Booking.com ALL ABOUT

Rasprave na razne teme... Ako ne znate gdje poslati poruku, pošaljite je ovdje.

Moderators: Benq, O'zone

Post Reply
Dzontra_Volta
Posts: 6482
Joined: 20/01/2011 11:10

#676 Re: Booking.com ALL ABOUT

Post by Dzontra_Volta »

Ma booking je siguran sajt, rizik je minimalan. Bitno je da "gazdi" ne daješ podatke. Sve je kriptovano, ni vlasnik bookinga nema pristup tvojim podacima.
testni_akaunt
Posts: 677
Joined: 26/06/2013 08:44

#677 Re: Booking.com ALL ABOUT

Post by testni_akaunt »

Dzontra_Volta wrote: 14/08/2022 21:55 Ma booking je siguran sajt, rizik je minimalan. Bitno je da "gazdi" ne daješ podatke. Sve je kriptovano, ni vlasnik bookinga nema pristup tvojim podacima.
Isti dan kada sam rezervisao preko bookinga u jednom manjem hotelu, iz iste zemlje je kartica iskorištena i svukli su mi lovu. Bio je vakat korone. Booking dijeli detalje s kartice, to sam supportu rekao, nisu negirali. Nakon ovoga sam prestao koristiti booking.

Evo i potvrda sa njihovog sajta
https://partner.booking.com/en-us/help/ ... rd-details
axe22
Posts: 1774
Joined: 11/03/2013 21:21

#678 Re: Booking.com ALL ABOUT

Post by axe22 »

Pozdrav.
Uradio sam rezervaciju apartmana preko stranice, dva nocenja i sve ok, medjutim sad dolazi poruka da je otkazana rezervacija, dva dana prije nego trebam stici.
Nazovem gazdu i kaze da ne zna sta se desilo i da ce mi javit do 14:00.
Sad da li odmah da kontaktiram booking ili da cekam odgovor gazde?
Vec sam na putu, i to mi je bilo stajanje od dva dana pa nastavak.


Da navedem, nije trazio da se ranije uplati neki iznos, a nisam ni kontaktiran od strane vlasnika.
Dzontra_Volta
Posts: 6482
Joined: 20/01/2011 11:10

#679 Re: Booking.com ALL ABOUT

Post by Dzontra_Volta »

axe22 wrote: 16/08/2022 09:22 Pozdrav.
Uradio sam rezervaciju apartmana preko stranice, dva nocenja i sve ok, medjutim sad dolazi poruka da je otkazana rezervacija, dva dana prije nego trebam stici.
Nazovem gazdu i kaze da ne zna sta se desilo i da ce mi javit do 14:00.
Sad da li odmah da kontaktiram booking ili da cekam odgovor gazde?
Vec sam na putu, i to mi je bilo stajanje od dva dana pa nastavak.


Da navedem, nije trazio da se ranije uplati neki iznos, a nisam ni kontaktiran od strane vlasnika.
I...?
Nemoj nas ostavljat u neizvjesnosti. :mrgreen:
axe22
Posts: 1774
Joined: 11/03/2013 21:21

#680 Re: Booking.com ALL ABOUT

Post by axe22 »

Rijeseno.
Gazda je promjenio pravilo taj dan (dva dana prije dolaska) da se mora uplatit, mail dosao ali nisam vidio i zato je otkazano, ali nakon rasprave i price da imam potvrdu gdje je navedeno da ne moram nista platit prije dolaska i da cu kontaktirati booking, dobio sam za istu cijenu drugi smjesta, istih specifikacija ali sam morao odmah uplatit preko bookinga, u slucaju otkazivanja da se moze odbit dio.
(nisam imao vremena da ganjam drugi kakav smjestajnili se zezam dalje, jer mi godi ovaj, 20m od plazd, fin parking itd)

E sad, problem je veci sto u prvon slucaju a i u drugom nekim cudom unikredit (dvije kartice) nisu htjele proci, tako da nije mogla proci automaska naplata. Kasnije ni u drugom slucaju nisu htjele, razlog ne znam jer imaju srestva na njima. Kartica Asa (bivska sberbanka) odmah je posla, pa mi to valja vidjeti s bakom.
User avatar
van Basten
Posts: 7534
Joined: 21/09/2006 02:59

