Vracanje u formu

Rasprave na razne teme... Ako ne znate gdje poslati poruku, pošaljite je ovdje.

Moderator: O'zone

Post Reply
sunita_88
Posts: 48
Joined: 23/09/2013 17:56

#1 Vracanje u formu

Post by sunita_88 » 05/01/2017 09:37

Pozdrav za sve--- Moje se pitanje odnosi na osobe koje redovno vjezbaju a uz to i koriste neke proteine. Ja sam totalno neiskusna sto se toga tice, pa vas molim za pomoc... Rodila sam prije godinu dana i evo odlucila sam napokon da krenem sa vjezbanjem. Zanima me koje proteine da koristim da mi pomognu u oblikovanju tijela ( ne da me napusu :-) .. da napomenem da nemam priliku ici u teretanu, nego cu da vjezbam kuci... Pa ako nije problem da preporucite vjezbe i proteine. ( vjezbe za stomak, ruke, straznjicu... ma za sve :-)
Hvala svima! :vozdra:


Bodkin
Posts: 18860
Joined: 03/09/2008 00:48
Location: Overseas

#2 Re: Vracanje u formu

Post by Bodkin » 05/01/2017 10:40

Cilj ti je vracanje u formu ili skidanje kila?

sunita_88
Posts: 48
Joined: 23/09/2013 17:56

#3 Re: Vracanje u formu

Post by sunita_88 » 05/01/2017 10:43

Bodkin wrote:Cilj ti je vracanje u formu ili skidanje kila?
oboje

sunita_88
Posts: 48
Joined: 23/09/2013 17:56

#4 Re: Vracanje u formu

Post by sunita_88 » 05/01/2017 10:44

sunita_88 wrote:
Bodkin wrote:Cilj ti je vracanje u formu ili skidanje kila?
oboje :lol:

User avatar
petunija
Posts: 2253
Joined: 07/05/2009 09:22
Location: United States of Balcan

#5 Re: Vracanje u formu

Post by petunija » 05/01/2017 10:46

Na YouTube imaš sve vrste vježbi, ali ako misliš sebi dobro onda bolje da ideš negdje gdje imaš trenera koji će te uputiti kako pravilno raditi vježbe jer pogrešnim pristupom možeš imati više štete nego koristi
Mišiće nećeš oblikovati "proteinima" to je s*anje najobičnije, samo pravilnim radom možeš nešto postići.

sunita_88
Posts: 48
Joined: 23/09/2013 17:56

#6 Re: Vracanje u formu

Post by sunita_88 » 05/01/2017 10:57

petunija wrote:Na YouTube imaš sve vrste vježbi, ali ako misliš sebi dobro onda bolje da ideš negdje gdje imaš trenera koji će te uputiti kako pravilno raditi vježbe jer pogrešnim pristupom možeš imati više štete nego koristi
Mišiće nećeš oblikovati "proteinima" to je s*anje najobičnije, samo pravilnim radom možeš nešto postići.
Naravno, svjesna sam da bez pravilne ishrane nema nista od toga :-D
Nego, zaista nemam iskustva sa proteinima, niti znam kako se koriste, nego sam negdje nacula, pa rekoh da vidim pomazu li pri oblikovanju :D

User avatar
Logovan
Posts: 80008
Joined: 15/05/2010 00:44
Location: http://i57.tinypic.com/6ocy11.png

#7 Re: Vracanje u formu

Post by Logovan » 05/01/2017 11:07

sunita_88 wrote:Pozdrav za sve--- Moje se pitanje odnosi na osobe koje redovno vjezbaju a uz to i koriste neke proteine. Ja sam totalno neiskusna sto se toga tice, pa vas molim za pomoc... Rodila sam prije godinu dana i evo odlucila sam napokon da krenem sa vjezbanjem. Zanima me koje proteine da koristim da mi pomognu u oblikovanju tijela ( ne da me napusu :-) .. da napomenem da nemam priliku ici u teretanu, nego cu da vjezbam kuci... Pa ako nije problem da preporucite vjezbe i proteine. ( vjezbe za stomak, ruke, straznjicu... ma za sve :-)
Hvala svima! :vozdra:
1. Gledaj vježbe preko youtubea.
2. Posavjetuj se sa trenerom (ili u četiri oka ili preko fb), nek' ti ga neko preporuči. Pravi trener će ti sve znati objasniti.
Last edited by Logovan on 05/01/2017 11:08, edited 1 time in total.

