Avijacija (zrakoplovstvo ili vazduhoplovstvo)
-
- Forum administrator
- Posts: 32167
- Joined: 30/10/2002 00:00
- Location: http://www.klix.ba
- Grijem se na: J.P."Grijanje"Zenica
- Vozim: TDI sve crveno
- Contact:
#751 Re: Avijacija (zrakoplovstvo ili vazduhoplovstvo)
Tri glavna motora sluze za lansiranje, dva manja sluze kako za re-entry(smanjivanje oribitalne brzine radi ulaska u atmosferu) ili za ubrazavanje letjelice u oribiti. Modifikovan 747 je sluzio kako za transport tako za testna sljetanja prije upotrebe( nisu bili montirani motori nego se postavi aerodinamički poklopac otpozada) ...ukratko .
-
- Posts: 3401
- Joined: 10/04/2017 15:12
#752 Re: Avijacija (zrakoplovstvo ili vazduhoplovstvo)
@general war, nisi skonto šta sam napisao, tamo je izložen testni prototip space shuttlea, mislim da se zove enterprise, ako se ne varam.
taj prototip je korišten samo za testove slijetanja još prije prve ekspedicije i nije imao motor. dizali su ga sa jumbo jetom i onda ga otpajali i testirali
edit: evo bobi je bio brži
taj prototip je korišten samo za testove slijetanja još prije prve ekspedicije i nije imao motor. dizali su ga sa jumbo jetom i onda ga otpajali i testirali
edit: evo bobi je bio brži
-
- Forum administrator
- Posts: 32167
- Joined: 30/10/2002 00:00
- Location: http://www.klix.ba
- Grijem se na: J.P."Grijanje"Zenica
- Vozim: TDI sve crveno
- Contact:
#753 Re: Avijacija (zrakoplovstvo ili vazduhoplovstvo)
Da, mislim da su i svaki sljedeci model testirali na takav način, dignu ga sa 747 i otkače da testiraju sisteme za sljetanje sto uobičajno u avijaciji.RJ57 wrote: ↑06/09/2020 11:07 @general war, nisi skonto šta sam napisao, tamo je izložen testni prototip space shuttlea, mislim da se zove enterprise, ako se ne varam.
taj prototip je korišten samo za testove slijetanja još prije prve ekspedicije i nije imao motor. dizali su ga sa jumbo jetom i onda ga otpajali i testirali
edit: evo bobi je bio brži
-
- Posts: 3401
- Joined: 10/04/2017 15:12
#754 Re: Avijacija (zrakoplovstvo ili vazduhoplovstvo)
evo ima na wikipediji video kako se shuttle odvaja sa krova jumbo jeta
https://commons.wikimedia.org/w/index.p ... ration.ogv
ili ovo malo duže:
https://commons.wikimedia.org/w/index.p ... ration.ogv
ili ovo malo duže:
- Toto
- Posts: 8107
- Joined: 21/04/2009 11:09
- Location: 38° 26′ 55″ N, 122° 42′ 17″ W
- Grijem se na: solarno
- Vozim: EJ
#755 Re: Avijacija (zrakoplovstvo ili vazduhoplovstvo)
prva operacija poslije povlacenja rucice katapulta (0.2sec) je povlacenje nogu pilotaGeneral War wrote: ↑06/09/2020 10:42
Pa ne znam sad, sve ima prednosti i mane...a to za noge prvi put cujem, najvise ozljeda piloti imaju pri katapultiranju je kompresija kicme ili povrede gornjih extremiteta tj ramena usljed neadekvatnog polozaja tijela pri kataputltiranju i velikih G opterecenja.
