju ugodno.

Za koplje više
U stvaranju spotova učestvovali su i Almir Kurt i Samir Plasto, a muziku je radio Saša Lošić. Iako različiti, svi su imali isti doživljaj onoga što su radili:
- Kad gledam ove spotove, teško je prepoznati šta sam uradio ja, Srđan ili Pjer. Dosta smo se dogovarali. Imali smo preko 20 sati snimljenog materijala, a da bi se u malu sekundažu sve smjestilo poseban je proces, specijalna nadgradnja.

Za pojedine segmente angažirani su i eksperti, pa je tako u pomoć priskočio i Muhamed Gafić, savjetima o, pored ostalog, najboljem uglu snimanja.
Iako su prije početka snimanja pregledali oko 40 turističkih videoprezentacija stranih zemalja, kažu kako nisu imali uzor u stvaranju spota za BiH. Osim ovog kratkog spota nastao je i nešto duži od tri - četiri minute. Nakon analize kako se predstavljaju evropske zemlje, posebno naši najbliži susjedi, sigurni su kako je urađen dobar posao:
- Mislim da smo sigurno minimalno za jedno koplje više i bolje uradili od svih zemalja u ovom regionu. Zemlja koja ima negativan imidž kao što ga ima BiH, ako ne uradi pet puta bolje od, naprimjer, Hrvatske, ne može proći na svjetskom tržištu. Pažljivo smo pristupili analizi načina promocije, razmotrili koja vrsta ideja se emituje.

Najveći problem koji ostaje jeste - izabrati koji će spot biti premijerno emitiran. Ostatak će se sačuvati za naredni period, a autori potvrđuju kako su svjesni da je ovo tek početak mijenjanja lošeg imidža zemlje:
- Snimali smo tokom ljeta a zimi se ta slika mijenja. Planiramo dosnimavanja koja će obogatiti ovaj koncept i bilo bi šteta da se tako ne desi.
Jednako lijep i optimističan kao i turistički spotovi BiH, jeste i stav Ademira Kenovića:
- Nijednom nisam osjetio tragove nečeg negativnog ili onoga što nam se servira kroz medije, i što vidimo kod nekih političara. Ovo je lijepa zemlja, jedinstvena zemlja, i ne treba da se zavaravaju oni koji misle suprotno.[/img]

Posted: 14/08/2006 14:40
by chinese_water
mala-i wrote:joj čitala sam ja nešto o tome trebalo je ovog ljeta početi ali je prolongirano za kraj avgusta ili za početak septembra.pjer žalica režira i ne znam još ko...

pjer zalica??? pa taj idiot je svaki svoj film snimao po bosanskim olupinama od sela i tako predstavljao nasu zemlju svuda u svijetu kao ne-urbanu primitivnu sredinu Bože sačuvaj pa dokle ovako???...eh...ko li njemu to dade u ruke da radi???i za koliko para?? :x :x :x :x

Posted: 14/08/2006 14:41
by zanzibar
do mene :D http://www.startbih.info bez zareza ovaju put :D