User avatar
petunija
Posts: 2253
Joined: 07/05/2009 09:22
Location: United States of Balcan

#8 Re: Vracanje u formu

Post by petunija » 05/01/2017 11:08

Ne pomažu. Mislim, ne koristim ih, niti mi pada na pamet to uzimati, a imam i mišiće i sve kako treba, samo zahvaljujući radu. Iako imam mooore godina :D .
Za lijepo oblikovane mišiće treba raditi godinama, za mjesec-dva nećeš ništa postići

User avatar
rumenige_brajtner
Posts: 2089
Joined: 17/07/2008 10:03

#9 Re: Vracanje u formu

Post by rumenige_brajtner » 05/01/2017 11:10

joj...

proteini su hrana za mišiće i poenta je da poslije treninga uneseš dovoljno proteina koji će ih "nahraniti". proteini se mogu uzimati u izvornom obliku kroz hranu bogatu istim, ili izdvojeno u obliku shakeova i drugih pripravaka. uzimaju se obično poslije treninga, ali kao što ti rekoše, sami proteini ti neće značiti puno.

User avatar
undefined007
Posts: 1060
Joined: 13/05/2014 16:37

#10 Re: Vracanje u formu

Post by undefined007 » 05/01/2017 11:26

2g proteina po kg/tt je forma za MASU! 8-)

The Patriot
Posts: 65
Joined: 14/05/2013 17:40
Location: The Sarajevo

#11 Re: Vracanje u formu

Post by The Patriot » 05/01/2017 11:46

.
Last edited by The Patriot on 01/09/2017 11:31, edited 1 time in total.

User avatar
petunija
Posts: 2253
Joined: 07/05/2009 09:22
Location: United States of Balcan

#12 Re: Vracanje u formu

Post by petunija » 05/01/2017 11:52

rumenige_brajtner wrote:joj...

proteini su hrana za mišiće i poenta je da poslije treninga uneseš dovoljno proteina koji će ih "nahraniti". proteini se mogu uzimati u izvornom obliku kroz hranu bogatu istim, ili izdvojeno u obliku shakeova i drugih pripravaka. uzimaju se obično poslije treninga, ali kao što ti rekoše, sami proteini ti neće značiti puno.
Možda sam se krivo izjasnila, mislila sam na ove vještačke proteine. Njih ne bih ni mački davala.
Što se tiče prirodnih (bijelo meso, jaja i to) to je ok

User avatar
kritichar
Posts: 8678
Joined: 17/10/2010 09:51
Location: Sarajevo-x.com

#13 Re: Vracanje u formu

Post by kritichar » 05/01/2017 11:59

Tijelo se oblikuje, mišići su već oblikovani, samo što su mišići obloženi masnoćama, masnoće treba istopiti da bi se vidjeli mišići.
Ukoliko ni nakon topljenja masnoća niste zadovoljni oblikom svoga tijela, onda treba raditi na volumenu mišića.

User avatar
frngla
Posts: 2610
Joined: 30/05/2009 14:29
Location: Manila

#14 Re: Vracanje u formu

Post by frngla » 05/01/2017 12:04

Ovdje sam svakakvih gluposti u malom broju postova pročitao :lol:
Uz adekvatan trening je preporučljivo pojačati dozu proteina u ishrani, od lako dostupnih namirnica najpopularniji izvor proteina su jaja (bjelance), piletina (nemasni dio - prsa), mladi sir (spororazgradivi protein), riba (tuna) itd.
Budući da je jako teško unijeti dovoljnu količinu proteina kroz regularnu ishranu preporučuje se uzimanje suplemenata, prije svega whey protein (protein surutke), ja lično bih ti preporučio "Gold standard", klasik među proteinima sa nešto jačom cijenom, ili od Body&Fit "Whey perfection", jako dobar whey protein za veoma dobru cijenu. Ne postoji napredak bez fizičke vježbe, nema tog proteina koji će "oblikovati mišić", protein isključivo hrani mišiće!
Postoje određeni preparati koje možeš koristiti za pojačano sagorijevanje masti (tzv. fat burneri), ali budući da kažeš da si nedavno rodila (ne znam da li si prestala sa dojenjem djeteta, odnosno da li si uopće dojila dijete) nije baš pametno da koristiš iste zbog visoke koncentracije kofeina prije svega.
Postoji još dosta tzv. pre-workout preparata, ali i oni sadrže visok nivo kofeina, pa se posavjetuj sa ljekarom prije upotrebe.