- Connaisseur Karlin
- Posts: 20595
- Joined: 31/01/2016 16:16
#756 Re: Avijacija (zrakoplovstvo ili vazduhoplovstvo)
eh aj sma za to cula na predavanju , jer tokom izbacivanja , noge najcesce zapnu na gornji dio , rub, kabineGeneral War wrote: ↑06/09/2020 10:42Pa ne znam sad, sve ima prednosti i mane...a to za noge prvi put cujem, najvise ozljeda piloti imaju pri katapultiranju je kompresija kicme ili povrede gornjih extremiteta tj ramena usljed neadekvatnog polozaja tijela pri kataputltiranju i velikih G opterecenja.Connaisseur Karlin wrote: ↑06/09/2020 09:59ejection pod je bolji od ejection seatGeneral War wrote: ↑11/08/2020 09:10
Ne bas, ako vidis smjestaj posade vidjet ces razliku...SR71 ima tandem raspored sjedista a F111 sjede jedan pored drugoga...naravno da moze doci do ostecenja odjela na velikim visinama. Drugo F 111 bas leti jako nisko za razliku od SR 71. Ali izbaciva sjedista na F111 nisu bila u opciji zato sto katapultiranje jednog clana ce definitivno povrijediti drugog zbog paljenja piro patrona, zato se pribjeglo kapsulama ali nije ni to sretno bas resenje...posebno ako u vodu padas.
nije ostenje odjela problem, vec osteccenje nogu
nema bezbonlnog kapituliranja , ali kapsula mi izgleda bolje opcija, jer , mislim da je manje sansi za povrede
- Connaisseur Karlin
- Posts: 20595
- Joined: 31/01/2016 16:16
#757 Re: Avijacija (zrakoplovstvo ili vazduhoplovstvo)
hvala Toto, ali problem je zapinjanje stopala na gornji rub kabineToto wrote: ↑06/09/2020 13:22prva operacija poslije povlacenja rucice katapulta (0.2sec) je povlacenje nogu pilotaGeneral War wrote: ↑06/09/2020 10:42
Pa ne znam sad, sve ima prednosti i mane...a to za noge prvi put cujem, najvise ozljeda piloti imaju pri katapultiranju je kompresija kicme ili povrede gornjih extremiteta tj ramena usljed neadekvatnog polozaja tijela pri kataputltiranju i velikih G opterecenja.
- Connaisseur Karlin
- Posts: 20595
- Joined: 31/01/2016 16:16
#758 Re: Avijacija (zrakoplovstvo ili vazduhoplovstvo)
streberu, gdje si ovo naucioBobi wrote: ↑06/09/2020 11:07 Tri glavna motora sluze za lansiranje, dva manja sluze kako za re-entry(smanjivanje oribitalne brzine radi ulaska u atmosferu) ili za ubrazavanje letjelice u oribiti. Modifikovan 747 je sluzio kako za transport tako za testna sljetanja prije upotrebe( nisu bili montirani motori nego se postavi aerodinamički poklopac otpozada) ...ukratko .
-
- Forum administrator
- Posts: 32167
- Joined: 30/10/2002 00:00
- Location: http://www.klix.ba
- Grijem se na: J.P."Grijanje"Zenica
- Vozim: TDI sve crveno
- Contact:
#759 Re: Avijacija (zrakoplovstvo ili vazduhoplovstvo)
Connaisseur Karlin wrote: ↑06/09/2020 13:51streberu, gdje si ovo naucioBobi wrote: ↑06/09/2020 11:07 Tri glavna motora sluze za lansiranje, dva manja sluze kako za re-entry(smanjivanje oribitalne brzine radi ulaska u atmosferu) ili za ubrazavanje letjelice u oribiti. Modifikovan 747 je sluzio kako za transport tako za testna sljetanja prije upotrebe( nisu bili montirani motori nego se postavi aerodinamički poklopac otpozada) ...ukratko .
Imao sam prvi broj ali je u ratu zavrsio u šporetu
- Toto
- Posts: 8107
- Joined: 21/04/2009 11:09
- Location: 38° 26′ 55″ N, 122° 42′ 17″ W
- Grijem se na: solarno
- Vozim: EJ
#760 Re: Avijacija (zrakoplovstvo ili vazduhoplovstvo)
Bobi wrote: ↑06/09/2020 13:58Connaisseur Karlin wrote: ↑06/09/2020 13:51streberu, gdje si ovo naucioBobi wrote: ↑06/09/2020 11:07 Tri glavna motora sluze za lansiranje, dva manja sluze kako za re-entry(smanjivanje oribitalne brzine radi ulaska u atmosferu) ili za ubrazavanje letjelice u oribiti. Modifikovan 747 je sluzio kako za transport tako za testna sljetanja prije upotrebe( nisu bili montirani motori nego se postavi aerodinamički poklopac otpozada) ...ukratko .
