Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
stubrijez wrote: ↑19/05/2022 20:13
saobracajna kultura je kultura bez obzira sta vozio. Nekulturan vozac je i nekulturan biciklista... Najgore je paralalno kad voze dvoje ili troje nesto pricaju, voznja trotoarom to isto nemam koment, bicikl je vozilo vozis ga kao auto, stajes na crveno, dajes namjere isl. Mnogi danasnji biciklisti nemaju osjecaj ne snalaze se valjda novopeceni,a i vozaci kako voze cudo nema vise nesreca... najvaznije imati odgovornost prema sebi i ostalim i uvijek da ti je na umu sta god da se desi ti si donji na tocku...
To paralelno vozanje je i meni islo na jednu stvar kao vozac dok nisam sjeo na biciklo i skontao da je paralelno sigurnje za biciklistu a i vozacu. U mnogim drzavama paralelna voznja je legalna.
Takodjer mnoge drzave uvode zakon da biciklisti mogu kroz stop ili crveno proci, ako naravno nema saobracaja. Jer ako svi krenemona zeleno, onda je bicklista u trci sa kolima da uhvati svoj prostor, ovako biciklo je ispred tebe par sekundi i znas unaprijed da ces trebati malo ulijevo da bi ga zaobisao. Ili staviti posebno zeleno svijetlo za bicikliste koje se upali 5 sekundi prije zelenog za vozace i dadne biciklisti vremena da zauzme svoju poziciju.
manuchao91 wrote: ↑20/05/2022 08:06
druze i ja sam vozio bajs 2 godine al svaki put kad kamion vidim nikad ne izlecem jer znam kako im je..Ljudi nisu svjesni da kamion natovaren s robom teži 40 t ...nije bas lahko prikočit ni u 100 metara a ono izleti iz neke ulice i očekuje da ga poštuješ kao učesnika..Naravno sve to stoji jest on učesnik u saobracaju ali i on mora povesti računa ko mu dolazi na cestu
Kontam sta pises... ali ovi drugi pretezno kontaju da ti njih moras da vidis, da im moras citati misli, sta zele, umalo napisah i sta vole i sta ne vole
Bicikisti, motoristi, romobilisti i slicni bi morali biti svjesni da su u svakom udesu u saobracaju oni ti koji su donji, i koliko god svi moraju da paze na sve ucesnike u saobracaju, oni moraju jos duplo zbog vlastite sigurnosti.
Ateista wrote: ↑20/05/2022 08:56Bicikisti, motoristi, romobilisti i slicni bi morali biti svjesni da su u svakom udesu u saobracaju oni ti koji su donji, i koliko god svi moraju da paze na sve ucesnike u saobracaju, oni moraju jos duplo zbog vlastite sigurnosti.
stubrijez wrote: ↑19/05/2022 20:13
saobracajna kultura je kultura bez obzira sta vozio. Nekulturan vozac je i nekulturan biciklista... Najgore je paralalno kad voze dvoje ili troje nesto pricaju, voznja trotoarom to isto nemam koment, bicikl je vozilo vozis ga kao auto, stajes na crveno, dajes namjere isl. Mnogi danasnji biciklisti nemaju osjecaj ne snalaze se valjda novopeceni,a i vozaci kako voze cudo nema vise nesreca... najvaznije imati odgovornost prema sebi i ostalim i uvijek da ti je na umu sta god da se desi ti si donji na tocku...
To paralelno vozanje je i meni islo na jednu stvar kao vozac dok nisam sjeo na biciklo i skontao da je paralelno sigurnje za biciklistu a i vozacu. U mnogim drzavama paralelna voznja je legalna.
Takodjer mnoge drzave uvode zakon da biciklisti mogu kroz stop ili crveno proci, ako naravno nema saobracaja. Jer ako svi krenemona zeleno, onda je bicklista u trci sa kolima da uhvati svoj prostor, ovako biciklo je ispred tebe par sekundi i znas unaprijed da ces trebati malo ulijevo da bi ga zaobisao. Ili staviti posebno zeleno svijetlo za bicikliste koje se upali 5 sekundi prije zelenog za vozace i dadne biciklisti vremena da zauzme svoju poziciju.
otkud ti drugar paralelno sigurnije jel ti kontas sta sam htio rec, znaci ide troje ili dvoje zauzeli cijelu traku vrludaju po cesti i treba ih bezbjedno obici..kako? Ovo za crveno isto nidje veze cuj ak nema saobracaja
Citava poenta voznje u dvoje je da su biciklisti vidljivi vozacu. Kako se god okrene ti moras u lijevu da ih zaobidjes, bolje dvojicu odma zobici nego kolonu.
Kada si na biciklu, vazno je da te vozaci vide. Da nisi u slijepom uglu, zato na manje prolaznim raskrnici, biciklista alo ima sansu ce krzo crveno samo da je ispred saobracaja i zauzme svoje mjesto u traci. Ako ima biciklisticka staza pokraj ceste, to nije potrebno.