Sam whey protein je dodatak ishrani i ne predstavlja apsolutno nikakav problem organizmu!

User avatar
rumenige_brajtner
Posts: 2089
Joined: 17/07/2008 10:03

#15 Re: Vracanje u formu

Post by rumenige_brajtner » 05/01/2017 13:38

petunija wrote:
rumenige_brajtner wrote:joj...

proteini su hrana za mišiće i poenta je da poslije treninga uneseš dovoljno proteina koji će ih "nahraniti". proteini se mogu uzimati u izvornom obliku kroz hranu bogatu istim, ili izdvojeno u obliku shakeova i drugih pripravaka. uzimaju se obično poslije treninga, ali kao što ti rekoše, sami proteini ti neće značiti puno.
Možda sam se krivo izjasnila, mislila sam na ove vještačke proteine. Njih ne bih ni mački davala.
Što se tiče prirodnih (bijelo meso, jaja i to) to je ok
ne bih ulazio u raspravu s tobom, al mislim da whey proteine (izolate) mogu koristit i djeca i trudnice, tako da baš ne znam o čemu pričaš. al dobro, svak zna svoje.
u svakom slučaju, proteini su hrana za mišiće. fat burneri, anabolici, steroidi su neka druga priča.

sunita_88
Posts: 48
Joined: 23/09/2013 17:56

#16 Re: Vracanje u formu

Post by sunita_88 » 05/01/2017 16:55

frngla wrote:Ovdje sam svakakvih gluposti u malom broju postova pročitao :lol:
Uz adekvatan trening je preporučljivo pojačati dozu proteina u ishrani, od lako dostupnih namirnica najpopularniji izvor proteina su jaja (bjelance), piletina (nemasni dio - prsa), mladi sir (spororazgradivi protein), riba (tuna) itd.
Budući da je jako teško unijeti dovoljnu količinu proteina kroz regularnu ishranu preporučuje se uzimanje suplemenata, prije svega whey protein (protein surutke), ja lično bih ti preporučio "Gold standard", klasik među proteinima sa nešto jačom cijenom, ili od Body&Fit "Whey perfection", jako dobar whey protein za veoma dobru cijenu. Ne postoji napredak bez fizičke vježbe, nema tog proteina koji će "oblikovati mišić", protein isključivo hrani mišiće!
Postoje određeni preparati koje možeš koristiti za pojačano sagorijevanje masti (tzv. fat burneri), ali budući da kažeš da si nedavno rodila (ne znam da li si prestala sa dojenjem djeteta, odnosno da li si uopće dojila dijete) nije baš pametno da koristiš iste zbog visoke koncentracije kofeina prije svega.
Postoji još dosta tzv. pre-workout preparata, ali i oni sadrže visok nivo kofeina, pa se posavjetuj sa ljekarom prije upotrebe.

Sam whey protein je dodatak ishrani i ne predstavlja apsolutno nikakav problem organizmu!

Hvala na odgvoru i savjetima.. Beba je prestala dojiti prije par dana pa sam se zato i odlucila na ovaj korak :D

User avatar
Loulou
Posts: 2996
Joined: 16/04/2008 15:18

#17 Re: Vracanje u formu

Post by Loulou » 05/01/2017 17:11

Možda pomogne i bude inspiracija:
http://fitt.rs/treninzi/

(imaš na toj stranici raznih korisnih savjeta, vidjet ćeš).

Sretno i nemoj odustati! :)

sunita_88
Posts: 48
Joined: 23/09/2013 17:56

#18 Re: Vracanje u formu

Post by sunita_88 » 06/01/2017 16:53

Loulou wrote:Možda pomogne i bude inspiracija:
http://fitt.rs/treninzi/

(imaš na toj stranici raznih korisnih savjeta, vidjet ćeš).

Sretno i nemoj odustati! :)
hvala :-D :-D

Post Reply