Imao sam prvi broj ali je u ratu zavrsio u šporetu
- Connaisseur Karlin
- Posts: 20595
- Joined: 31/01/2016 16:16
#761 Re: Avijacija (zrakoplovstvo ili vazduhoplovstvo)
prvi broj :Bobi wrote: ↑06/09/2020 13:58Connaisseur Karlin wrote: ↑06/09/2020 13:51streberu, gdje si ovo naucioBobi wrote: ↑06/09/2020 11:07 Tri glavna motora sluze za lansiranje, dva manja sluze kako za re-entry(smanjivanje oribitalne brzine radi ulaska u atmosferu) ili za ubrazavanje letjelice u oribiti. Modifikovan 747 je sluzio kako za transport tako za testna sljetanja prije upotrebe( nisu bili montirani motori nego se postavi aerodinamički poklopac otpozada) ...ukratko .
Imao sam prvi broj ali je u ratu zavrsio u šporetu
https://issuu.com/galaksija/docs/1972_03
- General War
- Posts: 24423
- Joined: 18/09/2013 22:04
#762 Re: Avijacija (zrakoplovstvo ili vazduhoplovstvo)
Ok super, ali ja prvi put cujem da moze biti problem povrede nogu a ne za ovo sto si postavio kao replika karlinki.Toto wrote: ↑06/09/2020 13:22prva operacija poslije povlacenja rucice katapulta (0.2sec) je povlacenje nogu pilotaGeneral War wrote: ↑06/09/2020 10:42
Pa ne znam sad, sve ima prednosti i mane...a to za noge prvi put cujem, najvise ozljeda piloti imaju pri katapultiranju je kompresija kicme ili povrede gornjih extremiteta tj ramena usljed neadekvatnog polozaja tijela pri kataputltiranju i velikih G opterecenja.
- General War
- Posts: 24423
- Joined: 18/09/2013 22:04
#763 Re: Avijacija (zrakoplovstvo ili vazduhoplovstvo)
Jos jedno sto nisam nikad cuo, pogledaj sekvence katapultiranja, vidjet ces da ima sina koja je blago ukosena unazad tako da pilot ne izlece pod 90 stepeni.Connaisseur Karlin wrote: ↑06/09/2020 13:46eh aj sma za to cula na predavanju , jer tokom izbacivanja , noge najcesce zapnu na gornji dio , rub, kabineGeneral War wrote: ↑06/09/2020 10:42Pa ne znam sad, sve ima prednosti i mane...a to za noge prvi put cujem, najvise ozljeda piloti imaju pri katapultiranju je kompresija kicme ili povrede gornjih extremiteta tj ramena usljed neadekvatnog polozaja tijela pri kataputltiranju i velikih G opterecenja.Connaisseur Karlin wrote: ↑06/09/2020 09:59
ejection pod je bolji od ejection seat
nije ostenje odjela problem, vec osteccenje nogu
nema bezbonlnog kapituliranja , ali kapsula mi izgleda bolje opcija, jer , mislim da je manje sansi za povrede
- General War
- Posts: 24423
- Joined: 18/09/2013 22:04
#764 Re: Avijacija (zrakoplovstvo ili vazduhoplovstvo)
RJ57 wrote: ↑06/09/2020 11:07 @general war, nisi skonto šta sam napisao, tamo je izložen testni prototip space shuttlea, mislim da se zove enterprise, ako se ne varam.
taj prototip je korišten samo za testove slijetanja još prije prve ekspedicije i nije imao motor. dizali su ga sa jumbo jetom i onda ga otpajali i testirali
edit: evo bobi je bio brži
Nesto si spominjao motore( sad vidim da sam ja spominjao), pa sam konto da o tome pricas...do mene.