#681 Re: Booking.com ALL ABOUT

Post by van Basten »

Dobih poruku s bookinga da im sistem vise ne podrzava BAM valutu i da su mi sve kredite i ostalo prebacili u euro... cisto informativno, ako je to uopste bitno ikoliko
team87
Posts: 309
Joined: 03/05/2010 14:31

#682 Re: Booking.com ALL ABOUT

Post by team87 »

izdavac sam na Bookingu, javise mi se kao da obave neki intervju sa mnom, a zauzvrat ce mi dat $75, ima li neko iskustva s ovim?
TwistedX
Posts: 384
Joined: 02/11/2010 16:55

#683 Re: Booking.com ALL ABOUT

Post by TwistedX »

Pozdrav, interesuje me zna li neko ko izdaje preko booking kada uključite genius status na apartmanu od npr 10% koji je prvi nivo, koju proviziju plaćate bookingu. Npr. Booking provizija je 12%, jel 12% od ukupne cijene koja je bez uključenog popusta preko genius statusa ili izbije 10% popusta koju gost ima pa onda naplati za taj iznos 12% provizije kada noćenje rezervise genius član?
Hvala
team87
Posts: 309
Joined: 03/05/2010 14:31

#684 Re: Booking.com ALL ABOUT

Post by team87 »

TwistedX wrote: 18/03/2024 17:49 Pozdrav, interesuje me zna li neko ko izdaje preko booking kada uključite genius status na apartmanu od npr 10% koji je prvi nivo, koju proviziju plaćate bookingu. Npr. Booking provizija je 12%, jel 12% od ukupne cijene koja je bez uključenog popusta preko genius statusa ili izbije 10% popusta koju gost ima pa onda naplati za taj iznos 12% provizije kada noćenje rezervise genius član?
Hvala
Proviziju placas na iznos za koji izdas gostu, dakle iznos nakon genius popusta od 10%
Giancarlo
Posts: 483
Joined: 26/12/2008 21:22

#685 Re: Booking.com ALL ABOUT

Post by Giancarlo »

Imam par pitanja vezano za placanja iz one kasice na bookingu, naime ako iznos za rezervaciju prelazi iznos koji imam u kasici, moze li se razlika platiti kreditnom karticom?

A drugo pitanje, ako imam npr. 100 eura u kasici koji sam dobio za dva razlicita prethodna putovanja, mogu li njih zajedno iskoristiti i platiti neki novi boravak?
triple mama
Posts: 560
Joined: 18/03/2011 19:41

#686 Re: Booking.com ALL ABOUT

Post by triple mama »

Kupila avio kartu preko eDreams. Let bio i sve prošlo ok. Tražim im da mi dostave račun da je plaćanje obavljeno, a oni mi šalju račun samo za jedno, od ukupno 4 presjedanja. poludim....
saljem na neke mailove poruke, urgencije....nista....pola od toga se vrati jer su no-reply.... na njihovoj stranici se zalim, ali nije da imaju neku opciju bas da pise compliants vec kao gdje se klikne za nalog za izdavanja računa tu ima kao da se obratis sa par rečenica ako nesto niej u redu (a pise kao ako je račun izdat, ne moze se izdati novi...)
da li neko ima neku ideju sta da radim???
plizzzzzzz
User avatar
Didier
Posts: 2197
Joined: 10/04/2014 19:54
Location: Naselje starosjedilaca

#687 Re: Booking.com ALL ABOUT

Post by Didier »

triple mama wrote: 13/04/2024 11:24 Kupila avio kartu preko eDreams. Let bio i sve prošlo ok. Tražim im da mi dostave račun da je plaćanje obavljeno, a oni mi šalju račun samo za jedno, od ukupno 4 presjedanja. poludim....
saljem na neke mailove poruke, urgencije....nista....pola od toga se vrati jer su no-reply.... na njihovoj stranici se zalim, ali nije da imaju neku opciju bas da pise compliants vec kao gdje se klikne za nalog za izdavanja računa tu ima kao da se obratis sa par rečenica ako nesto niej u redu (a pise kao ako je račun izdat, ne moze se izdati novi...)
da li neko ima neku ideju sta da radim???
plizzzzzzz
Čim ti ne znaš razliku između eDdreams i Bookinga, teško da će ti iko išta uspjeti objasniti :D
Post Reply