- Toto
- Posts: 8107
- Joined: 21/04/2009 11:09
- Location: 38° 26′ 55″ N, 122° 42′ 17″ W
- Grijem se na: solarno
- Vozim: EJ
#765 Re: Avijacija (zrakoplovstvo ili vazduhoplovstvo)
gledao u zivo kad su ugradjivane u avione koje smo nekad praviliGeneral War wrote: ↑06/09/2020 15:12Jos jedno sto nisam nikad cuo, pogledaj sekvence katapultiranja, vidjet ces da ima sina koja je blago ukosena unazad tako da pilot ne izlece pod 90 stepeni.Connaisseur Karlin wrote: ↑06/09/2020 13:46eh aj sma za to cula na predavanju , jer tokom izbacivanja , noge najcesce zapnu na gornji dio , rub, kabineGeneral War wrote: ↑06/09/2020 10:42
Pa ne znam sad, sve ima prednosti i mane...a to za noge prvi put cujem, najvise ozljeda piloti imaju pri katapultiranju je kompresija kicme ili povrede gornjih extremiteta tj ramena usljed neadekvatnog polozaja tijela pri kataputltiranju i velikih G opterecenja.
nema bezbonlnog kapituliranja , ali kapsula mi izgleda bolje opcija, jer , mislim da je manje sansi za povrede
- Connaisseur Karlin
- Posts: 20595
- Joined: 31/01/2016 16:16
#766 Re: Avijacija (zrakoplovstvo ili vazduhoplovstvo)
ali ja jesam i cula i vijdela video prezentacijeGeneral War wrote: ↑06/09/2020 15:12Jos jedno sto nisam nikad cuo, pogledaj sekvence katapultiranja, vidjet ces da ima sina koja je blago ukosena unazad tako da pilot ne izlece pod 90 stepeni.Connaisseur Karlin wrote: ↑06/09/2020 13:46eh aj sma za to cula na predavanju , jer tokom izbacivanja , noge najcesce zapnu na gornji dio , rub, kabineGeneral War wrote: ↑06/09/2020 10:42
Pa ne znam sad, sve ima prednosti i mane...a to za noge prvi put cujem, najvise ozljeda piloti imaju pri katapultiranju je kompresija kicme ili povrede gornjih extremiteta tj ramena usljed neadekvatnog polozaja tijela pri kataputltiranju i velikih G opterecenja.
nema bezbonlnog kapituliranja , ali kapsula mi izgleda bolje opcija, jer , mislim da je manje sansi za povrede
naravno da je blago ukoso, ali nije dovoljno
fotka je sa ciljem nekakve vizuelne prcepcije
ali to jos nije savrseno
pogledaj na narednoj fotki , stopala lutke ispaljene iz aviona:
The Gloster Meteors first took flight in 1943 and were used to intercept German V1 flying bombs, but they have been employed by Martin-Baker for testing since 1946.
The plane is still in use despite its age because it is affordable and ticks most of the boxes required for seat testing. Using a newer plane would be far more expensive and would lead to little gain for the purposes of the test.
The ejector seats are fitted with dummies installed in the rear cockpits of the two planes, which have completed more than 700 ejector seat tests between them.
- General War
- Posts: 24423
- Joined: 18/09/2013 22:04
#767 Re: Avijacija (zrakoplovstvo ili vazduhoplovstvo)
Ok, imao i MB sjedista MKYu, u orlu i supergalebu...ova starija ni ne brojim...ne znam je li potvrdjujes ili negiras sto sam napisao.Toto wrote: ↑06/09/2020 15:38gledao u zivo kad su ugradjivane u avione koje smo nekad praviliGeneral War wrote: ↑06/09/2020 15:12Jos jedno sto nisam nikad cuo, pogledaj sekvence katapultiranja, vidjet ces da ima sina koja je blago ukosena unazad tako da pilot ne izlece pod 90 stepeni.Connaisseur Karlin wrote: ↑06/09/2020 13:46
eh aj sma za to cula na predavanju , jer tokom izbacivanja , noge najcesce zapnu na gornji dio , rub, kabine
nema bezbonlnog kapituliranja , ali kapsula mi izgleda bolje opcija, jer , mislim da je manje sansi za povrede
- General War
- Posts: 24423
- Joined: 18/09/2013 22:04
#768 Re: Avijacija (zrakoplovstvo ili vazduhoplovstvo)
Razumijem, ali polozaj nogu je onakav jer strepovi povlace noge prema sjedistu automatski prije izbacivanja..neko je vec postavljao slike...ne kazem da je nemoguce se povrijediti...ali prije ce sve drugo stradati u zavisnosti od rezima leta...prije iskakanja jer su sile ogromne.Connaisseur Karlin wrote: ↑06/09/2020 18:56ali ja jesam i cula i vijdela video prezentacijeGeneral War wrote: ↑06/09/2020 15:12Jos jedno sto nisam nikad cuo, pogledaj sekvence katapultiranja, vidjet ces da ima sina koja je blago ukosena unazad tako da pilot ne izlece pod 90 stepeni.Connaisseur Karlin wrote: ↑06/09/2020 13:46
eh aj sma za to cula na predavanju , jer tokom izbacivanja , noge najcesce zapnu na gornji dio , rub, kabine
nema bezbonlnog kapituliranja , ali kapsula mi izgleda bolje opcija, jer , mislim da je manje sansi za povrede
naravno da je blago ukoso, ali nije dovoljno
fotka je sa ciljem nekakve vizuelne prcepcije
ali to jos nije savrseno
pogledaj na narednoj fotki , stopala lutke ispaljene iz aviona:
The Gloster Meteors first took flight in 1943 and were used to intercept German V1 flying bombs, but they have been employed by Martin-Baker for testing since 1946.
The plane is still in use despite its age because it is affordable and ticks most of the boxes required for seat testing. Using a newer plane would be far more expensive and would lead to little gain for the purposes of the test.
The ejector seats are fitted with dummies installed in the rear cockpits of the two planes, which have completed more than 700 ejector seat tests between them.
- Connaisseur Karlin
- Posts: 20595
- Joined: 31/01/2016 16:16
#769 Re: Avijacija (zrakoplovstvo ili vazduhoplovstvo)
https://www.youtube.com/watch?time_cont ... =emb_titleGeneral War wrote: ↑06/09/2020 21:42Razumijem, ali polozaj nogu je onakav jer strepovi povlace noge prema sjedistu automatski prije izbacivanja..neko je vec postavljao slike...ne kazem da je nemoguce se povrijediti...ali prije ce sve drugo stradati u zavisnosti od rezima leta...prije iskakanja jer su sile ogromne.Connaisseur Karlin wrote: ↑06/09/2020 18:56ali ja jesam i cula i vijdela video prezentacijeGeneral War wrote: ↑06/09/2020 15:12
Jos jedno sto nisam nikad cuo, pogledaj sekvence katapultiranja, vidjet ces da ima sina koja je blago ukosena unazad tako da pilot ne izlece pod 90 stepeni.
naravno da je blago ukoso, ali nije dovoljno
fotka je sa ciljem nekakve vizuelne prcepcije
ali to jos nije savrseno
pogledaj na narednoj fotki , stopala lutke ispaljene iz aviona:
The Gloster Meteors first took flight in 1943 and were used to intercept German V1 flying bombs, but they have been employed by Martin-Baker for testing since 1946.
The plane is still in use despite its age because it is affordable and ticks most of the boxes required for seat testing. Using a newer plane would be far more expensive and would lead to little gain for the purposes of the test.
The ejector seats are fitted with dummies installed in the rear cockpits of the two planes, which have completed more than 700 ejector seat tests between them.
pogledaj 1:35
.People have hit their chins on their chest. The weight of a standard head, plus helmet, plus mask, is about seven kilograms. At 9G it is 63 kilograms of mass. If you have a 25G ejection, with a standard seat-back angle, the force driving your head forward and down is about eight times the force of gravity. There is also a risk of leg fracture
nijedan pilot ne zeli dozivjeti ovo, to je samokataputliranje sebe poput rakete , a svaki pilot dozivi odredjeni oblik porede
- General War
- Posts: 24423
- Joined: 18/09/2013 22:04
#770 Re: Avijacija (zrakoplovstvo ili vazduhoplovstvo)
To nikad nisam ni rekao da pilot zeli bilo koji katapultiranje, a nije se jednom desilo da je slomio vrat pri katapultiranju...upravo se to desilo kopilotu na sr 71, gdje je jedan ostao nepovredjen a drugi slomio vrat pri katapultiranju.Connaisseur Karlin wrote: ↑07/09/2020 08:56https://www.youtube.com/watch?time_cont ... =emb_titleGeneral War wrote: ↑06/09/2020 21:42Razumijem, ali polozaj nogu je onakav jer strepovi povlace noge prema sjedistu automatski prije izbacivanja..neko je vec postavljao slike...ne kazem da je nemoguce se povrijediti...ali prije ce sve drugo stradati u zavisnosti od rezima leta...prije iskakanja jer su sile ogromne.Connaisseur Karlin wrote: ↑06/09/2020 18:56
ali ja jesam i cula i vijdela video prezentacije
naravno da je blago ukoso, ali nije dovoljno
fotka je sa ciljem nekakve vizuelne prcepcije
ali to jos nije savrseno
pogledaj na narednoj fotki , stopala lutke ispaljene iz aviona:
pogledaj 1:35
.People have hit their chins on their chest. The weight of a standard head, plus helmet, plus mask, is about seven kilograms. At 9G it is 63 kilograms of mass. If you have a 25G ejection, with a standard seat-back angle, the force driving your head forward and down is about eight times the force of gravity. There is also a risk of leg fracture
nijedan pilot ne zeli dozivjeti ovo, to je samokataputliranje sebe poput rakete , a svaki pilot dozivi odredjeni oblik porede
A ne znam sya trebam da vidim na onom videu, pilot se katapultirao iz F16 pri relativno niskoj brzini i povoljnim uglom, zamisli da je bio naopako
- Connaisseur Karlin
- Posts: 20595
- Joined: 31/01/2016 16:16
#771 Re: Avijacija (zrakoplovstvo ili vazduhoplovstvo)
pa na videu moze opaziti polozaj nogu, narocito stopala nakon samotorpediranjaGeneral War wrote: ↑07/09/2020 13:16To nikad nisam ni rekao da pilot zeli bilo koji katapultiranje, a nije se jednom desilo da je slomio vrat pri katapultiranju...upravo se to desilo kopilotu na sr 71, gdje je jedan ostao nepovredjen a drugi slomio vrat pri katapultiranju.Connaisseur Karlin wrote: ↑07/09/2020 08:56https://www.youtube.com/watch?time_cont ... =emb_titleGeneral War wrote: ↑06/09/2020 21:42
Razumijem, ali polozaj nogu je onakav jer strepovi povlace noge prema sjedistu automatski prije izbacivanja..neko je vec postavljao slike...ne kazem da je nemoguce se povrijediti...ali prije ce sve drugo stradati u zavisnosti od rezima leta...prije iskakanja jer su sile ogromne.
pogledaj 1:35
.People have hit their chins on their chest. The weight of a standard head, plus helmet, plus mask, is about seven kilograms. At 9G it is 63 kilograms of mass. If you have a 25G ejection, with a standard seat-back angle, the force driving your head forward and down is about eight times the force of gravity. There is also a risk of leg fracture
nijedan pilot ne zeli dozivjeti ovo, to je samokataputliranje sebe poput rakete , a svaki pilot dozivi odredjeni oblik porede
A ne znam sya trebam da vidim na onom videu, pilot se katapultirao iz F16 pri relativno niskoj brzini i povoljnim uglom, zamisli da je bio naopako
ne postoji nepvorijedjen piilot poslije izbacivanja sebe iz pilotske kabine , ali postoje manje ozljede
- General War
- Posts: 24423
- Joined: 18/09/2013 22:04
#772 Re: Avijacija (zrakoplovstvo ili vazduhoplovstvo)
pa evo ovdje imas bolji snimak kadar po kadar...tacno vidis gdje je sta,,,kako se gleznjevi povlace...(na lutki)Connaisseur Karlin wrote: ↑07/09/2020 13:57pa na videu moze opaziti polozaj nogu, narocito stopala nakon samotorpediranjaGeneral War wrote: ↑07/09/2020 13:16To nikad nisam ni rekao da pilot zeli bilo koji katapultiranje, a nije se jednom desilo da je slomio vrat pri katapultiranju...upravo se to desilo kopilotu na sr 71, gdje je jedan ostao nepovredjen a drugi slomio vrat pri katapultiranju.Connaisseur Karlin wrote: ↑07/09/2020 08:56
https://www.youtube.com/watch?time_cont ... =emb_title
pogledaj 1:35
.
nijedan pilot ne zeli dozivjeti ovo, to je samokataputliranje sebe poput rakete , a svaki pilot dozivi odredjeni oblik porede
A ne znam sya trebam da vidim na onom videu, pilot se katapultirao iz F16 pri relativno niskoj brzini i povoljnim uglom, zamisli da je bio naopako
ne postoji nepvorijedjen piilot poslije izbacivanja sebe iz pilotske kabine , ali postoje manje ozljede
ili ovako
drugo:
. Ejection survival was 89.2% overall, 95.7% for within envelope ejections and 23.8% for out of envelope ejections. There were 29.4% of aircrew who sustained spinal fractures. Another 14.2% of aircrew sustained a head injury and the incidence of head injury in Tornado ejectees was higher than the other aircraft types. Compared with 5.8% of ejectees from aircraft with an arm restraint system, 11.2% of aircrew sustained upper limb flail injuries from ejecting from aircraft without an arm restraint system. Arm flail injuries occurred at a higher aircraft speed at ejection compared with ejections where no arm flail injuries were sustained. There was also 18% of aircrew who sustained lower limb parachute landing injuries. Information from this study has lead to a redesign of the Tornado ejection seat headbox, an improvement in the Tornado ejection catapult dynamics, an upgrade of escape system parachutes, and provided evidence that future aircraft should be fitted with an arm restraint system.
- Connaisseur Karlin
- Posts: 20595
- Joined: 31/01/2016 16:16
#773 Re: Avijacija (zrakoplovstvo ili vazduhoplovstvo)
https://fas.org/man/dod-101/sys/ac/equip/eject.htmGeneral War wrote: ↑07/09/2020 15:57
pa evo ovdje imas bolji snimak kadar po kadar...tacno vidis gdje je sta,,,kako se gleznjevi povlace...(na lutki)
https://www.youtube.com/watch?v=vaWoLoP4hI0
pogledaj na stranici tabelu :
Pattern of Ejection Injuries
odlicno opisani uzroci i posljedice povreda piilota
- General War
- Posts: 24423
- Joined: 18/09/2013 22:04
#774 Re: Avijacija (zrakoplovstvo ili vazduhoplovstvo)
Ok, ovo znam...ali opet ne vidim povrede nogu od udara od prednji poklopac kabine...nisam sve procitao mozda ima u tekstu da se pominje pa pliz navedi.Connaisseur Karlin wrote: ↑08/09/2020 09:40https://fas.org/man/dod-101/sys/ac/equip/eject.htmGeneral War wrote: ↑07/09/2020 15:57
pa evo ovdje imas bolji snimak kadar po kadar...tacno vidis gdje je sta,,,kako se gleznjevi povlace...(na lutki)
https://www.youtube.com/watch?v=vaWoLoP4hI0
pogledaj na stranici tabelu :
Pattern of Ejection Injuries
odlicno opisani uzroci i posljedice povreda piilota
- Connaisseur Karlin
- Posts: 20595
- Joined: 31/01/2016 16:16
#775 Re: Avijacija (zrakoplovstvo ili vazduhoplovstvo)
npasiala sam, pogledaj tabelu , i pisem cijelo vrijeme o stopalima, ne o nogama!General War wrote: ↑08/09/2020 11:58Ok, ovo znam...ali opet ne vidim povrede nogu od udara od prednji poklopac kabine...nisam sve procitao mozda ima u tekstu da se pominje pa pliz navedi.Connaisseur Karlin wrote: ↑08/09/2020 09:40https://fas.org/man/dod-101/sys/ac/equip/eject.htmGeneral War wrote: ↑07/09/2020 15:57
pa evo ovdje imas bolji snimak kadar po kadar...tacno vidis gdje je sta,,,kako se gleznjevi povlace...(na lutki)
https://www.youtube.com/watch?v=vaWoLoP4hI0
pogledaj na stranici tabelu :
Pattern of Ejection Injuries
odlicno opisani uzroci i posljedice povreda piilota
cause:Struck by seat or cockpit object
Injury: Extremity fracture, Foot fractures
Da li si sad zadovoljan?
jos sam ti jucer pisla, bila na predavanju, vijdela prezentacije, i dalje mi ne vjerujes